Raskaaksi 2019

Me harrastettiin eilen seksiä ilman kondomia ja tänään alkoi jo kaduttaa! Töissä alkoi tulla vaaleanpunaista vuotoa ja alavatsaa koski. Tänään lääkkeellisestä tyhjennyksestä 6. päivä, ennen tyhjennystä mulla oli kolmisen päivää pientä veristä vuotoa (ihankuin menkat mutta alkio oli vielä sisällä). Toisaalta tänään alkanut vuoto ei ole lisääntynyt vaan on pysynyt kokoajan (eli reilu pari tuntia) vaaleanpunaisena ja valkovuotomaisena. Ennen tätä oli vuodossa vuorokauden tauko. Päätä on särkenyt ihan kauheasti mutten tiedä johtuuko mahdollisesta (epätodennäköisestä?) ovulaatiosta vai töihinpaluustressistä.

Töissä aloin heti ekalle kysyjälle itkeä keskenmenosta, kun hän tuli heti aamusta (hyvä kun sai itsensä kirjattua sisään..) kysymään miten olen toipunut flunssasta. Siinä tuli sitten yhdelle jos toiselle itkettyä, kun olin päättänyt etten valehtele asiasta. Esimiehen kanssa käytiin myös keskustelua mun jaksamisesta ja siinäkin itkin. Töissä on ehtinyt 1,5 viikon aikana eräs asiakkaista kriisiytyä ihan tosi pahasti ja sitä sitten joutui tänään jo useampaan otteeseen selvittää. Esimies oli kyllä ihana ja siinä mun itkiessä sanoi, että ymmärtää täysin jos haluan heti siltä istumalta lähteä kotiin ja jatkaa sairauslomaa. Totesi myös, ettei asiakkaiden edun mukaista ole saada tapaamisiin sosiaalityöntekijää, joka saattaa purskahtaa itkuun kesken kaiken. Siinä hetki istuttiin ja päädyttiin siihen, että pistettiin työyhteisölle sähköposti, missä pyydettiin muita antamaan mulle töihinpaluurauha eikä loppupäivästä tarvinnut selitellä poissaoloaan tai itkuisuutta muille. Sainpa töitäkin tehtyä ja teki kyllä tosi hyvää jäädä töihin, koska heti sain muuta ajateltavaa. Sanoin esimiehellekin, että ei se kotona itkeminenkään tätä asiaa sen kummemmaksi muuta.
 
Jesbe: Minulla ainakin Sofin testit silloin esikoista yrittäessä toimi kuten pitää. Oli blankoja kun en ollut raskaana ja sitten tuli haaleat mutta selkeästi punaiset viivat kun tärppäsi.

Jos mietityttää onko ovis plussa tänään vai huomenna niin minä varmaan tallettelisin tänään (ja ylihuomenna sitten myös jos huomenna tulisikin se plus). Eli silloin olisi tallettelu joko päivänä -2 tai -1 ja ne on varmaan ne parhaat mahdolliset päivät.
Kiitti vastauksesta! Olin iloisesti yllättynyt ettei viivanpaikkaa tullut ja myös tästä hyvin oireettomasta olosta :)
 
Huomaan itsessäni että oon jotenkin paljon rennompi kun en oo sen kummemmin seuraillut päiviä tai tikuttanut ovista. Flota vilkaisin ja se ennusti pe ovista, tuli heti semmonen pieni stressin poikanen kun menee sillon työvuorot ristiin. Joten päätin että tässä kierrossa vaan säännöllisesti talletteluja, ens kierrossa sit luultavasti taas tikuttelen ellei tää tuota tulosta. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin:Heartred
 
Noniin, kuksintahommiin kaikki kenellä tikku viittä vaille plussaa:sex

Mullakin vuoto rauhoittunut, saas nyt nähdä tuleeko muutaman päivän päästä uudet menkat, mutta ihmettelen kyllä, että mitä sieltä vielä voisi muka tulla.

Onko niin että digi on epäherkempi kun tikut? Mietiskelin että ostaisko seuraavaksi niitä. En mä kyllä tiedä mitä ihmettä se omassa tilanteessa muuttaisi, mutta kai tää on tätä et tulee fiilis että yrittää edes jotain.

Smoothie, olipa kyllä aikaisin ovis jos kp8, ehtiskö siihen limakalvokaan kasvaakseen? Onko sulla ollut jotain viitteitä premenopaussista kokeissa? Sitähän mäkin aina pelkään ja endoa. Jospa kroppa vaan hakee taas paikkaa lääkkeitten jälkeen?
 
Mä luulen, et mulla on dpo 3-4. Limoja oli meinaa kahtena päivänä. Pienet kivut oli ekana päivänä mut kirkkaampi lima tokana :pompus:
 
Noniin, kuksintahommiin kaikki kenellä tikku viittä vaille plussaa:sex

Mullakin vuoto rauhoittunut, saas nyt nähdä tuleeko muutaman päivän päästä uudet menkat, mutta ihmettelen kyllä, että mitä sieltä vielä voisi muka tulla.

