Raskaaksi 2019

Mulla ei oikeastaan koskaan rinnat kipeet eikä vuoto runsasta. :hilarious: tai no nyt on ollut runsasta terolut kierron jälkeen. Mut oliko niin, et vuoto voi olla runsasta/lyhyt/pitkä kierto vaik ei ois ovuloinutkaan.. Luulen et kaikki voi olla mahdollista ja meijän ei pitäis niin paljoa stressata/spekuloida näitä :wacky::hilarious: ollaan tai luullaan ainakin olevamme viisaampia kuin lääkärit. Niiltäkin tulee jokaiselta eri neuvoja. Ärsyttävää..

Twisted olispa mullakin tommonen ystävä. Täytyy myöntää, et oon sortunut netistä ostamaan ennustuksen, väitti et oisin syksyllä/talvella raskaana. Ja että näkee mahd endoa :hilarious: :troll: Ja sitten oon hieman lukenut Salaisuus-kirjaa. Ja ostin pari voimakiveä. :angelic::smiley-angelic002:smiley-angelic001

Onko Projekti vauva tuttu kirja kellekään? Kuulostaa kiinnostavalta ja meinaan hommata.

Voi ihana:Heartred mitäpä sitä ei tekisi. Mulla oli kesällä tsänssi tarotennustukseen. Skippasin suosiolla. En todella kestäis sitä, et mulle esim. Sanottaisi et turha toivo. Ihan sama millaista huuhaata olis:bag: kiinnostavan oloinen kirja, vois kattoo saisko lainaksi:thumright

Uskoisin et vois! Mulle sanottu, että ovulaatio on hyvin todennäkösesti tapahtunu jos vuoto on runsasta ja rinnat ovat olleet arat ennen menkkoja:bookworm:

Ohoh, no se olisikin jännä homma, jos näin on niin olisin kuitenkin ovuloinut viime kierrossa. :wideyed: Vuoto siis samaa härän kurkusta -tasoa kuin yleensäkin ja taisi niitä tissejäkin aristaa.

Mää jatkan omanapa-linjalla,kun en edelleenkään osaa osallistua näihin hoitokeskusteluihin ja vitamiinijutskista ei ole hajuakaan. Muutaku sen verran, että itte syönyt foolihappoa ja mama-vitamiinia jo pari kk ennen yrityksen alkamista.

Mulla on flon mukaan vielä 6pv menkkoihin, oon testaillut jo ihan vaan huvinvuoks, jossainvaiheessa olin näkevinäni haamua, mut nyt en olekkaan enää varma. Noo, jatkan testailua, jotenki on ollu sellane turpea olo ja muutaki hormoonitoiminnan vilkastumisen merkkejä on olemassa; selkä täynnä näppyjä ja alakerrassa normaalia kosteempaa/liukkaampaa kierron vaiheen huomioiden (yleensä tässä kohdin normikierrossa mulle tulee hiivatulehdus ja alapäässä ei yhtään liukkautta) Mut muuten ei oo henkisesti sellanen olo, et olis raskaana.

Mää jatkan omanapa-linjalla,kun en edelleenkään osaa osallistua näihin hoitokeskusteluihin ja vitamiinijutskista ei ole hajuakaan. Muutaku sen verran, että itte syönyt foolihappoa ja mama-vitamiinia jo pari kk ennen yrityksen alkamista.

Mulla on flon mukaan vielä 6pv menkkoihin, oon testaillut jo ihan vaan huvinvuoks, jossainvaiheessa olin näkevinäni haamua, mut nyt en olekkaan enää varma. Noo, jatkan testailua, jotenki on ollu sellane turpea olo ja muutaki hormoonitoiminnan vilkastumisen merkkejä on olemassa; selkä täynnä näppyjä ja alakerrassa normaalia kosteempaa/liukkaampaa kierron vaiheen huomioiden (yleensä tässä kohdin normikierrossa mulle tulee hiivatulehdus ja alapäässä ei yhtään liukkautta) Mut muuten ei oo henkisesti sellanen olo, et olis raskaana.
Mulla sama fiilis, ku sulla. Kostea olo, mitä ei koskaan tässä vaiheessa ole. Mulla kukkii naama.. En myöskään osaa kommentoida hoitojuttuihin. Vitamiineista ym on nyt tullut vedettyä aikamoista arsenaalia.

Nyt alkoi sattua mahaan. Ei taida tulla testaamisen tarvetta. Kipu on kyllä outoa, ei menkkamaista ainakaan kovasti. Jännää..

