Raskaaksi 2019

Liityn nyt tänne keskusteluun, meillä yrittäminen alkanut tässä kierrossa.
Kierto on tavallisesti 24-25pvä, mutta on vaihdellut kyllä 23-30 päivän välilillä.
Nyt kp 28, olen tehnyt kolme testiäkin, eka näytti ihan haalean viivan, kaksi seuraavaa selkeää negaa. Harmittaa, kun ekasta testistä syttyi sellainen toivon kipinä, että joko nyt jo!

Nyt vaan odottelen niitä menkkoja alkavaksi, vatsaa on sattunut jo usean päivän kuukautiskipumaisesti. Sais jo alkaa, niin alkaisi uusi kierto ja yrittäminen.

Tsemppiä täällä kaikille kenellä jo tärpännyt ❤️ Ja tsemppiä yrittäville!
 
Tervetuloa uudet.

Tsemppiä kaikille :Heartred

Täällä suru ja muutenkin hankalia aikoja. En hirveästi muualla avaudu kuin täällä ja jotenkin ihme outo olo. Mun kiertohan on nyt heitellyt mut nyt nännien ympärille tulleet selkeät ns tummat rajat ja itse nännit tummunut. Liekö tämä nyt joka kk uus juttu. Ellottaa tietyt hajut ja oma pissa vaikka miten paljon juo niin ihmeen väkevää. Levottomat jalat ja venytyttää koko ajan. Tylsiä päiviä ennen gynee
 
Onnea Mirkkunen! ❤️

Täällä alkoi ekat kuukautiset pillerien jälkeen ja nyt mennään kiertopäivää 5. Olin kyllä unohtanut miten huonovointinen ja kipeä sitä onkaan kp1. Onneksi kahdella särkylääkkeellä meni ohi ja vuoto kesti vaan 3,5vrk.

Nyt siis yk1 starttasi. Jännittää kyllä ja vaikka realistisesti koittaa ajatella että voi mennä vuosi ja ylikin niin kummasti sitä toivoo plussaa ekasta kierrosta. Ovulaatiotestit on gynekologin ohjeistuksen mukaan käytössä ja aamulämpöjä mittailen. Tykkään kamalasti tekniikasta niin onhan se jännää seurata miten oma kroppa pelittää. :D

Toivotaanpa meille kaikille plussaa vielä vuodelle 2019 ❤️ syksy on tuonut elämääni lähes aina jotain uutta, josko se nyt olisi raskaus!
 
Täällä maksimoidaan onnistumisen mahdollisuuksia lasillisella punaviiniä. Eikös se niin ollut, että tehostaa oviksen jälkeen kohdun verenkiertoa ja parantaa kiinnittymisen mahdollisuuksia? :wink:joyful:
Eilen join muka lasillisen ei menny alas. Hmh, oon kyl niin stressissä siit gynen tuomiosta et tuntuu et oon kipee vaan siitä jo.. Mut kyllä itse join lasillisen punkkua luteaalivaiheessa
 
Tämä toivomisen määrä on kyllä mykistävä! Ihan joka kierrossa. Menkkojen ajan mietin, että "No, katsotaan nyt, kuinka käy" ja mieliala melko tasainen ja tyyni. Ovulaation lähestyessä toivoo vain, että tallettelua olisi tarpeeksi ja oikea-aikaisesti. Ovulaation jälkeen puolestaan toiveet on niin kovin korkealla, että tekee jo mieli suunnitella elämää vauvan kanssa... Ja sitten, ainakin tähän saakka, se murskaava pettymys, kun raskaus ei alkanutkaan :sad001 Ja jos joskus tulee se päivä, että plussaa, niin tuskin huolen määrä ainakaan helpottaa :bag:
 
Tervetuloa uudet :welcome

Tsemppii vuodoista kärsivät :Heartred

Voimia piinailijat :Heartred


Itsellä ovis ihan lähellä, testi ainaki tänään jo muistuttaa edes plussaa :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20190817_145251.jpg
    IMG_20190817_145251.jpg
    28.7 KB · Katsottu: 133
Tämä toivomisen määrä on kyllä mykistävä! Ihan joka kierrossa. Menkkojen ajan mietin, että "No, katsotaan nyt, kuinka käy" ja mieliala melko tasainen ja tyyni. Ovulaation lähestyessä toivoo vain, että tallettelua olisi tarpeeksi ja oikea-aikaisesti. Ovulaation jälkeen puolestaan toiveet on niin kovin korkealla, että tekee jo mieli suunnitella elämää vauvan kanssa... Ja sitten, ainakin tähän saakka, se murskaava pettymys, kun raskaus ei alkanutkaan :sad001 Ja jos joskus tulee se päivä, että plussaa, niin tuskin huolen määrä ainakaan helpottaa :bag:
Itsekin miettinyt et jos joku siimahäntä elellyt tuolla ja tuliski raskaaksi mikä erittäin epätodennäköistä mutta kuitenkin niin olot on ku plus kierrossa mutta ihmeen voimakkaat ja kuitenkin erilaiset... Kyl ei onnistunut mut jos ny olis niin en tiedä millon uskaltaa kertoa kenellekään No täällä ja tietty paras ystävä mutta jotenkin uskon et oottaa johki yli 15 vkoa ennen ku uskaltaa asian ottaa puheeksi Meillä ukko tuumi et viikon tässä tuoksunut kukkaniitylle .. Jahas sanoin ja heti summasin ku viime kesänä sano samaa ku tuli se eka km. Noh, ymmärrän täysin sen musertavan tunteen ja ei varmaan osaa ees iloita pitkään aikaan mikäli plussa heilahtaa nyt tai myöhemmin ..
 
