Raskaaksi 2019

Täällä pärähti clearbluella pysyvä hymynaamaa eli ovisplussa! Tänään siis kp10 ja näin ollen
- 1dpo!! Sinänsä harmi että mies lähtee viikonlopuksi pois, mutta sovittiin että tänään illalla ennen hänen lähtöä peitot heiluu. Eli mahdollisuudet on :)

Meilläkin olisi haaveissa saada toinen lapsi alulle tämän vuoden puolella :happy: Katsotaan mitä vuosi tuo tullessaan.. Kuparikierukka poistettu vasta nyt alkukuusta ja menkat tulleet viimeksi joulukuussa, koska imetän vielä osittain. Nyt tosin ovulaatio saatu selville testillä ja hyödynnettykin hätäisesti. Dpo 8 menossa ja kauheet menkkajomotukset ollu käynnissä ovulaatiosta asti, mutta taitaa liittyä vaan imetyksen vähenemiseen ja siihen että keho yrittää palauttaa normaalin kierron :meh:
Mullakin dpo 8 tänään ja eilen dpo 7 alkoi menkkajomotukset. En haluaisi spekuloida mitä se on mutta toivekkaana toki olen! Eiköhän tässä vaiheessa se kiinnittyminen pitäisi tapahtua...

Tänään aamuna oli erittäin vaikeeta herätä kuten viime kuukaudet. Toivon että tämä valoisuus alkaisi vaikuttaa kohta niin olisin pirteämpi aamuisin :) Olen miettinyt kilpirauhaslääkkeen nostamista hieman, mutta en tiedä auttaisiko se. Lääkärin mukaan mun TSH taso on jo tarpeeksi matalalla. Ja jos arvoja tuijottaa niin kyllä ovat. Mutta toinen, T4V ei nouse ja se voisi vaikuttaa. Mutta katsotaan, oliko mulla vain kaamos-oireita :)

Täällä pärähti clearbluella pysyvä hymynaamaa eli ovisplussa! Tänään siis kp10 ja näin ollen
- 1dpo!! Sinänsä harmi että mies lähtee viikonlopuksi pois, mutta sovittiin että tänään illalla ennen hänen lähtöä peitot heiluu. Eli mahdollisuudet on :)

Siis miten 1dpo lasketaan? Luulin et vasta oviksen jälkeisenä päivänä 1? Tsemiä!

Tsemppiä piinapäiviin!

StellaMom, Kunpa olisi merkki raskaudesta!

Mulla dpo 5, alavatsaa jomottelee. Merkki menkoista? Varmaankin.
Lämmöt olleet samat 36.6 nyt neljänä aamuna. Iltaisin on mitä sattuu, 37 eilen.
Uusi kierto käynnistyy tiistaina jos menee samalla lailla kuin viimeksi.

Kiitos :) voihan nuo olla raskauttakin nuo oireet? Pidetään peukut pystyssä, aina on toivoa ennen kun täti kurvaa kylään. Zemppiä joka tapauksessa!

Näillä testeillä tää olis mulle jo ovisplussa. En saa noilla yleensä ns. Oikeaoppista.

Mulla on käytössä kanssa onestepit. Viimekierrossa oli rfsun liuskat ja niilläkään en saanu tasavahvaa viivaa oviksesta. Eikö nää oo herkempiä :wideyed: Nyt ollu selkee nega ja vklp pitäs olla ovis, rfsu näytti joo haamua tässä vaiheessa?

Mulla on käytössä kanssa onestepit. Viimekierrossa oli rfsun liuskat ja niilläkään en saanu tasavahvaa viivaa oviksesta. Eikö nää oo herkempiä :wideyed: Nyt ollu selkee nega ja vklp pitäs olla ovis, rfsu näytti joo haamua tässä vaiheessa?

Luulisi että jos viikonloppuna olisi ovulaatio niin näkyisi haamuna testissä? Onko sulla mahdollisuutta vaihtaa testin merkkiä? Tai sitten sulla on vaan myöhäinen ovis tässä kierrossa. Zemppiä :)

Luulisi että jos viikonloppuna olisi ovulaatio niin näkyisi haamuna testissä? Onko sulla mahdollisuutta vaihtaa testin merkkiä? Tai sitten sulla on vaan myöhäinen ovis tässä kierrossa. Zemppiä :)

No sitäpä, kokeilen huomenna tolla vikalla rfsulla kun siinä kerran haamut näkyi. Mietin vaan että jos kerran onestepillä yleistä tollaset ei selkeet plussat niin vois vielä olla toivoa (mies alkuviikosta taas töissä kokoajan ja väsyny kun mikä :( )

Tää on niin outoa. En laittanut suojaa vaikka odotan kuukautisia tälle päivälle en ostanut kaupasta siteitä. Ilmeisesti psyyke tahtoo olla optimistinen

Tissit vieläki ihan ei kipuu, nännit vähän poltteli eilen, masussa möykky jonka tuntee ku se koira makaa vieressä. Heräilen pitkin yötä Lämmöt nousi taas sinne 36.7 eli mikähän se eilinen 35.5 ja pyörtymisen tunne oli ku olin syönyt ja juonut kunnolla

Testin jonku halvan ostin katsotaan mitä se näyttää sitte... Toivossa on hyvä elää

No sitäpä, kokeilen huomenna tolla vikalla rfsulla kun siinä kerran haamut näkyi. Mietin vaan että jos kerran onestepillä yleistä tollaset ei selkeet plussat niin vois vielä olla toivoa (mies alkuviikosta taas töissä kokoajan ja väsyny kun mikä :sad001 )

Toivotaan että ovis olisi nyt viikonloppuna että saisitte hyödynnettyä sen :)

Voihan flunssa :/ Just, kun alkoi talviloma.

Jaahans, tilasin ekaa kertaa raskaustestejä netistä, mutta sainpahan
isomman erän kerralla :D Vaikkei siis mitään tietoa raskautumisesta
vielä olekaan.

Earl: Kovin haaleaa vielä mutta kumpikin sekä pregcheck että one step vahvistuneet :) Tässä siis dpo 10 ja 11 aamu testit

Viime raskaudessa sain dpo 12 digiin 2-3 ja sitä koitan huomenna :)

ImageUploadedByVau Foorumi1550836460.115267.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1550836572.129897.jpg

Takaisin