Raskaaksi 2019

Dpo9, kp25/28-32. Alkaa jännittää ihan pirusti, miten tämän kierron käy. Onneksi mulla on hirveesti hommaa ennen lomaa, ku aloitin vanhempien tapaamiset. Tänään juttelin 45 min neljästä eteenpäin yhden perheen kanssa ja kiersin vielä kaupan kautta sen jälkeen.

Hitto korjaan, toi ilraprimoöljy on helokkiöljy kapselimuodossa jos e-vitskua eli moni teistä kai sitä käyttää. Miten käytätte ihan näin utelen kun täällä tota otetaan ihan koko ajan joka juttuun

Oon nyt about kuukauden syönyt e-vitamiini/helokkiöljy.

Joo tajusin vasta äsken et iteki vetelen sitä mut tyystin eri ongelmiin. Olin ostamassa Aloe Veraa kun oli hiivatulehdusta paljon ja tuli puheeksi amenorrea ja nivelreuma sekä mun kilpparijutut ja hän heti otti esiin purkin onagra kapseleita joissa myös e vitskua. Sanoi että toimii tosi koneen, reumaan, menkkakipuihin, pms ja suolisto yms yms joten ostin. Nyt taas kaupassa hoksin sen ja ostin. Joten on tullu huomaamatta totakin oteltua.

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 //ya 12/2010 // 1.IVF 10/19

Jesbe // 29 // eka haaveissa //ya 2014 // 28-35

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 31 // toinen toiveissa // ya 04/2019// km 2/2019 // kierto 28-30

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Alcyone // 42 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

Mathilda // 37 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierto 24-27 pv

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto
27-28 pv

Suklaapehmis // 28 // toinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28 pv

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

turotus // 21 // toinen haaveissa // tjot 7/2019

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

mangustimamma // 38 // kolmas haussa // ya 8/2019 // kierto n. 28-35 pv

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Edz // 31 // toinen toiveissa // ya 9/2019 // kierron keston keskiarvo 25 pvä

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
StellaMom // 33 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa
Pipana//26//LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Koirankorva // 25 // LA 5/2020 // esikoinen
twisted // 31 // La 6/2020 // neljäs

Siirryin plussanneisiin :)

Muokattu viimeksi:
Kiitos paljon! :) Nyt uskalsin kesäkuisiin liittyä.
Tää nyt saattaa kuulostaa huuhaalta monen korvaan, mut mun ystävä juttelee hengille tai enkeleille. Ystävä kysyi sellaisen riipuksen avulla kesällä että tulenko tänä vuonna raskaaksi ja riipus heilui ympyränä tarkoittaessaan kyllä.
No, päätettiin sitten lopettaa yritys silloin loppukesästä ja ilmoitin mun ystävälle haikein mielin. Ystävä vain lohdutti ja sanoi että hänen enkelit eivät valehtele. Meinasin alkaa epäluuloisena tinkaan mutta olin hiljaa.

Sitten tulin raskaaksi ja laitoin ystävälle kuvan. Hän hymyili vain. Kun tuli keskenmeno, kysyin ystävältä et kysyikö hän pelkkää raskautta vai vauvaa, olinhan tullut raskaaksi. Ystävä kysyi uudelleen ja hän sanoi että raskaaksi tulet ja vauvan saat. Vaikka sain keskenmenon. Nyt tulin uudelleen raskaaksi ja ystävä sanoi ennen kuin kerroin hänelle et hänellä oli vain sellainen tunne et olen raskaana.

Tänään hän yhtäkkiä pisti viestiä että "oletko tuntenut oireita erityisen paljon kun mulle tuli sellainen olo et tänään niitä on ollut" ja kyllä on ollut oikein raskaana oleva olo. Aika jännää.

Jollain on jotai kykyjä taikka vain osaa aavistaa taikka veikata hyvin mutta tuli hyvä fiilis <3

Ketroin äidille ja kerroin myös keskenmenosta, äiti kertoi omasta keskenmenosta ja juteltiin pitkään. Äiti kovasti toivoo että kaikki menee loppuun asti hyvin. :)

Mulla tulee menkkojen aikaan niin älyttömän isoja määriä verta, että uskoisin et se sinne kasvatettu limakalvo olis aika paksu. Ainakin poistuvan tavaran määrästä päätellen. Vai voiko siitä edes päätellä mitään? :woot:

Mulla ei ainakaan ole ohut limakalvo, se on käynyt jo kahdesta ultrassa ilmi. Eikä mikään muukaan perusjuttu esim. Tulehdus tai polyypit. Endostahan ei tiedä, mutta ei mulla kyllä ole siihen viittaavia kipuja ainakaan. Eikä hormonaalista ehkäisyä pian 5 vuoteen, vaikkakin raskaus ja imetys on varmasti tehneet osansa niihin.

