Raskaaksi 2019

Onnea Mirkkunen!

Täällä kp 15 ja täytyy sanoa, ettei mitään hajua onko ovis ollu vai tulossa vasta. Tavallisesti ois menny jo, mutta en tiiä miten tuo ashwagandha nyt vaikuttaa kiertoon ku pitkästä aikaa otin sen taas käyttöön. Ja tajusin just, että on jo 10kk yritystä takana. Ei ollu tälläkään kertaa helppoa tietä onneen.

Ei ole helppoa tietä ei. Kunpa olisi edes joku tie, helppo tai vaikea, kunpa vaan vois tietää että kumminkin mahdollinen. Just nyt tuntuu hyvin kaukaiselta koko ajatus:sad010

Uuh, viikko pulkassa. Kävin kotimatkalla kaupas, hain lapset ja tein ruuan puoleenväliin ja lähdin ajaan takas työpaikan lähelle vaatekutsuille. Törmäsin siellä neuvolatätiin, joka mulla oli kahdessa ekassa raskaudessa. En ollut nähnyt häntä 8 vuoteen :wideyed: Hän oli sen jälkeen mennyt naimisiin ja saanut kaksi lasta. Muistikin minut vielä hämärästi. Olin ilmeisesti hänen viimeisimpiä asiakkaita eikä ole sitä työtä tehnyt enää pitkään aikaan. Kutsuilla oli myös oman luokkani oppilas äitinsä kanssa. Oli rattoisaa :grin

16.8.13 perjantaina lähdin aamulla sairaalaan käynnistykseen rv42+0. Lähettivät kotiin, kun ei ollut mitään edistymistä tapahtunut. Sovittiin käynnistys seuraavalle aamulle ja lopulta tyttö syntyi klo 11.59. Samana iltana nousi kuume infektion takia ja vietiin lastenosastolle. Päästiin kotiin torstaina 22.8. Meni kolme viikkoa ja nousi kuume. Sairaalaan ja lastenosastolle kolmeksi yöksi. Sinnikäs tyttö, kun parani taas eikä ole sen jälkeen noin pahasti sairastunut. Onnea, muru :smiley-angelic003

Liitteet

• 20190816_213143.jpg
    20190816_213143.jpg
    45.9 KB · Katsottu: 248
Kiitos tsemppaajille :3some

Mulla lähti tunnepuoli ihan lapasesta ja tajusin sen itsekin, mutta ei vain mitään voinut :confused: No mutta yksi tallettelu vielä tehty tänä iltana. Ovis kyllä taisi jo olla ja mennä iltapäivällä, kun oli voimakkaat tuntemukset... Jos näin, niin silloin tästä kerrasta ei enää hyötyä lapsen tekoa ajatellen? Meneekö se niin "veitsellä leikaten"?

Sammie: Munasolu on hedelmöittymiskykyinen noin 24h ovulaatiosta eli kyllä ovulaation jälkeenkin tehdyistä talletuksista on hyötyä.

Kp22/23-28. Tuntuu kyllä ikuisuus pitkältä tämä kierto vaikka parista viikosta vain on kyse. Eilen tuntu vasemmalla ihan topakka vihlaisu. Herättää toiveita siitä, että siellä on sentään toimiva keltarauhanen olemassa.

Mä tein aamulla testin, jotta voin kunnolla haudata kaikki toiveet tästä kierrosta. No eiköhän testi ollu sit viallinen :inpain:

Liitteet

• IMG_20190817_073258__01.jpg
    IMG_20190817_073258__01.jpg
    27.3 KB · Katsottu: 326
Sammie: Munasolu on hedelmöittymiskykyinen noin 24h ovulaatiosta eli kyllä ovulaation jälkeenkin tehdyistä talletuksista on hyötyä.

Kp22/23-28. Tuntuu kyllä ikuisuus pitkältä tämä kierto vaikka parista viikosta vain on kyse. Eilen tuntu vasemmalla ihan topakka vihlaisu. Herättää toiveita siitä, että siellä on sentään toimiva keltarauhanen olemassa.

