Raskaaksi 2019

Mulla on pe varhaisultra. Olen vuodellut verta tässä 1,5 vkoa enempi ja vähempi. Tai siis ei sitä valumalla ole tullut mutta kaikkia punaisen eri sävyjä on ollut nähtävillä. Epäileväinen olo on tämän raskauden jatkumisen suhteen, vaikka olen vuotanut verta kahdessa aiemmassakin onnistuneessa raskaudessa. Eniten mietityttää se, ettei nyt ole ollut sellaista oksentelua kuin aiemmissa. Etovaa oloa kyllä muuten. Katsotaan siis palaanko tänne puolelle pian takaisin.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muille!
Toivotaan hyviä uutisia varhaisultrasta! :Heartred
 
Ihanaa, kun täällä on näin aktiivista keskustelua. :)

Me vietetään lasten kanssa sairaustupapäivää nro 3 ja eilen varmistui, että molemmilla tytöille on streptokokki A. Onneksi saatiin jo illasta ekat lääkkeet, joten toivottavasti kuume on nyt selätetty ja tytöt pääsee huomenna hoitoon. Kyllä näistä 4- ja 6-vuotiaista jo huomaa, kuinka tärkeitä kaverit on, kun kotona ei haluttais olla enää yhtään. :D

Mä sain myös eilen soiton, että mut on valittu uuteen työhön! Eipä tosin ollut paljoa kilpaa, kun mun lisäksi oli toinen opiskelijahakija ja mä olen tuolla tulevassa tiimissä jo entuudestaan tuttu. Yritin jo soittaa nykyiselle pomolle siirtymisestäni toiseen toimipisteeseen (saman työnantajan alla), muttei vielä vastannut.. Ensi viikko on siis vielä sairauslomaa ja toivon mukaan pääsen aloittamaan uuden työn 2.12.! Lomat ym. säilyy ja jo haastattelussa kerroin mulla olevan loma suunnitelmissa 30.12.-7.1. Sekin siis järjestyy!

Ihana mieheni. Olin ajatellut, että jätetään tämä yrittäminen sikseen ja otetaan rennosti. Hän muisti eilen, että oon aiemmin puhunut ovulaation olevan loppuviikosta. Mies totesi eilen illalla oikein tomerana, että eikös nyt ollut aika pupuilla paljon, että saadaan hyviä tuloksia. No okei, hän nyt pupuilisi joka päivä kokoajan jos saisi valita, mutta jotenkin hauskaa että sellainen puupää voi muistaa koska vaimonsa ovuloi. :hilarious:
 
Näin unta, että joku kirjotti mulle täällä mun omalla nimellä. Siis hei xxx onko sulta tutkittu sitä ja tätä. :hilarious: Jos joku epäilee tuntevansa, niin viestiä kehiin. Ois hauskaa kuumeilla jonkun kanssa livenäkin. :)

Tsemppiä ja voimia kaikille omiiin tilanteisiin. :Heartred Negoja ja kurjia juttuja monella.
 
Arvatkaapa kuka unohti tehä aamulla testin ennenku lähti töihin, en ainakaan minä. No jos sitä illalla tai sit huomen aamulla muistais ellei ennen sitä menkat ala. Vielä ei oo alkanu tiputtelee eikä oikein muitakaan oireita oo mitä on ollu ennen menkkoi. Muutamia kertoja on ollu menkkamaisia kipuja alavatsal ja tänään huomasin et turvottaa kohdun seudulta
 
Ne palautti mun lähetteen, käskivät vielä yhden raskauden kokeilla :sad010
Eikä! Miten voi olla? Mä kyl nyt kävin yksityisellä otattaan noi arvot ku en mä haluu kokea enää tota mut eiks toi jo riittäisi.. Epäreilua ja I feel you, oikeesti ärsyttävää että niin sanotaan. Onkohan itse kokeneet tätä et plus ja takas lähtöruutuun? Ei oo oikein
 
Itse varmaan jauhanut parhaalle kaverille jo hänen kyllästymiseen asti tästä omasta Hillis, olis kiva ku olis joku kenet tietää joka on samassa veneessä ku tuntuu et mä täällä itken et hitsi ku on ovis eikä mitään iloa ku kaikilla se ovis ei ees tuu. Toisaalta ei tullut itsellä myöskään aina ja sit uskon että toi iltaprimoöljy kapselit on tasannu hormonitoimintaa kerta ei oo enää niit kuumia aaltoja vaan tuntuu olevan paljon tasaisempaa jotenkin vaik oonki ihan rikki ku en nyt ookaan raskaana
 
Koirankorva, siis miten toi on mahdollista! Kokeilla vielä yhden.. Ei paljon mietitä ihmisen tunteita ja kroppaa tuossa vaiheessa. Todella törkeää :sad001

NewMoon tsemppiä teille hoitoihin :Heartred

Ite ollut nyt sunnuntaista asti kipeänä. Miehellä tänään ja huomenna iltavuorot, niin joutuu yksinään pärjätä tuon taaperon kanssa. Harmittaa, kun ei oo oikein minkäänlaista tukiverkkoa. Paitsi miehen vanhemmat, mutta en mä niitä viitsi pyytää avuksi, kun eivät ite tarjoudu ikinä... Ma kyselivät vointia yms, mutta eivät kysy tarviiko lapsen hoidossa apua. Ja ei kukaan kaveri tuu auttamaan, kun niillä lapsia ja ymmärrettävästi eivät tautia itselleen halua. Elättelen toiveita tästä vastustuskyvyn alenemisesta, mut kohta sit tipun taas korkealta ja kovaa...
 
