TiinuLiinu
Puuhakas puhuja
Näin hirveetä painajaista viime yönä. Sain tyttövauvan ja tajusin, että eihän mun äiti tiennyt raskaudesta, että nyt pitää lähteä puhelinta etsimään. Jätin vauvan rannalle ja sanoin miehelle, että vahtii. Hetken päästä vauva oli kadonnut. Päässyt jotenkin veteen ja hukkunut. Hirveä herätä tuollaisesta unesta
Mä näin pari päivää sitten unta, että mun veljen kaksostytöt tippui tulivuoren sisään. Olivat jossain luolassa tulivuoren sisällä paljussa, ja paljun reuna sortui ja molemmat tippui sinne tulivuoreen ja kuoli. Se uni oli kaikin tavoin hyvin outo ja ahdistava, ja on kyllä jäänyt päähän pyörimään, en oo ees kenellekään halunnut ääneen puhua kun ahdisti se uni niin.
Unessa veljen vaimo oli myös tosi kylmä, sanoi vaan että eihä asialle enää mitään voi, ei vaikuttanut edes erityisen surulliselta, ku menin pahoittelemaan ja halaamaan. Hän siis ei oikeessa elämässä oo yhtään kylmä ihminen, vaan just päinvastainen, niin sillä oli kaikin tavoin outo uni. Jäi sellanen !?!?-olo ja edelleen meinaa olla.
Olin unessa myös raskaana, ja mietin että miten voin koskaan kertoa kenelläkään siitä raskaudesta, odotin ilmeisesti kaksosia, kun veli oli menettänyt molemmat lapsensa.