Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On joskus monta päivää ollut. Mutta mulla lekuri kyl totesi et ovis ei tikuilla saada ku Pco mut en sit tiedä . Mulla se tummin on sit tosi tummaTäällä vieläki suht tummaa.. Yleensä vaaleeta kunnes sit plus. Onko kokemusta tällasesta?
Täällä taitaa olla useampi hoidoissa tai tutkimuksessa tai ainakin menossa niihin. Tsemppiä teille kaikille!
AZ:lle vahvempaa viivaa seuraavaan testiin! Josko se ois jo haamu... Kuin pitkä kierto sulla tavallisesti on?
Jesbe, harmi kun tuli nega.
Mä luulen että jos tämä matkassa mukana pysyy niin tulee tuossa pääsiäisen ja vapun välillä. Toki jos oikein yliaikaiseksi menee niin se voi olla vapun jälkeenkin. Mäkin olen tehnyt pc-liuskoja ja pari digiä tässä kolmen viikon aikana. Ei vieläkään usko siihen kyl.Mulla oli LA 3.5, jos pysyy matkassa mukana eli vähän myöhemmin kuin sulla! Toivottavasti molemmilla pysyy matkassa mukana
Tässä tullut tehtyä muutamana aamuna PC liuska ja onhan ne viivat päivä päivältä vahvistuneet. Loppuviikosta vielä digiä kehiin
Amalfille myös paljon onnea plussasta!
Tiedän kyllä tuon tunteen. Ei edes haamuja, jotka voisivat viittaa siihen kiinnittymisyritykseen. Mun eka haamu oli joku varhainen km. Ja nyt 9-10kk myöhemmin on seuraava, josta ei vielä toki tiedä tuleeko koko matka mukaan. Eli jos tämäkään ei pysy, seuraava on sitten taas ensi keväänä tällä vauhdilla. Jos tämä tosiaan ei pysy mukana niin menisin kyllä tutkimuksiin jo. Yli 30v ja kaksi keskenmenoa varmaan saisi nopeammin aika.Nimenomaan raastaa mieltä et mikä hiton syy se oikeesti on kun ei onnistu! Ei ees kiinnittymisyrityksiä. Jos ois syy, sitä vois paremmin hoitaa ja ehkä mahdollisuudet sen mukaan paremmat. Muistan kun n vuosi sitten gyne sanoi et munasarja näyttää polykystiseltä ja itkin sitä et "ongelmaa" löytyi. Kuitenkin tämän jälkeen näyttäneet ihan normaaleilta. Nyt olisin iloinen jos sais vaik pco diagnoosin, niin ois joku syy ja tehokkaita hoitoja siihen kun on.
Niin en tiedä voiko keho tottua.. Ajattelitko joka tapauksessa kokeilla isompaa annostusta?
Olet varmasti yrittänyt kaikki greippimehu dieetit yms että saisit lyhyemmät kierrot? Mulla greippimehu lyhensi 32 päivästä 27 päivään. Siinä se sitten pysyikin aika kauan. Sitten tuo keto dieetti sekoitti pakkaa taas ja se olisi ollut ehkä 25 päivää taas. Toivottavasti tulisi vahvempi viiva sulle!Mulla normisti ehkä noin 36 päivää kierto, mut tossa alkuvuodesta ja keväällä oli kiertoja mitkä oli pidempiä, pisin tais olla 55 päivää
Mä luulen että jos tämä matkassa mukana pysyy niin tulee tuossa pääsiäisen ja vapun välillä. Toki jos oikein yliaikaiseksi menee niin se voi olla vapun jälkeenkin. Mäkin olen tehnyt pc-liuskoja ja pari digiä tässä kolmen viikon aikana. Ei vieläkään usko siihen kyl.
Tiedän kyllä tuon tunteen. Ei edes haamuja, jotka voisivat viittaa siihen kiinnittymisyritykseen. Mun eka haamu oli joku varhainen km. Ja nyt 9-10kk myöhemmin on seuraava, josta ei vielä toki tiedä tuleeko koko matka mukaan. Eli jos tämäkään ei pysy, seuraava on sitten taas ensi keväänä tällä vauhdilla. Jos tämä tosiaan ei pysy mukana niin menisin kyllä tutkimuksiin jo. Yli 30v ja kaksi keskenmenoa varmaan saisi nopeammin aika.
Olet varmasti yrittänyt kaikki greippimehu dieetit yms että saisit lyhyemmät kierrot? Mulla greippimehu lyhensi 32 päivästä 27 päivään. Siinä se sitten pysyikin aika kauan. Sitten tuo keto dieetti sekoitti pakkaa taas ja se olisi ollut ehkä 25 päivää taas. Toivottavasti tulisi vahvempi viiva sulle!
Täällä vieläki suht tummaa.. Yleensä vaaleeta kunnes sit plus. Onko kokemusta tällasesta?
Täällä vieläki suht tummaa.. Yleensä vaaleeta kunnes sit plus. Onko kokemusta tällasesta?
Mulla loppuu ovistikut ja olin aatellu että vaan tän kierron tikutan mutta nyt ne loppuu kesken ja tarvis kaupasta hakee lisää mutta minkä merkkisiä?? Apua kaivataan...
Mulla oli viime kierros luteaali joku 15 päivää. Ja yleensä se on ollu jonku 12 päivääEhkä mulla vain on se luteaalivaihe sen 16 17 pv niinku appit väittää
Noista rfsuista on täällä ollu paljon keskusteluja niin meinasin jotain muita..Pc tai apteekin omat. Kyllä ne muutkin toimii, itellä on ollu nyt rfsuita. Niillä usein tulee vähän hitaanlaisesti se viivan tummuminen oviksen lähestyessä.