Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt uskaltaa jo ääneen sanoaki, että raskaana ollaa. Taas. Kävin varhaisultrassa tänään, pieni vastas 6+5 ja sydän sykki tasasesti. Aiempaa pidemmällä ollaan ja todistetusti siellä elossa ollaan. Tähän asti oon koittanu olla vaan ajattelematta koko asiaa ja nyt taitaa alkaa se hermoja raastava osuus, kun on jotain mitä menettää ja voi vaan odottaa.
Tää on kyl ehkä niin selkee plussa ettei kantsii alkaa mitään digitestei tekemään? Alla siis kahden edellisen päivän ja ylimpänä nyt
Paljon onnea jeilei! Toivottavasti kaikki menee hyvin en tiedä loppuuko tää hermoilu ikinä. Ensimmäiset viikot pelkäsin keskemenoa. Nyt rv 12 ja km ei enää kokoajan mielessä, mutta nyt pelottaa lähestyvä nt-ultra.
Voin kahden lapsen kokemuksella sanoa, että mulla alkoi helpottaa vasta lapsen 1 v synttäreiden tienoilla kun kätkytkuolemariski alkoi olla jo häviävän pieni. :bag: Toki ihmiset on erilaisia ja joillain onneksi helpottaa aiemmin.
Luulenpa, että saa itse varautua samaan. Luulin, että osaisin suhtautua kaikkeen vähän rennommin, mutta totuus on ollut ihan toinen
No mutta on tämä murheesta ja huolesta huolimatta ihanaakin aikaa
Mulla kans näin, yölläkin jos vauva nukkui pidempään kuin yleensä (max. 2 tuntia) niin heräsin paniikissa tarkistamaan että kai se on hengissä vielä.Voin kahden lapsen kokemuksella sanoa, että mulla alkoi helpottaa vasta lapsen 1 v synttäreiden tienoilla kun kätkytkuolemariski alkoi olla jo häviävän pieni. :bag: Toki ihmiset on erilaisia ja joillain onneksi helpottaa aiemmin.
Onnea!Nyt uskaltaa jo ääneen sanoaki, että raskaana ollaa. Taas. Kävin varhaisultrassa tänään, pieni vastas 6+5 ja sydän sykki tasasesti. Aiempaa pidemmällä ollaan ja todistetusti siellä elossa ollaan. Tähän asti oon koittanu olla vaan ajattelematta koko asiaa ja nyt taitaa alkaa se hermoja raastava osuus, kun on jotain mitä menettää ja voi vaan odottaa.
Hei kysymys niille joilla on jotain hormonitukea käytössä. Kuinka helposti niitä saa privaatista ilman isompaa tutkimusrumbaa? Edelliset luteaalit 10, 8 ja 10. En ole kiinnostunut sen kummemmin tutkimuksista tai hoidoista, mutta jotain keltarauhastukea olisin mielelläni vielä viimeisenä keinona kokeillut. Mitään hajua kenelläkään, tuleeko hukkareissu jos näillä mietteillä varaa gynen?
Mulla on oviksen aikoihin ennen siis tullu hailuja raskaustesteihin ja sit olin tosi tunteellinen ja itkin yhtä "väärää" sanaa tai loukkaannuin mut sittemmin ollu tosi rento fiilis. Mulla kyl vissiin puhkesi kystia about viikon ajan ennen ku ovis tuli etten kyl oo ehkä oikee kommentoimaan mut mulla yleensä ovis ollu vasta kp20 myös et eroa on.. Ja mulla se huippu menee monesti ohi ku se on niin nopee mulla. Yksilöllinen juttu tuokin. Ahkerasti pupuilua niin kyl se siitäMulla on nyt ollu oviskipua varmaan viikon tänään tuli selkäkipeäksi ja viiva taas tummuu. Saas nähdä... Luulin jo nähneeni raskaustestissä todellahaalean plussan mutta veikkaan että mieli tekee tepposet Tummaa viivaa odotellessa.
Flo näyttää tällepäivälle ovulaatio ennustetta tikutuksia on kp 8 alkaen jolloin oli suht tumma viiva. Odottavan aika on pitkä. Tuntuu kyllä vahvasti että menkat tulee kohta koska mies sanoi yhden sanan mielestäni ilkeästi ja aloin itkee En yleensä näin herkkä ole. Illalla teen toisen ovistestin. Uskon että parinpäivän sisään tulee. Tänään kp 14. Tsemppiä kaikille!