Raskaaksi 2019

Ooh, mullakin on ollu plussasta lähtien kosteeta, joten se on hyvä merkki! Mikä dpo olikaan nyt?
Kp30 ja dpo14

Oliks teil muuten jo letrot käytössä? Ettekö ainakin ensikäynnillä jo olleet? Vai muistanko jota kuta muuta.

Kuulostaa kyllä erittäin lupaavalta. Testiä, testiä!
Ei oo mitään lääkkeitä käytössä, joo ensinäynnil käytiin jo joskus huhtikuussa mut se oli ulkomaalainen lääkäri eikä tutkinu ees mitään sillo. Katto vaan paperista et mitä sen pitää kysyy. Lähetteen laitto mulle verikokeisiin missä kävin sillo toukokuussa, muuten ei oo pahemmin mitään tehty. Gynen tutkimukses kövin syyskuussa mut ei siitäkää ollu oikein mitään hyötyt ku ei se ees ultrannu katto vaan sisään ja tunnusteli:sour:
 
Kp30 ja dpo14


Ei oo mitään lääkkeitä käytössä, joo ensinäynnil käytiin jo joskus huhtikuussa mut se oli ulkomaalainen lääkäri eikä tutkinu ees mitään sillo. Katto vaan paperista et mitä sen pitää kysyy. Lähetteen laitto mulle verikokeisiin missä kävin sillo toukokuussa, muuten ei oo pahemmin mitään tehty. Gynen tutkimukses kövin syyskuussa mut ei siitäkää ollu oikein mitään hyötyt ku ei se ees ultrannu katto vaan sisään ja tunnusteli:sour:

Kohta testiä?? :wav
Lupaavalta kuulostaa!

Tiina, mullaki ollu ihmetuntemuksia välillä ja nyt kp6... Tekis mieli tehä testi kun menkatki kesti kunnolla vaan 2 päivää mut nega se kuiteski ois :hilarious:
 
Kohta testiä?? :wav
Lupaavalta kuulostaa!

Tiina, mullaki ollu ihmetuntemuksia välillä ja nyt kp6... Tekis mieli tehä testi kun menkatki kesti kunnolla vaan 2 päivää mut nega se kuiteski ois :hilarious:
No tuhruilu vois ollakin raskaus, kandee se poissulkea kuitenkin, mun kaveri oli rv6 ku sai tietää ja teki testin vaik vuoti verta kuin seula ja raskaana oli ja pikku tyttö on jo pari kuukautta vanha..
 
Tiina mulla on välillä nyt ollu jotain outoja juttuja tosin mul oliki äsken ovis ja kohta alkaa proget kierron lyhennykseen ja esim km jälkeen oli repäisykipuu paljonkin, mut tee testi, eihän siinä mitään hävii..
 
Mulla nyt Ab kuuri TAAS tällä kertaa hamnaskipuun ku eivät voi tulehduksen takii poistaa heti ja vasta 2.12 saa ajan sinne poistoon ja varmaan silloinkin saan kuulla mun hampaista kuin huonot on.

Ja sit tunnustan et rupesin taas tupakoimaan. Mitä mä oikeen teen? Ei oo mahista plussaan jos ei siittiöt yhtäkkiä elä mun sisällä useita päiviä (ei oo aiemmin ainakaan ku tärppi tullut oikein ajotetusta eikä välttämättä siitäkään) ja seki oli siks ku luulin että ovis tulee vasta joskus ja ehdin progel estää sen. No en. Kyl on elämäntavat rappiolla, hyvä että jaksaa päivän taas. Ihme oksetus ja karmea närästys, kivoja nämä oviksen jälkeen tulevat olot ja päänsärky joka ehkä voi olla tulehtunut hammas todennäköisesti. Kaikki tuntuu vaan niin raskaalle ihan ku olis fyysisesti lyöty kasaan....

Wusti91 kuulostaa kyl raskaudelta, toivotaan plus :Heartred

Amalialainen onnea ja tarrasukkia :Heartred
 
Perusteluna oli se, että keskimmäinen meni kesken ennen 6 + viikkoja niin siksi ei ota vastaan. Lähetettä tehnyt lääkäri sano, että ottaneen nyt kyllä vastaan kaikki vaikka pienemmillä viikoilla mennyt kesken ja koska periaattessa ohjeiden mukaan kaksikin keskenmenoa voisi riittää tilanteesta riippuen. Ei menny ei. Onkohan niillä nyt niin kiire kun alkoi ne lahjasoluillakin tehtävät kun muuttui ääni kellossa :dead:
 
Mulla nyt Ab kuuri TAAS tällä kertaa hamnaskipuun ku eivät voi tulehduksen takii poistaa heti ja vasta 2.12 saa ajan sinne poistoon ja varmaan silloinkin saan kuulla mun hampaista kuin huonot on.

