Raskaaksi 2019

Tänään kp 19/26 dpo 7 ja pitkin päivää nippaillut ja ajoittaista menkkajomotusta. Pieni mahis on raskauteen, mut hyvin pieni. Viime kierrossa nippailua kp20 ja siitä kaks päivää ni alko ylläri menkat. Toivottavasti ei käy taas niin:stop::banghead:
Toivottavasti plus :)

Mulla on nyt keho sekasin mut ovis kipui ja jalat kipeet ja nivuset ja limaa. Flo ennustaa 20 päivän kiertoa. Olispa nyt ainoat lyhyet kierrot. Onneks testit nyt negaa
 
Huooh joo gyne sano et mul on testit tod näköisesti reagoinut ne herkät oviksen tuloon ja nyt ku kierto sekasin niin tulee aikaisin ovis. On varuiks talleteltu. Tärinäkipu ja viiltokipu ja limailu.. Olispa tämä nyt otollinen ovis.. Kyl ne aiko et pitää ultraa jos jatkuu oudot oireet mut nyt voi kuulemma tämän viikon seurata oloa ku ei vuoda tms ja jos tulee semmosta ni ensiapuun heti. Tosissaan tuntui nyt ottavan mut rauhoitteli et monella kierto lugeista sekoittuu kun menee heti kesken... Eli siks nää nopeat oviksen ja fluktuaatiot. Ja hymy oli toissapäivänä niin ovis vois sen puolesta olla nyt ihan näillä näkymin ja ku limat kaikki. Eli ku ennenkin on se cb early reagoinut ovikseen, ei kyl noin räikeä mut kumminkin on. Ens viikolla olis ultra kumminkin niin saa nähdä onko kaikki ok
 
Täällä ei mitään ihmeellistä, alotin n. pari vko sit kunnon vitamiini-kuurin ja mies myös, ollaan syöty paljon terveellisemmin kuin aiemmin jne, josko tääkin parantais mahiksia..

Mun vuoto kesti vaan 5pvä eli normi menkkojen verran mikä on erittäin positiivinen asia, mulla siis ennen raskautumis-kiertoa menkat oli todella niukat ja kesti 2pvää mikä mulle ei oo
koskaan ollut normaalia, ties mistä johtui..:O

Nyt kp14 ja ovistesti “keskitumma”, jatkan testailua oman mielenrauhan vuoksi ja kiinnostaa ovuloinko ees tästä kierrosta, pupuillaan kyllä joka toinen pvä mut haluun nähä ne leffaviivat:laughing002p
 
Mä oon kyllä hyvin sekaisin näiden vauvatuntemuksieni kanssa.

Eilen oli vähän riitaa miehen kanssa (mikä saatiin kyllä sovittua) ja illasta kerroin itkukurkussa miehelle, etten taida halutakaan 3. lasta. Että tää kaikki yrittäminen ja meidän viimeaikaiset riidat on mulle vaan liikaa. Mies oli yllättynyt ja arvatenkin pettynyt, mutta ymmärsi mitä ajan takaa ja sanoi, ettei halua mua mihinkään painostaa ja pystyy kyllä elämään ilman 3. lasta - eikä ole lähdössä mihinkään, se kun oli mun suurin pelko.

No, yön yli kun nukkui ja sai levätä, niin enkös herännyt aamulla fiiliksellä että "ihanaa, kohta meillä on vauva, mitähän noi lapset siitä tykkää?" jne.. Apua, oon ihan sekaisin kuin seinäkello! Laitoin sitten töistä miehelle viestiä, pyysin anteeksi mun sekoiluja ja mies yritti rauhoitella mua, että mieti nyt oikeasti rauhassa mitä haluat tehdä etten tee mitään mitä kadun myöhemmin. Juteltiin hetki kun tulin kotiin ja totesin, että enemmän katuisin sitä, ettei yritetty 3. lasta kuin sitä että lapsi saataisiin. Ehkä mua vaan pelottaa oma jaksaminen tuon työuupumuksen jäljiltä aiempaa enemmän ja huolettaa, miten yhdessä tätä jaksetaan, vaikka varmasti tullaan jaksamaankin. Päädyttiin siihen, ettei yritetä muttei estetäkään. Eli rennolla otteella - enkä ole kyllä mitään kiertopäiviä seurannutkaan.

