Raskaaksi 2019

Mulla on nyt ollu oviskipua varmaan viikon tänään tuli selkäkipeäksi ja viiva taas tummuu. Saas nähdä... Luulin jo nähneeni raskaustestissä todellahaalean plussan mutta veikkaan että mieli tekee tepposet :wacky: Tummaa viivaa odotellessa.

Flo näyttää tällepäivälle ovulaatio ennustetta tikutuksia on kp 8 alkaen jolloin oli suht tumma viiva. Odottavan aika on pitkä. Tuntuu kyllä vahvasti että menkat tulee kohta koska mies sanoi yhden sanan mielestäni ilkeästi ja aloin itkee :sad001 En yleensä näin herkkä ole. Illalla teen toisen ovistestin. Uskon että parinpäivän sisään tulee. Tänään kp 14. Tsemppiä kaikille!
Mulla kans kp14 ja näyttäis siltä, että ovis lähestyy, kun tuli tummin viiva tähän mennessä. Ei kuitenkaan vielä plussa. Haaveilen, että mies innostuisi tänään, vaikken ole nyt kovin hehkeänä flunssan vuoksi :grin

Greipistä oon kuullu että ei sais ottaa koska hapantaa liikaa. Alapäätä vissiin. Tosin itsekin join muistaakseni pink grapefruit mehua tärppikierrossa, mut en enää uskalla greippimehua vetää.

Mulla on nyt ollu oviskipua varmaan viikon tänään tuli selkäkipeäksi ja viiva taas tummuu. Saas nähdä... Luulin jo nähneeni raskaustestissä todellahaalean plussan mutta veikkaan että mieli tekee tepposet :wacky: Tummaa viivaa odotellessa.

Flo näyttää tällepäivälle ovulaatio ennustetta tikutuksia on kp 8 alkaen jolloin oli suht tumma viiva. Odottavan aika on pitkä. Tuntuu kyllä vahvasti että menkat tulee kohta koska mies sanoi yhden sanan mielestäni ilkeästi ja aloin itkee :sad001 En yleensä näin herkkä ole. Illalla teen toisen ovistestin. Uskon että parinpäivän sisään tulee. Tänään kp 14. Tsemppiä kaikille!

Ovulaatio voi näkyä raskaustestissä.

AZ, mitä kuuluu? :) onko tullu lisää oireita? Oliko sulla nyt alkavalla viikolla varhaisultra?

Juu on tullut pientä ajoittaista pahoinvointia ja kaikki muukin oireilu pysynyt vieläkin. Nii ja sit nyt on tullut aikamoista turvotusta vatsaan varsinkin iltasin.
Tänään olis menkoista laskien 5+0 ja varhaisultra on vasta 28.10, sitä kovasti nyt odotellaan:nailbiting:
Mutta itsellä kyllä nyt tullut jotenkin aika luottavainen olo tän raskauden suhteen, varmaan johtuu siitä kun oireitakin niin paljon. :happy:
Kiitos kysymästä:happy: Täällä mä lueskelen teidän juttuja edelleen, mutta en oo viitti nyt liikaa hehkuttaa tätä raskautta täällä kuumeilu keskusteluissa:grin

Keskiviikkona sain jo tälläsen testiin:happy093

Liitteet

• IMG_20191009_171921.jpg
    IMG_20191009_171921.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 229
Nii juu ja on ollu jatkuvasti nälkä, mutta silti ei oikeen tee mieli syödä mitään, ainakaan kovin raskasta ja paljoa kerralla. Täytyy siis syödä vähän ja usein. :wacky:Ja sit oon nyt herännyt pissalla joka yö vähintään kerran:wideyed:

Sain tänään luettua sen projekti vauva kirjan. Oikeen itku pääsi lopussa. Se oli kyllä tosi hyvä, vaikka en täysin samaistukkaan joka asiaan.

Oltiin tänään kaverin luona käymässä joka on läpikäynyt lapsettomuushoidot. Oli kiva puhua ja kuunnella asian läpikäyneen ajatuksia. Ja saa ihanaa tukea eikä niitä iänikuisia harrasta oikeaan aikaan seksiä ja lopeta stressaaminen - juttuja. Vaikka niillä tarkoittaisikin hyvää, niin ne tuntuu silti enemmän huonolta kuin kannustukselta. Eniten vihaan kommenttia, kaikelle on tarkoitus. Se saa asian kuulostamaan siltä, että joku on ansainnut nämä vaikeammat polut.