Ja sit tunnustan et rupesin taas tupakoimaan. Mitä mä oikeen teen? Ei oo mahista plussaan jos ei siittiöt yhtäkkiä elä mun sisällä useita päiviä (ei oo aiemmin ainakaan ku tärppi tullut oikein ajotetusta eikä välttämättä siitäkään) ja seki oli siks ku luulin että ovis tulee vasta joskus ja ehdin progel estää sen. No en. Kyl on elämäntavat rappiolla, hyvä että jaksaa päivän taas. Ihme oksetus ja karmea närästys, kivoja nämä oviksen jälkeen tulevat olot ja päänsärky joka ehkä voi olla tulehtunut hammas todennäköisesti. Kaikki tuntuu vaan niin raskaalle ihan ku olis fyysisesti lyöty kasaan....

Wusti91 kuulostaa kyl raskaudelta, toivotaan plus :Heartred

Amalialainen onnea ja tarrasukkia :Heartred
Mä aloin kans taas polttaa. Olin kuukauden polttamatta ja nyt oon taas kuukauden polttanu. Viikonloppuna oltiin viihteellä pitkästä aikaa. Lopetan kyl tupakoinnin tai ainakin alkuun vähennän jos oon raskaana
 
Mä poltan kans viihteellä. Pakko ottaa rennosti niin kauan ku ei plussaa tai sekoon..
 
Mä aloin kans taas polttaa. Olin kuukauden polttamatta ja nyt oon taas kuukauden polttanu. Viikonloppuna oltiin viihteellä pitkästä aikaa. Lopetan kyl tupakoinnin tai ainakin alkuun vähennän jos oon raskaana
Mulla oli et lopetin mut nyt vaan alko uusiksi. Päätin et jos siunaantuu raskaus niin lopetan heti mut varmaan vasta synnytyksen yhteydessä vois uskoa et oho olikin raskaus.. No, nyt vaan vähentää koko hommaa taas vaihteeksi ku ei se hyväksi oo missään vaiheessa. Onneks en oo ainut.. Poltin kyl ekan kerran ku tulin raskaaksi niin aika paljon kyl vähensin ja lopetin sitte mut aina välillä polttanut.. Pitäisi jättää suosiolla pois ku on kuitenkin ihmeen helppo lopettaa
 
Jotenkin oon onnistunut lopettaa plussaan ku ollu hyvä syy olla tupakoimatta mut jos en polta esim aamulla niin saatan mennä liki koko päivän tupakoimatta ni samahan se olis lopettaa
 
Tiina mulla on välillä nyt ollu jotain outoja juttuja tosin mul oliki äsken ovis ja kohta alkaa proget kierron lyhennykseen ja esim km jälkeen oli repäisykipuu paljonkin, mut tee testi, eihän siinä mitään hävii..

Mulla on tyhjennyksestä jo yli kk aikaa joten olisi vähän outoa omalta osalta yhdistää nää kivut keskenmenneeseen raskauteen. Toki sekin on mahdollista.
 
Perusteluna oli se, että keskimmäinen meni kesken ennen 6 + viikkoja niin siksi ei ota vastaan. Lähetettä tehnyt lääkäri sano, että ottaneen nyt kyllä vastaan kaikki vaikka pienemmillä viikoilla mennyt kesken ja koska periaattessa ohjeiden mukaan kaksikin keskenmenoa voisi riittää tilanteesta riippuen. Ei menny ei. Onkohan niillä nyt niin kiire kun alkoi ne lahjasoluillakin tehtävät kun muuttui ääni kellossa :dead:

Hyi olkoon, mitä puuhaa taas:mad: kylläpä onkin "kiva" jos tulee neljäs vielä putkeen jonkun tollaisen naurettavan (lue tekaistun) syyn takia:mad: tietenkin voi olla, että neljäs kerta toden sanoo, mutta silti. Aika paksua. Tarjosivatko edes keskusteluapua toistuviin keskenmenoihin?
 
Wustille toivotaan plussaa :rolleyes:

Koirankorva, niin väärin tuokin :mad: aika naurettavaa touhua.

Täällä menossa kp8, tylsä vaihe. Mulla on ollut tänään tosi inhottavaa nivussärkyä vasemmalla puolella. Katsoin flosta ja siellä mulla oli merkintä viime kierrosta kp9 samaisesti nivuskipua. Mitäköhän kipua tämä mahtaa olla:eek:
 
Ei näy testissä mitään ja ton testin pitäis näyttää jopa 6 päivää ennen menkkojen alkua. Ehkä teen huomen aamulla tai sit perjantai aamuna uuden testin ellei oo sitä ennen menkat alkanu
 

Liitteet

  • 20191120_204919.jpg
    20191120_204919.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 223
Mulla on tyhjennyksestä jo yli kk aikaa joten olisi vähän outoa omalta osalta yhdistää nää kivut keskenmenneeseen raskauteen. Toki sekin on mahdollista.
Siis tarkoitin että ku oli km niin sen jälkeen useampana kuuna tuli.. En tiedä mistä johtui mut niih. Ei selvinnyt ja nyt ei oo sit kyl ollu... Ehkä kroppa totuttelee.. Mun vastaus oli varmaan ihan surkea tuntuu et kolotusta jos sun mitä ja nytki ollu nippailuu ja repivää tunnetta oikealla.. En osaa yhdistää oviksen jälkeen oikein mihinkään.
 