Samaa mieltä Sammie, ajoitus just hyvä:thumright

Hyvältä kuulostaa Aida, jospa tästä kierrosta viimein:Heartred

Eilen paljuiltiin ja juotiin muutamat lasit viiniä. Tänään on pääpäivä ja juhlitaan 70-luvun tahtiin. On siis ystävän 40:dance008 aivan hyvällä omallatunnolla tuota Alkoa, koska olis varmaan joku ihme, jos joku vois raskautua vuotamalla kuukaudet läpeensä:finger005. Toivon jo niin kovaa et pääsi uuteen kierrokseen. Kunpa se ei olis yhtä hirveä:smiley-angelic001

Tsemppiä tasapuolisesti kaikille. Kunpa saataisiin pian taas hyviä uutisia:Heartred

Samaa mieltä Sammie, ajoitus just hyvä:thumright

Hyvältä kuulostaa Aida, jospa tästä kierrosta viimein:Heartred

Eilen paljuiltiin ja juotiin muutamat lasit viiniä. Tänään on pääpäivä ja juhlitaan 70-luvun tahtiin. On siis ystävän 40:dance008 aivan hyvällä omallatunnolla tuota Alkoa, koska olis varmaan joku ihme, jos joku vois raskautua vuotamalla kuukaudet läpeensä:finger005. Toivon jo niin kovaa et pääsi uuteen kierrokseen. Kunpa se ei olis yhtä hirveä:smiley-angelic001

Tsemppiä tasapuolisesti kaikille. Kunpa saataisiin pian taas hyviä uutisia:Heartred

Jes, toivotaan siis parasta meille kummallekin! :smiley-angelic001

Onko sulla eroa tossa vuodossa ennen ja jälkeen oviksen? Mä vuosin menkkojen jälkeen joka päivä ovulaatioon asti. Nyt näyttäisi loppuneen... Mikä siellä edes vuotaa kuukautisten välissä? :scratch Ärsyttävää ja turhauttavaa joka tapauksessa! :finger005

Sammie hyvät on vielä mahdollisuudet! :happy:

Täällä kp24 ja dpo7 tai 3 tai jotain siltä väliltä:joyful:
Ei mitään ihmeempiä tuntemuksia, tai eilen olin ihan jäässä koko paivän ja posket hehkas mutta ei ollu kuumetta (oli pakko mitata ku oli sellanen tunne et olis kuumetta).

Eilen oli miehen synttärit, ei siis juhlittu niitä (hän ei itse halunnut) mutta olis kiva jos vois ensviikolla antaa "myöhäseksi" lahjaksi plussan:shy: Ei oikeen ikinä haluu mitään lahjoja mut siitä ihan varmasti tykkäis:grin
Tosin usko plussaan on kyllä aika pieni, mut ainahan sitä voi toivoa:sorry:

Yöllä tuli tuskin nukuttua, mutta puoli kuuteen jaksoin testin kanssa odottaa! Kiitos kaikille tsempanneille

Miehelle kertominen oli tähän astiset elämäni hienoin kokemus. Voi sitä onnen ja rakkauden määrää ❤️ Nyt vain toivotaan, että pieni pysyy matkassa mukana.

Onnea paljon! :Heartred

Heippa, täällä yksi vauvakuumeilija lisää. Edelliset lapset 12/16 ja 10/18 syntyneet. Nyt muutama kuukausi menty ilman ehkäisyä ja toista kiertoa tikutan laiskasti ovista. Koska edellisen yrityksestä on jo tiedot unohtuneet, niin voisiko joku valaista miten se aikataulutus nyt menikään? Eilen aamulla tuli ovistikkuun kaksi tasavahvaa viivaa, silloin vuoto egg whitea, eilen illalla jo kuivaa kuin sahara. Oliko se niin että tänään on jo myöhäistä, kun todennäköisesti vasta illalla olisi mahdollisuus?

