Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp25 ja dop8-4, täälläkään ei oo mitään oireita hoksasin ettei ole edes nännit kipeinä nii kun yleensä on pitkän aikaan ennen menkkoja. Tais siinä oviksen aikoihin olla vähän arat nännit mut nyt ei oo enään yhtään.
Jokseenkin kovin rauhallinen olo vaikka yleensä rupee olemaan jo kauheesti hinku testailla jo tässä vaiheessa mut ehkä johtuu siitä etten oikeen usko tärppiin
Missäköhän se kauan odotettu plussa-aalto viipyy?
Hei meillä olisi just sama!Olis kyllä kiva kun tulis oikee ryysis toukokuisiin
Mulla olis la 8.5 jos laskis 36 päivän kierron mukaan mutta en tiedä sit miten lasketaanko vieläki aina 28 kierron mukaan neuvoloissa?
Harmillisen ajoissa oli eilinen kannu sangriaa kp4... mutta kiitti vinkistä tota vois kokeillaTäällä maksimoidaan onnistumisen mahdollisuuksia lasillisella punaviiniä. Eikös se niin ollut, että tehostaa oviksen jälkeen kohdun verenkiertoa ja parantaa kiinnittymisen mahdollisuuksia?
Toukokuinen olis ihana, mulla ja miehellä molemmilla silloin myös synttärit
AZ, mulla ainakin laskettiin 28 päivän kierron mukaan neuvolassa laskettu aika. Vaikka ivf:n vuoksi pystyin sanomaan jopa kellonajan jolloin raskaus on alkanut, niin ei voi mitään, kun heidän taulukot nyt näyttää näin
Onko muuten kellään tulossa lähiaikoina testailuja?
Kp 1
Toukokuinen olis ihana, mulla ja miehellä molemmilla silloin myös synttärit
AZ, mulla ainakin laskettiin 28 päivän kierron mukaan neuvolassa laskettu aika. Vaikka ivf:n vuoksi pystyin sanomaan jopa kellonajan jolloin raskaus on alkanut, niin ei voi mitään, kun heidän taulukot nyt näyttää näin
Onko muuten kellään tulossa lähiaikoina testailuja?
AZ oon tossa seurannut et meil oli samoihin aikoihin ovis yms niin ehkä ollaan samaan aikaan sit synnyttämässä mikä on toivon mukaan sulla ainakin tilanne toukokuussa
Salaisesti toivon itsekin kyllä Mulla toi neuvolan la olis aiemmin mut kierto on se 29/30 nyt. Aiemmin saatto olla hormonivalmisteiden suhteen ihan mikä vain 33 ja 40 välillä