Edelleen ottaa päähän ja rankasti. Varmasti eniten se, että kierto jäi 17 päiväiseksi eli aika isolla varmuudella jää seuraavakin ovulaatio hyödyntämättä välimatkan takia. Jää myös mietityttämään ovulaation tapahtuminen. Kaikki oireethan oli, myös plussa tikku, mut tiedä sitten. Myös mietin kuinkakohan pitkä vuotoshow on tällä kertaa edessä. Tuskin normimittainen kun tästä kropasta on kyse. Lopetin ne terotkin. En nää järkeä syödä 10 päivää, kun ovat ihan yhtä tyhjän kanssa.

Mutta eiköhän se päivä paista taas risukasaankin. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja talletteluonnea:Heartred

Ai niin ja mun kaveri sanoi, että oli käynyt akupuktiossa ivf päivänä. Kertoi, että tää mies oli sanonut, että tähän mennessä näissä hänen onnistumisprosentti on ollut 100. Toki en nyt usko, jos jolla kulla on jäänyt tärppäämättä, niin soittaisko ekana sille ja haukkuis pystyyn, kun ei toiminut:hilarious: tai mä en ainakaan tekis niin. Mutta ajattelin silti, että pitääpä kokeilla, kun päästään näissä omissa hoitoasioissa etenemään. Mitäpä sitä ei tässä olis valmis kokeilemaan:)

Mulla kierron alkamisen myötä tuli joku matalapaine..en usko sen juurikaa liittyvän viimekierron haamuviivoihin mut tällänen yleinen menkkamasis. Ehkä tää taas tästä,kun menkat loppuu,niin voimaantuu ja jaksaa taas keskittyä lisääntymisharjotuksiin.

Ai niin ja mun kaveri sanoi, että oli käynyt akupuktiossa ivf päivänä. Kertoi, että tää mies oli sanonut, että tähän mennessä näissä hänen onnistumisprosentti on ollut 100. Toki en nyt usko, jos jolla kulla on jäänyt tärppäämättä, niin soittaisko ekana sille ja haukkuis pystyyn, kun ei toiminut:hilarious: tai mä en ainakaan tekis niin. Mutta ajattelin silti, että pitääpä kokeilla, kun päästään näissä omissa hoitoasioissa etenemään. Mitäpä sitä ei tässä olis valmis kokeilemaan:)

Itsekin olen miettinyt. Voihan sinne mennä ennenkin hoitoja. Kaveri käynyt nyt kaksi kertaa.

Kysymys; jos tyhjennyksen jälkeinen vuoto loppuu viikossa, käyttäisittekö ehkäisyä siihen asti että raskaustesti näyttää negaa?

Mun ja miehen perheet (eli periaatteessa mun kaksi perhettä ❤) kävi tänään syömässä kakkua mun synttäreiden kunniaksi. Samalla sovittiin mun isän ja hänen puolison kanssa, että he tulee meille ens kuun lopulla lastenvahdiksi ja me päästään miehen kanssa peräti kahdeksi yöksi kahdestaan hotelliin! Ihanaa kun on jotain mitä odottaa rankan työ- ja opiskelurupeaman jälkeen. Onko muilla usein lapsivapaata miehen kanssa?

Kysymys; jos tyhjennyksen jälkeinen vuoto loppuu viikossa, käyttäisittekö ehkäisyä siihen asti että raskaustesti näyttää negaa?

Mun ja miehen perheet (eli periaatteessa mun kaksi perhettä ❤) kävi tänään syömässä kakkua mun synttäreiden kunniaksi. Samalla sovittiin mun isän ja hänen puolison kanssa, että he tulee meille ens kuun lopulla lastenvahdiksi ja me päästään miehen kanssa peräti kahdeksi yöksi kahdestaan hotelliin! Ihanaa kun on jotain mitä odottaa rankan työ- ja opiskelurupeaman jälkeen. Onko muilla usein lapsivapaata miehen kanssa?

En käyttäis.

En käyttäisi :)

Ihanaa, että pääsette lapsivapaalle! Se tekee kyllä välillä tosi hyvää. Me yritetään noin kerran kuukaudessa pitää treffi-ilta niin että poika menee mummin luokse yökylään. Yksi ilta ja aamu tekee jo ihmeitä. Mutta nyt varattiin kyllä myös lapseton reissu Lontooseen marraskuun lopulle. Pitkä viikonloppu ollaan. Se on kyllä just parasta kun on jotain mukavaa odotettavaa niin saa ajatuksen välillä johonkin muuhunkin. Tosin meidän reissu taitaa ainakin Flo:n mukaan osua kutakuinkin oviksen tienoille, että se on samalla "vauvantekoloma".:dance011

Itse huomannut että toi pH taso ollut nyt hyvä ja sit koen että miehellä on vaikutusta. Ekaa kertaa mull on kumppani kenen kanssa ei tuu ikävää hiiva/bakteerivaginoosi rumbaa Sori liika info mut näin se vaan on. Ja on omaki pysynyt tasapainossa.