Sammie hyvät on vielä mahdollisuudet! :happy:

Täällä kp24 ja dpo7 tai 3 tai jotain siltä väliltä:joyful:
Ei mitään ihmeempiä tuntemuksia, tai eilen olin ihan jäässä koko paivän ja posket hehkas mutta ei ollu kuumetta (oli pakko mitata ku oli sellanen tunne et olis kuumetta).

Eilen oli miehen synttärit, ei siis juhlittu niitä (hän ei itse halunnut) mutta olis kiva jos vois ensviikolla antaa "myöhäseksi" lahjaksi plussan:shy: Ei oikeen ikinä haluu mitään lahjoja mut siitä ihan varmasti tykkäis:grin
Tosin usko plussaan on kyllä aika pieni, mut ainahan sitä voi toivoa:sorry:
Olis niin kova usko plussaan ton kylmyyden ja kylmien väreiden takia mut syytän ilman kylmymistä. Ja toi mitä mietin itse oli et vois antaa lahjaksi just jotain kivaa bodyy ja testin et juu nyt on raskaana mut sit se kumminkin olis jo huomannut sen minusta ennen ku olisin koko testiä tehnyt.

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Jes, toivotaan siis parasta meille kummallekin! :smiley-angelic001

Onko sulla eroa tossa vuodossa ennen ja jälkeen oviksen? Mä vuosin menkkojen jälkeen joka päivä ovulaatioon asti. Nyt näyttäisi loppuneen... Mikä siellä edes vuotaa kuukautisten välissä? :scratch Ärsyttävää ja turhauttavaa joka tapauksessa! :finger005

Eipä oikeestaan. Sekalaista. Välillä tuhrua, välillä punaisia syöksyjä, välillä enemmän pyyhittäessä, että aika pitkälti koko kirjo kaikissa väreissä. Mikä lie vuotaa, en tiedä:confused005

Eipä oikeestaan. Sekalaista. Välillä tuhrua, välillä punaisia syöksyjä, välillä enemmän pyyhittäessä, että aika pitkälti koko kirjo kaikissa väreissä. Mikä lie vuotaa, en tiedä:confused005

Olitko siis lääkärissä käyny? varmaan kun luget oot saanut, mut outoa ettei löydy selitystä. Kuulostaa huolestuttavalta :/

Heippa, täällä yksi vauvakuumeilija lisää. Edelliset lapset 12/16 ja 10/18 syntyneet. Nyt muutama kuukausi menty ilman ehkäisyä ja toista kiertoa tikutan laiskasti ovista. Koska edellisen yrityksestä on jo tiedot unohtuneet, niin voisiko joku valaista miten se aikataulutus nyt menikään? Eilen aamulla tuli ovistikkuun kaksi tasavahvaa viivaa, silloin vuoto egg whitea, eilen illalla jo kuivaa kuin sahara. Oliko se niin että tänään on jo myöhäistä, kun todennäköisesti vasta illalla olisi mahdollisuus?
Hei! Jos sulla on ovisplussa ollu eilen aamulla? Siitä 12-24h niin ovis, joskus voi olla myöhemminkin. Eli ovis eilen illal/tänä aamul, niin 24h kun munasolu elää niin on kyllä mahollista vielä onnistua!

Hei! Jos sulla on ovisplussa ollu eilen aamulla? Siitä 12-24h niin ovis, joskus voi olla myöhemminkin. Eli ovis eilen illal/tänä aamul, niin 24h kun munasolu elää niin on kyllä mahollista vielä onnistua!

Kiitti, näin sitten päättelinkin kun Googlen tuella verestin muistia. :) Meillä on tosiaan kaksi pikkulasta ja tänään lisäksi talo täynnä remppamiehiä, iltakin on vähän haaste kun on menoa mutta täytyy yrittää saada talletus tehtyä.

Takaisin