Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Matilda, onnea/tai pahoitteluja, vuosi vuodelta tässä vaan vanhetaan:arghh:
NewMoon, ihailen kyllä kun jaksat aina testata. Itellä menee näistä veristä aina fiilikset ja ei tuu sit testattua, ollenkaan. Kyllä noi niin hävyttömiä on, jos negoja:banghead:
Hmmm. Toiveikasta. Oli vaan tällainen parin päivän vuoto tähän väliin (vaik ei viel luget käytössä). Nyt kp18-22. Yleensä kun vuoto alkaa, ni se vedetään sit päätyyn saakka, jos ei oo lääkkeet käytössä ja välillä vaikka oliskin. Mä niin paljon toivoisin et nyt olis se meidän kerta mut samalla pidän itseäni ihan idioottina, kun ei kumminkaan oo, taaskaan. Kun ei varmaan sit ollut sitä ovistakaan.
Jesbelle Tsemppiä.
Halauksia kp1:iin!
Lisäsin minäkin olin pudonnut plussanneista, toivottavasti kaikki on nyt mukana tossa
Toivotaan! Onko toi rfsu:n? Jos on niin oikein hyvä viiva niillä testeillä! Onko oireita ovikseen?
Mun aamun testaukset. Ihan viivattomia rfsu ja pc.
Pyyhkiessä vähän rusehtavaa, et varmasti tänään kp 1.
Mä näin unta et plussasin
View attachment 81898 View attachment 81899
Se varmaan riippuu jonoista! Mä kun soitin sain ajan alkututkimuksiin n. 3kk päähän ja sen jälkeen mies kävi oman näytteen antamassa. Sit lääkäri laittoi lähetteen ja meni taas se 3kk.
Kp2 tänään joku kemiallinen tää varmaan sit ehkäpä oli
Kuopuksen 2v synttärijuhlat juhlitaan tänään, on ollut pikkusen kiirusta sen tiimoilta viime päivinä. Nyt vaan uuteen kiertoon ja toivottavasti tärppää!
Monella tässä kierrossa ovisongelmia toivotaan et ollaan silti plussattu ja toinenlainen plussa yllättää itselläni en jaksa enää uskoa siihenkään kun viikkoon ei ole seksiä ollut eikä ole mitään raskausoireita..
Vaapukka milloin gyne? Jos ei vielä ole ovista ollut, gyne voi nähdä munarakkuloita, ja toki limakalvon paksuuden. Jos on ovis ollut niin ei ainakaan rakkuloita näe?