Onko niin että digi on epäherkempi kun tikut? Mietiskelin että ostaisko seuraavaksi niitä. En mä kyllä tiedä mitä ihmettä se omassa tilanteessa muuttaisi, mutta kai tää on tätä et tulee fiilis että yrittää edes jotain.

Smoothie, olipa kyllä aikaisin ovis jos kp8, ehtiskö siihen limakalvokaan kasvaakseen? Onko sulla ollut jotain viitteitä premenopaussista kokeissa? Sitähän mäkin aina pelkään ja endoa. Jospa kroppa vaan hakee taas paikkaa lääkkeitten jälkeen?

Digissä herkkyys 40 kun monissa tikuissa 20-25. Mä oon käyttäny pelkkiä digejä jo vuoden! Huh mikähän hinta niillekkin tullu! :bag: toki mulla riittää tuo 10kpl 2-3 kiertoon mut silti kallista lystiä näin pitkällä aikavälillä.

Ja äläpä muuta! :arghh: eikä mitään hajua mitä limikselle kuuluu. Viime lääkkeellises kierros se oli kyllä kp10 melkein 9mm mutta nyt kun ei oo lääkkeitä ollu. Ei mulla selvää viitettä oo ollu mut vähän kait kun amh-arvo ikäiselleni hieman alakanttiin mutta antraalifollikkeleita ollut tarpeeksi kuitenkin. FSH:ta ei oo mitattu nii siit en tiiä. Silti lääkärit ei oo ollu huolissaan tosta vaikka huoleni oon ilmaissu. Mut nyt kun tää ovis tuli taas näi aikaseen niin kylhä se mietityttää, plus kun netistä lukee et vuotohäiriöt ja vuodon määrän vaihtuminenkin voi olla oireena premenopaussista:bag: mulla siis niukentunu vuodot aiemmasta. Huoh, ei sais ikinäikinä mennä googlettamaan mitään tälläsiä, että odotellaan tässä nyt sitte rauhassa kuukausitolkulla hoitoja :hilarious: :hungover: :sad015
 
Digissä herkkyys 40 kun monissa tikuissa 20-25. Mä oon käyttäny pelkkiä digejä jo vuoden! Huh mikähän hinta niillekkin tullu! :bag: toki mulla riittää tuo 10kpl 2-3 kiertoon mut silti kallista lystiä näin pitkällä aikavälillä.

Ja äläpä muuta! :arghh: eikä mitään hajua mitä limikselle kuuluu. Viime lääkkeellises kierros se oli kyllä kp10 melkein 9mm mutta nyt kun ei oo lääkkeitä ollu. Ei mulla selvää viitettä oo ollu mut vähän kait kun amh-arvo ikäiselleni hieman alakanttiin mutta antraalifollikkeleita ollut tarpeeksi kuitenkin. FSH:ta ei oo mitattu nii siit en tiiä. Silti lääkärit ei oo ollu huolissaan tosta vaikka huoleni oon ilmaissu. Mut nyt kun tää ovis tuli taas näi aikaseen niin kylhä se mietityttää, plus kun netistä lukee et vuotohäiriöt ja vuodon määrän vaihtuminenkin voi olla oireena premenopaussista:bag: mulla siis niukentunu vuodot aiemmasta. Huoh, ei sais ikinäikinä mennä googlettamaan mitään tälläsiä, että odotellaan tässä nyt sitte rauhassa kuukausitolkulla hoitoja :hilarious: :hungover: :sad015

Joo sepä, Google pannaan. Mähän oon ihan varma että vaihdevuodet puskee päälle, endo jyllää ja mulla on kohtusyöpä, mitään ei oo kyl löytynyt. Multa toi FSH on mitattu, oli ihan priimaa. On mullakin vuodot niukentuneet, tai ei varmaan voi sanoa niin, nyt ne vaan on jaottunut vissiin laajempaan aikaikkunaan (melkeen kolme viikkoa kierrosta:banghead:).
 
Joo sepä, Google pannaan. Mähän oon ihan varma että vaihdevuodet puskee päälle, endo jyllää ja mulla on kohtusyöpä, mitään ei oo kyl löytynyt. Multa toi FSH on mitattu, oli ihan priimaa. On mullakin vuodot niukentuneet, tai ei varmaan voi sanoa niin, nyt ne vaan on jaottunut vissiin laajempaan aikaikkunaan (melkeen kolme viikkoa kierrosta:banghead:).

Huh on tää kyllä "työmaa" :confused: onneks teilläkin tutkimukset lähenee niin pääset lisää selvittämään näitä juttuja eikä tarvi vaan omas pääs pyöritellä! Mäkin vedän varmaan liian aikaisia johtopäätöksiä, vaikka onhan nää ovikset ylipäätään aikaistunu vuoden takaisesta mut toki puolet kierroista ollu lääkkeellisiä niin en tiiä miten paljo sillä ollu vaikutusta oviksien ajankohtiin mutta pitää nyt kattoo miltä nää tulevat kierrot näyttää.
 
