Raskaaksi 2019

Heippa kaikille, tuun tännekin vaikka oon jo Raskaaksi2020 -ketjussa, kun oon toiveikas, että raskaus alkaisikin jo 2019. Mun tilanne se, että yritetään avovaimon kanssa saada ensimmäistä lasta. Hoidot aloitettu yksityisellä klinikalla tässä kuussa ja minä olen siis hoidettavana osapuolena. Eka inssi on tehty ja nyt elellään dpo 7 (tai itseasiassa dpo 8 kun ehti jo vuorokausi vaihtua:grin)

Jos tästä ekasta inssistä ei tärppää niin marraskuussa vielä varma yritysmahis. Joulukuusta ei tiedetä meneekö ovulaatio jo niin lähelle joulua, että sitten 3.yritys menis tammikuulle klinikan aukiolojen takia.

Onnea kaikille plussanneille :love017

Nega testattu tänään aamulla, kaippa sitä täytyy tätiin varautua :banghead: :sorry: sitten testata uudestaan jos tätiä ei näy tiistaihin mennessä.

Vielä tikussa tasavahvat mutta digi onneks nega. Eilen dippi lämmöissä, pieni nousu tänään. Ei paljoa tosin. Oviskivut loppuneet ilmeisesti. Nyt KOITAN olla stressaamatta ja miettimättä mahd oireita :hilarious: varmaan tänään viel talletukset..

Tervetuloa Alexie!

Sofia olin varma sun plussasta :(

Heippa kaikille, tuun tännekin vaikka oon jo Raskaaksi2020 -ketjussa, kun oon toiveikas, että raskaus alkaisikin jo 2019. Mun tilanne se, että yritetään avovaimon kanssa saada ensimmäistä lasta. Hoidot aloitettu yksityisellä klinikalla tässä kuussa ja minä olen siis hoidettavana osapuolena. Eka inssi on tehty ja nyt elellään dpo 7 (tai itseasiassa dpo 8 kun ehti jo vuorokausi vaihtua:grin)

Jos tästä ekasta inssistä ei tärppää niin marraskuussa vielä varma yritysmahis. Joulukuusta ei tiedetä meneekö ovulaatio jo niin lähelle joulua, että sitten 3.yritys menis tammikuulle klinikan aukiolojen takia.

Onnea kaikille plussanneille :love017

Tervetuloa, toivotaan että tärppää heti ekasta. :)

Jaa-a se on hyvä kysymys. Hymy tuli kauan sitte mut siit pari pv ni olis ollu irtoominen niin jos keho toiminut oikein niin Dpo16/17. Mut mullahan nyt on tullu plus toosi myöhässä aiemmin, on myös ollut km ja tm ja kemialliseks kuitattu. Siks just aion samantien huomen ottaa yhteyttä neukkariin ja ilmoittaa ja kysyy et jatkuuko proge. Verikokeet tietty et oikeesti on hcg koholla. Mulla siis keskenmennees meni tosi tosi pitkään ennen ku plussasin ja arvottiin tääl niitä haamui sillon. Siks ei vielä uskalla iloita
Hmm muistanko väärin et sanoit viikko sit et on joko dpo 13 tai 16. Vai eikö oviksesta ole hajua?

Kiitos, en vielä hypetä liikaa kun on niin haalea. Huomenna meen teettää verikokeet ja otan yhteyttä gyneen. Sit saa selkoa tilanteeseen. Joka tapauksessa laitan kuvat testist ja sitä edeltävästä samasta jossa ei ollut yhtään mitään, tuon sai kameraan ja on kyl ihan shokkitärinäkuva ja paras kaveri jo ehtis onnitella ku niin selvä kuitenkin oli. On vähän epätodellinen fiilis kumminki ku oireita ollu mut kaikki pistänyt ihan kaiken muun piikkiin.. Nyt saa ottaa kunnon liimasukat ja takertua kiinni :) syntyisi samassa kuussa kuin minä itsekin.. 30 vuotisjuhlat pikkuisen kans kuulostaa hyvältä :Heartred

Mulla on kans muutama kaveri tietonen varmaan jokasesta kusitestistä ja oireesta. Ukko ei tiie muutaku sen, et kerron sit jos oikeesti kerrottavaa, eli siis tässätapauksessa "varmat viivat".

