Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäkin nyt sit ilmotan itteni tänne kun tänään tein negan ja kp 34/32 eli ei taida olla enään mahkuja tälle vuodelle.
Se voi olla valemenkat tai joku suoni jjoka rikkoo tui ku istukka siellä pesityy vissiin. Odota ja katso miten menee, se on kai se pahin kun ei vain tiedä 100%sesti :/Hei. Viime viikolla vuoti niin rajusti 2 päivää, että uskoin keskenmenoon(ennen sitä haamuja testailin) Oireet kuitenkin jatkui ja olen tehnyt varmasti 10 positiivista testiä ja tänään tuli jo hienot viivat.(viivat ovat siis vahvistuneet)
Nyt en ole ihan varma mihin ryhmään kuulun... En ole varma keskenmenosta? Olenko se prosentuaalinen menkat tuli vaikka olen raskaana? Tuulimuna? En ole varsinaisesti piinapäivillä, vaikka piinaa se tämäkin ...
En siis viitsi täällä enää huudella, joten siirryn epävarmasti odottaja puolella.
Voisin tulla päivittämään tilannetta muutaman viikon päästä ja kertoa mitä näin epäselvässä tilanteessa tapahtuu, jos siitä olisi apua muille.
Kirjoittelin tuolla 2018 ryhmässä, mutta tänne varmasti suurinosa siirtyy joten kiitos kaikille.
Ihanaa kun tämä on olemassa varsinkin kun ei voi kellekään näin aikaisessa vaiheessa puhua... Saa helposti vertaistukea!!
Hienot viivat siellä Jeppis! Onnea
Mulla on taas tullut kesken kierron parina päivänä ruskeaa/vaaleanpunaista pyyhittäessä. Oisko ovis ollu? Toiveet on jotenkin omituisen korkealla tämän kierron suhteen. Paitsi otin ibuxinia pari kertaa joka saattaa vaikuttaa negatiivisesti. Uudenvuoden lupaus on että en syö buranaa tai ibuxinia vaan vain ja ainoastaan panadolia jos tulee tarve särkylääkkeelle. Mulla on kova taipumus saada tappopäänsärkyjä ja migreeni tulee millon mistäkin. Aina panadol ei auta mutta pakko lopettaa ibuprofeeni lääkkeiden syönti jos se kerta vaikuttaa huonosti raskautumisen kannalta.
En tiedä onko minun päänsärkyni migreeniä vai jotain muuta, vai jokin sekasikiömuoto, mutta itse otan nykyään yhtäaikaa puolikkaan disperiinin + puolikkaan parasetamolin + desi energiajuomaa (= kofeiinia ja tauriinia) ja se on aika tehokas yhdistelmä. Käsittääkseni ihan tutkitustikin. Tuosta disperiinistä en ole löytänyt tietoa vaikeuttaako se raskautumista.
Uudenvuoden lupaus on että en syö buranaa tai ibuxinia vaan vain ja ainoastaan panadolia jos tulee tarve särkylääkkeelle. Mulla on kova taipumus saada tappopäänsärkyjä ja migreeni tulee millon mistäkin. Aina panadol ei auta mutta pakko lopettaa ibuprofeeni lääkkeiden syönti jos se kerta vaikuttaa huonosti raskautumisen kannalta.