Täällä on nyt kp 17 ja ovistesti blanco, vielä pari päivää sitten tasavahvat viivat ja ovis oli todennäköisesti kp 15, seksiä kp 15, 14 ja 11.

Olin katsomassa tänään kaverin 3 viikon ikäistä vauvaa. En muistanut, miten ihania pienet vauvat voikaan olla :Heartred
 
Noni vähän pinkkiä tulee eli huomenna kp1. Vitsi toi flo on hyvä ennustamaan. Luomukierto seuraavaks saa nähä tuleeko ovis tai milloin tulee. Ja miehen tulokset tulee lähiaikoina :nailbiting:

Plussa-aaltoa!!:wav
 
Mä otin digin siks ku noi liuskat mul on aina niin hiton tummia ja digi sit ku plus ni liuska liki musta joten huomasin et en saa tikul kiinni. Kokeilin järeät keinot. Ku muuten luulen vaan et on ovis vaikkei oo. Ja sit nyt dpo6 tumma toi sofi mut oli cb tummempi ku vain hailura mut se kävi sen hymyn jälkeen hailurana ja ku ei viivanpaikkaa testis ni uskon että oli oikee kunnon ovis nyt sit
 
Ah ja aattelin et laitan tohon verrokin cb digin sisällöstä dpo2 niin se oli jo olematon. Toki siin hailu on toinen viiva ni sit tos herkemmäs se on tummempi.
Edit. Uskon et voi olla apu esim ku pcos tai jos ei saa vahvaa plussaa aina. Toki se on paljon virtsan vahvuudesta kii ku nousee loppu kiertoon ja alussa fsh kumminkin alkaa jo ku menkat niin yksilöllinen asia miten se reagoi. Itse olin todellakin tympiintynyt jatkuviin tikkuihin ku en saanut mitää selkoa ku saatto olla tummaa ja sit ihan hailu joten kun kohdalla digi toimi. Toki monelle pcolaiselle ei suositella digii ku se joskus voi näyttää väärin ilmeisesti mut mulla ei ikinä oo digiin tullu
 

Liitteet

  • IMG_20191014_223332.jpg
    IMG_20191014_223332.jpg
    6.8 KB · Katsottu: 120
  • 15710854324947933579956816788756.jpg
    15710854324947933579956816788756.jpg
    17.2 KB · Katsottu: 99
Täällä on nyt kp 17 ja ovistesti blanco, vielä pari päivää sitten tasavahvat viivat ja ovis oli todennäköisesti kp 15, seksiä kp 15, 14 ja 11.

Olin katsomassa tänään kaverin 3 viikon ikäistä vauvaa. En muistanut, miten ihania pienet vauvat voikaan olla :Heartred
Meillä sama kp17 täälläkin menossa. Eilen tänään päivällä oli tummenemaan päin viiva mutta illalla taas haaleentunut.
Talletukset kp 11 ja 13. Saas nähdä jos huomenna vielä talletellaan. Peukut pystyyn että tärppäis.
 
Sniif ja köh, täällä flunssa puskee ikävästi päälle. Toista viikkoa jo vähän tuntunu ja nyt se vissii sit voitti mut estoyritykset.
Aamulla heräsin jo kuuden jälkeen ja oli sellanen olo et puol juoksua vessaan, mut ei sieltä sit tullu kun vähän tuhrua. Luulen kyl et muuttuu kp1 tänään tai viimestään huomenna.
On kyllä sellai kokonaisvaltanen paska olo ja fiilis, flunssa ja menkat tulosssa, woopodyfuckinghoo :inpain:
 
Täällä menossa kp 17/27. Talleteltu on leikkauksesta huolimatta ja alkaa jo vointi paranee. Ihmettelen vaan, kun vasen nänni on todella herkkä ja mahaa nippailee ja vihloo, mut se voi johtuu siitä leikkauksesta...

Eli ei mitään ihmeitä täällä, ei oo mitään tietoo millon ovulaatio ollu, mut päivystyksessä gynekologi tutki ultralla ja kaikki näytti kuulemma hyvältä ja oli 2 cm follikkeli näkyvissä tiistaina.

Paljon rennompi fiilis on, kun ei oo tikuttanu ovista.
 
Hmm ei viekäkään oikein vuotoa. Jotain pientä ruskeeta kun oikein yrittää.. Mitähän tääki on :/ yleensä alkaa kunnolla kerralla vuoto. Miehellä menee tosi tiukille kerkeekö tunnissa viemään näytteen :sad001 äääh stressiä.. Toiv ei menny nyt pilalle koko homma.

Muoks vuoto alkoi kunnolla seuraavalla vessareissulla :p
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top