Raskaaksi 2019

Mulla nousi hienosti tänään lämmöt, joten uskoisin ovulaation tapahtuneen eilen/ toissapäivänä.

Jo nyt on alkanut oireiden tarkastelu. Viime raskaudessa oli heti ovulaation jälkeen päänsärkyä, samoin nyt. Tosin se on varmaan ihan hormonaalista.

Seuraavaksi alan odottelemaan repäisy kipuja, ne alkoi viimeksi jo ennen kiinnittymistä. Jos niitä ei tule, en usko tärpin käyneen.
 
Oireena oli oikeestaan se ettei ollut oireita mitkä on aina kun menkat alkaa. Yleensä kp1 on kipulääkettä vaativat kivut ja runsahko vuoto. Nyt niukka vuoto ja ei oikeestaan kipuja. Voihan toki olla että nämä on menkat koska söin ekaa kertaa terolut-kuurin

No kuulostaa hyvälle ! Oliko se sellainen haamu jonka saisi kuvaan ?
 
No kuulostaa hyvälle ! Oliko se sellainen haamu jonka saisi kuvaan ?

Yritin kyllä kuvata mutta mun kännykänkameralla en saanut kuvaa tarkentumaan niin että kuvasta saisi mitään selkoa. Pitää varmaan odotella nyt päivä, pari ja katsoa sitten jos vuoto tyrehtyy että näkyisikö niin vahvaa haamua että minunkin vanha puhelimeni saisi sen ikuistettua

Zemppiä kaikille tasapuolisesti :)
 
Oon pahoillani, jos loukkasin jotain ultrakuulumisillani. Keskenmenon jäljiltä en uskaltanut listaa päivittää, ennen kuin oli joku varmuus tästä raskaudesta. Selasin keskustelua 7 sivua löytämättä listaa enkä sitten viittinyt panostaa sen etsimiseen enempää.

Kivasti olikin tullut tänne plussia, toivotaan, että pysyvät matkassa :happy: Ja plussatuulia toivon muillekin! :happy:
 
Täällä saatu toissapäivänä tämä (dpo 13).. eka haamujen esi-isä tuli dpo 10 ja edelleen plussa piirtyy tänään nyt kp 28/28. Kolme km kokeneena hiivin varpaillaan edelleen :)
ImageUploadedByVau Foorumi1550061714.026596.jpg
 
Täällä ei mahdollisuutta plussaan ei talletteluja kiitos vaan mies. Dpo 6 ja samat oireet kolmatta kertaa peräkkäi huimaus, vatsakipu, jano, alapään kipu ja alavatsan nipistelyä molemmil puolil. Aika masentavaa ennen ei tollasia oireita ollu ennenku plussakierrossa mut eipä mulla näköjää oireet mitää tarkota toisin kuin oon luullu
 
Alan tulla siihen tulokseen, että testi liuskan haamuviiva oli virheellinen. Nimittäin kivuttomuus ei kestänyt kauaa vaan nyt särkee jo kuten tavallisesti kierron ekoina päivinä. Kyllähän sitä toivoo aina viimeiseen asti mutta nyt täytyy taas palata maanpinnalle. Suuri pettymys, mutta mikäs teet. Yrityskierto numero 5 on nyt edessä. Greippimehut taas käyttöön ja vuodon loputtua heti bongailemaan ovista.

Onnittelut plussanneille!

Ja zempit piinailijoille sekä lohtua kaikille joilla olikin kp1 :Heartred
 
Toivotaan että olisit raskaana ! :) mitä keltarauhashormonia sait? Mulla oli tosiaan terolut 10 päivän kuuri ja nyt vaan ootellaan joko menkkoja tai positiivista raskaustestitulosta
Mulla on sellanen ku proge era, mut eroa terolutin kans se aine eli tota ei suositella jos epäilee raskautta tms mut jos nyt tulee vuoto niin sit otan clomit ja toisen progesterona nimellä kulkevan joka sit toimii niin että se ylläpitää raskautta jos ei oma keltarauhanen toimi kunnolla...
Tosin aukiolotutkimuksiin olis tie seuraavaksi mut oon jo kerran raskaaksi tullut ilman apukeinoja niin pakko niiden röörien on auki olla. Keskenmeno siis
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

Mimosa-18 // 33 // 5. Toiveissa // ya 2/2019

Nuppunen // 31 // 5. Toiveissa // ya 8/2019

Plussanneet:

tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa

Jesbe haaveissa eka, km takana avustettu yk3 mutta yritys vuosi 3
 
Mulla on sellanen ku proge era, mut eroa terolutin kans se aine eli tota ei suositella jos epäilee raskautta tms mut jos nyt tulee vuoto niin sit otan clomit ja toisen progesterona nimellä kulkevan joka sit toimii niin että se ylläpitää raskautta jos ei oma keltarauhanen toimi kunnolla...
Tosin aukiolotutkimuksiin olis tie seuraavaksi mut oon jo kerran raskaaksi tullut ilman apukeinoja niin pakko niiden röörien on auki olla. Keskenmeno siis

Progevera
 
Onnea lumileopardille plussasta. Toivotaan vielä muillekin hyviä uutisia. Ite kuulin et mies lähtee mahdollisesti taas työmatkalle kuun lopulla, varmaan taas sopivasti oviksen aikaan siis:(
 
Onnea lumileopardille plussasta. Toivotaan vielä muillekin hyviä uutisia. Ite kuulin et mies lähtee mahdollisesti taas työmatkalle kuun lopulla, varmaan taas sopivasti oviksen aikaan siis:sad001

Meilläkin mies tekee reissutyötä, pelottaa aina että poissa just oviksen aikaan... Voimia sinne, itsellä on sama jännäily edessä
 
Alan tulla siihen tulokseen, että testi liuskan haamuviiva oli virheellinen. Nimittäin kivuttomuus ei kestänyt kauaa vaan nyt särkee jo kuten tavallisesti kierron ekoina päivinä. Kyllähän sitä toivoo aina viimeiseen asti mutta nyt täytyy taas palata maanpinnalle. Suuri pettymys, mutta mikäs teet. Yrityskierto numero 5 on nyt edessä. Greippimehut taas käyttöön ja vuodon loputtua heti bongailemaan ovista.

Onnittelut plussanneille!

Ja zempit piinailijoille sekä lohtua kaikille joilla olikin kp1 :Heartred
Voisko se olla kemiallinen? Eipä sekään kyllä yhtään auttais kun lopputulos on yhtä huono.
 
Jannn: Toimisko tuoreet greipit yhtähyvin? En tiedä.
Kun oon pohtinut tuota että olisko se greipin teho myös se että paljon greippiä syödessä elimistön ph voi muuttua hieman, mikä taas muuttaisiko kohdun seiniä kiinnittymiselle otollisempaan suuntaan?
 
Mä juon greippimehua ns. Varmuuden vuoksi, ei siitä haittaakaan ole. Olen ollut huomaavinani että kun juon greippimehua alkukierrosta niin ovis tulisi pikkaisen aiemmin. Voi tietty sattumaakin olla
 
Takaisin
Top