Raskaaksi 2019

Voi nyytti, onpa nyt turbulenttisia parisuhteita:Heartred toivottavasti asiat selviävät.

Tervetuloa uudet:) ja viivoille ginger vahvistumista!

Illalla susirfsu o-testi melkeen plus, whoot, mun ovis ei oo kertaakaan ollu näin aikaseen, jos huomenna tulis plussa. Tänään ihan max kp12. Mulla aina kp15-17 ovis. Voi kumpa tää olis hyvä merkki:smiley-angelic001

Voi nyytti, onpa nyt turbulenttisia parisuhteita:Heartred toivottavasti asiat selviävät.

Tervetuloa uudet:) ja viivoille ginger vahvistumista!

Illalla susirfsu o-testi melkeen plus, whoot, mun ovis ei oo kertaakaan ollu näin aikaseen, jos huomenna tulis plussa. Tänään ihan max kp12. Mulla aina kp15-17 ovis. Voi kumpa tää olis hyvä merkki:smiley-angelic001

Toivotaan parasta! Mulla sattui just tuossa tärppikierrossa ovis olemaan n. 3 päivää tavallista aikaisemmin, joten toivotaan että on hyvä merkki myös siellä! :angelic:

On kyl aika hyvät o-tuntemukset ja tää tykitetään melko varmaan vasemmalta, kerrankin! Eilen kaatu mies, tänään se ei oo kotona, mut huomenna taas:thumleft pliis, meidän vuoro, olis niin kiva vaihteeks olla 9kk vuotamatta, kun tässä on 9kk nyt vuodettu aika lailla liikaa:smiley-angelic001

Oo, Nipanderi, minä niin pidän sinulle peukkuja!! Jospa tämä tosiaan olisi se teidän kierto nyt.

Jesbe: Ihana kuulla, että sait lähestymiskiellon. Tsemppiä!

Minulla oli ovistesti vielä ihan hailu. Todennäköisesti menee ensi viikolle ennen kuin tummuu (toivottavasti tummuu), kun tuo kierto on nyt alkanut palata normaalimpiin mittoihin. Joka sinänsä on kyllä hyvä juttu. Mutta jotenkin kovin tylsää tämä on.

Mulla edelleen samanlaista ovistikkua, eli en tiedä onko ovis ollut vai tulossa vai tuleeko ollenkaan. Ei ole ollut sen suurempia tuntemuksia. Mies ärsyttää eli voi olla lähellä tai mennyt jo :hilarious: Eilen alkoi ehkä enempi vv tulemaan. Mitä lie sekin voi tarkoittaa.

Ihan hauska kun ei voi stressata tarkkaa dpo:ta, mut en sit tiedä uskallanko teroja alottaa tässä kierrossa olleskaan.

Jesbe: hyvä että sait lähestymiskiellon, nyt voit keskittyy vaan ittees <3

Nipanderi: toivottavasti tärppäisi, pidän peukkuja!

Täällä menossa dpo 9. Aamulämmöt vieläkin koholla, mahaa nippaillu oviksesta lähtien enemmän ja vähemmän ja pissillä saa ravata aika usein. Äsken testasin tyylipuhtaan negan, mutta oon aika aikasessa ja testinä rfsu, joten ei ollu korkeella odotukset vielä. Miulla on vielä 3 noita rfsu:n testejä, joten testaan ne pois, sit on 2 pc ja yks cb...

Täällä taustahuutelija viimeisen kerran (luultavasti) hei taas. Maailmani romahti tuossa muutama päivä sitten täysin, kun miehen sperma-analyysin vastaukset tulivat. Ei yhtä ainutta siittiötä. Ei yhtäkään.

Kaikki toiveet ja pettymykset ja tutkimukset (+ niihin käytetty raha) ja testailut yli vuoden aikana tuntuvat nyt niin turhilta, kun toivoa ei oikeasti koskaan ollutkaan. Ja hänellä kuitenkin aiempi lapsi (ja keskenmenokin exän kanssa), minkä vuoksi tällaista ei tosiaan osattu odottaa.