Seurailen kyllä, mutta ei ole hirveästi mitään sanottavaa, kun kaks viikkoa menkkoihin. Tässä kierrossa on käytössä uutena Gelé royale. Katsellaan... :rolleyes:
 
Seurailen kyllä, mutta ei ole hirveästi mitään sanottavaa, kun kaks viikkoa menkkoihin. Tässä kierrossa on käytössä uutena Gelé royale. Katsellaan... :rolleyes:

Sama. Samaa vanhaa. Huoh:bag: ehkä kuitenkin joku päivä? Ei tässä auta kun uskoa ja toivoa, että itsellekin se päivä saapuu:Heartred tsemppiä kierron vaiheisiin ja plussa uutisia odotellen:Heartred
 
Seurailen kyllä, mutta ei ole hirveästi mitään sanottavaa, kun kaks viikkoa menkkoihin. Tässä kierrossa on käytössä uutena Gelé royale. Katsellaan... :rolleyes:

Ootko huomannut gelee royalesta mitään vaikutust? Osalla kai ovis aikaistunut ym.
 
Ootko huomannut gelee royalesta mitään vaikutust? Osalla kai ovis aikaistunut ym.

Voi lyhentää kiertoa, boostata ovista, parantaa ihoa.. Itse sain plussan ekasta gelee kierrosta. Meni kesken. Sen koommin olen vältellyt geleetä, jäi paha maku suuhun. Söin kyl viel pari kiertoa km jälkeen niitä, mut loput annoin kaverille, joka käyttää niitä. Tiedän yks tai kaks täältä lisäkseni joka saanut niistä plussan, yhellä kans meni kesken gelee plussasta. Ehkä sattumaa, mut jäi paha fiilis niistä.. Monilla myös hyvin jatkunut niistä raskaus.
 
Voi lyhentää kiertoa, boostata ovista, parantaa ihoa.. Itse sain plussan ekasta gelee kierrosta. Meni kesken. Sen koommin olen vältellyt geleetä, jäi paha maku suuhun. Söin kyl viel pari kiertoa km jälkeen niitä, mut loput annoin kaverille, joka käyttää niitä. Tiedän yks tai kaks täältä lisäkseni joka saanut niistä plussan, yhellä kans meni kesken gelee plussasta. Ehkä sattumaa, mut jäi paha fiilis niistä.. Monilla myös hyvin jatkunut niistä raskaus.

Joo, muistelinkin, että sulla oli ikävä kokemus alla :sad001

Mä söin geleetä jonkun 1,5 kiertoa alkuvuodesta, enkä huomannut mitään... Oli kuitenkin toinen purkki ja sitä nyt syön. Ovis oli tosiaan viikkoa normaalia aiemmin, mutta luulen, että enemmän siihen vaikutti maca :scratch Mut eihän sitä tiedä. Iho ei ainakaan oo hyvä, reagoi isosti hormoneihin :lurking:
 
Joo, muistelinkin, että sulla oli ikävä kokemus alla :sad001

Mä söin geleetä jonkun 1,5 kiertoa alkuvuodesta, enkä huomannut mitään... Oli kuitenkin toinen purkki ja sitä nyt syön. Ovis oli tosiaan viikkoa normaalia aiemmin, mutta luulen, että enemmän siihen vaikutti maca :scratch Mut eihän sitä tiedä. Iho ei ainakaan oo hyvä, reagoi isosti hormoneihin :lurking:

Mäkään en muista ihossa eroa, kaveri sanoi et paransi ihoa. :) yhdelle kaverille sanoi julkisella lapsettomuustutkimusten yhteydessä et pitäis kaikki luontaistuotteet lopettaa, niin kai ne lääkärit aina sanoo.

Kaippa letrot tai terot auttanu, nyt on runsaammat menkat :) siis lienee hyvä asia, paksumpi limis. Jospa ens kierros tärppäis (joopa joo) :bag::angelic:
 
Ootko huomannut gelee royalesta mitään vaikutust? Osalla kai ovis aikaistunut ym.

Mä söin 4 vai 5 kiertoa, mut ei ollut vaikutusta mihinkään. Mutta musta tuntuu, että mun tilanne on sellainen että siihen ei nää perinteiset taida auttaakaan. Muita positiivisia vaikutuksia kumminkin oli mm. Vireystila:thumright
 
Tervetuloa uudet! Kiva että porukka lisääntyy! (Toivottavasti aina aika-ajoin myös vähenee :rolleyes:)

Kp23/23-28. Tajusin etteivät rinnat ole vielä ollenkaan kipeät. Taitaa tulla vähän pidempi kierto. Yleensä kipeytyvät muutama päivä ennen menkkoja. On se kumma, että tässä vaiheessa alkaa väkisin miettiä, että jospa ne ei alkaisikaan. Vaikka koko kierron on ollut olo, että ei todellakaan tärppää. Kylläpä sitä huomaa välillä olevansa jopa toivottoman optimisti. Helpommalla pääsisi jos osaisi olla toivomatta liikoja. :banghead:
 
Eilen huomasin, että iho näyttää kuulaammalta ja tasaisemmalta, mutta voi johtua niin monesta muustakin asiasta. Olen aloittanut salilla käymisen taas ja tuntuu, että aineenvaihdunta tehostunut huomattavasti, joten sekin vaikuttanee. Jatkan Gelé royalen syömistä varmaan kauan, koska niin paljon lukenut positiivista kyseisestä aineesta. Tuli raskaus tai ei. :)
 
Takaisin
Top