Mulla pukkaa diabeteksen hoitoahdistusta päälle,kun tosiaam edellinen raskaus oli täyttä kaaosta. Ruokavalion pitää olla tosi tosi kurinalanen, jos haluaa pitää tasapainon kohdillaan. Ja tuntuu, että jos syö jonkun herkun, sokerit pompsahtaa iha tajuttomiin lukemiin ja sit taas saat olla korjaamassa pikainsuliinilla, mikä ei koko riitä tai sitten romahduttaa äkkiä sokerit liian alas. Viimeraskaudessa kuljin melkeen omena toises kädes ja insuliinikynä toisessa. Tässä mielitekojen äärellä toivon, että raskaus olisi totta, että olis äkkiä jo ohitte, ni sais taas syyä vapaammimän. Onneks näillä viikoilla ei viel mitään kovin radikaalia tapahdu, saa kerätä voimia :D

Nyt on ajatukset ja senat niin sakasin että ei tullu lukemisesta mitään muutakun että onnea kaikki plussanneet <3
Tein äsken ite rtestin ja eka siihen ei tullu mitään mutta sitten siinä näky toinenkin viiva :) toivon että en oo vaan nähny harhoja tai että tää päättyy ennenku alkaakaan kunnolla tms. Pelottaa ja jänskättää ja kaikkea :) iiik! :D

Wau miten paljon plussia!!! :wav
Onnea ja viivoille vahvistumisia Jesbe ja Watti ja Alexie ja jos olis vielä muitakin.

Nyt pitää lähteä viemään poika muskariin, palaan tarkemmin joskus myöhemmin sitten. Mutta voi vitsi miten hyvä mieli tuli näistä teidän plussista!

Hmm muistanko väärin et sanoit viikko sit et on joko dpo 13 tai 16. Vai eikö oviksesta ole hajua?
Dpo21 on sen hymyn mukaan mutta laskin siitä pari pv pois. Joten hymy oli 22 päivää sitte ja siit 3 pv merkannut kaikki mahdolliset mitä on oviksen aikaan ja oletan et sillon ollu. Eli siis dpo18 tänään tai jos hymyst laskee niin 22. Eilen olin ihan varma ettei plussaa enää tuu ja ku tuli niin joko tosiaan pissaan nousee hitaasti tai sitten en testannut oikeaan aikaan.

Mulla on kans muutama kaveri tietonen varmaan jokasesta kusitestistä ja oireesta. Ukko ei tiie muutaku sen, et kerron sit jos oikeesti kerrottavaa, eli siis tässätapauksessa "varmat viivat".

Mulla pukkaa diabeteksen hoitoahdistusta päälle,kun tosiaam edellinen raskaus oli täyttä kaaosta. Ruokavalion pitää olla tosi tosi kurinalanen, jos haluaa pitää tasapainon kohdillaan. Ja tuntuu, että jos syö jonkun herkun, sokerit pompsahtaa iha tajuttomiin lukemiin ja sit taas saat olla korjaamassa pikainsuliinilla, mikä ei koko riitä tai sitten romahduttaa äkkiä sokerit liian alas. Viimeraskaudessa kuljin melkeen omena toises kädes ja insuliinikynä toisessa. Tässä mielitekojen äärellä toivon, että raskaus olisi totta, että olis äkkiä jo ohitte, ni sais taas syyä vapaammimän. Onneks näillä viikoilla ei viel mitään kovin radikaalia tapahdu, saa kerätä voimia :D
Jep sama itsellä et näen joka testis jotaki kohta ja tässä onkin ainut kelle laitan kuvii ja hän ei ikinä näe mitään. Sit ku mies tuli siihen ja ojensin testin niin hänen ilme oli kyl näkemisen arvoinen. Nousi kulmat ja silmät pullistu ja sit se tuumi jotain tosi laimeaa kuten jaa.

Diabeteksen hoito on varmaan raskaudessa hankalaa, ite miettinyt vaan miten reuma. Ei varmaan läheskään yhtä tuskaa ku sulla jos sahaa sit taas sokerit. Onko se ollu aina alusta?

Nyt on ajatukset ja senat niin sakasin että ei tullu lukemisesta mitään muutakun että onnea kaikki plussanneet :Heartred
Tein äsken ite rtestin ja eka siihen ei tullu mitään mutta sitten siinä näky toinenkin viiva :) toivon että en oo vaan nähny harhoja tai että tää päättyy ennenku alkaakaan kunnolla tms. Pelottaa ja jänskättää ja kaikkea :) iiik! :D
Onnea <3

Tosi ihanaa ku moni plussaa, oireita on hyvii ja hyvin tulee plussaa kehiin nyt ihanaa. Nyt on viikko alkanu hyvin <3

Hirmuinen plussa-aalto kyllä meneillään,muista edes koska ois näin paljoa ropissu!! :thumleft <3
Laittakaahan niitä plussatestien kuvia, niin päästään muutkin tihrustamaan viivoja! :grin

Alexialle tervetuloa ja toivotaan että tärppää pian! :happy:

Nipanderille piti jo aiemmin kirjottaa et voi samperi sentään, miten voi olla että EI ole lähetettä!!:nailbiting::grumpy:

OmaaNapaa. Kp16 ja jos ovis oli eilen, niin tänään dpo1.
Oli kyllä outoa, et eilen ei ollu mahassa juuri mitään tuntemuksia (kun edeltävänä o+ päivänä taas oli), mutta tänään on sit taas jomotellu aamusta asti.
Mitähän tää vois tarkottaa? Oisko eka tuntunu follien kasvukipuja ja sit kun itse ovis, niin ollukki kivutonta kun munasolu liikkeellä ja nyt keltsi sit ottanu homman haltuun, niin taas jomottelee? Oisko mitään logiikkaa?

