Raskaaksi 2019

Täällä on vain mulla tuo yksityinen kun julkisella puolella he ei edes löytäneet pcos:aa... Miettivät musta puhun kun selitin et mul on Pco ja sit kuulu et joo kyl vähän näyttää olevan rakkuloita. Mut toisaalta sillon näki kuvistakin et oli vähemmän niitä ja viimeks ku kävin niin enemmän. Nyt toivon et selitys löytyy ja et mahdollisimman helppo selitys ja sitte pyydän et jos letrot ihan ettei tulis tätä kerran viikossa ovulaatio ja raskaus rumbaa ku rupee jo tekee mieli lyödä päätä seinään. Mulla on reagoinu moni r-testi lähestyvään ovikseen. Josko sit oikeesti oli lähestyvä ovis ja nyt sit irtos tai jotaki ku viimeks ku hymy tuli niin se pysy tummana se viiva, tuli outo vuoto ja nyt sit eilen hymyili ja tänään ei. Samaten lämmöt tippu tänään ja muutenkin. Uskon että on ollu just tuo et se tm km sekoitti kropan ja siks ovulaatio tuli heti ja vuoto ja kun toinen proge liki heti niin kappas tässä tulos. Toivottavasti on vain näin yksinkertaisesti selitettävä asia
 
Hah, meillä menee nyt päinvastoin Nyytti jos sulla yleensä tuhruttelee ja nyt ei. Ja minulla nyt sitten sen verran tiputtelee että pikkuhousun suojaa pitää käyttää vaikka yleensä aikalailla kerrasta alkaa menkat.

Mietin sitäkin, että yleensä on alavatsa sellainen täyden tuntuinen pari päivää ennen menkkoja ja nyt tuntuu suorastaan tyhjälle. Kaikkea kummaa sitä huomaa sitä itsestään tässä kun yrittää ja toivoo ja pelkää.:sorry: :bored::hilarious:
Joo mulla yleensä/monasti pystyy uumoilemaan menkkojen alkamisen jo 1-3päivää ennen varsinaisen alun just pienestä "tuhruttelusta". Ei kai se varsinaista tuhruttelua edes ole, kun niin vähäistä et ikinä mitään suojaa tarvi, mut pyyhkiessä saattaa ihan snadisti jotain sillon tällön tulla.
Usein jomottelee mahaakin kyllä enempi, mut kyllä mä uskon että huomenna, tai viimestään ylihuomenna alkaa. Aika mota kiertoa nyt ollu 27päivän mittasia. Ihan yrityksen alussa oli pari 29 ja yks 28 ja yks 26kin ollu joukossa. Mut muutama viimenen just 27 ja oviskin ollu näissä kaikissa samaan aikaan. Nytkin on kuitenkin sitä vaaleanpunertavaa tullu tässä loppukierrosta pyyhittäessä, niin pidän aika varmana merkkinä.
 
Meillä oli puhetta että jos kokeilen letroja niin tietää onko niillä vaste ku clomeil ei ja oon päättänyt et saan oviksen ja ajankohdan selville ku ei tuu mitään tästä et koko ajan joku hormoni kohol. Itku pääsi ku se digi hymyili ja nyt ihan hailu viiva. Eli keho sekasin. Kp6 tulee ovistestiin plus viikon rtestien haamujen jälkeen ja olo on ihan kummallinen. Kai se tämä stressaa myös kun ajoitus ei toimi ku ei oo enää sillee et joka päivä et olis valmiit siittiöt vaan enemmän sillon ku just pystyy et nyt itse ymmärrän ettei kaikilla oo tota et joka pv tai joka toinen
 
Kohdussa edelleen jotain roipetta, mutta kohdunulkoinen olis lääkärin mukaan kuivunut pois:cheers nyt kun kohdun vielä saa tyhjäksi roippeista, nii oon vapaa tästä stressistä. Hcg arvot selviää myöhemmin tänään. Mut varmasti reippaasta koholla, onhan sielä ny vielä raskausmateriaalia.

Nyt keskittymään jouluun ja pitää toivoa, että tyhjentyis reippaasti ja säästyisin kohtutulehdukselta ja kaavinnalta.
Vihdoin alkaa tuntua normaalilta olo, vaikkei tämä vielä ole ohi.

