Raskaaksi 2019

Täällä vieläki suht tummaa.. Yleensä vaaleeta kunnes sit plus. Onko kokemusta tällasesta?

Liitteet

• 20190827_073727.jpg
    20190827_073727.jpg
    13.3 KB · Katsottu: 152
Ei kuulu menkkoja ei. Ehkä tänään sitte. Ikävä jos joku kemiallinen tms ko ellottaa kahvi yms. Ei kai semmosia joka toinen kierto tuu eihän

Täällä taitaa olla useampi hoidoissa tai tutkimuksessa tai ainakin menossa niihin. Tsemppiä teille kaikille!

AZ:lle vahvempaa viivaa seuraavaan testiin! Josko se ois jo haamu... Kuin pitkä kierto sulla tavallisesti on?

Jesbe, harmi kun tuli nega.

Mulla normisti ehkä noin 36 päivää kierto, mut tossa alkuvuodesta ja keväällä oli kiertoja mitkä oli pidempiä, pisin tais olla 55 päivääo_O

Mulla oli LA 3.5, jos pysyy matkassa mukana eli vähän myöhemmin kuin sulla! Toivottavasti molemmilla pysyy matkassa mukana :love7

Tässä tullut tehtyä muutamana aamuna PC liuska ja onhan ne viivat päivä päivältä vahvistuneet. Loppuviikosta vielä digiä kehiin :happy:

Amalfille myös paljon onnea plussasta!
Mä luulen että jos tämä matkassa mukana pysyy niin tulee tuossa pääsiäisen ja vapun välillä. Toki jos oikein yliaikaiseksi menee niin se voi olla vapun jälkeenkin. Mäkin olen tehnyt pc-liuskoja ja pari digiä tässä kolmen viikon aikana. Ei vieläkään usko siihen kyl.

Nimenomaan raastaa mieltä et mikä hiton syy se oikeesti on kun ei onnistu! Ei ees kiinnittymisyrityksiä. Jos ois syy, sitä vois paremmin hoitaa ja ehkä mahdollisuudet sen mukaan paremmat. Muistan kun n vuosi sitten gyne sanoi et munasarja näyttää polykystiseltä ja itkin sitä et "ongelmaa" löytyi. Kuitenkin tämän jälkeen näyttäneet ihan normaaleilta. Nyt olisin iloinen jos sais vaik pco diagnoosin, niin ois joku syy ja tehokkaita hoitoja siihen kun on.

Niin en tiedä voiko keho tottua.. Ajattelitko joka tapauksessa kokeilla isompaa annostusta?
Tiedän kyllä tuon tunteen. Ei edes haamuja, jotka voisivat viittaa siihen kiinnittymisyritykseen. Mun eka haamu oli joku varhainen km. Ja nyt 9-10kk myöhemmin on seuraava, josta ei vielä toki tiedä tuleeko koko matka mukaan. Eli jos tämäkään ei pysy, seuraava on sitten taas ensi keväänä tällä vauhdilla. Jos tämä tosiaan ei pysy mukana niin menisin kyllä tutkimuksiin jo. Yli 30v ja kaksi keskenmenoa varmaan saisi nopeammin aika.
Mulla normisti ehkä noin 36 päivää kierto, mut tossa alkuvuodesta ja keväällä oli kiertoja mitkä oli pidempiä, pisin tais olla 55 päivääo_O
Olet varmasti yrittänyt kaikki greippimehu dieetit yms että saisit lyhyemmät kierrot? Mulla greippimehu lyhensi 32 päivästä 27 päivään. Siinä se sitten pysyikin aika kauan. Sitten tuo keto dieetti sekoitti pakkaa taas ja se olisi ollut ehkä 25 päivää taas. Toivottavasti tulisi vahvempi viiva sulle!

Mä luulen että jos tämä matkassa mukana pysyy niin tulee tuossa pääsiäisen ja vapun välillä. Toki jos oikein yliaikaiseksi menee niin se voi olla vapun jälkeenkin. Mäkin olen tehnyt pc-liuskoja ja pari digiä tässä kolmen viikon aikana. Ei vieläkään usko siihen kyl.

Tiedän kyllä tuon tunteen. Ei edes haamuja, jotka voisivat viittaa siihen kiinnittymisyritykseen. Mun eka haamu oli joku varhainen km. Ja nyt 9-10kk myöhemmin on seuraava, josta ei vielä toki tiedä tuleeko koko matka mukaan. Eli jos tämäkään ei pysy, seuraava on sitten taas ensi keväänä tällä vauhdilla. Jos tämä tosiaan ei pysy mukana niin menisin kyllä tutkimuksiin jo. Yli 30v ja kaksi keskenmenoa varmaan saisi nopeammin aika.

Olet varmasti yrittänyt kaikki greippimehu dieetit yms että saisit lyhyemmät kierrot? Mulla greippimehu lyhensi 32 päivästä 27 päivään. Siinä se sitten pysyikin aika kauan. Sitten tuo keto dieetti sekoitti pakkaa taas ja se olisi ollut ehkä 25 päivää taas. Toivottavasti tulisi vahvempi viiva sulle!

Juu greippimehua kokeiltu mut mulla vaan piteni kierto siitä (tai en varmaksi voi sanoo et johtua greippimehusta)
Sitä vähähiilarista ruokavalio ajattelin kokeilla seuraavaksi jos ny ei oo tärpänny.
Mut mä luulen että noissa pitkissä kierrossa en edes ovuloi ja veikkaan että mulla vois olla syynä tähän ettei oo tärpännyt niin pcos. Ainakin kaikki viittais siihen että mulla toi pcos on, mut katotaan mitä lääkäri/gyne sanoo kun pääsen sinne naistentautien polille.

Täällä vieläki suht tummaa.. Yleensä vaaleeta kunnes sit plus. Onko kokemusta tällasesta?

Mulla menee tosi usein noin, että monta päivää lähes +, mutta sitten vasta jossain kohtaa tummuu "kunnolla". Tosin puol vuotta jo ovis+ tullut aina kp12, niin enää en oikeestaan testaile kun kp11 ja 12.

Liitteet

• 20190827_110734.jpg
    20190827_110734.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 127
Mulla loppuu ovistikut ja olin aatellu että vaan tän kierron tikutan mutta nyt ne loppuu kesken ja tarvis kaupasta hakee lisää mutta minkä merkkisiä?? Apua kaivataan...

Mullakin näin. Jopa susi rfsut, jotka lupaa 2 hedelmällisintä päivää, (mut eivät kyl mulla anna kun yhden) tekee tätä nyt, vaikka niillä tulee yleensä o+ vähän "puskista" . Kaks päivää ollu nyt semi vahvaa viivaa, Kp jotain 5-10 välissä mulla nyt.

Mulla loppuu ovistikut ja olin aatellu että vaan tän kierron tikutan mutta nyt ne loppuu kesken ja tarvis kaupasta hakee lisää mutta minkä merkkisiä?? Apua kaivataan...

Pc tai apteekin omat. Kyllä ne muutkin toimii, itellä on ollu nyt rfsuita. Niillä usein tulee vähän hitaanlaisesti se viivan tummuminen oviksen lähestyessä.

Mulla rfsun ovistesteillä tummeni päivää vai kahta ennen ovista, sitten leimahti oikein tumma viiva, seuraavana päivänä jo ihan valkoinen.

Mua on hikoiluttanut ihan kauheesti nyt kaks päivää. Kaipa se on tää sää, kun nyt on ainakin aika lämmintä. Ehdin jo tottua viileämpiin keleihin.

Dpo 8 :nailbiting:

Täällä ensimmäinen ovisplussa ikinä saatu Clearbluen digitestiin eilen aamulla. Lämmöt oli jo tänään nousseet 0.5 astetta, eli olettaisin ovulaation olleen eilen. Kovin vahvoja tuntemuksia ei kyllä ollut. Limoja oli torstaista saakka ja seksiä ehdittiin harrastaa to, pe. Vieraiden vuoksi sitten jäi lauantailta ja sunnuntailta väliin, joten tuskin tässä kuussa raskaudun. Dpo -3 ja - 4 siis yhdynnät tässä kuussa.

Positiivisesti yllättynyt kyllä siitä että ovisplussa pärähti testiin kierron 14 päivänä. Nyt siis kalenteri käteen ja kattelemaan seuraavan mahdollisuuden ajankohtaa :)

Mulla on nyt Dpo15. Rinnat kipeet ja kauhea ärsytys kun ei kroppaan voi luottaa enää. Ihan onneksi pian on gyne ni näkee sitte missä mennään

Tsemppiä piinailijat :Heartred toivotaan pikaisia plussia :Heartred:thumleft

Voimia hoitoihin menijöille :Heartred

Dpo9 ja aivan järkyt menkkakivut, nytkö ne jo alkaa :bored: eipä tänne omaan napaan muuta oikein kuulukaan :hilarious:

Tein ovistestin ja kun se näytti suht tummaa tein samasta pissasta pc:n myös.. ehkäpä jotain näkyy mutta merkkaako jotain.. eli tää sekopää testaa taas liian aikasin, dpo9 :hilarious:
Ovistesti, muokkaamaton pc ja muokattuna pari kuvaa :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20190827_134245.jpg
    IMG_20190827_134245.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 198
Pc tai apteekin omat. Kyllä ne muutkin toimii, itellä on ollu nyt rfsuita. Niillä usein tulee vähän hitaanlaisesti se viivan tummuminen oviksen lähestyessä.
Noista rfsuista on täällä ollu paljon keskusteluja niin meinasin jotain muita..

Öö, dpo10 = kpo1, wtf? Mistäs lähtien mulla on näin lyhyt luteaalivaihe ollut? :wideyed: Eikös tää ole sitä vaihetta missä osa vasta implantoituu, mitä varten se limakalvo nyt jo haluaa kuoriutua?? Ja tuli kyllä ennätyslyhyt kierto 25 päivää. Ihme touhua. Näinköhän ne on nämä munasarjat jo vetreimmät päivänsä nähneet. :sorry:

Takaisin