Onks kukaan muu välillä yhtä hukassa tunteidensa kanssa vai oonko mä vaan outo?
 
Mä oon kyllä hyvin sekaisin näiden vauvatuntemuksieni kanssa.

Eilen oli vähän riitaa miehen kanssa (mikä saatiin kyllä sovittua) ja illasta kerroin itkukurkussa miehelle, etten taida halutakaan 3. lasta. Että tää kaikki yrittäminen ja meidän viimeaikaiset riidat on mulle vaan liikaa. Mies oli yllättynyt ja arvatenkin pettynyt, mutta ymmärsi mitä ajan takaa ja sanoi, ettei halua mua mihinkään painostaa ja pystyy kyllä elämään ilman 3. lasta - eikä ole lähdössä mihinkään, se kun oli mun suurin pelko.

No, yön yli kun nukkui ja sai levätä, niin enkös herännyt aamulla fiiliksellä että "ihanaa, kohta meillä on vauva, mitähän noi lapset siitä tykkää?" jne.. Apua, oon ihan sekaisin kuin seinäkello! Laitoin sitten töistä miehelle viestiä, pyysin anteeksi mun sekoiluja ja mies yritti rauhoitella mua, että mieti nyt oikeasti rauhassa mitä haluat tehdä etten tee mitään mitä kadun myöhemmin. Juteltiin hetki kun tulin kotiin ja totesin, että enemmän katuisin sitä, ettei yritetty 3. lasta kuin sitä että lapsi saataisiin. Ehkä mua vaan pelottaa oma jaksaminen tuon työuupumuksen jäljiltä aiempaa enemmän ja huolettaa, miten yhdessä tätä jaksetaan, vaikka varmasti tullaan jaksamaankin. Päädyttiin siihen, ettei yritetä muttei estetäkään. Eli rennolla otteella - enkä ole kyllä mitään kiertopäiviä seurannutkaan.

Onks kukaan muu välillä yhtä hukassa tunteidensa kanssa vai oonko mä vaan outo?
Sama täällä vaikkei lapsii oo.. Mulla oli eilen semmonen fiilis ja koko ton mun ihme testi rumban ajan etten mä enää viddi jaksa ja ovista pukkaa TAAS ja tunteet myllertää koko ajan ja sit kuitenkin varuiks tallettelut et josko nyt. Vaik on niin sekava fiilis et haluunko mä edes yrittää ku noi on menny ihan päin honkia mut kyl mä katuisin jos en vielä tälle vuodelle vikaa ovista hyödynnä joten niin. Vaikka oli se 3kk tauko puhe niin ku gyne oli sitä mieltä et vihree valo ku selvitetty jo syyt ni miks ei... Sekavaa. Välillä tuntuu että Joo joo heti mut välillä ei ei ei nyt eikä enää ikinä. Joku mega ovis taas ku hymy tuli ja tänään alko tuntemukset sun muut et kai mulla hymyilee pari pv ennen kuten kuuluu. Tää kierto mennään ilman kyl mitään apuja et kattellaan, tuskin jouluplussa tulee mut aina voi yrittää eikös vain
 
Täällä on jotenki tosi omituinen olo verrattuna aiempiin kiertoihin. Tänään siis dpo 6-7. Mulla ei oo pätkääkään raskaana oleva olo. Viime kierrossa on tuntenu nippailuja siellä ja täällä ja odottanut testipäivää ku kuuta nousevaa. Nyt ei oo mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ja yllättävän nopeasti ollaan edetty tähänkin asti. Mulla oli plussakierrossa päivittäin kirjotettu appiin oireira ylös ja melkein joka päivälle oli plussakierrossa merkattu nivusten vihlontaa ja juilimista vasemmalla puolella. Ehkä siksi onkin niin rauhallinen olo, kun jotenki tietää, ettei siellä voi plussaa näkyä.
Lämpökäyrään tuli pieni notkahdus aiempaan nähden. Saa nähdä mikä on lämpö huomenna. Jos taas nousemaan päin, ni tulis dippi dpo6. Mutta tuskimpa :arghh:
Perjantaina ajattelin testata ekan kerran, silloin dpo 10-11. Jos ei tiputtelu ala ennen sitä:banghead: viime kierrossa tiputteli ekaa kertaa ikinä ja oonki ihan hämmentynyt mitä mun kropassa tapahtuu.
Anteeksi avautuminen :bored:
 
Mä oon kyllä hyvin sekaisin näiden vauvatuntemuksieni kanssa.