Nyt alkoi sattua mahaan. Ei taida tulla testaamisen tarvetta. Kipu on kyllä outoa, ei menkkamaista ainakaan kovasti. Jännää..
Sulla on kyllä lupaavia oireita, toivottavasti tulis plussa! :nailbiting:

Mulla ei oikeastaan koskaan rinnat kipeet eikä vuoto runsasta. :hilarious: tai no nyt on ollut runsasta terolut kierron jälkeen. Mut oliko niin, et vuoto voi olla runsasta/lyhyt/pitkä kierto vaik ei ois ovuloinutkaan.. Luulen et kaikki voi olla mahdollista ja meijän ei pitäis niin paljoa stressata/spekuloida näitä :wacky::hilarious: ollaan tai luullaan ainakin olevamme viisaampia kuin lääkärit. Niiltäkin tulee jokaiselta eri neuvoja. Ärsyttävää..

Twisted olispa mullakin tommonen ystävä. Täytyy myöntää, et oon sortunut netistä ostamaan ennustuksen, väitti et oisin syksyllä/talvella raskaana. Ja että näkee mahd endoa :hilarious: :troll: Ja sitten oon hieman lukenut Salaisuus-kirjaa. Ja ostin pari voimakiveä. :angelic::smiley-angelic002:smiley-angelic001

Onko Projekti vauva tuttu kirja kellekään? Kuulostaa kiinnostavalta ja meinaan hommata.
Kirjan nimi oli tuttu niin selasin valokuvia niin karoliina pentikäinen suositteli sitä instagramissa ja kiinnostuin oon vaan sikahuono lukemaan, löytysköhän se kuunneltavista kirjoista jostain palvelusta?

Luin kaikki viestit, mutta oon töiden jälkeen sen verran väsynyt että en osaa sanoa kenellekään mitään.

Pientä vuotoa on ollut nyt illalla. Eikös se ollut niin että jos vuoto alkaa illalla, kp1 on seuraavana päivänä? On tää kyllä sen verran pientä että kp1 joka tapauksessa vasta huomenna. Tänään kp35. Ei siis ihan mahdottoman mittainen kierto, mut aika pitkä kuitenkin. Ovis oli sit varmaan arvioimaani myöhemmin tai ei ollut ollenkaan. Jos ois ollut silloin niin ois 17 päivän luteaali.

https://www.vastalaake.fi/vl_artikkelit/onko-kurkumasta-hyotya-terveydelle/

Oli pakko tutkia :hilarious: hänen mukaan liian vähän tutkimustietoa, ja kurkuma ei imeydy kunnolla verenkiertoon missään muodossa o_O mut kaippa sitä(kin) vois joskus testiksi syödä.
Suosittelen. Itselläni auttoi, nimenomaan autoimmuunisairauksiin ku mulla on tuo fibromyalgia myös ja epäily raynaudin syndroomasta.. Kurkuma on toiminu. Ja minä huomasin yleisolotilassa paremman olon ku oli enemmänkin kurkumaa ja toi helokki

Huomasin just vessassa käydessä, että pyyhkiessä jäi paperiin vaaleanpunaista.. Eikä miulla pitäs menkkojen alla vasta kun ens viikon keskiviikkona :nailbiting:

Lämmöt edelleen koholla, 36.90, mitä täällä tapahtuu?

Eilen illalla klo 22 testasin vielä ovistestillä, koska olin varma että tänää viimestään pakko olla ovis, on ollut sen verran turpea ja vihlova alavatsa, no sillon vihdoin ja viimein ovisplussa :grin:smiley-bounce012 :smiley-bounce013:smiley-bounce013:smiley-bounce012
Testasin eilen varmaan 5 kertaa, illalla 7-8 aikaan oli lähellä plussaa, mutta ei tasavahvat, mut nopeasti se kyllä plussaksi muuttui. Nyt aamusta heräsin tuttuihin ovismaisiin kipuihin. Ei vielä tärinä kipua, mut eiköhän nekin tänää ilmaannu. Toivottavasti!
Vähän jäskätti illlalla jaksaako mies lämmetä enää millekään, oli herännyt 4ltä töihin ja sänkyyn päästiin vasta melkein puol 11 illalla, mutta jaksoi! Nyt jätän miehen piirityksen hetkeksi :hilarious: vaikka ensin ajattelin että huomenna vielä varmistelis, mutta kun toisella jatkuu vielä huomisenkin nää aikaiset vuorot :sorry: nii voi olla turhan väsynyt. Ja yöuni jöi aika lyhyeksi viime yönä. Toivottavasti siis ovulaatio tapahtuu tänään, myös senkin takia että alkaa olla ilkeä olo. Joku mega ovulaatio :grin

