Raskaaksi 2019

Heippa! Siirryn nyt tuolta 2018 ryhmästä tänne.
Tänään alkoi tässä illalla vähän yllärinä vuoto, joten huomenna kp 1. Ovistikkuja varmaankin käytän tässäkin kierrossa.
Esikoisesta haaveillaan mieheni kanssa :Heartred
 
Täällä meneillään kp18. Flo ennustaa ovulaation jouluaatolle mutta kierto imetyksen jälkeen vaikuttaisi normalisoituneen niin voipi olla että ovis on ollut jo. Flo siis ennustais menkkoja alkavaksi "kp37" (kp1 siis mutta you catch my drift) jos kierto oliskin 30 mitä se oli ennen synnytystä niin ovulaatio on todennäköisesti jo ollut. Ollaan puuhailtu aika aktiivisesti miehen kans mut saa nähdä oisko ehkä ajoittunut oikein.

Aion testata graavilohi/maksalaatikko/juustohimoissani aattoaamuna ja joulupäivän aamuna. Jos nega eikä tätiä näy niin testaan uv-aaton aamuna seuraavan kerran. Toiveet on (jälleen) tän kierron suhteen korkealla.

Uudenvuodenlupaukseni on alkaa metsästämään ovulaatiota kolmella menetelmällä, lämpöjen mittaus+sylkitesti+oikein ajoitetut ovulaatioliuskatestit.

Vielä ei lannista yritys vaikka yli vuoden ajalle on tullut imetyksen takia vasta 5 yrityskiertoa joista varmasti 3 ekaa olleet ovuloimattomia 130+ kiertoja. Oispa ihanaa plussata aattoaamuna ja laittaa digitesti kuusen alle miehelle pakettiin :love7
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18 // yk 2

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18 // yk 2

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18 // yk 2

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18
 
Minäkin nyt sit ilmotan itteni tänne kun tänään tein negan ja kp 34/32 eli ei taida olla enään mahkuja tälle vuodelle.
 
Minäkin nyt sit ilmotan itteni tänne kun tänään tein negan ja kp 34/32 eli ei taida olla enään mahkuja tälle vuodelle.

Noh, niin kauan on mahkuja kun ei oo menkkoja[emoji4] toivotaan parasta ja jos ei, niin 2019 olkoon meidän vuosi, plussatuulia<3
 
Hei. Viime viikolla vuoti niin rajusti 2 päivää, että uskoin keskenmenoon(ennen sitä haamuja testailin) Oireet kuitenkin jatkui ja olen tehnyt varmasti 10 positiivista testiä ja tänään tuli jo hienot viivat.(viivat ovat siis vahvistuneet)
Nyt en ole ihan varma mihin ryhmään kuulun... En ole varma keskenmenosta? Olenko se prosentuaalinen menkat tuli vaikka olen raskaana? Tuulimuna? En ole varsinaisesti piinapäivillä, vaikka piinaa se tämäkin ...
En siis viitsi täällä enää huudella, joten siirryn epävarmasti odottaja puolella.
Voisin tulla päivittämään tilannetta muutaman viikon päästä ja kertoa mitä näin epäselvässä tilanteessa tapahtuu, jos siitä olisi apua muille.

Kirjoittelin tuolla 2018 ryhmässä, mutta tänne varmasti suurinosa siirtyy joten kiitos kaikille.
Ihanaa kun tämä on olemassa varsinkin kun ei voi kellekään näin aikaisessa vaiheessa puhua... Saa helposti vertaistukea!!
Se voi olla valemenkat tai joku suoni jjoka rikkoo tui ku istukka siellä pesityy vissiin. Odota ja katso miten menee, se on kai se pahin kun ei vain tiedä 100%sesti :/
 
Oma napa: aloitin ovistestailut tuossa pari päivää sitten ja tänään oli melkein plussa jo... Tällä hetkellä kohdussa jomottelee sen verran että voi olla että tässä yöllä on ovis jo. Viime kierroissakovis olisi vasta melkein viikon päästä...en ole mitään lämpöjä kokeillut enkä mitään muuta ku rfsu:n ovis liuskoilla katsonut mitä testit näyttää.. greippimehu on tämän kierron aikana aloitettu noin viikko sitten. Kerran päivässä joku 2-3dl on juotu. Mamma vitamiinit otan myös. Toivoa on että tärppäisi tuossa uuden vuoden tienoilla siis :) huomenna nähdään varmaan että lähtikö viivat haalenee.. onko muilla ovis tässä nyt?
 
Minä poistun ennenkuin vuosi ehti alkaakaan ja toivon suuresti, ettei tarvitse palata :love7
 

Liitteet

  • IMG_20181221_060159.jpg
    IMG_20181221_060159.jpg
    645.9 KB · Katsottu: 336
Hienot viivat siellä Jeppis! Onnea :happy:

Mulla on taas tullut kesken kierron parina päivänä ruskeaa/vaaleanpunaista pyyhittäessä. Oisko ovis ollu? Toiveet on jotenkin omituisen korkealla tämän kierron suhteen. Paitsi otin ibuxinia pari kertaa joka saattaa vaikuttaa negatiivisesti. Uudenvuoden lupaus on että en syö buranaa tai ibuxinia vaan vain ja ainoastaan panadolia jos tulee tarve särkylääkkeelle. Mulla on kova taipumus saada tappopäänsärkyjä ja migreeni tulee millon mistäkin. Aina panadol ei auta mutta pakko lopettaa ibuprofeeni lääkkeiden syönti jos se kerta vaikuttaa huonosti raskautumisen kannalta.
 
