Raskaaksi 2019

Noniin, anteeksi omanapailu. En testannut tänään koska runsaasti kellertävää valkkaria sekä rajut kivut kun mut sit pahoinpidelty tänään huomenna on aamulla oikeudenkäynti jossa haen lähestymiskieltoa kyseiselle henkilölle. Gyneaika piti olla nyt mutta sehän yllättäen siirtyi ensi viikkoon. Sitä odotellessa ja jos onki jotain tuolla sisällä ni luulis jotain näkyvän jos ei alkiota viel mut niin. Tämän päivän jälkeen on vain yksi ja sama mulle vain. Sattuu tekee kipeää. Raskausoireita ei oo mut lämmöt sinnittelee koko ajan 37 et en tiedä. Päätin et testaan just päivä ennen gynee.

Siis mitä ihmettä?? Kuka pahoinpiteli?

Hui, Jesbe, paljon voimia sinne! Toivottavasti voit pian paremmin ja lähestymiskielto rauhoittaa tilanteen!

Kiitos vastaanotosta kaikille!

Muokattu viimeksi:
Noniin, anteeksi omanapailu. En testannut tänään koska runsaasti kellertävää valkkaria sekä rajut kivut kun mut sit pahoinpidelty tänään huomenna on aamulla oikeudenkäynti jossa haen lähestymiskieltoa kyseiselle henkilölle. Gyneaika piti olla nyt mutta sehän yllättäen siirtyi ensi viikkoon. Sitä odotellessa ja jos onki jotain tuolla sisällä ni luulis jotain näkyvän jos ei alkiota viel mut niin. Tämän päivän jälkeen on vain yksi ja sama mulle vain. Sattuu tekee kipeää. Raskausoireita ei oo mut lämmöt sinnittelee koko ajan 37 et en tiedä. Päätin et testaan just päivä ennen gynee.

Kamalaa, paljon voimia sinulle. :Heartpink

En mä tiiä näkyykö aamun testissä mitään, pissaki oli kauheen laimeeta. Pitää ehkäpä testailla myöhemmin uusiks :angelic:

Liitteet

• IMG_20190829_093007.jpg
    IMG_20190829_093007.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 176
  • IMG_20190829_092817.jpg
    IMG_20190829_092817.jpg
    22.3 KB · Katsottu: 164
Hui, Jesbe, paljon voimia sinne! Toivottavasti voit pian paremmin ja lähestymiskielto rauhoittaa tilanteen!

Kiitos vastaanotosta kaikille! Mulla on jotenkin ollut ailahteleva mieli sen suhteen miten osaan jakaa esikoisen huomion ja rakkauden. Kai muillakin tämä on ollut ajatuksissa toisen kohdalla ja osoittautunut turhaksi peloksi?:sorry:

Ajattelin myös vähän seurata millainen kierto on ovulaation suhteen. Viime raskautta ennen kerto oli 28 päivää, mutta ovis oli vasta jossain kp 21/28. Mitä ovistikkuja käytätte? Nythän kierto tosiaan on vajaa 40pv joten niitä varmaan kuluu.. :think005

Mie oon käyttäny sekä rfsu:n ovistestejä ja sit pregcheckin ovistestejä. Ite tykkään noista pc enemmän.

Täällä menossa kp 21/27, dpo 8. Välillä vihlasee ala mahasta ja pari kertaa tuntunu ihan alapäässä kunnon vihlasu. Tänään ollu koko ajan kamala nälkä, söin 10 minuuttii sitten lämpimän ruuan, mut silti nälkä...

En tiiä millon sitä uskaltaa testailla, muuten on aika sellanen rauhallinen fiilis. Väsymystä on koko ajan, vaikka nukun sellasia 7-9 h yöunia.

Ff ennustaa tätiä ens torstaiksi, ehkä sillon voi testailla, jos ei tätiä näy.. Sillon ois kans dpo 15.

Vaapukalle tervetuloa! :)

Ja Jesbelle voimia, toivottavasti lähetysmiskielto auttaa.

