Raskaaksi 2019

Jannn joko testi tehty?:hilarious:

Täällä tylsää. Aamulämpö nousi taas ja dpo6 kohdalla tuli kyllä selvä dippi alaspäin. Muuten ei kyllä mitään oloja. Ihme rauhallinen olo kyllä edellisiin kiertoihin nähden. Perjantaina ajattelin testata, sillon dpo11. Viestiä kirjoittaessa tuli fiilis, et josko jo huomenna, mut en kyllä tiedä.
Veikkaan et maanantaina täti kurvaa kylään ja tämän vuoden yritykset on tässä, seuraava ovis vasta ihan alkuvuodesta.
Tsemppiä kaikille:cat:
 
Täällä ei lämpöjä sillee oo mitattu ku ton viisurin takia joka poistetaan tänään mut Mittasin et onko kuume ja no oli lämmöt loikannu edellisestä asteen ylös. Onneksi tänään pääsee eroon tuosta kauheasta hammas jutusta, totesin kaverille et toi on varmaan mikä estää raskauden ku ientulehdus piilevä. Just joo, sehän se.. :BangHead

No, nyt o testit ei hymyile ja kyllä oon testannut koska mun mielestä tämä on outoa. Ovuloi maton kierto ei ainakaan toistaiseksi ole ollu ku testit ihan blancoa tai ei sekään mitään kerro. Päätä särkee ja väsyttää vai miten se meni juu.

Ihanaa NewMoon uutisista, toivottavasti plussia satelee ja ketju jatkuu meidän osalta jotka tänne jää. Ei kaikki varmaan plussaa just nyt ens kuussa vaikka niin toivoo.

Mulla Flo ennustaa siis jo toisia menkkoja tälle kuulle ja perusteena mikä. En oo merkannut kuin muistiinpanoihin sen ovistestin hymyn ni ei kai se se ole?
 
Ja olipa töykeän oloinen viesti, mut tarkoitin et vaik miten toivoo et kaikki tekee jouluplussat niin se on suht epätodennäköistä, joten jää muutama jubaileen tännekin. Musta on niin paras ryhmä.

Tiinu sä sanoit et kohtu tuntu mille? Mul on nyt viikon oudoksuttanut kun mä oon treenannut niin pinkee pallon muotoinen möykky tos häpyluun kohdalla / vähän yläpuolella ja oon sivuuttanut sen et joo joku tähän mun kierto häiriöön liittyvä mut se on kovahko ja selvästi tuntuu ja ärsyttää ku hitusen ku syöny nii turpoo masu ja selkeästi se kohta turpoo ja on ihan ku vauvamasu. Niin toivon ettei oo kohtutulehdusta nyt miul eikä siul. Mut takerruin tuohon ku keväällä mul oli tommonen mut sillon pääsin pidemmille viikoille. Nyt olis about rv5 niin eipä näkyisi masuu vielä ja ku testit on nyt ihan negaa muutenkin. Onneks pääsee gynelle, ei oo kumminkaan luolia rinnoissa niinku näin unta et ultrassa todettiin useampi luola mun rinnoissa ja sitte mun mahaki alko kasaan keuhkoissa. Joo, tää oli fiksuin uni ikinä
 
Jannn joko testi tehty?:hilarious:

Täällä tylsää. Aamulämpö nousi taas ja dpo6 kohdalla tuli kyllä selvä dippi alaspäin. Muuten ei kyllä mitään oloja. Ihme rauhallinen olo kyllä edellisiin kiertoihin nähden. Perjantaina ajattelin testata, sillon dpo11. Viestiä kirjoittaessa tuli fiilis, et josko jo huomenna, mut en kyllä tiedä.
Veikkaan et maanantaina täti kurvaa kylään ja tämän vuoden yritykset on tässä, seuraava ovis vasta ihan alkuvuodesta.
Tsemppiä kaikille:cat:

Tein joo heti töiden jälkeen. En tiedä kauanko olin pidättäny ku pissattanu koko päivän. Mut 1-2h. Negaa tietty. Pe aamuna uusiks. Ehkä sä oot meistä kahesta se raskaana oleva :rolleyes: mullaki yllättävän rauhallista eikä raskausoloja.. Seuraava ovis sit tammikuun alussa.

Jesbe mä ainaki oon tääl ties kui kauan viel :arghh:
 
Tein joo heti töiden jälkeen. En tiedä kauanko olin pidättäny ku pissattanu koko päivän. Mut 1-2h. Negaa tietty. Pe aamuna uusiks. Ehkä sä oot meistä kahesta se raskaana oleva :rolleyes: mullaki yllättävän rauhallista eikä raskausoloja.. Seuraava ovis sit tammikuun alussa.

