Raskaaksi 2019

Mä olen ehkä väärä vastaamaan, mulla tyhjennettiin tuulimuna 12+ viikoilla lääkkeellisesti. Sitä tavaraa hyytymien muodossa ja muutenkin tuli sitten ihan hirveesti. Sullahan oli lapsi? Muistat varmaan synnytyksen jälkeisen jälkivuodon? Aikalailla megarätti housuissa sai painaa menemään ja ihan tosi isoja hyytymä myös. Edit. Niin joo, en muuten tiedä, kertokaa viisaammat, onko muuten keisari leikkauksessa myös jälkivuoto, vai kaavitaanko siinä jotenkin kohtu samalla?

NewMoon, tänään ei oo vuotanut enää niin paljon. Mut kun tätä ennen on ollut 5 päivää runsasta vuotoa, niin tietäähän sen lopputuloksen taas. Kp1 odotellen.
2/3 sektiolla synnyttäneenä voin vastata että juu, ihan samanlailla tulee jälkuvuoto sektion jälkeenkin!

Mä en enää tarkkaan muista miten oman kkm kohdalla meni, tästä jo kuutisen vuotta kun oli just ennen keskimmäistä. Seuraavasta kierrosta just sai tyttö sit alkunsa.
Sen muistan et varhaisultrassa 7+ ei löytyny sykettä ja vastas noin viikkoa pienempää. Olikohan menny kesken 6+1 ellen nyt ihan väärin muista. Sain lääkkeet kotiin ja kyllä sieltä aika holahuksia tuli ja hyytymiäkin tosiaan. Minkä verran niit hyytymiä sit tuli, niin en kyllä tarkkaan muista. Muistan vaan et tuli, mut ei nyt mitenkään kauheesti kai, kerta ei oo mieleen painunu.
Toivottavasti sun ei TiinuLiinu tarvi päivystykseen nyt vkl aikana lähteä, mut mene toki herkästi jos yhtään siltä tuntuu! :Heartred

Aidakos se mun kanssa samoissa meni, oliko joku muu jolla alkaa olla dpo:ita jo jonkin verran? Mitkä fiilikset tänään?
 
Mä olen ehkä väärä vastaamaan, mulla tyhjennettiin tuulimuna 12+ viikoilla lääkkeellisesti. Sitä tavaraa hyytymien muodossa ja muutenkin tuli sitten ihan hirveesti. Sullahan oli lapsi? Muistat varmaan synnytyksen jälkeisen jälkivuodon? Aikalailla megarätti housuissa sai painaa menemään ja ihan tosi isoja hyytymä myös. Edit. Niin joo, en muuten tiedä, kertokaa viisaammat, onko muuten keisari leikkauksessa myös jälkivuoto, vai kaavitaanko siinä jotenkin kohtu samalla?

NewMoon, tänään ei oo vuotanut enää niin paljon. Mut kun tätä ennen on ollut 5 päivää runsasta vuotoa, niin tietäähän sen lopputuloksen taas. Kp1 odotellen.

Mä jouduin esikoisesta sektioon ja jälkivuoto kesti 7 viikkoa.. Vaikka se kohtu "kuivataan" tms. Mutta jälkisupistuksia ei ollut.
 
Aidakos se mun kanssa samoissa meni, oliko joku muu jolla alkaa olla dpo:ita jo jonkin verran? Mitkä fiilikset tänään?

Mulla on nyt itseasiassa aika rauhalliset fiilikset. En oikein enää osaa odottaa plussaa, mutta nyt ei kyllä masenna eikä ärsytäkään. Minun piti asioikseni käydä Flo:sta katsomassa, että on näköjään dpo8 nyt. En siis ole laskenut, enkä jännännyt, enkä mitään. Sen verran on mielessä että noin tiistain seudulla varaudun menkkoihin.

Mites tosiaan muilla piinapäiväläisillä menee?
 
Mitäs itsenäisyyspäivän suunnitelmia huomiseksi? Kenties jotain perinteitä?
Meillä ei ole mitään ihmeempiä suunnitelmia, ollaan kotosalla, mies haluaisi katsoa tuntemattoman sotilaan ja vilkaistaan ainakin Linnan juhlia :)
 
dpo10 ja en oo ees näplänny testejä! :)
Ehtiihän ne menkkatuntemukset vielä hyvin alkaa tässä vkl aikana, joten oottelen ihan rauhakseen. Malttaiskohan sitä ihan ootella ens viikolle asti ja vaan kattoa alkaako ne menkat, ni ei menis testejä hukkaan. Aiemmissa kolmessa raskaudessa oon nimenomaan testannu vasta jos menkat jääny pois, joskus ootellu et ovat useammankin päivän myöhässä.
Tää teiän testausinto on tässä nelosen yrityksessä vaan jotenkin tarttunu ja paristi jo testannu tässä kuuden kierron aikana ennenku ois ollu alkamassakaan :grin Katsellaan mitkä fibat iskee vkl aikan!
Meillä ei ole mitäänitsenäisyyspäivän traditioita. Torttuja ajateltiin leipoa ja ihan vaan kotosalla olla lasten kanssa. Mies varmaan tulee tänään ja illasta saunaan :)
 