Eilen oli vähän riitaa miehen kanssa (mikä saatiin kyllä sovittua) ja illasta kerroin itkukurkussa miehelle, etten taida halutakaan 3. lasta. Että tää kaikki yrittäminen ja meidän viimeaikaiset riidat on mulle vaan liikaa. Mies oli yllättynyt ja arvatenkin pettynyt, mutta ymmärsi mitä ajan takaa ja sanoi, ettei halua mua mihinkään painostaa ja pystyy kyllä elämään ilman 3. lasta - eikä ole lähdössä mihinkään, se kun oli mun suurin pelko.

No, yön yli kun nukkui ja sai levätä, niin enkös herännyt aamulla fiiliksellä että "ihanaa, kohta meillä on vauva, mitähän noi lapset siitä tykkää?" jne.. Apua, oon ihan sekaisin kuin seinäkello! Laitoin sitten töistä miehelle viestiä, pyysin anteeksi mun sekoiluja ja mies yritti rauhoitella mua, että mieti nyt oikeasti rauhassa mitä haluat tehdä etten tee mitään mitä kadun myöhemmin. Juteltiin hetki kun tulin kotiin ja totesin, että enemmän katuisin sitä, ettei yritetty 3. lasta kuin sitä että lapsi saataisiin. Ehkä mua vaan pelottaa oma jaksaminen tuon työuupumuksen jäljiltä aiempaa enemmän ja huolettaa, miten yhdessä tätä jaksetaan, vaikka varmasti tullaan jaksamaankin. Päädyttiin siihen, ettei yritetä muttei estetäkään. Eli rennolla otteella - enkä ole kyllä mitään kiertopäiviä seurannutkaan.

Onks kukaan muu välillä yhtä hukassa tunteidensa kanssa vai oonko mä vaan outo?
Kyllä mulka ainakin on noita samoja tunteita vaikka ei vielä omia lapsia ookkaan, miettii miten sitte pärjää ja miten osaa kasvattaa ja erotaanko me sitte kun ei jakseta toisiamme kaikki muuttuu yms. Mutta ne menee sit ohi... mulla oli viikonloppuna sukulaisen 60v juhlat ja veljen 7v tyttö on niin ihanan syli-iita kun voi olla kiehnäs ja halaili piti käsistä kiinni kun jonotettiin kakkua tai taikurin tekemää ilmapallo koiraa se on niin ihana :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Täällä on jotenki tosi omituinen olo verrattuna aiempiin kiertoihin. Tänään siis dpo 6-7. Mulla ei oo pätkääkään raskaana oleva olo. Viime kierrossa on tuntenu nippailuja siellä ja täällä ja odottanut testipäivää ku kuuta nousevaa. Nyt ei oo mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan ja yllättävän nopeasti ollaan edetty tähänkin asti. Mulla oli plussakierrossa päivittäin kirjotettu appiin oireira ylös ja melkein joka päivälle oli plussakierrossa merkattu nivusten vihlontaa ja juilimista vasemmalla puolella. Ehkä siksi onkin niin rauhallinen olo, kun jotenki tietää, ettei siellä voi plussaa näkyä.
Lämpökäyrään tuli pieni notkahdus aiempaan nähden. Saa nähdä mikä on lämpö huomenna. Jos taas nousemaan päin, ni tulis dippi dpo6. Mutta tuskimpa :arghh:
Perjantaina ajattelin testata ekan kerran, silloin dpo 10-11. Jos ei tiputtelu ala ennen sitä:banghead: viime kierrossa tiputteli ekaa kertaa ikinä ja oonki ihan hämmentynyt mitä mun kropassa tapahtuu.
Anteeksi avautuminen :bored:


Ja taas, sama täällä :hilarious: siis ihan nega olo ja just tänää aattelin et ihanaa ku ei oo niit feikkioireita viel ilmenny. Eile vähä tissit kipeet mut vähä samaa oli viime kierros. Onneks ei oo nippaillu mahaa pahemmin. Tänä vähä alempi lämpö ku vklop. Mut yritän lopettaa mittailut koht..:hilarious: ainaki joka pväsen. Toiv plussataan ja muutki!!! Ylläriplussat :smug::hilarious:
 
Ja taas, sama täällä :hilarious: siis ihan nega olo ja just tänää aattelin et ihanaa ku ei oo niit feikkioireita viel ilmenny. Eile vähä tissit kipeet mut vähä samaa oli viime kierros. Onneks ei oo nippaillu mahaa pahemmin. Tänä vähä alempi lämpö ku vklop. Mut yritän lopettaa mittailut koht..:hilarious: ainaki joka pväsen. Toiv plussataan ja muutki!!! Ylläriplussat :smug::hilarious:

Ihanaa, sielunsisko:smiley-angelic002:love7 musta ylläriplussa kuulostaa hyvältä, tosi hyvältä. Täytyy sanoa et se on kyl niin ylläri ku olla ja voi.
Millon meinasit testata?:cheers
 
Yllätys plus olis jees.. Me puhuttiin et yritetään nyt sillee et talletellaan oikeeseen aikaan ja jos tulee niin tulee. Jos ei niin ei. Eipä käynyt mielessä et vois tulla joku kemiallinen tms taas. Jotenkin päätin (ihan ku sen vois päättää) et jos nyt tärppi käy niin sit se pysyy ja on oikea plussa. Piste. Lämpöjä en oo mitannut ku on se Ab kuuri vieläki kunnes keskiviikkona poistetaan viisuri niin tiedä sit miten toikin vaikuttaa niin olkoon näin..

Ilosii uutisia, perhe tulos keväällä ja ystävä tulee pian tänne takas ja samaan työhön eri hommiin mis mä oon jee
 
Joten en mittaa lämpöjä, en tulkitse nyt limoja sen kummemmin vaan meen ny näin. Ukon kans katsottiin et se toissapäivänä saatu hymy oli vahvin niistä kaikista ja sitte perus liuskatesti oli tumma nytki, joten kyllä mä taidan ovuloida taas ihmeen aikasin. Eka väsytti ja olin 2 h sit valmis petiin kunnes suursiivousta tehtiin molemmat kerrokset yhteistuumin pestiin pyykki ja vaihdettiin lakanat yms ni oli kiva. Nyt lusikka asentoon sohvalle ja sitte unille. Hyvää yötä ja talletteluiloja ja tulkoon alkion kiinnittymisii sun muita kaikille!! :smiley-bounce016
 
Ihanaa, sielunsisko:smiley-angelic002:love7 musta ylläriplussa kuulostaa hyvältä, tosi hyvältä. Täytyy sanoa et se on kyl niin ylläri ku olla ja voi.
Millon meinasit testata?:cheers

Hmm koitan kestää esim ke iltaan huviks sit ehkä testi..sit taas pe aamuna...mut juu.. En kyl usko yhtään plussaan turha edes toivoa sitä :hungover:
 
Mä oon kyllä hyvin sekaisin näiden vauvatuntemuksieni kanssa.

Eilen oli vähän riitaa miehen kanssa (mikä saatiin kyllä sovittua) ja illasta kerroin itkukurkussa miehelle, etten taida halutakaan 3. lasta. Että tää kaikki yrittäminen ja meidän viimeaikaiset riidat on mulle vaan liikaa. Mies oli yllättynyt ja arvatenkin pettynyt, mutta ymmärsi mitä ajan takaa ja sanoi, ettei halua mua mihinkään painostaa ja pystyy kyllä elämään ilman 3. lasta - eikä ole lähdössä mihinkään, se kun oli mun suurin pelko.

