Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuttua. Mulla dpo 9 tai 10 muuttuu aina kp 1.
Pahoittelut sulle!
Sammie, ootko suunnitellut testausta? :)
Mikä tää keto-juttu on mistä on ollut puhetta? En ole ikinä kuullutkaan.
AZ, ehkä sulle sitten vielä ehtii tulla kunnon plussakin. :) Toivotaan parasta tai ainakin sit pian menkkoja jos ei tuu plussaa.
Olipa lyhyt luteaalivaihe, mangustimamma. :/ Toivottavasti ei nyt jää simmoseksi.
Mä pääsin tän kierron osalta vuodosta eroon. Oli kyllä vähän niukan ja lyhyen oloinen vuoto, kun eilenkään ei oikeestaan tullut kuin tuhrua. Luomumenkoista ennen ehkäisyä on kyllä aikaa, mutta muistelisin et ois ollut runsaampaa. Varmaan tääkin menee kyl sen piikkiin, kun keho vielä hakee tasapainoa ehkäisyn jälkeen. Tuntuuko muista että tää kierron alku menee hirveen hitaasti?
Periaatteessa ketogeeninen ruokavalio on vain että vältetään hiilareita. Se tuli varmaan esille kun sanoin aloittaneeni jossain heinäkuun puolessa välissä dieettiä mieheni kanssa, ja sitten tuli plussa mulle elokuun alussa. Kuulemma se voi auttaa raskautumisessa, ja ei mulla ollut tietoa tästä silloin :DMikä tää keto-juttu on mistä on ollut puhetta? En ole ikinä kuullutkaan.
AZ, ehkä sulle sitten vielä ehtii tulla kunnon plussakin. :) Toivotaan parasta tai ainakin sit pian menkkoja jos ei tuu plussaa.
Olipa lyhyt luteaalivaihe, mangustimamma. :/ Toivottavasti ei nyt jää simmoseksi.
Mä pääsin tän kierron osalta vuodosta eroon. Oli kyllä vähän niukan ja lyhyen oloinen vuoto, kun eilenkään ei oikeestaan tullut kuin tuhrua. Luomumenkoista ennen ehkäisyä on kyllä aikaa, mutta muistelisin et ois ollut runsaampaa. Varmaan tääkin menee kyl sen piikkiin, kun keho vielä hakee tasapainoa ehkäisyn jälkeen. Tuntuuko muista että tää kierron alku menee hirveen hitaasti?
On se kyllä kummaa toi sun testailua, luulisi että jo näkyisi jotain! Mun km kierrossa oli hyvin samankaltaisia testejä, haaleita viivoja, turvotusta mutta muuten aika oireetonta. Toivottavasti tuo haalea viiva olisikin parin päivän päästä vahvempi jo!Täällä on jo menkat myöhässä. Eilen cb early testiin taas toinen viiva haalea kylläkin. Ei tässä nyt tiedä mitä tehdä. Sit ku mulla on et hcg erittyy hitaasti mut kellertävä vv ei haise. Sit jotaki isoa lönttii tuli muttei sitte menkat kuitenkaan. Vähän tyhmä olo. Selkä vaan kipee ja se siitä. Ei oireita ei menkkoihin eikä raskauteen. Kai ne tulee.