Raskaaksi 2019

Kp 4, on muuten ollut ilkeä tuntuiset menkat. Vihlovia kipuja munasarjoista, mitä en muistais ennen olleen o_O no mut nyt ne on onneks melkein ohi.
Mä nyt lopetan kaiken maailman vippaskonstit. Greipit yms. Ja muutenkin meidän yrittäminen on tavallaan tauolla. Tulee jos tullakseen. Koska halutaan lähteä kesällä reissuun,( jos ei sit plussaa iske ens kierrossa) Täysin siis ei lopeteta yritystä, mut ei mitään kuumeilua, vaan fiiliksen mukaan. Tykkään tosin täälä kirjoitella ja lukea tätä ketjua.
Alotan kuntokuurin heti syysloman päätyttyä. Mulla haittaa liikuntaa mun paniikkihäiriö, koska sykkeen kohoaminen laukaisee joskus kohtauksen päälle, inhottavaa, mutta senkin kans pikku hiljaa oppii elämään, ehkä :grin, raskausaikana tätä ei ois, niin sillä olis kyllä ihana olla raskaana :rolleyes:

Joillekin saattaa tulla blanko. Minä en ole saanut ikinä. Osassa kyllä lähinnä vain haamulainen. Mutta sitä testattavaa hormoonia on siis virtsassa aina. Oviksen aikaan siihen määrään tulee vain sellainen piikki. Eli se on erona raskaustesteihin, joissa haaleakin viiva on plussa.

Niin ja ovuloimattomassa kierrossa ei vain sitten kai nouse koskaan sinne plussaksi saakka.

Sellainen välihuomio, että lutenisoiva hormoni saattaa nousta jopa niin korkeaksi että tikut näyttää plussaa, mutta siitä ei vielä satavarmaksi voi sanoa että ovuloi. Koska ihmiskeho nyt vaan on vähän tyhmä :hungry: Käytännössä ainoa satavarma keino varmistua siitä että ovis on tapahtunut on ultra.

Vähän veikkailen että tällä viikolla jossain vaiheessa on kp 1. Mulle klassiset merkit on ilmassa, on jopa ollut vähän jomottelua, jota mulla ei ole juuri koskaan. Tai on joskus ollut, mutta ei nyt pariin vuoteen ainakaan. En osaa sanoa loppuiko synnytykseen vai mihin, en ole näköjään kovin perillä oman kehon toiminnoista :D

Tosi paljon mulla on tässä kierrossa kyllä ollut jos jonkinmoista oiretta, kai tuo myo-inositol sitten jotain tekee. Kp 34 nyt, että mitenkään erityisen lyhyttä kiertoa se ei mulle kyllä ole onnistunut tekemään...

Mutta mutta. Ei suurempia masennuksia nyt, pitää tässä pikkuhiljaa alkaa orientoitua siihen että alan soittelemaan. hoitotahoille. Sitten kyllä tulee masennus ja lujaa jos sieltä ollaan kieltämässä hoitoon pääsyä...

Vähän veikkailen että tällä viikolla jossain vaiheessa on kp 1. Mulle klassiset merkit on ilmassa, on jopa ollut vähän jomottelua, jota mulla ei ole juuri koskaan. Tai on joskus ollut, mutta ei nyt pariin vuoteen ainakaan. En osaa sanoa loppuiko synnytykseen vai mihin, en ole näköjään kovin perillä oman kehon toiminnoista :D

Tosi paljon mulla on tässä kierrossa kyllä ollut jos jonkinmoista oiretta, kai tuo myo-inositol sitten jotain tekee. Kp 34 nyt, että mitenkään erityisen lyhyttä kiertoa se ei mulle kyllä ole onnistunut tekemään...

Mutta mutta. Ei suurempia masennuksia nyt, pitää tässä pikkuhiljaa alkaa orientoitua siihen että alan soittelemaan. hoitotahoille. Sitten kyllä tulee masennus ja lujaa jos sieltä ollaan kieltämässä hoitoon pääsyä...

Miks ne kieltäis? :wideyed:

Miks ne kieltäis? :wideyed:

Ollaan yritetty nyt vasta puolisen vuotta, mietin jos se on ongelma. Kuitenkin esikoinen tosiaan on IVF-alkuinen (eikä silloin saatu mitään pakkaseen, sehän oiskin helppoa kun vois vaan hakea pakkasukkoja kyytiin) ja kiertojen pituudesta päätellen mun ongelmat ei oo hävinneet mihinkään.