Viime yön tallettelut meni kyllä jo todellisen yrittämisen puolelle. Kuopus nimittääin keskeytti KAHDESTI, mut saatiin silti hoidettua hommat loppuun :hilarious:
Yritin miestä vielä aamulla vokotella kun teki eteisessä lähtöä, mut totes nauraen et älä kuvittelekkaan :grin

Nega testattu tänään aamulla, kaippa sitä täytyy tätiin varautua :banghead: :sorry: sitten testata uudestaan jos tätiä ei näy tiistaihin mennessä.
Voihan plus tulla myöhemmin, ilmeisesti. Ainaski mun dpoilla joku olis jo heittänyt hanskat tiskiin ja sanonu ettei se plus tuu. Toivottavasti ny tulis plussa kuitenki tai pian <3

Hirmuinen plussa-aalto kyllä meneillään,muista edes koska ois näin paljoa ropissu!! :thumleft :Heartred
Laittakaahan niitä plussatestien kuvia, niin päästään muutkin tihrustamaan viivoja! :grin

Alexialle tervetuloa ja toivotaan että tärppää pian! :happy:

Nipanderille piti jo aiemmin kirjottaa et voi samperi sentään, miten voi olla että EI ole lähetettä!!:nailbiting::grumpy:

OmaaNapaa. Kp16 ja jos ovis oli eilen, niin tänään dpo1.
Oli kyllä outoa, et eilen ei ollu mahassa juuri mitään tuntemuksia (kun edeltävänä o+ päivänä taas oli), mutta tänään on sit taas jomotellu aamusta asti.
Mitähän tää vois tarkottaa? Oisko eka tuntunu follien kasvukipuja ja sit kun itse ovis, niin ollukki kivutonta kun munasolu liikkeellä ja nyt keltsi sit ottanu homman haltuun, niin taas jomottelee? Oisko mitään logiikkaa?

Viime yön tallettelut meni kyllä jo todellisen yrittämisen puolelle. Kuopus nimittääin keskeytti KAHDESTI, mut saatiin silti hoidettua hommat loppuun :hilarious:
Yritin miestä vielä aamulla vokotella kun teki eteisessä lähtöä, mut totes nauraen et älä kuvittelekkaan :grin

No niinpä. Kivaa pikku syyllistämistä tuli klinikalla kun en ollut ollut tavoitettavissa ja jouduttiin varaa uusi soittoaika viikon päähän. Toisaalta ymmärrän, että tulee turhaa työtä ja vaivaa, mutta kyllä muakin tässä harmittaa että asia ei etene. Noni, mut Tsemppiä nyt kovasti piinapäiviin, kumpa yritys nyt palkittaisiin:Heartred

Teitkö aamulla uutta testiä?

Laittakaa plussakuvia Jesbe ja watti :smiley-bounce013 niin ja onnea!
En tehnyt. Kattelin sitä eilistä vaan hymyillen ja varailen aikaa verikokeeseen. Ja toivon et toinen viiva ei vain minua kiusatakseen kurvannut paikalle :facepalm:
Kauhea epäusko valtaa mielen koko ajan, ukon koneel oli se wappi auki ja siin se näky hyvinkin se viiva vaik oli tärinäkuva. Laitan kuvan sitte ku saan ukon koneelle pääsyn. On niin ärsyttävä ku tää muokkaa esim kontrollin harmaaksi ja mun puhelin oo ikinä saanu siniviivaa näkyviin. (vaihtunut puhelin siis) mut jos mies tippu tuolilta ja paras ystävä joka ei ikinä näe mitään ni ny näkee niin pakko uskoa niitäkin. Mies oli ensin mun kiusaksi ettei toi ny mitään meinaa mut sit myönsi et kyl hänellä pelottaa et mulla tulis menkat tai jotaki nyt ku testiin tulee viivoi.

No niinpä. Kivaa pikku syyllistämistä tuli klinikalla kun en ollut ollut tavoitettavissa ja jouduttiin varaa uusi soittoaika viikon päähän. Toisaalta ymmärrän, että tulee turhaa työtä ja vaivaa, mutta kyllä muakin tässä harmittaa että asia ei etene. Noni, mut Tsemppiä nyt kovasti piinapäiviin, kumpa yritys nyt palkittaisiin:Heartred
Mut eihän niiden kuuluis syyllistää vaan auttaa. Tylyä kohtelua. Mulle äsken tokaistiin et miks haluun verikokeet jos testi on plus. Sanoin vain syyni (joka ei ole tarpeeksi hyvä) ja meen yksityiselle

Takaisin