Raskaaksi 2019

Hmm muistanko väärin et sanoit viikko sit et on joko dpo 13 tai 16. Vai eikö oviksesta ole hajua?
Ja vielä lainaan tätä, epäilyttää et ovis yritti tapahtua tuolloin kun digi hymyili mut olikin myöhemmin. Näin on mulla käynyt tai ku olis ollu rv6 niin oliki viikko myöhemmin

Heippa kaikille, tuun tännekin vaikka oon jo Raskaaksi2020 -ketjussa, kun oon toiveikas, että raskaus alkaisikin jo 2019. Mun tilanne se, että yritetään avovaimon kanssa saada ensimmäistä lasta. Hoidot aloitettu yksityisellä klinikalla tässä kuussa ja minä olen siis hoidettavana osapuolena. Eka inssi on tehty ja nyt elellään dpo 7 (tai itseasiassa dpo 8 kun ehti jo vuorokausi vaihtua:grin)

Jos tästä ekasta inssistä ei tärppää niin marraskuussa vielä varma yritysmahis. Joulukuusta ei tiedetä meneekö ovulaatio jo niin lähelle joulua, että sitten 3.yritys menis tammikuulle klinikan aukiolojen takia.

Onnea kaikille plussanneille :love017
Tervetuloa. Toivottavasti tärppi käy nyt ja jos ei niin sit ens vuoden puolella. Ihanaa kun on meitä keskustelijoita niin paljon täällä :)

Tuossa alhaalla on kirjoittaessa kolme palkkia, lähetä vastaus, lataa tiedosto ja lisää. Klikkaat lataa tiedosto ja valkkaat sit luurista tai koneelta kuvan :)

Höh ei mulla lue siinä kun vaan vastaa ketjuun ja esikatsele :shifty: :sorry: pitäs varmaan olla kirjautunu tai jotain :nailbiting:

Juu varmasti pitääkin olla kirjautunut. Mut miten sulla näkyy kuitenkin käyttäjänimi jos et ole kirjautunut?

Ee öö tossa lukee että väliaikanen nimimerkki ja sitten on tää mihin voi kirjottaa. Ei toi rekisteröityminen onnistunu sillon aluks eikä nyt kun uudelleen kokeilin niin oon vaan kirjottanu vieraan täällä :oops: kuvaa nyt en voi siis lisätä vaikka tahtosinkin. Viiva oli vaaleanpunanen ja oon tosiaan vasta dpo9 niin en uskalla vielä iloitakkaan liikaa. Teen huomenna aamulla uuden testin :grin

Mä sain suoraan lähetteen naistenpolille :smiley-bounce013

Gyne oli ihana, sanoi että ihan turhaa kiertää hänen kauttaan kun ei hän pysty asialle mitään tekemään. Saavat sitten polilla miettiä pitääkö uusia jotain tutkimuksia tai muuta. Oli myös luottavainen, että kutsu saattaisi ehtiä tulla jo tämän vuoden puolella. Ainakin tammikuussa sitten viimeistään.

Käytännöt ovat kuitenkin hieman muuttuneet viime kerrasta, nyt ivf tehdään ilmeisesti vain KYS:ssa. Viimeksi mentiin maksusitoumuksella yksityiselle. Gyne ei ollut kuitenkaan varma onko tuota yksityisen mahdollisuutta enää olemassa. Ei siis muuten ongelmaa käydä julkisella, mutta meiltä on Kuopioon matkaa yli 200 kilsaa. Siinä saa jo sumplia töitä ja aikatauluja kun sinne asti lähtee.

Aion kyllä itse esittää toiveen että edes kokeltaisiin OI-hoitoa alkuun, se voidaan tehdä ihan paikallisesti. Jos sattuiskin löytymään joku lääke ja annostus jolla saadan normaali vaste aikaiseksi.

Jos tästä taas, edes hetkellisesti, kääntyisi kurssi ilon puolelle :dance011

Ee öö tossa lukee että väliaikanen nimimerkki ja sitten on tää mihin voi kirjottaa. Ei toi rekisteröityminen onnistunu sillon aluks eikä nyt kun uudelleen kokeilin niin oon vaan kirjottanu vieraan täällä :oops: kuvaa nyt en voi siis lisätä vaikka tahtosinkin. Viiva oli vaaleanpunanen ja oon tosiaan vasta dpo9 niin en uskalla vielä iloitakkaan liikaa. Teen huomenna aamulla uuden testin :grin

Pistä kuva johonki kuvapalveluun ja siitä linkki tänne

Minä alan kallistua sen vaihtoehdon puoleen, että se minun ovis olikin jo silloin joskus KP 8-9 tienoilla kun en vielä tikutellut. Tai sitten se ei edes tule. Toivon tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, koska silloin olisi edes joku toivo raskautua tästä kierrosta.