Hillikselle onnea talokaupoista!

Ja muille tsemppiä omiin tilanteisiin.:Heartred

Täällä nyt 4+5 oviksesta laskien. Maha turvonnut ihan potkupalloksi ja vähän etovaa oloa ajoittain, mutta muuten melko oireetonta vielä. Kokoajan pieni huoli taustalla, että toivottavasti kaikki menee hyvin ja oikeasti on tarttunut pikkuinen matkaan, vaikka oireita ei paljon olekaan. Eilen PC liuskaan tasavahvat viivat, joten viikkodigiä lukuunottamatta testailut saa riittää. Jospa sitä kohta uskaltaisi soittaa neuvolaankin. :)

Ollaan tehty muuttoa viime viikon torstaista lähtien ja viimein kaikki tavarat saatu muutettua. Rankkaa puuhaa tuo muuttaminen, mutta oisaalta hyvä, että on ollut muuta ajateltavaa, ettei ajatuksen pyöri ihan pelkästään raskauden ympärillä.

Ihan oli oma ukko joka pahoinpiteli. Meillä on ollut ongelmia jo pitkään jotka oon sivuuttanut ja kai tää vauvakuume sitte vaan meni kaiken edelle. Nyt on katsottu vammat ja kauheat kivut etenkin vatsan ja selän osassa ja ihan alapää vihloo kuin sillon kun sain keskenmenon. Totesin että on joku 5% mahdollisuus olla raskaana mutta eipä ne sitte tutkinut koko hommaa. Nyt sit päivä kerrallaan eteenpäin ja oon ihan miettinyt että kun mulla on taloudellinen tilanne hyvä että pikkuhiljaa siirryn ajatukseen että teen lapsen itseni kanssa, eli keinohedelmöitys. Kuulostaa ehkä typerältä mutta se on varmin tapa ja yksinhuoltajan rooli ei pelota. Eniten pelottaa olla ihmisen kanssa joka noin arvaamaton enkä osannut tällaista odottaa vaikka riitoja ollut. Onneksi pian saa tietää mikä on tilanne ja jos nyt oon raskaana niin hän ei saa tavata mitenkään minua. Nyt keskityn parantamaan itseni ja sitten voin miettiä tätä lapsi asiaa uudestaan. Olisi sääli jos olisikin raskaana eikä lapsen isä ole mitä luulin.

Nyt on monella jännät paikat oviksen ja testailun suhteen. Kunnon plussa aalto sitten ja pikku kevät kesä vaavit kaikille.

Mulla on näitä että menkst ei tuu mutta valkkaria sit senkin edestä ja pahoinvointi jatkuu. Kaikki voinee johtua ihan kaikesta muustakin kyllä. Usko raskauteen on se 5%. Mahdollisuus on mutta epäilen kovin.

Ihan oli oma ukko joka pahoinpiteli. Meillä on ollut ongelmia jo pitkään jotka oon sivuuttanut ja kai tää vauvakuume sitte vaan meni kaiken edelle. Nyt on katsottu vammat ja kauheat kivut etenkin vatsan ja selän osassa ja ihan alapää vihloo kuin sillon kun sain keskenmenon. Totesin että on joku 5% mahdollisuus olla raskaana mutta eipä ne sitte tutkinut koko hommaa. Nyt sit päivä kerrallaan eteenpäin ja oon ihan miettinyt että kun mulla on taloudellinen tilanne hyvä että pikkuhiljaa siirryn ajatukseen että teen lapsen itseni kanssa, eli keinohedelmöitys. Kuulostaa ehkä typerältä mutta se on varmin tapa ja yksinhuoltajan rooli ei pelota. Eniten pelottaa olla ihmisen kanssa joka noin arvaamaton enkä osannut tällaista odottaa vaikka riitoja ollut. Onneksi pian saa tietää mikä on tilanne ja jos nyt oon raskaana niin hän ei saa tavata mitenkään minua. Nyt keskityn parantamaan itseni ja sitten voin miettiä tätä lapsi asiaa uudestaan. Olisi sääli jos olisikin raskaana eikä lapsen isä ole mitä luulin.