Uuden vuoden lahjana voisin ottaa tuollaisen tuplaviivan :couchpotato: Mä eilen tein ovistestiä ja tänään limat ovat sellaiset että joko tänään tai yöllä oli ovis kyllä! Jos ei ollut niin ihmettelisin. Tänään talletukset vielä illalla, ei ehditä aikaisemmin koska on joulujuhlat yms. tekemisiä ennen sitä, toivottavasti se ei ratkaise meillä :)
Ei muuta kuin hauskaa joulua, ja jännittävää odotusaikaa tänne! Tulen varmaan huutamaan viimeistään parin viikon kuluttua taas kun tulee tieto mahdollisista plussa testeistä :rolleyes: Mulla on hyvä fiilis tälle kierrolle. Ja samalla en usko siihen yhtään.:wtf::wacky:
 
Ei se tainnut minullakaan 2018 vuoden puolella tärpätä. Ihan varmaa ei vielä ole, mutta kyllä varmaan kp 27 näkyisi jo testissä. Siis koko vuosi meni ilman tärppiä. Minulta loppuu usko.

Lisään itseni tuohon listaan kuitenkin vasta kun kierto vaihtuu.
 
Hienot viivat siellä Jeppis! Onnea :happy:

Mulla on taas tullut kesken kierron parina päivänä ruskeaa/vaaleanpunaista pyyhittäessä. Oisko ovis ollu? Toiveet on jotenkin omituisen korkealla tämän kierron suhteen. Paitsi otin ibuxinia pari kertaa joka saattaa vaikuttaa negatiivisesti. Uudenvuoden lupaus on että en syö buranaa tai ibuxinia vaan vain ja ainoastaan panadolia jos tulee tarve särkylääkkeelle. Mulla on kova taipumus saada tappopäänsärkyjä ja migreeni tulee millon mistäkin. Aina panadol ei auta mutta pakko lopettaa ibuprofeeni lääkkeiden syönti jos se kerta vaikuttaa huonosti raskautumisen kannalta.

En tiedä onko minun päänsärkyni migreeniä vai jotain muuta, vai jokin sekasikiömuoto, mutta itse otan nykyään yhtäaikaa puolikkaan disperiinin + puolikkaan parasetamolin + desi energiajuomaa (= kofeiinia ja tauriinia) ja se on aika tehokas yhdistelmä. Käsittääkseni ihan tutkitustikin. Tuosta disperiinistä en ole löytänyt tietoa vaikeuttaako se raskautumista.
 
En tiedä onko minun päänsärkyni migreeniä vai jotain muuta, vai jokin sekasikiömuoto, mutta itse otan nykyään yhtäaikaa puolikkaan disperiinin + puolikkaan parasetamolin + desi energiajuomaa (= kofeiinia ja tauriinia) ja se on aika tehokas yhdistelmä. Käsittääkseni ihan tutkitustikin. Tuosta disperiinistä en ole löytänyt tietoa vaikeuttaako se raskautumista.

Hm, mä en oo ikinä edes kuullut disperiinistä. Mun ase on ollut 2x 500mg panadol zappia samaan aikaan nassuun ja kuppi kahvia. Tässä kierrossa jouduin sortumaan ibuxiniin koska meillä ei ollut kotona kuin panacodia (ja ibuxin rapid) joka on aiemmin saanut mulle aikaan mahakipua ni en viitti ottaa. Ja muutenkin ne on miehen niska/selkäjumeihin määrätty. En sit tiiä onko kodeiinivalmisteilla jotain merkitystä raskautta yrittäessä.
 
Hirvi, googletas toi disperiini, olen törmännyt siihen ite etsiessäni tietoa raskautumisen avittamisesta! Jotkut käyttävät toiveena raskaus, ilmeisesti tekis jotain verenkierrolle..
 
Minäkin ilmoittaudun virallisesti mukaan :)

---

Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee //29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 5

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18 // yk 2

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18 //yk3

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19
 
Onnea plussasta Jeppis ja tarrasukkia matkaan :joyful:
Toivottavasti ensi vuonna meillä kaikilla samanlaiset viivat! :p

Mileim kp 5/22?? Yk2
 
Uudenvuoden lupaus on että en syö buranaa tai ibuxinia vaan vain ja ainoastaan panadolia jos tulee tarve särkylääkkeelle. Mulla on kova taipumus saada tappopäänsärkyjä ja migreeni tulee millon mistäkin. Aina panadol ei auta mutta pakko lopettaa ibuprofeeni lääkkeiden syönti jos se kerta vaikuttaa huonosti raskautumisen kannalta.

Täällä myös migreeni taipumusta, krooninen jännityniska ja uusimpana uutuutena hirveä hormoonipäänsärky menkkoja ennen/jälkeen tai aikana (synnytyksen jälkeen sain riesakseni)
Mutta oon saanut taltutettua ihan vain Panadolilla ja vahva kahvi kylkeen! Lepoa tietysti jos vaan mahdollista. Eli kyllä niinkin saattaisi pärjätä, kun löytää ne itselle toimivat keinot. :)
 
Miulla oli migreeniä yhdistelmäpillereiden aiheuttamana vuosikausia, ennen kun tajusin syyn. Yhdistelmien lopettamisen jälkeen ollut enää kahdesti, ekan raskauden alussa.
Itsellä aurallisina, aivan järkyttävän kauheita.. minipillereihin vaihdoin silloin ja loppui siihen. Itellä auttoi 1g panadol jos ehti ottaa ennen näköhäiriön häviämistä. Jos ei ehtinyt, kahden päivän yrjöpäänsärky....
 
Takaisin
Top