Nyt on kierukka poissa, lähtikin yllättävän helposti lääkärillä. Oikea munasarja ok, vasemmassa rakkula rakkulan sisällä? Otti kuvat ja lähettää eteenpäin tarvitseeko seurata sitä. Mulla ollu aiemmin raskaus aikoina kystiä mitkä on ite lähteneet pois. Mutta luuli että ei kai raskaus siellä ole mutta mietti että toivottavasti ei ole. Kyllä mäkin oisin vähän että raskaus kun en muista edes millon viimeksi peittoja heiluteltu mutta luin monirakkuloista ja ylipaino syynä joten ehkä kyseessä tämä.
 
Onnea @tiinao_O uudesta työstä! Ihan huippu juttu! :hello2

Ja @Koirankorva lle pahoittelut! Onhan toi nyt ihan sieltä tännepäin, jos vuoden sisään useampi pettymys ja yritystä myös jo ikuisuus takana.... Katoitko Kannasta sen sun lähetteen, että siinä oli varmasti kaikki fakta oikein? Oma lähetteeni viime keväänä oli ihan päin honkia tehty ja koko lähetettä palloteltiin sinne sun tänne, kunnes joku osastosihteeri tajusi soittaa ja tarkentaa lähetettä kysymällä asioista suoraan multa itseltäni. Entäs jos sinne vaan soittais ja vaatisi perusteluja päätökselle? :think005
 
Mulla oli vihdoin omaa aikaa kotona kolme minuuttia :joyful: hyvin haalea viiva sieltä tuli mutta eikös sekin lasketa :wink
 

Liitteet

  • IMG_20191120_151538.jpg
    IMG_20191120_151538.jpg
    26.9 KB · Katsottu: 197
Tänään töissä tuntu välillä et nyt ne menkat alko mut sit ku pääsen käymään vessas kattoo tilanteen ni ei menkoista merkkiäkään. Kosteeta on ollu ovulaatioista lähtien en muista et koska viimeks olis ollu näin kosteeta, mieskin on sen huomannu jopa. Eilen illal sekstailtiin mut ei silti oo menkat alkanu minkä seurauksena ne yleensä alkaa jos just ennen menkkoi harrastaa seksiä, vähintäänkin alkaa tiputtelee.

Tarvii nyt ainakin viel tunti vähintään pidättää ennenku käy vessas, nii pystyis tekee testin ettei oo liian laimeeta pissaa
 
Tänään töissä tuntu välillä et nyt ne menkat alko mut sit ku pääsen käymään vessas kattoo tilanteen ni ei menkoista merkkiäkään. Kosteeta on ollu ovulaatioista lähtien en muista et koska viimeks olis ollu näin kosteeta, mieskin on sen huomannu jopa. Eilen illal sekstailtiin mut ei silti oo menkat alkanu minkä seurauksena ne yleensä alkaa jos just ennen menkkoi harrastaa seksiä, vähintäänkin alkaa tiputtelee.

Tarvii nyt ainakin viel tunti vähintään pidättää ennenku käy vessas, nii pystyis tekee testin ettei oo liian laimeeta pissaa


Ooh, mullakin on ollu plussasta lähtien kosteeta, joten se on hyvä merkki! Mikä dpo olikaan nyt?
 
Tänään töissä tuntu välillä et nyt ne menkat alko mut sit ku pääsen käymään vessas kattoo tilanteen ni ei menkoista merkkiäkään. Kosteeta on ollu ovulaatioista lähtien en muista et koska viimeks olis ollu näin kosteeta, mieskin on sen huomannu jopa. Eilen illal sekstailtiin mut ei silti oo menkat alkanu minkä seurauksena ne yleensä alkaa jos just ennen menkkoi harrastaa seksiä, vähintäänkin alkaa tiputtelee.

Tarvii nyt ainakin viel tunti vähintään pidättää ennenku käy vessas, nii pystyis tekee testin ettei oo liian laimeeta pissaa

Sä oot niin raskaana!!

Ja ihanaa Amalialainen, onnea! :)
 
Tänään töissä tuntu välillä et nyt ne menkat alko mut sit ku pääsen käymään vessas kattoo tilanteen ni ei menkoista merkkiäkään. Kosteeta on ollu ovulaatioista lähtien en muista et koska viimeks olis ollu näin kosteeta, mieskin on sen huomannu jopa. Eilen illal sekstailtiin mut ei silti oo menkat alkanu minkä seurauksena ne yleensä alkaa jos just ennen menkkoi harrastaa seksiä, vähintäänkin alkaa tiputtelee.

Tarvii nyt ainakin viel tunti vähintään pidättää ennenku käy vessas, nii pystyis tekee testin ettei oo liian laimeeta pissaa

Oliks teil muuten jo letrot käytössä? Ettekö ainakin ensikäynnillä jo olleet? Vai muistanko jota kuta muuta.

Kuulostaa kyllä erittäin lupaavalta. Testiä, testiä!
 
Mä tuun hulluksi kroppani kanssa.. Oon siis vihdoinkin ihan oikeasti oppinut olemaan tunnustelematta jokaista tuntemusta kehossani mikä voisi viitata raskauteen, viime kierrossa tein sitä tosi paljon ja pettymys oli hirmuinen kun kuukautiset alkoi.

Nyt mulla on ihan aikuisten oikeasti repäisykipuja alavatsalla, vasemmalla puolella mitä on muutenkin tuntunut jomottaneen vähän väliä. Paineen tunnetta on kans ollut parisen viikkoa, mutta se on helpottanut. Repäisykipuja mulla on ollut ainoastaan raskauksien aikaan joten oon tässä nyt vähän kysymysmerkkinä että mitäs hittoa. Testi näytti kaksi viikkoa sitten negatiivista ja nyt pitäisi olla Flon mukaan kp11. Voiko repäisykipuja olla muutoinkin kuin raskaana? Kellään kokemusta?
 
Takaisin
Top