Liitteet

• IMG_20190926_075047.jpg
    IMG_20190926_075047.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 118
Eilen illalla klo 22 testasin vielä ovistestillä, koska olin varma että tänää viimestään pakko olla ovis, on ollut sen verran turpea ja vihlova alavatsa, no sillon vihdoin ja viimein ovisplussa :grin:smiley-bounce012 :smiley-bounce013:smiley-bounce013:smiley-bounce012
Testasin eilen varmaan 5 kertaa, illalla 7-8 aikaan oli lähellä plussaa, mutta ei tasavahvat, mut nopeasti se kyllä plussaksi muuttui. Nyt aamusta heräsin tuttuihin ovismaisiin kipuihin. Ei vielä tärinä kipua, mut eiköhän nekin tänää ilmaannu. Toivottavasti!
Vähän jäskätti illlalla jaksaako mies lämmetä enää millekään, oli herännyt 4ltä töihin ja sänkyyn päästiin vasta melkein puol 11 illalla, mutta jaksoi! Nyt jätän miehen piirityksen hetkeksi :hilarious: vaikka ensin ajattelin että huomenna vielä varmistelis, mutta kun toisella jatkuu vielä huomisenkin nää aikaiset vuorot :sorry: nii voi olla turhan väsynyt. Ja yöuni jöi aika lyhyeksi viime yönä. Toivottavasti siis ovulaatio tapahtuu tänään, myös senkin takia että alkaa olla ilkeä olo. Joku mega ovulaatio :grin
On kyllä hieno o+, hyvät lähtökohdat ja nyt toivotaan parasta!

Huomasin just vessassa käydessä, että pyyhkiessä jäi paperiin vaaleanpunaista.. Eikä miulla pitäs menkkojen alla vasta kun ens viikon keskiviikkona :nailbiting:

Lämmöt edelleen koholla, 36.90, mitä täällä tapahtuu?
No optimistisena sanoisi että kiinnittymisvuotoa? Nyt vain pitäisi jaksaa odottaa että hcg nousee sopivalle tasolle :)
Täällä monella minun mielestä lupaavia alkuraskauden oireita! Nyt iso plussatuuli ja jään odottelemaan teidän testejä! Tässä vielä tän aamun pc, nyt siis dpo14.
Onneksi olkoon, näyttää siltä että sinne olisi tulossa kesäkuinen nyytti syliin. Tarrasukkia sinne <3

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja toivotaan että tulis kunnon plussa aalto tänne pitkästä aikaa! :smiley-bounce016

Täällä tänään dpo1 ja kyllä se ovistesti vaan rupes vaalenemaan:) kerrankin siis sain oviksen pongattua tikuilla ja limat ja kivutkin täsmää tälläkertaa:smiley-bounce013

Nyt ei sit muuta kun odottelemaan että nää ikuisuuden pitkät piinapäivät menis nopeesti:shy:
Tallettelut tehty nyt viimeaikoina lauantaina, sunnuntaina ja tiistaina(dpo-1), toivotaan että ne riittää kun eilen mies oli niin väsy ettei jaksanu.
Olikos täällä muita piinailijoita tällähetkellä? :grin

Liitteet

• IMG_20190926_093433.jpg
    IMG_20190926_093433.jpg
    13.2 KB · Katsottu: 136
Onnea Vaapukka! :cheers

Minuuki kovasti houkuttelis jo testin tekeminen, kp28/28. Mutta ei ole mitään oireita vielä.. rinnatkaan ei oo kipeät, alavatsalla nyt ollut eilen ja tänään menkkamaisia tuntemuksia. Onko teillä ollu paljon oireita jotka on tehny positiivisen testin?

]Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 //ya 12/2010 // 1.IVF 10/19

Jesbe // 29 // eka haaveissa //ya 2014 // 28-35

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Alcyone // 42 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

Mathilda // 37 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierto 24-27 pv

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

twisted // 31 // neljäs haaveissa // ya 7/2019, kemiallinen 8/19 // kierto 28pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto
27-28 pv

Suklaapehmis // 28 // toinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28 pv

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

turotus // 21 // toinen haaveissa // tjot 7/2019

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

mangustimamma // 38 // kolmas haussa // ya 8/2019 // kierto n. 28-35 pv

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Sofia2016m // 25 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // kierto epäsäännöllinen 25-35pvä

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Edz // 31 // toinen toiveissa // ya 9/2019 // kierron keston keskiarvo 25 pvä

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen