Raskaaksi 2019

Ihania uutisia AZ! Onpa kiva että pääset nyt jo melkein heti kohta tuonne aukkariin. Ja Ihan mahtavaa jos lääkärikin sitä mieltä että noin kevyillä hoidoilla pitäisi tulla kaikki kuntoon. :)

Jesbelle tsempit epätietoisuuteen ja pidän kovasti peukkuja että se testin hailura olisi nyt pysyvä plussa ja vahvistuisi.:Heartpink

Minä arvon täällä milloin pitäisi aloittaa ovulaation testaus. Kierroksen pituus kun vaihtelee 23-28 niin mähän käytän kilokaupalla testejä jos aloitan tuon lyhyimmän kierron mukaan (eli kutakuinkin nyt jo) ja sitten tuleekin pidempi kierto.:bored:

Toivon minäkin kaikille selvyyttä omiin tilanteisiin ja pian saa tietää onko nyt raskaus vai joku häiriö. Kauhistus. No kuitenkin pian selviää kun meen ihan tonne gynelle. Näkyy limakalvo jos ei muuta tässä vaiheessa jos ei muuta ja jos on raskaus ni olis pysyvää laatua sitte.

AZ toivosti nyt selviää.

Hienoa AZ että pääsette eteenpäin :happy:

Täällä oli aamulla nega, muttei yllättänyt, niin aikainen vaihe :grin Ehkä pe seuraava testi. Tosin eilen illalla kipeytyi tissit, mikä sinänsä on huono merkki, ne tulee aina vkoa ennen menkkoja kipeiksi ja aroiksi.

Ihania uutisia AZ! Onpa kiva että pääset nyt jo melkein heti kohta tuonne aukkariin. Ja Ihan mahtavaa jos lääkärikin sitä mieltä että noin kevyillä hoidoilla pitäisi tulla kaikki kuntoon. :)

Jesbelle tsempit epätietoisuuteen ja pidän kovasti peukkuja että se testin hailura olisi nyt pysyvä plussa ja vahvistuisi.:Heartpink

Minä arvon täällä milloin pitäisi aloittaa ovulaation testaus. Kierroksen pituus kun vaihtelee 23-28 niin mähän käytän kilokaupalla testejä jos aloitan tuon lyhyimmän kierron mukaan (eli kutakuinkin nyt jo) ja sitten tuleekin pidempi kierto.:bored:

Juu aika nopeesti sai ajan:happy: Toki sitä voidaan joutua vielä siirtämään kun se aukiolotutkimus täytyy tehdä menkkojen ja ovulaation välissä (mieluiten ennen kp10) niin veikattiin että mun menkat alkaa nyt viikon sisällä et jos ne ei alakkaan niin sitten täytyy varata uus aika.

Periaatteessa ketogeeninen ruokavalio on vain että vältetään hiilareita. Se tuli varmaan esille kun sanoin aloittaneeni jossain heinäkuun puolessa välissä dieettiä mieheni kanssa, ja sitten tuli plussa mulle elokuun alussa. Kuulemma se voi auttaa raskautumisessa, ja ei mulla ollut tietoa tästä silloin :D

Muuten tässä mennään hiljaa eteenpäin. rv 6+4 (tai 6+6 jos hedelmöityskohtaa tiedetään tarkasti) Oireet minimissä vieläkin.

Mun jokainen raskaus on alkanut laihdutuskuurillla ja ainakin yksi niistä oli ihan karppausruokavalio, muistaakseni muillakin kahdella kerralla oli hiilareita karsittu. Täällä siis myös sama kokemus, että hiilareiden vähennys saattaa vaikuttaa. :)

Kuopus putosi eskarissa kiipeilytelineestä ja mursi kätensä, onneksi pienesti kyynärvarressa. Meidän piti aloittaa alkeisuinti sunnuntaina, mut ei sitte. Ja ajoin melkein auton ruttuun, kun kotikylällä yks käänty eteen varoittamatta :shifty:

Kp 25, dpo 9. Väsyttää.

Voi luoja kuinka ihmistä voi väsyttää :dead:
En tiedä mistä johtuu, oonko tulossa kipeäksi. Eilen ja tänään nukkunut päikkärit, en yleensä saa päivällä unta. Mutta silti väsyttää. Tänään on dpo 3 jo!? Menee nopeasti aika kun arki alkanut. Vloppuna mökkikauden päättäjäiset ja sit siitä viikon päästä hautajaiset ja kierron vikat päivät.
Kävi nyt muuten neljännen kerran putkeen niin, että esikoinen oli ovulaation aikaan yökylässä :grin
Aina sattuu haluamaan mennä jompaan kumpaan mummolaan.

Hieno juttu AZ!

Nyt päivällä taas melkein plussa pc.
Tuli kyllä huono kuva kun ei tarketanut, mut ylempi siis rfsu ja hädintuskin viivaa... Ei kyllä vaikuta yhtään sitä et ovis olis kp 16. No kai se myöhemmin.
View attachment 81581

Noi rfsut on kyl ihan uskomattomia, hirvee ero! Mul on olleet ne kyl yllättävän tummia tässä kierrossa, yleensä kans ihan negaa, sit yks päivä plus ja taas negaa. Nyt ihan max kp11 mulla. Oon kyl alkanut toivoo et tulisin ovis+ ennen sitä ultraa, jos siitä selviäia jotain. Esim. Et sitä ei oo tapahtunut testeistä huolimatta, tai mitä tahansa. Selviäia edes jotain.

AZ, mahtavia uutisia. Ja monethan raskautua aukkarin jälkeen:)

Jesbelle tsempit, koska gynelle?

Muillekin pitkää pinnaa piinapäiviin ja onnea miehenkaatoihinkin ja paljon hyviä ajatuksia tähän kierrokseen. Plussa-aaltoja.

AZ hienoja uutisia, ihana miten nopeasti saatte asiat etenemään :Heartred

Helena voi auts, pienelle pikaista toipumista :Heartred

NewMoon toivottavasti muuttuu äkkiä plussaksi ja ihme tapahtuisi luomusti :Heartred

Omanapa: dpo10 aamulla ovistesti yhtä tumma kuin eilen ja pc anto jonkun viivanpaikan tai haamun esiäidin :hilarious: menkkakipuja edelleen ja nipistelee alavatsaa. Jos huomenna ei menkat ala, on dpot pidemmällä kuin viime kierrossa :thumleft

Liitteet

• IMG_20190828_211835.jpg
    IMG_20190828_211835.jpg
    19.9 KB · Katsottu: 163
  • IMG_20190828_212145.jpg
    IMG_20190828_212145.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 175
  • Negative Image_6326d6f3-1295-4119-a34d-639fc53789cf.jpg
    Negative Image_6326d6f3-1295-4119-a34d-639fc53789cf.jpg
    19.8 KB · Katsottu: 162
  • IMG_20190828_211640.jpg
    IMG_20190828_211640.jpg
    15 KB · Katsottu: 183
Moi kaikille! Olen selaillut ketjua jonkin aikaa, ja nyt olisi itselle ajankohtaista tulla taas tänne foorumille (viimeksi vuonna 2017). Eli yk1 alkoi tässä jokin aika sitten. Mulla on tällä hetkellä aika pitkä kierto, ja menkat on ehtineet tulla vain muutamasti edellisen lapsen jälkeen. Taapero on siis pian 2v.

Joten tuun tänne jännittämään teidän kanssa miten kenenkin asiat etenee!

Moi kaikille! Olen selaillut ketjua jonkin aikaa, ja nyt olisi itselle ajankohtaista tulla taas tänne foorumille (viimeksi vuonna 2017). Eli yk1 alkoi tässä jokin aika sitten. Mulla on tällä hetkellä aika pitkä kierto, ja menkat on ehtineet tulla vain muutamasti edellisen lapsen jälkeen. Taapero on siis pian 2v.

Tervetuloa :welcome

Tervetuloa :Heartred

Tervetuloa Vaapukka. :)

Täällä kp7 yk13. Perjantaina alan testailemaan ovista cb digitesteillä, jotka jossain mielenhäiriössä ostin, vaikka pärjäisin liuskoilla ihan hyvin. No ostinpa viime viikon omakotitalonkin, että eipä se siinä konkurssissa tunnu. :hilarious:

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. :Heartpink

Edit. On siis sama talo, josta raportoin kuukausi sitten, mutta nyt vasta saatiin kaupat tehtyä. Ihanaa päästä omaan kotiin.

Tervetuloa Vaapukalle :happy:

Hillis, täälläkin on omakotitalohaaveita. Viimeistäänkin sitten sellainen pitäis olla kun vauva tulee... Alkuperäinen suunnitelma kylläkin oli puolen vuoden sisään, mutta sopivia ei oikein tunnu löytyvän.

