Näillä testeillä tää olis mulle jo ovisplussa. En saa noilla yleensä ns. Oikeaoppista.
Voi olla et tääki on..teen tänään clear bluen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näillä testeillä tää olis mulle jo ovisplussa. En saa noilla yleensä ns. Oikeaoppista.
Voi olla et tääki on..teen tänään clear bluen
Mullakin dpo 8 tänään ja eilen dpo 7 alkoi menkkajomotukset. En haluaisi spekuloida mitä se on mutta toivekkaana toki olen! Eiköhän tässä vaiheessa se kiinnittyminen pitäisi tapahtua...Meilläkin olisi haaveissa saada toinen lapsi alulle tämän vuoden puolella Katsotaan mitä vuosi tuo tullessaan.. Kuparikierukka poistettu vasta nyt alkukuusta ja menkat tulleet viimeksi joulukuussa, koska imetän vielä osittain. Nyt tosin ovulaatio saatu selville testillä ja hyödynnettykin hätäisesti. Dpo 8 menossa ja kauheet menkkajomotukset ollu käynnissä ovulaatiosta asti, mutta taitaa liittyä vaan imetyksen vähenemiseen ja siihen että keho yrittää palauttaa normaalin kierron
Täällä pärähti clearbluella pysyvä hymynaamaa eli ovisplussa! Tänään siis kp10 ja näin ollen
- 1dpo!! Sinänsä harmi että mies lähtee viikonlopuksi pois, mutta sovittiin että tänään illalla ennen hänen lähtöä peitot heiluu. Eli mahdollisuudet on :)
Siis miten 1dpo lasketaan? Luulin et vasta oviksen jälkeisenä päivänä 1? Tsemiä!
Eli siis ovisplussa päivä on miinus 1 dpo eli
- 1dpo :)
Okei jännää kiitos! Onkohan mul nyt -dpo1 :D no katotaan mitä testi näyttää tänään :)
Tsemppiä piinapäiviin!
StellaMom, Kunpa olisi merkki raskaudesta!
Mulla dpo 5, alavatsaa jomottelee. Merkki menkoista? Varmaankin.
Lämmöt olleet samat 36.6 nyt neljänä aamuna. Iltaisin on mitä sattuu, 37 eilen.
Uusi kierto käynnistyy tiistaina jos menee samalla lailla kuin viimeksi.
Mulla on käytössä kanssa onestepit. Viimekierrossa oli rfsun liuskat ja niilläkään en saanu tasavahvaa viivaa oviksesta. Eikö nää oo herkempiä Nyt ollu selkee nega ja vklp pitäs olla ovis, rfsu näytti joo haamua tässä vaiheessa?
Luulisi että jos viikonloppuna olisi ovulaatio niin näkyisi haamuna testissä? Onko sulla mahdollisuutta vaihtaa testin merkkiä? Tai sitten sulla on vaan myöhäinen ovis tässä kierrossa. Zemppiä :)
No sitäpä, kokeilen huomenna tolla vikalla rfsulla kun siinä kerran haamut näkyi. Mietin vaan että jos kerran onestepillä yleistä tollaset ei selkeet plussat niin vois vielä olla toivoa (mies alkuviikosta taas töissä kokoajan ja väsyny kun mikä )