Jesbe mä ainaki oon tääl ties kui kauan viel :arghh:
Mun mielestä et oo. Jotenki mun mielestä sä plussaat pian.. Joku fiilis en mä tiedä. Minä oon ikuisuuden mut nyt oon kyl ollut sillä asenteella et joulunki vietän rätti housuissa ku kierrot mitä sattuu. Ironista kyllä et me plussattiin sillon samaa aikaa ja molemmat täällä.. Mut kyl meidän aika koettaa.

Evelyn kuulostaa kovin et ois tärppi mahdollisesti mut niin myös jannn sullaki et uusiks myöhemmin.. Mulla se plus anto oottaa ja nyt on niin outoja tuloksia et en ees testaa jos ei oo ihan pakko.

Gyne olis ens viikolla ja kai mä hitusen toivon että toi mun hammas olis syy ettei onnistu. Ku ientulehdus piilevä oikeesti vaikuttaa jonkin verran mut en usko et mul on ien ollu vuosia tulehtunut... Vaik mul on tullu helposti verta ikenist et kuka tietää, nyt se on onneksi asettunut tuo tulehdus niin voidaan repii ulos se
 
Tein joo heti töiden jälkeen. En tiedä kauanko olin pidättäny ku pissattanu koko päivän. Mut 1-2h. Negaa tietty. Pe aamuna uusiks. Ehkä sä oot meistä kahesta se raskaana oleva :rolleyes: mullaki yllättävän rauhallista eikä raskausoloja.. Seuraava ovis sit tammikuun alussa.

Jesbe mä ainaki oon tääl ties kui kauan viel :arghh:
Ja eiks sul oo se helokkiöljy? Millä annoksella otat?
 
Mäkin oon kyllä jäämässä tänne, testasin muutama päivä sitten vuoden vikan testin, joka odotetusti nega. Odottelen niitä menkkoja varmaan vielä ensi vuonna tähän aikaankin :hilarious: Vähän hölmöhän mun on sinänsä täällä pyöriä, kun mahkut raskauteen on hyvin pienet ilman kiertoa :confused005
 
Ja eiks sul oo se helokkiöljy? Millä annoksella otat?

Ostin sen vast just ennen ovista et en oo viel säännöllisesti ottanu. Se oli joku iso annos oliko 1000mg?? En jaksa nyt nousta sohvalta tarkastamaan :hilarious: nyt ollu vähä retuperällä muutenki nää vitamiinien otot ku ollu muuttoa ja koira sairas..
 
Tulipahan mieleen, että eilen tuli oman ivf:n tuoresiirrosta tasan neljä vuotta. Niin se aika juoksee. Oli kyllä yksi elämäni hämmentävimmistä tunteista, kun tiesi satavarmasti että kohdussa on elävä alkio, mutta ei silti ollut mitään takeita siitä että raskaus alkaa. Pelotti kävellä, ettei alkio vain tipu pois. Koska niinhän voi todellakin käydä :hilarious:

Ehkä ensi vuonna taas samoissa tunnelmissa.
 
Mulle sanottiin et toi tulehdus mikä hampaassa ni ollut pidempään ja siks ollu vähän väliä kipee ku tulehdus ns aktivoitunut.. Huoh, ei vain kykene käsittää et hammas joka ei oo ollu kipee tai muuta on aiheuttanut paljon kuumetta yms aiemmin mut kai se on ihan järkevä selitys.

Mulla on toi helokkiöljy 1500mg mut 3000mg on annos mitä voi myös ottaa. E ja B-complex siinä sivussa nyt jotta pysyis nuo naushormonit tasapainossa. Viimeksi kun aloitin ton iltaprimoöljyn niin mun kierto jotenki tasaantui eka oli turbulenttista mut sit se vaan alko tulla ovis ja menkat. Siks toi e vitsku myös ku se on vanhan ajan vitamiini naishormoneille jota ihan gyne suositteli jopa Suomessa lisänä. B mulla ei jostaki syystä imeydy mut oon ollu virkeämpi kun sitä ottanut ja D vitamiini myös

Toivon mukaan toi ku hammas revitään niin tasottaisi ikenien tulehduksen nyt lopullisesti kun 2 viisuria repivät
 
Ja olipa töykeän oloinen viesti, mut tarkoitin et vaik miten toivoo et kaikki tekee jouluplussat niin se on suht epätodennäköistä, joten jää muutama jubaileen tännekin. Musta on niin paras ryhmä.