Huomenna ehkä voi jo tulla mun tilaamat testit. Katotaan jaksanko oottaa perjantaille asti :p

Periaatteessa ketogeeninen ruokavalio on vain että vältetään hiilareita. Se tuli varmaan esille kun sanoin aloittaneeni jossain heinäkuun puolessa välissä dieettiä mieheni kanssa, ja sitten tuli plussa mulle elokuun alussa. Kuulemma se voi auttaa raskautumisessa, ja ei mulla ollut tietoa tästä silloin :D

Muuten tässä mennään hiljaa eteenpäin. rv 6+4 (tai 6+6 jos hedelmöityskohtaa tiedetään tarkasti) Oireet minimissä vieläkin.

Sama täällä, tosi vähän oireita ollut alkuviikkojen jälkeen. Mukavaa, että ei ole huono olo :) Rv 9

Tervetuloa Vaapukka!

Hillikselle onnittelut talokaupoista! Minäkin aina aika-ajoin haaveilen omakotitaloista vaikka ihan tyytyväinen olen tähän rivariinkin. En ole koskaan asunut omakotitalossa, mutta ehkä vielä joskus. Toisen lapsen kanssa kyllä tarvitsisi lisää tilaa.

Päätin aloittaa ovistestailut tänään. Ostin niitä kerralla 30 kpl, joten onhan noita mitä tuhlailla. :rolleyes:Eipä ainakaan käy niin että menisi ohi ennen kuin aloitan.

Kp34 testi nega, mut ei haittaa kun tänään soitettiin sieltä naistentautien polilta. :happy: kyseli kaikennäköstä ja se oli samaa mieltä että luultavasti johtuu lapsettomuus mun ovuloimattomuudesta ja/tai monirakkuloisista munasarjoista. Mutta täytyy tehdä tutkimukset varmistaakseen ja sain ajan aukiolotutkimukseen 13.9:dance011
Rupee taas toiveet nousemaan kun asiat rupee järjestymään. :happy: sano että on varmaan ihan pillereillä hoidettavissa kun kummallakin on jo lapsia niin täytyy vaan saada lääkkeillä ovulaatio aikaiseksi:)
Oi ihanaa! Toivottavasti selviää näillä tutkimuksilla ongelma ja sitten pääsisitte tositoimiin! :)
Mun jokainen raskaus on alkanut laihdutuskuurillla ja ainakin yksi niistä oli ihan karppausruokavalio, muistaakseni muillakin kahdella kerralla oli hiilareita karsittu. Täällä siis myös sama kokemus, että hiilareiden vähennys saattaa vaikuttaa. :)
Pitää varmaan muistaa tätä ensi kerralla jos sellaista tulee! Voihan se olla että miehen karppaus myös auttoi? En osaa sanoa :)
Sama täällä, tosi vähän oireita ollut alkuviikkojen jälkeen. Mukavaa, että ei ole huono olo :) Rv 9
Mun pelko on kai se ettei siellä ole ketään kyydissä enää. Mutta voinko itse vaikuttaa siihen? En. Olisi niin mukavaa jos voisi vain käydä ultraamassa tyyliin kirjastossa itse, että näkisi onko siellä jotain :D rv7 täällä. Edessä neuvola vielä...

Tervetuloa.

Ja Hillikselle onnet talokaupoista. Meillä kans mies hinkuu omakotitaloa, mut oon sanonu että ei todellakaan niin kauan kun tekee reissuhommia. Tosin nyt sen työnkuva vähän muuttuu, et tekee yhen pitkän syksyllä ja seuraavan pitkän vasta keväällä, kun viime kevään oli kokoajan jossain.

Ollaan kaks kotia ehditty yhdessä remontoimaan. Tai tää toinen ei oo vielä valmis. Pitää nyt kerätä voimia ennen mitään omakotitaloja. Meillä on kyl tällä hetkellä ihana rivari ihan huipulla pihalla:)

Noniin, anteeksi omanapailu. En testannut tänään koska runsaasti kellertävää valkkaria sekä rajut kivut kun mut sit pahoinpidelty tänään huomenna on aamulla oikeudenkäynti jossa haen lähestymiskieltoa kyseiselle henkilölle. Gyneaika piti olla nyt mutta sehän yllättäen siirtyi ensi viikkoon. Sitä odotellessa ja jos onki jotain tuolla sisällä ni luulis jotain näkyvän jos ei alkiota viel mut niin. Tämän päivän jälkeen on vain yksi ja sama mulle vain. Sattuu tekee kipeää. Raskausoireita ei oo mut lämmöt sinnittelee koko ajan 37 et en tiedä. Päätin et testaan just päivä ennen gynee.

Takaisin