Raskaaksi 2019

Kuten tuossa aikaisemmin sanoin, niin ainoa ero edellisiin kiertoihin oli molempien keto/vhh dietti. Muuten jatkettiin suurin piirtein samaan tahtiin. Ei edes tiedetty että ovisplussa oli ollut silloin päivää ennen koska en saanut sitä kiinni. Aloitin testailut samana päivänä vasta. Mutta tässä mennään nyt rv5+1 ja ihan ihmeissään. Oireita ei ole kovin paljon, mutta ei menkatkaan ole vielä alkaneet ja testissä oli selkeä plussa vielä viimeksi. :chicken:
 
Täällä kp24/29 ja dpo8 eikä mitään oireita. Jotenkin pessimistinen olo aiemman hyvän fiiliksen sijaan.
Tää fiilis voi tosin pitkälti johtua myös adhd esikoisen todella huonosta aamusta, joka söi iteltä energiat ja kaikki hyvän mielen rippeetkin.
Jospa tää tästä taas.
 
Kp25 ja dop8-4, täälläkään ei oo mitään oireita:rolleyes: hoksasin ettei ole edes nännit kipeinä nii kun yleensä on pitkän aikaan ennen menkkoja. Tais siinä oviksen aikoihin olla vähän arat nännit mut nyt ei oo enään yhtään.
Jokseenkin kovin rauhallinen olo vaikka yleensä rupee olemaan jo kauheesti hinku testailla jo tässä vaiheessa:joyful: mut ehkä johtuu siitä etten oikeen usko tärppiin:sorry:

Missäköhän se kauan odotettu plussa-aalto viipyy? :wav
 
Kp25 ja dop8-4, täälläkään ei oo mitään oireita:rolleyes: hoksasin ettei ole edes nännit kipeinä nii kun yleensä on pitkän aikaan ennen menkkoja. Tais siinä oviksen aikoihin olla vähän arat nännit mut nyt ei oo enään yhtään.
Jokseenkin kovin rauhallinen olo vaikka yleensä rupee olemaan jo kauheesti hinku testailla jo tässä vaiheessa:joyful: mut ehkä johtuu siitä etten oikeen usko tärppiin:sorry:

Missäköhän se kauan odotettu plussa-aalto viipyy? :wav

Kyl me saadaan toukovauvat :Heartred Mul ois laskettu aika about 21.5. jos ovis taas kp15 paikkeilla :wav:love7:notworthy:Heartblue:Heartpink hihiii stay positive...:laughing5 kunnes piinapäivät alkaa :pale:laughing001
 
Minäkin aina mietin la ja meillä osuisi juuri 8.5 tai tietty myöhemmin mut kyl toi oviksen osalta olis aiemmin. No lasken aina 30 pv kierron ja edellisten menkkojen alkupäivän. Miks aina toivoo ku mun ovis oli niin outo et tuskin edes ovuloin ku oli Ab kuuri yms sekoittamassa eikä ees oikeaan aikaan yhdyntöjä
 
Olis kyllä kiva kun tulis oikee ryysis toukokuisiin:grin
Mulla olis la 8.5 jos laskis 36 päivän kierron mukaan mutta en tiedä sit miten lasketaanko vieläki aina 28 kierron mukaan neuvoloissa?
 
Kyllä käsittääkseni lasketaan 28 mukaan, mutta eka ultra korjaa sitten. Mullakin ekassa raskaudessa siirrettiin laskettua aikaa viidellä päivällä, vaikka kyllä sanoin jo neuvolassa, että kierto on noin 33 ollut.
 
Flo jo aamulla viestitti että kuukautisiin on enää muutama päivä. Ihan kun ei tässä tätä vuotamista jo olisi ollut riittämiin:laughing001 mutta sitten on taas uusi yritys(11) ja toukokuinen haussa:love017:wav plussa-aaltoja
 
AZ oon tossa seurannut et meil oli samoihin aikoihin ovis yms niin ehkä ollaan samaan aikaan sit synnyttämässä mikä on toivon mukaan sulla ainakin tilanne toukokuussa :Heartred

Salaisesti toivon itsekin kyllä Mulla toi neuvolan la olis aiemmin mut kierto on se 29/30 nyt. Aiemmin saatto olla hormonivalmisteiden suhteen ihan mikä vain 33 ja 40 välillä
 
Täällä maksimoidaan onnistumisen mahdollisuuksia lasillisella punaviiniä. Eikös se niin ollut, että tehostaa oviksen jälkeen kohdun verenkiertoa ja parantaa kiinnittymisen mahdollisuuksia? :wink:joyful:
Harmillisen ajoissa oli eilinen kannu sangriaa kp4... mutta kiitti vinkistä tota vois kokeilla :drunken_smilie
 
Toukokuinen olis ihana, mulla ja miehellä molemmilla silloin myös synttärit :Heartred

AZ, mulla ainakin laskettiin 28 päivän kierron mukaan neuvolassa laskettu aika. Vaikka ivf:n vuoksi pystyin sanomaan jopa kellonajan jolloin raskaus on alkanut, niin ei voi mitään, kun heidän taulukot nyt näyttää näin :meh:

Onko muuten kellään tulossa lähiaikoina testailuja?
 
Toukokuinen olis ihana, mulla ja miehellä molemmilla silloin myös synttärit :Heartred

AZ, mulla ainakin laskettiin 28 päivän kierron mukaan neuvolassa laskettu aika. Vaikka ivf:n vuoksi pystyin sanomaan jopa kellonajan jolloin raskaus on alkanut, niin ei voi mitään, kun heidän taulukot nyt näyttää näin :meh:

Onko muuten kellään tulossa lähiaikoina testailuja?

Just :meh: Täällä testaillaan vasta 1,5-2 viikon päästä :hilarious:
 
Toukokuinen olis ihana, mulla ja miehellä molemmilla silloin myös synttärit :Heartred

AZ, mulla ainakin laskettiin 28 päivän kierron mukaan neuvolassa laskettu aika. Vaikka ivf:n vuoksi pystyin sanomaan jopa kellonajan jolloin raskaus on alkanut, niin ei voi mitään, kun heidän taulukot nyt näyttää näin :meh:

Onko muuten kellään tulossa lähiaikoina testailuja?

Mä testailen ensviikolla jossain vaiheessa, mut en tiedä viel millon :joyful:
 
AZ oon tossa seurannut et meil oli samoihin aikoihin ovis yms niin ehkä ollaan samaan aikaan sit synnyttämässä mikä on toivon mukaan sulla ainakin tilanne toukokuussa :Heartred

Salaisesti toivon itsekin kyllä Mulla toi neuvolan la olis aiemmin mut kierto on se 29/30 nyt. Aiemmin saatto olla hormonivalmisteiden suhteen ihan mikä vain 33 ja 40 välillä

Toivottavasti oltas kumpikin sillon synnyttämässä:nailbiting:
Vähän kyllä epäilyttää ainakin omasta puolesta:hilarious:
 
Toukokuiset on ihania! Meillä on täällä yksi toukokuinen neljävuotias.:Heartpink Voisin ottaa toisenkin, tosin tästä kierrosta taitaisi tulla vielä niukin naukin ehkä huhtikuinen.

Plussa-aaltoa odotellaan::wav
 
Takaisin
Top