No, yön yli kun nukkui ja sai levätä, niin enkös herännyt aamulla fiiliksellä että "ihanaa, kohta meillä on vauva, mitähän noi lapset siitä tykkää?" jne.. Apua, oon ihan sekaisin kuin seinäkello! Laitoin sitten töistä miehelle viestiä, pyysin anteeksi mun sekoiluja ja mies yritti rauhoitella mua, että mieti nyt oikeasti rauhassa mitä haluat tehdä etten tee mitään mitä kadun myöhemmin. Juteltiin hetki kun tulin kotiin ja totesin, että enemmän katuisin sitä, ettei yritetty 3. lasta kuin sitä että lapsi saataisiin. Ehkä mua vaan pelottaa oma jaksaminen tuon työuupumuksen jäljiltä aiempaa enemmän ja huolettaa, miten yhdessä tätä jaksetaan, vaikka varmasti tullaan jaksamaankin. Päädyttiin siihen, ettei yritetä muttei estetäkään. Eli rennolla otteella - enkä ole kyllä mitään kiertopäiviä seurannutkaan.

Onks kukaan muu välillä yhtä hukassa tunteidensa kanssa vai oonko mä vaan outo?
Mulla oli kesällä ihan sama. Ensin en halunnu vauvaa enää ja kun mies suostui yllättäen neljänteen, niin olin ihan Jes mahtavaa. Ekan kierron jälkeen olin, että ei saakeli mihin mä oon lusikkani laittamassa. Toivoin että en tulis sittenkään raskaaksi. Ja sit meillä tuli himmee riita ja lätkäsin laastarin jalkaan ja sanoin että vitut.

No, kerkesin ovuloida ja raskaaksi tulin ja olin ihan super onnellinen. Sitä iloa ei kestänyt kuin 5 päivää ja alkoi vuoto. Mies lohdutti että kyllä se vielä meille tärppää. Kun vuoto oli ohi, kerettiin pari kertaa talletella mut hiipi taas mieleen et onko musta tähän sittenkään. Ärsyttävää suotamista ja huopaamista ja sit avauduin miehelle tunteistani. Sanoin myös että oon epävarma kaikesta. Ihan typerä riita sitten siitä aikaiseksi. Päätettiin, että ei yritetä, ja ollaan ilman seksiä kunnes menkat on alkanut ja niihin oli aikaa kaks viikkoa.

Lähdin sit Lappiin sukuloimaan ja siellä näin et kahdelle serkulle oli tulossa vauva, toiselle syyskuussa ja toiselle helmikuussa. Olin vähän pettynyt. Silloin myös kerroin äidille keskenmenosta ja äiti kertoi omista keskenmenoistaan.

Oltiin kuitenkin miehen kanssa päätetty että nyt ei yritetä. Menkkojen piti alkaa ja päätettiin harrastaa seksiä. Sit niitä ei kuulunut ja tuli ovisoireet. Sanoin miehelle et nyt ollaankin jännän äärellä ja mies sanoi et mietitään sit jos plussa tulee. Reilu viikkoa myöhemmin plussa tuli. Enkä olisi voinut olla onnellisempi :Heartred

Tunteet on käyny laidasta laitaan. Mutta en vaihtaisi enää pois mistään hinnasta :Heartred Tsemppiä ajatuksiin, mutta kävin saman läpi :)
 
Dpo9, hauska kun menee ihan kalenterin mukaan:hilarious: ajattelin ehkä keskiviikkona testata. Torstaina olis sellainen duunihomma, mitä ei väldesti kannattais suorittaa raskaana, mut tuskin tarvitsee perua:hilarious: ja viikonloppunakin voi vetää piiitkästä aikaa vaikka perseet pikkujouluissa. En oo tulossa kotiinkaan yöksi, niin ei tarvii mistään murehtia:) jos kierto pysyy normaalina, niin yks ovis vois ehtiä viel tähän vuoteen.

Tsempit tilanteisiin ja mukavaa joulunodotusta:Heartred tiinuliinulle ekstraiso halaus:smiley-angelic003
 
Yk 5, dpo 12 ja nega. Eli kuukautiset odotettavissa muutaman päivän kuluessa. Tässä pms-huuruissa melko maansamyynyt olo. :sad001

Aloitin vehnänalkioöljykapselien syömisen, niistä kun toiset väittävät saaneensa apua raskautumiseen :grin Tuskin niistä haittaakaan on. Mitähän tässä vielä voisi kokeilla parantaakseen omaa hedelmällisyyttään?