No, lokakuussa lapsettomuuspoli, mutta taitaa keinot meillä olla aika vähissä, kun lahjasiittiöt eivät ole vaihtoehto. Pakko kai se silti on yrittää toivoa, että asialle jotain voisi vielä tehdä, koska muuten olen mahdottoman pohdinnan edessä, "riittääkö" elämäni mies ja täydellinen avioliitto ilman lapsia. Kun on koko ikänsä haaveillut äitiydestä, perheestä ja omakotitalosta, ja juuri nyt tuo kaipuu on suurempi kuin koskaan, niin en todellakaan tiedä riittääkö.

Kiitos teille kaikille hyvistä keskusteluista, vertaistuesta ja kannustavasta asenteesta. Toivon todella, että teistä jokainen plussaisi mahdollisimman pian ja saisi nyytin lopulta syliinsä. <3

Ehkä vielä jossain kohtaa palailen tänne, jos jonkun ihmeen kautta saisimme toivoa, mutta jään nyt pois toistaiseksi ja yritän keskittyä muuhun elämään.

Täällä taustahuutelija viimeisen kerran (luultavasti) hei taas. Maailmani romahti tuossa muutama päivä sitten täysin, kun miehen sperma-analyysin vastaukset tulivat. Ei yhtä ainutta siittiötä. Ei yhtäkään.

Kaikki toiveet ja pettymykset ja tutkimukset (+ niihin käytetty raha) ja testailut yli vuoden aikana tuntuvat nyt niin turhilta, kun toivoa ei oikeasti koskaan ollutkaan. Ja hänellä kuitenkin aiempi lapsi (ja keskenmenokin exän kanssa), minkä vuoksi tällaista ei tosiaan osattu odottaa.

No, lokakuussa lapsettomuuspoli, mutta taitaa keinot meillä olla aika vähissä, kun lahjasiittiöt eivät ole vaihtoehto. Pakko kai se silti on yrittää toivoa, että asialle jotain voisi vielä tehdä, koska muuten olen mahdottoman pohdinnan edessä, "riittääkö" elämäni mies ja täydellinen avioliitto ilman lapsia. Kun on koko ikänsä haaveillut äitiydestä, perheestä ja omakotitalosta, ja juuri nyt tuo kaipuu on suurempi kuin koskaan, niin en todellakaan tiedä riittääkö.

Kiitos teille kaikille hyvistä keskusteluista, vertaistuesta ja kannustavasta asenteesta. Toivon todella, että teistä jokainen plussaisi mahdollisimman pian ja saisi nyytin lopulta syliinsä. :Heartred

Ehkä vielä jossain kohtaa palailen tänne, jos jonkun ihmeen kautta saisimme toivoa, mutta jään nyt pois toistaiseksi ja yritän keskittyä muuhun elämään.

Voi ei, en voi edes kuvitella mitkä on sun fiilikset tällä hetkellä:sorry: voimia:Heartred
Toivoa silti on, niinkuin Newmoon sanoi, kivesbiopsilla voi hyvin löytyä siittiöitä joten icsin avulla voitte hyvinkin saada apua. Tai ehkä niitä voi myös myöhemmin vielä ilmestyä kun aikaisemmin niitä on ollut ja lapsi.

Voi ei, apua. Voimia jesbe! Onneksi sait lähestymiskiellon.

Pahoittelut ankkuri. Varmasti todella kova paikka. :( Saako kysyä, miksi lahjasiittiöt ei ole vaihtoehto?

Mä olen kahden vaiheilla ovistestien suhteen. Toisaalta jos oviksen löytää testillä voi siitä laskea milloin menkkojen pitäisi alkaa. Toisaalta, kun kierto heittelee voi joutua testaamaan pitkään jos on pitkä kierto. Ehkä vaan ootan että kierto vähän tasaantuu ensin.

ankkuri kurja tilanne kylla, voimia sen setvimiseen :Heartred

Jesbe hienoa lähestymiskiellon saamisesta, voimia tuleviin päiviin :Heartred

Aivan j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä-t menkkakivut, juilii, nippailee, jomottaa.. aaarrgghh dpo 12 tänään, vois jo menkat alkaa. Kiukuttaakin niin että anteeksi läheiset :hungover:

Teidän juttuja seuraillut nyt taustalta. Super paljon voimia jesbe ja ankkuri!
Ja tietysti tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinsa, plussatuulia kaikille :Heartred
Meillä oli tänään 12+1 ensimmäinen ultra, kaikki hyvin :Heartred vauhdikas kaveri oli! :smiley-bounce013

Voi Ankkuri, ei oo sanoja:Heartred mitä ne sanoi, antoiko jotain toivoa edes? Kaverilla on biopsialapsi ja pakastin täynnä alkoita. Toivottavasti teillekin joku keino löytyy, ettei tarvitsisi noin isoja asioita alkaa pohtimaan:Heartred

Oon eläny pilvilinnoissa ja kuvitellut miten tänään viimeistään olisin tehny positiivisen raskaustestin kun miehellä on syntymäpäivä. Noh tiputtelee siihen malliin että tänään tai viimeistään huomenna kp1....
kyllä tuntuu nyt vaan niin tyhmältä että kuvitteli jotain tollaista :banghead:
No saa sitten vähän huomenna juhlistaa miehen sukulaisten kanssa mökillä :angelic:

Paljon tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin, rankkoja juttuja :Heartred

Muokattu viimeksi:

Kiitos teille kaikille hyvistä keskusteluista, vertaistuesta ja kannustavasta asenteesta. Toivon todella, että teistä jokainen plussaisi mahdollisimman pian ja saisi nyytin lopulta syliinsä. :Heartred

Voi oon tosi pahoillani :Heartred
Itse olen kans miettiny et mitä jos mulla tai miehellä ei ois mahiksia omaan. Jos mies ei suostuis lahjasiittiöihin ni enpä tiedä voisinko jatkaa.. Itselleni varmaan kävis lahjamunasolut, koittasin löytää mahd munlaiselta.. Voimia :Heartblue toisaalta haluisin et mies kävis testissä mut pelottaa tulos.

Toivotaan parasta! Mulla sattui just tuossa tärppikierrossa ovis olemaan n. 3 päivää tavallista aikaisemmin, joten toivotaan että on hyvä merkki myös siellä! :angelic:
Mullakin oli ovis noin 2-3 päivää aikaisemmin mun tärppikierrossa... Se voi olla siis hyvä enne ;)
Voi ei, apua. Voimia jesbe! Onneksi sait lähestymiskiellon.

Pahoittelut ankkuri. Varmasti todella kova paikka. :sad001 Saako kysyä, miksi lahjasiittiöt ei ole vaihtoehto?

Mä olen kahden vaiheilla ovistestien suhteen. Toisaalta jos oviksen löytää testillä voi siitä laskea milloin menkkojen pitäisi alkaa. Toisaalta, kun kierto heittelee voi joutua testaamaan pitkään jos on pitkä kierto. Ehkä vaan ootan että kierto vähän tasaantuu ensin.
Pahoittelut ankkurille! Tosi rankka tilanne ja toivottavasti tulee joku keino vielä teille! Muakin kiinnostaisi tietää kyllä miksi lahjasiittiöt eivät ole vaihtoehto? Me puhuttiin jo ennen kuin aloitettiin tätä prosessia että jopa adoptio on meille molemmille mahdollista jos ei yhteistä biologista jostain syystä saada.

Antaako one stepit turhia viivoja?? :eek: pc näytti negaa/viivanpaikkaa samasta pissasta.. miten tän nyt tulkitsis :eek:

Liitteet

• IMG_20190830_125450.jpg
    IMG_20190830_125450.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 190
  • IMG_20190830_124900.jpg
    IMG_20190830_124900.jpg
    36.1 KB · Katsottu: 182
  • IMG_20190830_124625.jpg
    IMG_20190830_124625.jpg
    30.2 KB · Katsottu: 178
  • IMG_20190830_122824.jpg
    IMG_20190830_122824.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 178
Voi ei, ankkuri, tosi raskasta varmasti kuulla tuollaista :sorry:

Tänään aamulla en meinannut saada aamupalaa alas ja ällötti, jäätävä kuumotusaaltoilu mitä muistan esikosta kokeneeni just ennen pahoinvoinnin alkua. Tie sitten luulenko vaan sen eilisen haamun jälkeen. Kun pääsen kotiin niin testille :cool:

Takaisin