Eilen kyllä oli kaikki mahdolliset nippailut, juilimiset, menkkajomot ja vihlonnat. Käytännössä koko työpäivän olin vähän kipeä. Mutta ovistestin haaleni taas, joten oviksesta johtuvaa tuo tuskin on. Nyt siis kp 18/23-28 ja taidan alkaa odotella menkkoja alkavaksi jo aika ajoissa. Jos ovis olisi ollut kp9 niin olisi jo dpo8 eli eiköhän ne alkuviikosta tule.

https://aijaa.com/dsk67z
Entiiä tulikohan tuosta nyt semmosta hyperlinkkiä ja jossei niin miten tänne laitetaan linkki :facepalm: anteeks tyhmyyteni mutten osaa käyttää tätä :banghead: :hilarious:

Toimii linkki :) Kyllä siinä hailura viiva näkyy! Voi kumpa itekin sais jo testata, mutta täytyy odottaa ainakin dpo 11 saakka kun mun käyttämät lääkkeet voi antaa plussan 10vrk ajan, etten sitten turhaan riemastu.

Pakko avautua, tämä päivä on ollut jotenki tosi vaikea. Mieli on maassa ja pelkään vaan kokoajan milloin ne menkat alkavat. En tiedä miten saan taas kasattua itseni ja keräämään toivon rippeet uudestaan ja uudestaan. Pian on 7kk yritystä ja tiedän että se ei ole pitkä aika, mutta pääni sisällä aika tuntuu niin pitkälle. Tietysti vielä tänään meillä menee miehen kanssa työvuorot ristiin, niin näemme vasta illalla. En tiedä miksi itken tänne nyt, ehkä tämä höpöttely jollakin tasolla helpottaa omaa oloa eikä tarvitse kaikkea pitää sisällä..

Foorumin ideana on vertaistuki. Kaikilla välillä menee mieli maahan ja täällä toinen toisiamme tsempataan <3

Tsemppiä Jukkapalmu, sinuna hakisin vaikka jotain hyvää ruokaa, menisin kotiin viltin alle ja katsoisin Netflixistä Gran Hotel :) Kaikki hyvin <3

Foorumin ideana on vertaistuki. Kaikilla välillä menee mieli maahan ja täällä toinen toisiamme tsempataan :Heartred

Tsemppiä Jukkapalmu, sinuna hakisin vaikka jotain hyvää ruokaa, menisin kotiin viltin alle ja katsoisin Netflixistä Gran Hotel :) Kaikki hyvin :Heartred

Kiitos paljon, tää ryhmä on mulle niin tärkeä ja tuntuu et juuri tälläsinä hetkinä saatte pitämään mut järjissäni ees jotenkin:Heartred

Hirmuinen plussa-aalto kyllä meneillään,muista edes koska ois näin paljoa ropissu!! :thumleft :Heartred
Laittakaahan niitä plussatestien kuvia, niin päästään muutkin tihrustamaan viivoja! :grin

Alexialle tervetuloa ja toivotaan että tärppää pian! :happy:

Nipanderille piti jo aiemmin kirjottaa et voi samperi sentään, miten voi olla että EI ole lähetettä!!:nailbiting::grumpy:

OmaaNapaa. Kp16 ja jos ovis oli eilen, niin tänään dpo1.
Oli kyllä outoa, et eilen ei ollu mahassa juuri mitään tuntemuksia (kun edeltävänä o+ päivänä taas oli), mutta tänään on sit taas jomotellu aamusta asti.
Mitähän tää vois tarkottaa? Oisko eka tuntunu follien kasvukipuja ja sit kun itse ovis, niin ollukki kivutonta kun munasolu liikkeellä ja nyt keltsi sit ottanu homman haltuun, niin taas jomottelee? Oisko mitään logiikkaa?

Viime yön tallettelut meni kyllä jo todellisen yrittämisen puolelle. Kuopus nimittääin keskeytti KAHDESTI, mut saatiin silti hoidettua hommat loppuun :hilarious:
Yritin miestä vielä aamulla vokotella kun teki eteisessä lähtöä, mut totes nauraen et älä kuvittelekkaan :grin

Mulla pientä nippailua tänään ollut. Niin oli muistaakseni viime kierrossakin. Eilen ja toissapäivänä nippaili eniten. Meen nyt ens viikolla dpo7 progetestiin. Jos huono tulos, täytyy kysellä saisko irrotuspiikkiä. Miehen simpat perfect :Heartred

Jukkapalmu, täällä voi avautua :Heartpink itse olen viikon päästä varmaan taas samassa tilanteessa :bounce

Takaisin