Ärsyttää kun vuoto taas lakkas ja vain yksi ainut pieni hyytymä tuli. Niin hidasta. Jomottelee kuitenkin vieläkin vähän, mutta ihan liian vähän :/
Ei auta kuin toivoa että alkas vuotaa kunnolla. Niin ärsyttävää. Menee joulun odotuskin pilalle, yleensä tähän aikaan ollaan lapsen kans laitettu jo valoja ja verhot vaihdettu, nyt ei oo jaksanut. Pitää varmaan alkaa vetää jotain yrttejä jotka lisää kohdun supistelua.. Persilja, kamomillaa piparminttu.. Mitä näitä nyt on..
 
dpo10 ja en oo ees näplänny testejä! :)
Ehtiihän ne menkkatuntemukset vielä hyvin alkaa tässä vkl aikana, joten oottelen ihan rauhakseen. Malttaiskohan sitä ihan ootella ens viikolle asti ja vaan kattoa alkaako ne menkat, ni ei menis testejä hukkaan. Aiemmissa kolmessa raskaudessa oon nimenomaan testannu vasta jos menkat jääny pois, joskus ootellu et ovat useammankin päivän myöhässä.
Tää teiän testausinto on tässä nelosen yrityksessä vaan jotenkin tarttunu ja paristi jo testannu tässä kuuden kierron aikana ennenku ois ollu alkamassakaan :grin Katsellaan mitkä fibat iskee vkl aikan!
Meillä ei ole mitäänitsenäisyyspäivän traditioita. Torttuja ajateltiin leipoa ja ihan vaan kotosalla olla lasten kanssa. Mies varmaan tulee tänään ja illasta saunaan :)

Arvostan! Ehkä oot raskaana ku maltat nytkin :) Itse tekis mieli jo tehdä jotain testiä dpo4 :arghh::hilarious: per*eestä tää oottelu...tosin on kyl ihan negafiilis! Ei tästä tuu mitään ehkei mulle oo vauvaa tarkotettu.
 
Arvostan! Ehkä oot raskaana ku maltat nytkin :) Itse tekis mieli jo tehdä jotain testiä dpo4 :arghh::hilarious: per*eestä tää oottelu...tosin on kyl ihan negafiilis! Ei tästä tuu mitään ehkei mulle oo vauvaa tarkotettu.

Kyllä on:Heartbigred
 
dpo10 ja en oo ees näplänny testejä! :)
Ehtiihän ne menkkatuntemukset vielä hyvin alkaa tässä vkl aikana, joten oottelen ihan rauhakseen. Malttaiskohan sitä ihan ootella ens viikolle asti ja vaan kattoa alkaako ne menkat, ni ei menis testejä hukkaan. Aiemmissa kolmessa raskaudessa oon nimenomaan testannu vasta jos menkat jääny pois, joskus ootellu et ovat useammankin päivän myöhässä.
Tää teiän testausinto on tässä nelosen yrityksessä vaan jotenkin tarttunu ja paristi jo testannu tässä kuuden kierron aikana ennenku ois ollu alkamassakaan :grin Katsellaan mitkä fibat iskee vkl aikan!
Meillä ei ole mitäänitsenäisyyspäivän traditioita. Torttuja ajateltiin leipoa ja ihan vaan kotosalla olla lasten kanssa. Mies varmaan tulee tänään ja illasta saunaan :)
Ihan ku mun tekstiä olis tuo alkuosa. Aiemmassa kolmessa raskaudessa oon testannu vasta, kun menkat ollut reilusti myöhässä. Tän palstan myötä oon innostunu testaan vähä liian aikaisin aina.

Nyt kp14 ja o+ saatu!
 
Ootko huomannu onko vähentyny?
En mä tiiä, ehkä jonkun verran asia on ehkä erillailla mielessä ei tarvii tiettyyn aikaan miettiä aamulla että nyt alotan sen purkkiin pissimisen tai onkohan tää nyt tummempi kun eilen. On se päivä mikä tahansa käyn aamupissalla ja meen kahvin keittoon, merkkaan seksin kuitenkin appiin ja sit katon ehkä ollaanko lähelläkään oikeeta päivää... nytkun asiaa oikeesti pohtii niin piinapäivät ei oo yhtään niin piinallisia eli tressaan kyllä vähemmän :p lääkärihän mulle sitä suositteli..
 
Äääääh, fiilikset ja toiveikkuus laski just ku lehmän häntä :arghh:
Vessareissulla tarttu paperiin vaaleanpunertavanvaaleanrusehtavaa vv, eli on ne menkat sieltä tulossa. voi vattu!!
Nyt kyllä oikeesti veetuttaa.. Ekaa kertaa näin pettyny olo. Eli yk8 kolkuttelee..:finger:
 
Äääääh, fiilikset ja toiveikkuus laski just ku lehmän häntä :arghh:
Vessareissulla tarttu paperiin vaaleanpunertavanvaaleanrusehtavaa vv, eli on ne menkat sieltä tulossa. voi vattu!!
Nyt kyllä oikeesti veetuttaa.. Ekaa kertaa näin pettyny olo. Eli yk8 kolkuttelee..:finger:

Voiks olla kiinnittyminen?

Joka kuukaus jolleki tarjoon tätä vaihtoehtoa :hilarious: jospa joskus osuis oikeaan. Mäki haluun kiinnitysvuotoa!!
Vitsi et ärsyttävän tuntusta ku elohiiri mahassa :smiley-ashamed004
 
Takaisin
Top