Raskaaksi 2019

Voiks olla kiinnittyminen?

Joka kuukaus jolleki tarjoon tätä vaihtoehtoa :hilarious: jospa joskus osuis oikeaan. Mäki haluun kiinnitysvuotoa!!
Vitsi et ärsyttävän tuntusta ku elohiiri mahassa :smiley-ashamed004
Nääh, kyl tää on tätiä enteilevää. Mennään jo dpo10 kun mu luteaali on 12 ollu nyt tovin.
Tällee mulla just alkaa, siks ei tuu kovin usein turhaan testattua. Eka alkaa beige tai haaleanvaaleanpunertava vv ihan satunnaisesti, ehkä muutaman kerran päivässä jo muutama päivä ennen tätiä, sit muuttuu rusehtavammaks ja sit vasta kp1 alkaa tulla ihan punasta.
Mulla on tulli kiinnittymisvuotoa vain kerra, esikoista odottaessa ja sillon tuli yks verinen viiru tasan dpo7.
Että vmp.
 
Pidin viikon sometaukoa ja tänne on ilmestynyt niin paljon asiaa, että lukemiseen meni aikamoinen tovi. :woot: Anteeksi etten nyt osaa sen kummemmin reagoida kenenkään tilanteisiin, muuta kun edelleen sitä plussaa kaikille toivoen. :Heartred

Meillä odotellaan ainokaista syömään itsenäisyyspäivän kunniaksi, myöhemmin on ohjelmassa lautapelien peluuta ja ehkä vilkaisen sivusilmällä linnan juhlia. Mulla on menossa kp 10, ovista saa vielä tovin odotella jos kierto menee kuten aiemminkin.
 
Aah, nyt on napa niin täynnä että halkeaa pian ja taloon laskeutunut rauha. Tykkään tosi paljon hyysätä ja kiva kun tulee vieraita. Mut sit kiva kun talo hiljenee, tytär nukkuu ja saa lysähtää sohvan pohjalle katsomaan linnanjuhlia:Heartred

Voithan NewMoon ostaa molemmat. Koklaat eka liuskalla ja jos lupaava tulis ni dippaat viel digin?
 
En ymmärrä mitä tein väärin ku tein digin. Vuoto ollut häiritsevän outoa ja olo outo. Ei muuta kuin outo ja voihan se antibiootti vaikuttaa, mut tein digin kuitenkin. Oikeaoppisesti dippasin ja se alko pyöriä se tiimalasi. Sit tuli vastaus mutta se tiimalasi jäi siihen. Ilmeisesti siihen tulee ohjekirjan kuva jos sen tekee virheellisesti. No siinä luki raskaana ja alla oli sit 1-2 2-3... En käsitä ku siihen pitäisi tulla yksi viikko lukema ja sitte se tiimalasi kuuluu mennä pois. No otin tietenkin kuvan ja ajattelin nyt reklamoida, onko joku virhe erä liikkeellä..

No, aion kaikesta huolimatta ottaa yhteyttä gyneen ja kysyä et mitä ihmettä mun keho touhuu et ei kai oo jotaki jäänyt tonne ns jumiin ku kipui ei oo ja vuoto yktyi yks pv ja tyrehtyi heti..

Mitä tästä opittiin, en osaa tehdä edes digii oikein. No juu, toivottavasti kohtu on tyhja jos raskaana ei olla. Ja ettei joudu mihinkään toimenpiteisiin. Kp15 kuitenkin alkaisi se proge ja nyt on kp3 tai 5 ku 5 pv sit tuli tuhru. 4 pv sit tuhru ja 3 pv sit enemmänkin muttei hyytymii ja loppu ihan oudosti.. Ajoittain vain vaaleanpunaista pyyhkiessä, eipä sen enempää. Outoa.
 
Juu niin voisi! Nyt on semmonen olo et jos/kun siirtoon pääsee, en uskalla edes testata.. :bookworm: aika hölmöä näitä miettiä etukäteen mut minkäs teet. Raskauskeijulta oli 2x viikkodigiä aika halvalla. Et jos sit siirron jälkeen uskaltaa tilata.
Jännittää teidän puolesta tosi paljon mut hyvällä tavalla!
 
En ymmärrä mitä tein väärin ku tein digin. Vuoto ollut häiritsevän outoa ja olo outo. Ei muuta kuin outo ja voihan se antibiootti vaikuttaa, mut tein digin kuitenkin. Oikeaoppisesti dippasin ja se alko pyöriä se tiimalasi. Sit tuli vastaus mutta se tiimalasi jäi siihen. Ilmeisesti siihen tulee ohjekirjan kuva jos sen tekee virheellisesti. No siinä luki raskaana ja alla oli sit 1-2 2-3... En käsitä ku siihen pitäisi tulla yksi viikko lukema ja sitte se tiimalasi kuuluu mennä pois. No otin tietenkin kuvan ja ajattelin nyt reklamoida, onko joku virhe erä liikkeellä..

No, aion kaikesta huolimatta ottaa yhteyttä gyneen ja kysyä et mitä ihmettä mun keho touhuu et ei kai oo jotaki jäänyt tonne ns jumiin ku kipui ei oo ja vuoto yktyi yks pv ja tyrehtyi heti..

Mitä tästä opittiin, en osaa tehdä edes digii oikein. No juu, toivottavasti kohtu on tyhja jos raskaana ei olla. Ja ettei joudu mihinkään toimenpiteisiin. Kp15 kuitenkin alkaisi se proge ja nyt on kp3 tai 5 ku 5 pv sit tuli tuhru. 4 pv sit tuhru ja 3 pv sit enemmänkin muttei hyytymii ja loppu ihan oudosti.. Ajoittain vain vaaleanpunaista pyyhkiessä, eipä sen enempää. Outoa.

ohho, laitatko kuvan? Aika erikoista :wideyed:
 
En oo ikinä nähnyt tollasta ja siks olin et mitä tapahtuu.. Mut joo tommonen tuli ja se tiimalasi jäi siihen.
 

Liitteet

  • IMG_20191206_222807.jpg
    IMG_20191206_222807.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 239
ohho, laitatko kuvan? Aika erikoista :wideyed:
Latasin kuvan tänne niin näette.. Onhan toi ihan kummallinen ja ihmettelen et voiko olla mahdollista mut en mä ymmärrä ku toi tuli heti. Kaks eri viikkoarvioo ja toi tiimalasi enkä mitenkään erikoisemmin tehnyt vaan ohjeen mukaan niin vähän ihmettelen ja olin et ei oo todellista
 
Ja tietty avasin sen ja ne kolme viivaa jotka tulee niin oli se alin viiva suhteellisen tumma, ei kyl mitenkään räikeä mut näkyi selkeästi tummempi vähän entä ku se toinen siin ylhäällä. Siitä en ottanut kuvaa vaan heitin roskiin ku toi on ainut mistä halusin ku niin ihmeellinen
 
Jesbe: Oon seurannu tilannettasi sivusta mut nyt on kyl kommentoitava että apua! Miten voi olla että testit poukkoilee kohdallasi noin :confused: Toi digi on ihan yliveto :hilarious: ei saa nauraa mutta tää on jo tosi outoo:eek: Sinuna varmaan varaisin ultran ja jatkaisin testaamisia eri merkeillä...
 
En ymmärrä mitä tein väärin ku tein digin. Vuoto ollut häiritsevän outoa ja olo outo. Ei muuta kuin outo ja voihan se antibiootti vaikuttaa, mut tein digin kuitenkin. Oikeaoppisesti dippasin ja se alko pyöriä se tiimalasi. Sit tuli vastaus mutta se tiimalasi jäi siihen. Ilmeisesti siihen tulee ohjekirjan kuva jos sen tekee virheellisesti. No siinä luki raskaana ja alla oli sit 1-2 2-3... En käsitä ku siihen pitäisi tulla yksi viikko lukema ja sitte se tiimalasi kuuluu mennä pois. No otin tietenkin kuvan ja ajattelin nyt reklamoida, onko joku virhe erä liikkeellä..

No, aion kaikesta huolimatta ottaa yhteyttä gyneen ja kysyä et mitä ihmettä mun keho touhuu et ei kai oo jotaki jäänyt tonne ns jumiin ku kipui ei oo ja vuoto yktyi yks pv ja tyrehtyi heti..

Mitä tästä opittiin, en osaa tehdä edes digii oikein. No juu, toivottavasti kohtu on tyhja jos raskaana ei olla. Ja ettei joudu mihinkään toimenpiteisiin. Kp15 kuitenkin alkaisi se proge ja nyt on kp3 tai 5 ku 5 pv sit tuli tuhru. 4 pv sit tuhru ja 3 pv sit enemmänkin muttei hyytymii ja loppu ihan oudosti.. Ajoittain vain vaaleanpunaista pyyhkiessä, eipä sen enempää. Outoa.

On sulla kyllä tosi stressava tilanne, voimia sinne. :Heartred Tosi outo tulos tuossa digissäkin, juuri kun haluaisi jotain selvyyttä omaan tilanteeseen niin sitten tulee tuollainen... :sour:
 
Onpa Jesbe outo lukema :wideyed: Toivottavasti saat pian selvyyden :)

Mä tein illalla ja tänä aamuna vielä ovistestit mielenkiinnosta. Plussaa edelleen ja tänä aamuna tosi vahva viiva o_O Yritetään vielä tänään talletella :)
 

Liitteet

  • 20191207_084415.jpg
    20191207_084415.jpg
    34.1 KB · Katsottu: 144
Jesbe, niiin erikoista o_O kannattaa kyllä ottaa yhteyttä CB:n, mikäköhän testissä pielessä...

Täällä vihdoin lämmöt nousulinjassa:happy: ff ja flo laski oviksenkin, laski ne kyllä myöhäiseksi. Ei oo kyllä yhtään sellanen olo et tästä kierrosta tärppäisi, mut pääasia et lämmöt noussut korkeammalle. Jännä kyllä, et ovisdippi jäi tältä kierrolta pois.
 

Liitteet

  • Screenshot_20191207-085937_Gallery.jpg
    Screenshot_20191207-085937_Gallery.jpg
    13.3 KB · Katsottu: 97
Takaisin
Top