Mä sain ainakin tk:sta heti lähetteen ultraan kun kävin alkuvuodesta valittamassa näistä vuoto jutuista. Ja sieltä kyllä heti kirjoittivat lugeja/teroluteja. Että etköhän säkin niitä saa. Mulla ne toimii vähän vaihdellen. Yksi tabletti ei vielä ihan kunnolla, mutta kahdella sai jo suht normaalin luteliaalin. Ja on kyllä lohdutettu lääkärissä, että ei näiden pitäisi vaikuttaa raskautumiseen.

Btw, nyt on joku elämäntilanne että ihan kaikkialta tulee vauvauutisia. Näin kp1 tuntuu taas epäreilulta, mutta minkäs teet. Leuka rintaan ja silleen.

Onneksi Fantsun tarinalla oli onnellinen päätös, voin vain kuvitella miten hirveää tuo kaikki on ollut:Heartred

Koskas Helena testaa?

Mies kävi tänään antamassa simppanäytteen ja kuulemma kova kuhina kävi. Oli saanut itsekin kattoa mikroskooppiin. :hilarious: Joku pikatulos tulee postissa jonkun ajan päästä ja tarkemmassa menee 4-6 viikkoa.

Siistiä! mäkin haluaisin nähdä:hilarious:

Se olikin vehnänalkioöljy mitä syön. Luin just reumaliiton sivuilta https://www.reumaliitto.fi/fi/node/598 vaikka mitä ravinto-ohjeita. Sekavaa, mitään ei saisi syödä, sellainen olo tuli. Helokkiöljykään ei muka hyväks, ja sit ei vehnänalkiokaan hyväks plääh, ota nyt noista selvää. Maitohapoista jäi olo et niitä voi syödä. Ehkä oon sairas lopunelämää enkä saa lapsia siks :sorry:

Vois ton D ja foolin käydä mittauttaa verikokeissa joskus.. Molempia syön lisänä kylläkin

Mulla tulee menkkojen aikaan niin älyttömän isoja määriä verta, että uskoisin et se sinne kasvatettu limakalvo olis aika paksu. Ainakin poistuvan tavaran määrästä päätellen. Vai voiko siitä edes päätellä mitään? :woot:

Uskoisin et vois! Mulle sanottu, että ovulaatio on hyvin todennäkösesti tapahtunu jos vuoto on runsasta ja rinnat ovat olleet arat ennen menkkoja:bookworm:

Nyt mietin kandeisko alkaa glukosamiinia tai MSM:ää syömään :wacky: lähinnä siis niveloireisiin..

Juuri oli tästä tänään puhetta erään lääkärisihmisen kanssa ja sanoi, että niveloireisiin ei missään nimessä glukosamiinii vaan kurkumaa:pompus:

Uskoisin et vois! Mulle sanottu, että ovulaatio on hyvin todennäkösesti tapahtunu jos vuoto on runsasta ja rinnat ovat olleet arat ennen menkkoja:bookworm:

Mulla ei oikeastaan koskaan rinnat kipeet eikä vuoto runsasta. :hilarious: tai no nyt on ollut runsasta terolut kierron jälkeen. Mut oliko niin, et vuoto voi olla runsasta/lyhyt/pitkä kierto vaik ei ois ovuloinutkaan.. Luulen et kaikki voi olla mahdollista ja meijän ei pitäis niin paljoa stressata/spekuloida näitä :wacky::hilarious: ollaan tai luullaan ainakin olevamme viisaampia kuin lääkärit. Niiltäkin tulee jokaiselta eri neuvoja. Ärsyttävää..

Twisted olispa mullakin tommonen ystävä. Täytyy myöntää, et oon sortunut netistä ostamaan ennustuksen, väitti et oisin syksyllä/talvella raskaana. Ja että näkee mahd endoa :hilarious: :troll: Ja sitten oon hieman lukenut Salaisuus-kirjaa. Ja ostin pari voimakiveä. :angelic::smiley-angelic002:smiley-angelic001

Onko Projekti vauva tuttu kirja kellekään? Kuulostaa kiinnostavalta ja meinaan hommata.

Mulla ei oikeastaan koskaan rinnat kipeet eikä vuoto runsasta. :hilarious: tai no nyt on ollut runsasta terolut kierron jälkeen. Mut oliko niin, et vuoto voi olla runsasta/lyhyt/pitkä kierto vaik ei ois ovuloinutkaan.. Luulen et kaikki voi olla mahdollista ja meijän ei pitäis niin paljoa stressata/spekuloida näitä :wacky::hilarious: ollaan tai luullaan ainakin olevamme viisaampia kuin lääkärit. Niiltäkin tulee jokaiselta eri neuvoja. Ärsyttävää..

Twisted olispa mullakin tommonen ystävä. Täytyy myöntää, et oon sortunut netistä ostamaan ennustuksen, väitti et oisin syksyllä/talvella raskaana. Ja että näkee mahd endoa :hilarious: :troll: Ja sitten oon hieman lukenut Salaisuus-kirjaa. Ja ostin pari voimakiveä. :angelic::smiley-angelic002:smiley-angelic001

Onko Projekti vauva tuttu kirja kellekään? Kuulostaa kiinnostavalta ja meinaan hommata.

Suosittelen tota kirjaa! :woot:

Takaisin