Oon samaa mieltä ku Nipanderi ettei noin tyhmää epäreilua voi olla. Itellä oli kans vastahakosii auttaan ku kuulemma joskus vain käy näin mut et joka himputin kerta peräkkäin. Katoin et olis ollu la toukokuussa sit heinäkuussa ja nyt varmaan kohta jo elokuussa ja mitään ei tuu. Ja kun pääsisi edes niihin varhaisultriin häviämättä monta sataa ku se on iso raha. Toki nyt satsasin yksityiseen ku ei pää kestä tiedottomuutta enää
 
Täällä ku puhui tupakasta nii jotenki oli kiva ettei heti huudettu et hitto et oot tyhmä.. Kerran erehdyin puhumaan huonosta tavasta ja osaks tuli vihaa. Toki ku yrittää niin ei oo suotavaa jne mut ennemmin poltan ei-raskaana sen pari tupakkaa ku niin.. Kyl oon plussaan tumpannut ja aina mietin et ku lopettaisi kokonaan, täällä se huono tekosyy et ihan kaikki polttaa. Tunnen yhden ihmisen täällä joka ei polta. Ja ryhmä paine. Ah on tyhmä ihminen itselleen. Noh, nyt on kumminkin 3kk ei yritystä ja silti hengaan täällä. Toivon et ton 3kkn jälkeen on tiedossa et mikä on ja saa sitte kunnolla yrittää. Puhuttiin miehen kanssa ettei nyt yritetä esim hoidolla mut jos ovis niin ei jätetä hyödyntämättä mikä on ihan kiva. Eli ahkeraa pupuilua oviksen tienoilla, meillä menee ristiin työt sun muut niin ei oo ihan joka päivä ja viikko ylikin on vierinyt ennen lempimishetkii et nyt ymmärrän ekaa kertaa sen ettei vaan voi joka ovikseen osua.....
 
Täällä ku puhui tupakasta nii jotenki oli kiva ettei heti huudettu et hitto et oot tyhmä.. Kerran erehdyin puhumaan huonosta tavasta ja osaks tuli vihaa. Toki ku yrittää niin ei oo suotavaa jne mut ennemmin poltan ei-raskaana sen pari tupakkaa ku niin.. Kyl oon plussaan tumpannut ja aina mietin et ku lopettaisi kokonaan, täällä se huono tekosyy et ihan kaikki polttaa. Tunnen yhden ihmisen täällä joka ei polta. Ja ryhmä paine. Ah on tyhmä ihminen itselleen. Noh, nyt on kumminkin 3kk ei yritystä ja silti hengaan täällä. Toivon et ton 3kkn jälkeen on tiedossa et mikä on ja saa sitte kunnolla yrittää. Puhuttiin miehen kanssa ettei nyt yritetä esim hoidolla mut jos ovis niin ei jätetä hyödyntämättä mikä on ihan kiva. Eli ahkeraa pupuilua oviksen tienoilla, meillä menee ristiin työt sun muut niin ei oo ihan joka päivä ja viikko ylikin on vierinyt ennen lempimishetkii et nyt ymmärrän ekaa kertaa sen ettei vaan voi joka ovikseen osua.....

Juu plussaan tumppaan ja muutenki nykyää vähempi poltan/juon ainaki oviksen jälkeen..

Eiks pitänyt nyt pitää yrityksestä taukoa kun tutkitte miksi aina km vai ymmärsinkö väärin? Silti hyödynnätte ovikset?
 
Niin, toi tupakointi on kaksteräinen miekka. Jos et oo raskaana niin ei kai siitä kukaan marmata, mutta fakta on se, että hedelmällisyyttä se alentaa. :sad001 Ja entisenä tupakoijana tiedän, ettei se oo helppoa. Esikoisen aikana lopetin plussaan, mutta kun isä kuoli "oli tekosyy" polttaa välillä. Muka stressiin. Ja niin paljon oon sitä katunut ja oon luojaa kiittänyt että lapsi on terve.

Ja kyllä ymmärrän, että polttaa ajatellen, että "en oo nyt raskaana niin voin polttaa" niin pakko nyt sen verran koittaa muistuttaa, et 26v ystäväni sairastaa tällä hetkellä keuhkosyöpää eikä takeita paranemisesta, niin se voi tulla myös nuorelle. Nyt itse 5,5v polttamatta, enkä kadu hetkeäkään. Elämäni vaikein päätös, mutta paras sellainen. :) Tsemppiä kaikille jotka röksän kans kamppailee!
 
Takaisin
Top