Edelleen seesteinen fiilis, olin illan duunis toisessa paikassa ja tosi huippu ilta täällä nää on niin kannustavia (olin sisäänheittäjä raflassa) ja sit uskon et toi ovishuuru tekee musta tollon. Nyt ollu vähän kummaa et on ollu jäytävä tunne alamasulla ja kutittaa kauheesti. Rinnat oli kipeet yms mut nyt ne on vaan turpeat ja painavat. Lämmöt ei oo paljoo noussu eikä oo mitenkään muitakaan oireita. Koska ei voi olla vaik olis tärppi käyny. Mut kuitenkin mitä tarkoitin oli et mun se kiukku uupuu täysin. En oo vielä kertaakaan ärtynyt niistä asioista lista aina ärryn mikä on outoa. Oon vaan iloinen ja pirtee eikä haittaa se nega kunha tulis ovis sit ens kiertoon mukaan. Jos ny olis tullu kohdilleen niin 29. 6 olis la. Kiva ku nää tulee laskettua joka hiton kerta...

Plääh. Mies nukahti ennenku kerkesin petiin..en viitti sitä herättää, kun ei se kuitenkaan jaksais.

Me käydään ulkona muutaman kerran vuodessa. Viime viikonloppuna oltiin hotellissa yö kaveripariskunnan kanssa ja käytiin teatterissa ja syömässä. Keväällä lähdetään heidän kanssaan taas Tallinnaan viikonlopuks. Joskus käydään kaksin ilta ulkona, jos saadaan vahti kotiin.

Lapsivapaata on täällä aina, kun esikoista kuumeillaan... :dummy:

Ensi viikolla menen labraan, sitten lääkärille. Saas nähdä, mitä sanoo kilppariarvoista. Jotenkin olen itse vanhojen arvojen valossa melko varma, että tyroksiinista voisi apua raskautumiseenkin olla :bookworm:

Tsemppiä itse kullekin omaan tilanteeseen! Onko lähipäivinä testaajia? :)

Meillä ei oikein oo mahdollisuuksia lapsivapaisiin, huonosti tukiverkkoa. Mun vanhemmat jo iäkkäitä, eivätkä ota ja miehen vanhemmat jo kuollu. Mun siskoa pyydetään joskus harvoin, samoin miehen veljeä.
Tänä vuonna oli kyllä huikeat 2x1yö aikaa kaksin, kerran oltiin kaverin nelikymppisillä ja toinen kerta ihan vaan mökillä kaksin. Sitä edellisestä kerrasta olikin sit 6v :wideyed::grin

Tääl ois kp25/26-29 ja dpo10
Edelleenkään ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Oireetonta vaan.

Greipistä oon kuullu että ei sais ottaa koska hapantaa liikaa. Alapäätä vissiin. Tosin itsekin join muistaakseni pink grapefruit mehua tärppikierrossa, mut en enää uskalla greippimehua vetää.
Ulkopuolelta huutelen, citrus-hedelmiin että niiden vaikutus on päinvastainen eli kehoa alkalisoiva. Kuulostaa epäloogiselta, mutta monilla lisää hyvää ovulaatiolimaa.

Joku pohti akupunktiota, ja lämpimästi suosittelen :) IVF:n kohdalla erityisesti kaikki tukikeinot käyttöön, ovulaation jälkeen villasukat jalkaan jne :)

Minä luin vähän aikaa sitten noista sitruksista (varsinkin greipistä) jonkun lääkärin mielipiteen. Sanoi ettei ole tutkittu, mutta voisi kuvitella että happamoitaa kyllä limoja. Voivat siis periaatteessa auttaa, jos sen kaltaista ongelmaa on. Mietin sitten itse, että jos taas ei ole ongelmaa limojen emäksisyyden suhteen, niin eikös silloin sama greippimehu voi tehdä jo liiankin happamaksi? o_O Eli hyvinkin selittäisi miksi joillain on auttanut, joillain ei juurikaan vaikuta ja jollain saattaa jopa haitata.

Mulla on kp26/23-28 ja dpo12. En testaile tässä kierrossa, kun ultrassa näkyi keltarauhanen väärällä puolella (siis siellä mistä puuttuu munanjohdin). Todennäköisyys raskautumiseen on siis jotain promilletasoa. Ei ihan nolla kuitenkaan kun lääkäri sitä jutteli, että välillä toinen putki saattaa siepata sen munasolun sieltä toisen puolen munasarjasta.:bookworm: Mutta olisipa aika lottovoitto sellainen tämän yritysmäärän jälkeen.

Takaisin