Nyt ei yhtään kuumeiluta enää vauva asiat. Ei oviksen testailut tai muut. Saa nähä innostuuko enää ollenkaan :scratch
 
Alin testattu äsken, kaks ylempää eilen päivällä ja alkuillasta.. Jokohan toi ois + :woot: viime kierrossa ei tullut edes näin tummaa. Testaan kyllä vielä myöhemmin, mut pakko alottaa tänään tallettelut. Mies ei eilen jaksanut, kun nukkui toissayönä huonosti ja oli aamuvuorossa vielä...

On tosi masentava sääkin, +4 ja lumesta ei tietoakaan enää, vaikka eilen illalla oli maa valkoisena...
 

Liitteet

  • IMG_20191209_121052.jpg
    IMG_20191209_121052.jpg
    25 KB · Katsottu: 139
Alin testattu äsken, kaks ylempää eilen päivällä ja alkuillasta.. Jokohan toi ois + :woot: viime kierrossa ei tullut edes näin tummaa. Testaan kyllä vielä myöhemmin, mut pakko alottaa tänään tallettelut. Mies ei eilen jaksanut, kun nukkui toissayönä huonosti ja oli aamuvuorossa vielä...

On tosi masentava sääkin, +4 ja lumesta ei tietoakaan enää, vaikka eilen illalla oli maa valkoisena...
Pupuilua!!
 
Pupuilua!!

Niin outoa kun vasta Kp14. Ennen ollu vasta 17-18. Mut kiva kun kaks viimeisintä kiertoa ollu 30 ja 31pv, että jospa kierto nyt tasaantuis eikä tulis enää 36pv kiertoja. Vuos kohta siitä, kun menkat alkoi esikoisen synnytyksen jälkeen :angelic:

Nyt kuitenkin vähän alavatsaa juilii, ei kuitenkaan erityisestä vasemmalta tai oikealta puolelta. Ja ihan kirkasta venyvää limaa :hello2
 
Tsemppiä sulle! Mulla on mennyt osa sun viesteistä ohi, siis oliko sulla ku ja myös kohdussa jotain? Hyvä että alkaa normalisoitumaan.


Joo, kohdunulkoinen ja yhdes ultras näkyi myös kohdussa hento syke, ei vastannut viikkoja.







Outoa kun nyt iski raskausoireita takasin. Jano, vähän huono olo, ja rintoja vihloo, vaikka ne on ollut jo viikon kivuttomat ja löllöt.. :/
Kauankohan keskenmenossa menee, että toinen viiva lähtee haalenemaan?
Tein huvikseni pregcheckin liuskan ja tuli heti kastuttua tasavahvat viivat. Arvasin kyllä sen, koska kohdussa edelleen raskausmateriaalia olin jo 8 rvllä.
 
Tänään kp17. Mul ei oo mitään hajua et koska on ollut ovis vai onko se tulossa. En oo yhtään testaillu. Talleteltu ollaan kyllä viikonloppuna ku mies lähti tänään työreissulle tornioon ja tulee vast torstaina tai perjantaina takas kotiin.

Stemppiä kaikille omiin tilanteisiin
 
Täällä otesti on haalennu mut en usko että ovis oli. Mun tulkinta on et nyt tuloo ja testit oli vialliset ku nyt negaa negaa ja rinnat on täyteläisen oloiset, verisuonet pinnassa ja masu pinkee ja kova et ovis vois olla tulossa. Mul proge sekoitti ihan täysin, toki pitää käydä ihan gynellä mut pakko ootella viel hetki ku ovislimaa näkyvissä jo ja menkut voi muuttua paljonkin km yms jälkee.. Kesti sillonki viimeks kauan ja sit oli niit 18 ja 25 ja 24 päivän kiertoja mitä katsonut ja nytki kp26 muuttui periaatteessa kp1... Ja jos mennään samoissa niin ovis tulis jo nyt piakkoin.. Huoh tätä rumbaa ku tasoittuisi vain
 
Tänään kp 19/26 dpo 7 ja pitkin päivää nippaillut ja ajoittaista menkkajomotusta. Pieni mahis on raskauteen, mut hyvin pieni. Viime kierrossa nippailua kp20 ja siitä kaks päivää ni alko ylläri menkat. Toivottavasti ei käy taas niin:stop::banghead:
 
Takaisin
Top