Mahtaa olla huomenna plussa. Vihdoin limatki on messissä :happy093Mut kiva päästä vähän omasta kehosta perille ni ei ehkä tarvi alkaa tikuttelee ens kierossa kp 8 vaan jätän suosiolla kp 12 aloittelun jos siis tästä jää vielä tikkuja jäljelle.

Liitteet

• IMG_20191014_150618.jpg
    IMG_20191014_150618.jpg
    9.4 KB · Katsottu: 201
Mä näin viime yönä unta et testasin jollain tosi oudolla r-testillä. Siinä oli äänitoiminto ja ilmeisesti ompeluharrastus tuli mukaan uneen, koska viivoja oli paljon ja testin reunassa sit oli selitykset ja sieltä piti että hcg ja lähteä seuraamaan sen viivaa ja kyllä vaan siinä väriä oli!
No minä tyttö tein aamulla pc:n testin ja niin selkeä nega kuin olla voi. Että pah vaan, toive unia.
Tänään onkin tullut jo paristi vähän punertavaa ja rusehtavaa pyyhittäessä, joten täti jo ovella tai ainakin matkalla.
Tänään ois kp26 dpo11, jos menee viime kierron mukaan niin huomenna kp1, jos aiempien kiertojen niin muutaman päivän päästä.
Jos jotain hyvää niin luteaali pysyny koko ajan yli 10. Mut paskaahan tää on. Pian alkaa yk6.

Meitä taisikin olla aika monta joilla uus kierto pian alkamassa, joten päästään yhdessä seuraavaan kiertoon sitten <3

Oksettaa, vatsaturvonnut, alavatsaajuilii uusi ihana on navassa neppailu.. Lähenevä ovulaatio :scratch Vaan viiva seilaa eestaas alkaa menee hermo ens kierrossa en kuse mihinkään tikkuun. Jotenkin niin stressaavaa. Saas nähdä tänään on kp16.

Täällä sama homma, kp16 ja tänään tikussa vahvin viiva mitä tähä mennessä tullu. Nippailuja tänään tuntunut alavatsalla. Että olisikohan se tänään vai vasta huomenna! Kaataako mies tänään vai huomenna, siinä vasta pulma. Hän ei jaksa montaa iltaa putkeen :grin

Liitteet

• D991C9F7-0558-41E6-BA08-87C0B4115FCA.jpeg
    D991C9F7-0558-41E6-BA08-87C0B4115FCA.jpeg
    7.9 KB · Katsottu: 141
Täällä sama homma, kp16 ja tänään tikussa vahvin viiva mitä tähä mennessä tullu. Nippailuja tänään tuntunut alavatsalla. Että olisikohan se tänään vai vasta huomenna! Kaataako mies tänään vai huomenna, siinä vasta pulma. Hän ei jaksa montaa iltaa putkeen :grin
Mulla menee luultavasti yritys kokonaan sivuun kun miehellä just kaks tulevaa yötä töitä ja ei oo aikaa nusasta kun nukkuu puolille päiville :mad:

Tohon oviskeskusteluun, sofi liuska antoi tällaisen nyt dpo6 (viikko sitten digi hymyili) ja toi ei mun kohdalla oo plus. Herkkyys on tietty eri mut mul se digi haalistu ihan olemattomaksi kun taas tuo nyt näyttää noinkin vahvaa jostaki syystä liekö toi pcos.. Ei mulla kyl ollu pari pv sit noin vahva mut loppukierrossa monesti nousee toi hormoni. Raskaustesti kerrankin tyystin blanco ollu, ilman niitä viivanpaikkoja.

Edit. Testi ei kuivunut tuota kuvaa kun otin.

Liitteet

• IMG_20191014_153412.jpg
    IMG_20191014_153412.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 174
Täällä on kyllä niin oireeton luteaali. Ei oo jano ei mitään. Ei lorise vv, ei oo ikäviä oireita. Tissit välillä kipeet mut ei koko ajan pahasti. Jotain outoa sukkapuikkotuikkimista kahdessa kohtaa alamasul mut eipä juuri muuta. Kylmän väreitä oli tänään mut jaloissa, mikä on hassua. Poskia kuumottaa mut muuten ei oo tullu niitä klassisia kuumii aaltoja mitä mulla yleensä tulee vaan oon melko kylmissään ei kyl oo lämpöä nyt mut brr tärisee kylmästä välillä.

Tuleeko näissä blankoja siis ollenkaan? Entä muuttuuko mitenkään kierrossa,jossa ei ovulaatiota tapahdu? Onneksi noita testejä tuossa tuli ainakin kahden viikon tarpeiksi näin alkuun...
Laitoin omani tonne, tuo mulla kyllä on blääh aina jokin tummahko viiva mut vain digil ja jollakin suomen apteekin testil tulleet ihan hailut mut ikinä ei blancoa

Mitä mieltä ootte sofin raskaustesteistä? Mulla oli tullu vino pino ku niit oliki 15 .. Mitähän minä oon ajatellu ku tilasin omasta mielestäni tilasin vain 7. Aattelin et Onpa sitten.. Tein sen ovistestin seuraksi jotta on ns vertailutikku ku mul on liika usein tullu niit viivanpaikkoja niin kerrankin se oli ihan blanco mut sit kuulin ettei ne oo kovin hyvii testei sittenkään

Mulla on sama ongelma. :woot: Tarjotako miehelle öljyhierontaa kaikkine lisukkeineen tänään illalla, vai vieläkö tummenee? Täällä PC ovistesti näytti hetki sitten tältä vain 2 h pidätyksellä:

14.10.19 päivä1.jpg

Testiviiva on tummempi, kuin kännykän kameran kuva näyttää. Se on toisesta laidastaan aivan yhtä tumma, kuin kontrolliviiva. Ekaa kertaa tikuttelen ovista, joten ei mitään ideaa, vieläkö tuo tuosta tummenee. Ja jos liikaa odottelen, niin meneekö ovis ohi. o_O

Muoks. Ja toi alempi on halpis kiinatesti. Ei ole suuria odotuksia sen toimimisen suhteen.

Mulla on sama ongelma. :woot: Tarjotako miehelle öljyhierontaa kaikkine lisukkeineen tänään illalla, vai vieläkö tummenee? Täällä PC ovistesti näytti hetki sitten tältä vain 2 h pidätyksellä:

View attachment 82932

Testiviiva on tummempi, kuin kännykän kameran kuva näyttää. Se on toisesta laidastaan aivan yhtä tumma, kuin kontrolliviiva. Ekaa kertaa tikuttelen ovista, joten ei mitään ideaa, vieläkö tuo tuosta tummenee. Ja jos liikaa odottelen, niin meneekö ovis ohi. o_O

Muoks. Ja toi alempi on halpis kiinatesti. Ei ole suuria odotuksia sen toimimisen suhteen.
Kyl musta toi on plussa. Voihan sitä kokeilla josko huomenna uus mut kyl sinuna tallettelisin. Itse ainakin ton katson plussaksi.

Kyl musta toi on plussa. Voihan sitä kokeilla josko huomenna uus mut kyl sinuna tallettelisin. Itse ainakin ton katson plussaksi.

Kiitos tulkinta-avusta! Illan suunnitelmat on sitten selvillä. :wink :bag:

Toi kiinatestikin jatkoi tummumista ja molemmat viivat on nyt yhtä tummia. Sen mukana ei tullut käyttöohjetta, niin en tiedä kauanko sen voi antaa kuivua, että on vielä luotettava tulos.

Jesbe: Minulla ainakin Sofin testit silloin esikoista yrittäessä toimi kuten pitää. Oli blankoja kun en ollut raskaana ja sitten tuli haaleat mutta selkeästi punaiset viivat kun tärppäsi.

Jos mietityttää onko ovis plussa tänään vai huomenna niin minä varmaan tallettelisin tänään (ja ylihuomenna sitten myös jos huomenna tulisikin se plus). Eli silloin olisi tallettelu joko päivänä -2 tai -1 ja ne on varmaan ne parhaat mahdolliset päivät.

View attachment 82932

Kyl tuo jo nyt näyttää siltä että tänään kannattaa tehä öljyhieronnat lisukkeineen! :dance011

Jesbe: Minulla ainakin Sofin testit silloin esikoista yrittäessä toimi kuten pitää. Oli blankoja kun en ollut raskaana ja sitten tuli haaleat mutta selkeästi punaiset viivat kun tärppäsi.

Jos mietityttää onko ovis plussa tänään vai huomenna niin minä varmaan tallettelisin tänään (ja ylihuomenna sitten myös jos huomenna tulisikin se plus). Eli silloin olisi tallettelu joko päivänä -2 tai -1 ja ne on varmaan ne parhaat mahdolliset päivät.

Kuulostaa järkevältä! :) Eli kellistän miehen tänään, ja jos huomenna onkin vasta ovis+ tikussa, niin peittojen heilutusta ylihuomenna uudestaan.

View attachment 82932

Nyt sitä öljyhirontaa kehiin! Ite päätin just et herään 06.30 vaan sentakia että mun mies tulee kotiin. Oon laihtunut sen verran et laitan sellaset munanhoukuttimet päälle ettei tosikaan. Oon päättänyt et tätä ovulaatiota en hukkaa saatana kun oon odottanut liian kauan :grin

Takaisin