-Olen vielä pienen hetken 29, melkein 30. Mies samaa ikäluokkaa. Ei kummallakaan aiempia lapsia.
-Olen käynyt perusverikokeissa, ei diabetesta, ei kilpirauhashäiriöitä, kaikki ok. Käynti muista syistä, ei liittynyt "lapsettomuuteen".
-Olen käynyt perustutkimuksessa gynekologilla, anatomia normaali, ei mitään erikoista, papa ok.
-Mies on yrityksen aikana jo mm. lopettanut tupakoinnin.
-Minä syön monivitamiinia, foolihappoa, sinkkiä, ja nyt vielä vehnänalkioöljykapseleita.
-Ovulaatiotesti supertummana aina kp 14-15 välillä ja kuukautiskierto melko säännöllinen 28-31 pv. Muutaman kerran ollut tuhruvuotoa ennen kuukautisten alkua, mutta tavallisesti ei ole.
-Ei sairastettuja sukupuolitauteja.

Missäköhän voisi kiikastaa? Mitä lähden kokeilemaan tai tutkituttamaan seuraavaksi? :scratch Olen kyllä vähän pyöreä, varmaan pitäisi 5-8kg tiputtaa ja harrastaa enemmän liikuntaa.
 
Aivan, täytynee siirtyä tuonne 2020-ryhmään, kun minun osaltani tämä vuosi 2019 oli tässä :sad010 Ehtii tulla vielä yksi ovulaatio, mutta tulosta ei ehtine nähdä.
 
Yk 5, dpo 12 ja nega. Eli kuukautiset odotettavissa muutaman päivän kuluessa. Tässä pms-huuruissa melko maansamyynyt olo. :sad001

Aloitin vehnänalkioöljykapselien syömisen, niistä kun toiset väittävät saaneensa apua raskautumiseen :grin Tuskin niistä haittaakaan on. Mitähän tässä vielä voisi kokeilla parantaakseen omaa hedelmällisyyttään?

-Olen vielä pienen hetken 29, melkein 30. Mies samaa ikäluokkaa. Ei kummallakaan aiempia lapsia.
-Olen käynyt perusverikokeissa, ei diabetesta, ei kilpirauhashäiriöitä, kaikki ok. Käynti muista syistä, ei liittynyt "lapsettomuuteen".
-Olen käynyt perustutkimuksessa gynekologilla, anatomia normaali, ei mitään erikoista, papa ok.
-Mies on yrityksen aikana jo mm. lopettanut tupakoinnin.
-Minä syön monivitamiinia, foolihappoa, sinkkiä, ja nyt vielä vehnänalkioöljykapseleita.
-Ovulaatiotesti supertummana aina kp 14-15 välillä ja kuukautiskierto melko säännöllinen 28-31 pv. Muutaman kerran ollut tuhruvuotoa ennen kuukautisten alkua, mutta tavallisesti ei ole.
-Ei sairastettuja sukupuolitauteja.

Missäköhän voisi kiikastaa? Mitä lähden kokeilemaan tai tutkituttamaan seuraavaksi? :scratch Olen kyllä vähän pyöreä, varmaan pitäisi 5-8kg tiputtaa ja harrastaa enemmän liikuntaa.

Ensinnäkin 5 yrityskiertoa on vähän ja mites oliko se nyt niin, että raskauden todennäköisyys on 20 prosentin luokkaa / kierto, vaikka ajotukset ja kaikki menis nappiin.

Jos koet liikkuvasi liian vähän, liikunnan lisäämisestä on pelkästään hyötyä. Ja siinä
Sivussa painokin saattaa pari kiloa pudota, mikä ei sekään varmasti ole huono asia.

Jos ja kun kaikki näyttää ”paperilla” hyvältä, sinuna vain nauttisin yritysajasta ja alkaisin murehtimaan vasta puolen vuoden kuluttua :smiley-angelic003
 
Takaisin
Top