Tiinu sä sanoit et kohtu tuntu mille? Mul on nyt viikon oudoksuttanut kun mä oon treenannut niin pinkee pallon muotoinen möykky tos häpyluun kohdalla / vähän yläpuolella ja oon sivuuttanut sen et joo joku tähän mun kierto häiriöön liittyvä mut se on kovahko ja selvästi tuntuu ja ärsyttää ku hitusen ku syöny nii turpoo masu ja selkeästi se kohta turpoo ja on ihan ku vauvamasu. Niin toivon ettei oo kohtutulehdusta nyt miul eikä siul. Mut takerruin tuohon ku keväällä mul oli tommonen mut sillon pääsin pidemmille viikoille. Nyt olis about rv5 niin eipä näkyisi masuu vielä ja ku testit on nyt ihan negaa muutenkin. Onneks pääsee gynelle, ei oo kumminkaan luolia rinnoissa niinku näin unta et ultrassa todettiin useampi luola mun rinnoissa ja sitte mun mahaki alko kasaan keuhkoissa. Joo, tää oli fiksuin uni ikinä


Kohtu tuntuu kovalla penkillä istuessa pieneltä pallolta. Ehkä pienen appelsiinin kokoiselta pieneltä pallolta häpyluun takana kun kokeilee. Oli pakko käydä vessassakin ja kokeilla uudestaan, nii edelleen oli sellanen pallo. Tänään en oo kokeillut, mut luultavasti edelleen samanmoinen, en tiedä kuuluuko sen normaalisti tuntua noin :confused005 ei oo tullu kokeiltua.




Mulla alkaa vuoto taas loppua, on ollut kyllä niukkaa taas. Välillä vähän enempi välillä vaan hyvin vähän. Tosin on täs nyt puolitoista viikkoa vuodettu eri tasolla. Kai se kohtu tyhjenee näinkin. Silti ekassa keskenmenossa on mun mielestä tullut enemmän vuotoa. Tosin täs tuli yks isompi hyytymä, mitä ei ekassa ollut.
 
Mäkin oon kyllä jäämässä tänne, testasin muutama päivä sitten vuoden vikan testin, joka odotetusti nega. Odottelen niitä menkkoja varmaan vielä ensi vuonna tähän aikaankin :hilarious: Vähän hölmöhän mun on sinänsä täällä pyöriä, kun mahkut raskauteen on hyvin pienet ilman kiertoa :confused005

Äläs nyt, yhtä hölmöä tämä on tälläisilla höpökierrollakin:hilarious: raskauden mahdollisuudet varmasti yhtä vähäiset:bag:
 
Piti äsken ihan tarkastaa kalenterista mikä kp, ei ollut hölkäsen pöläystä. Kp10 tänään, eli luultavasti viikonloppuna ovis. Vapaa viikonloppu ois töistäkin mulla, mutta en ees jaksa suunnitella tai toivoa mitään. Kai sitä vois nusasta jos mieli tekeeo_O jotenkin aika hällä väliä olo nyt, tai tottakai haluan plussaa enemmän kuin mitään mutta oon vaan niin kyllästyny tähän yrittämiseen.
 
Viisurit poistettu ja samalla mun rakas kielikoru. Kuten me lasta yrittävät tiedetään niin hampailla on iso vaikutus hedelmällisyyteen. No lekuri totesi et mun sylki on jotenkin niin erilainen et se aiheuttaa helposti hammaskiveä. Estrogeeni tohon vaikuttaa muuten, sitä sekin sanoi että nuorilla naisilla ja hormoneista papatti. No, hammaskivi ja muut poistellaan sit joulukuun lopussa mut kielikoru veks koska se on joku bakteeripesäke, harvoin näin on mut nyt on niin et mun sylki erittää jotaki ja mun kielikorun alaosa on täynnä hammaskiveä. Siis ei oo tosi. Ja siitä sit kaikki bakteerit suoraan verenkiertoon. Olipas hauska kuulla. Nyt on puudutus vielä mutta on poistettu ei ollut paha ja hirvee nippailu oikealla muniksessa. Onkohan mun munasolu irronnut jo vai mikä hitto tuolla on?
 
Ja sanon et oon lukenut et sylki ei vaikuta hammaskiveen, kun harjaa hyvin ja elämäntavat kunnossa mutta niin vain lääkäri sanoi estrogeeni, hormonit ja sylki. Tietää että pesen sähkö harjalla ja muuten oli kaikki ok, mutta ilmeisesti voi sylki kuitenkin aiheuttaa tota ja tästä on paljon ristiriitaista tietoa ja tutkimusta. Kuitenkin elän terveellistä elämää, en juo (viinilasi harvoin) enkä polta kuin korsteeni eli tupakka kävi isompana mut loppu heti eli en usko et 20 tupakkaa nyt teki ton yhtäkkiä syntyneen hammaskiven. En myöskään nauti paljoa vehnää kun mun maha ei kestä ja valkoista sokeria en käytä.
 
Sylki on tosi tärkee et millasta on ja siihen ei voi (ainakaan pahemmin) vaikuttaa. Suurin vaikutus geeneillä. Sentään tämä asia mulla reilassa; koskaan ei ole ollut reikiä ja siis syön ja juon kaikkea ja en pese kauaa hampaita jne.

Jukkapalmu sori nauratti toi kai sitä vois nusasta :hilarious: tuttu juttu pakkonusailua oviksen aikaan yleensä ja sen jälkeen ei seksiä tee mieli moneen viikkoon..
 
Takaisin
Top