Nyt on monella jännät paikat oviksen ja testailun suhteen. Kunnon plussa aalto sitten ja pikku kevät kesä vaavit kaikille.

Mulla on näitä että menkst ei tuu mutta valkkaria sit senkin edestä ja pahoinvointi jatkuu. Kaikki voinee johtua ihan kaikesta muustakin kyllä. Usko raskauteen on se 5%. Mahdollisuus on mutta epäilen kovin.

Ihan kamalaa! Paljon voimahaleja ja jaksuja <3
Siun aika ois kyllä saada jo oma käärö syliin.

Kuulostaa Jesbe todella kamalalta tilanteelta, kaikkea parasta hyvää sinulle ja voimia pistää elämä uusiksi siltä osin, että pääset eroon pahoinpitelijästä!

Jesbe, voi ei! Tsemppiä jatkoon, mitä sitten päätätkin tehdä, mutta pahoinpitelijän lähellä on vaarallista olla. Itse lähdin aikoinaan neljä vuotta kestäneen suhteen jälkeen, koska mies oli jatkuvasti väkivaltainen. En tajunnut lähteä heti, vaikka ensimmäinen pahoinpitely sattui jo ensimmäisen yhteisen vuoden aikana. Olin nuori ja naiivi... Onneksi ei lapsia tullut meille silloin. Oletko Jesbe tutustunut turvakotien toimintaan? Vaikkei enää olisi akuutti hätä, löytyy sieltä silti apua ja tsemppiä jatkoon.

Kun pääsen kotiin, siellä ois paras olla joku paketti oottamassa... :woot:

Paljon voimia jesbelle kamalaa tilanteeseen.

Tiedättekö oon hävittänyt mun r-testit. Ei sillä, ne on jo varmaan tyyliin vanhentuneet tässä yrityksen aikana, kun ei näiden vuotojen kanssa oo tarvinnu testailla. Ihme homma kyl, en tajuu...

Ja Tiedättekö muuta. En oo käyttänyt suojaa 4 päivään, eli megapitkä vuoto on tauolla. Tosin ovis oireet puskee päälle, että kohtahan ne taas alkaa

Täällä käydään heti oikeudenkäynti ja kyseinen henkilö sitten tuomitaan joko lähestymiskiellon merkeissä tai niin.

Kyllä lapsen teen, onneks nyt ilmeisesti ei hänen kanssaan mutta jos nyt olis tilanne että olisinkin raskaana niin sitten ei hän myöskään lasta saa nähdä. Koskee lapsiakin se kielto. Iso nivaska papereita joissa neuvotaan mitä tehdä kuten vaihtaa lukot jne uusia reitit töihin ja kauppaan ja muuttaa esim kaupassakäynnin rutiinit jotka pahoinpitelijä tuntee.

Kiitos kaikille ja toivon että sen vauvan syliini saan ja jos ei nyt niin siirryn sitten sinne keinohedelmöitys puolelle sinkkuäitinä.

Paljon voimia jesbelle kamalaa tilanteeseen.

Tiedättekö oon hävittänyt mun r-testit. Ei sillä, ne on jo varmaan tyyliin vanhentuneet tässä yrityksen aikana, kun ei näiden vuotojen kanssa oo tarvinnu testailla. Ihme homma kyl, en tajuu...

Ja Tiedättekö muuta. En oo käyttänyt suojaa 4 päivään, eli megapitkä vuoto on tauolla. Tosin ovis oireet puskee päälle, että kohtahan ne taas alkaa
Toi vuotelu on niin tylyä. Täällä valitan kun en vuoda ja menkat myöhässä mutta lopulta olis kiva saada kuukautiset toimimaan kunnolla mutta ei vuotaa koko aikaa. Jaksamisia <3

Takaisin