Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli tuo megamenkka fiilis eilen! Olin varma että nyt vuotaa. Ei ole vielä alkanut mutta... Sitä odotellessaMulla jatkuu juilimiset, vähän niinku kiristäis joku tosta nivusten välistä vähän väliä
Rupee jo pelottaa että on tullu joku tulehdus johonkin kohtuun tai johonki kun en enään ymmärrä mistä voi johtua kun aamuyölläkin oikeen heräsin näihin kipuiluihin. Ihan niinku olis jotku mega menkat alkamassa
Mulla jatkuu juilimiset, vähän niinku kiristäis joku tosta nivusten välistä vähän väliä
Rupee jo pelottaa että on tullu joku tulehdus johonkin kohtuun tai johonki kun en enään ymmärrä mistä voi johtua kun aamuyölläkin oikeen heräsin näihin kipuiluihin. Ihan niinku olis jotku mega menkat alkamassa
Kommentoin ketjun ulkopuolelta sen verran, että km valitettavasti yleensä nollaa sen vuoden laskennan. Virallinen lapsettomuuden määritelmä on ymmärtääkseni vuosi ilman yhtään plussaa. Yli 35-vuotiaat voi päästä kai jo puolen vuoden plussattomuuden jälkeen tutkimuksiin, koska hedelmällisyys alkaa siinä iässä jo muutenkin laskea, eikä pidempi odottelu ainakaan paranna mahdollisuuksia.Tietääkö joku pääseekö julkiselle jos ollut km vuoden sisällä? Vai alkaako laskenta alusta?
Kommentoin ketjun ulkopuolelta sen verran, että km valitettavasti yleensä nollaa sen vuoden laskennan. Virallinen lapsettomuuden määritelmä on ymmärtääkseni vuosi ilman yhtään plussaa. Yli 35-vuotiaat voi päästä kai jo puolen vuoden plussattomuuden jälkeen tutkimuksiin, koska hedelmällisyys alkaa siinä iässä jo muutenkin laskea, eikä pidempi odottelu ainakaan paranna mahdollisuuksia.
Mä taas olin ilmottautunu sillon tutkimuksiin ni oisivat ottaneet vaikka oli km ollu sen 4-5kk ennen sitä vähän se mietti mutta sano että jos vuosi tulee yrittämistä niin tottakai he tutkii toki käytäntöjä voi olla eri paikkakunnillaKannattaisko sit olla kertomatta vai ootanko ens kevääseen... Saattaa se kyllä jossain lukeakin (muun lääkärikäynnin yhteydessä kertonut)
Mulla on alamahan pinkeä olo hellittänyt, ja enempi menkkamaisia kipuja selässä ja nivusista polviin. Oon jotenkin varma, että menkat alkaa ajallaan huomenna tai viimeistään torstaina ja nyt viel ku valkovuodon mukana tuli vähän punertavaa.
Vaikka oli kiinnittymiseen sopivaa vuotoa ja erilaisia oireita ja haamulaisia testeissä. Varmaan taas vaan yritti kiinnittyä. Ihan sairaan pettynyt olo. Tietysti ois hienoa et tää vielä iloksi muuttus, mutta epäilen vahvasti :/
Kiitos tsempeistä. Tsemppiä sinnekinKuulostaa ihan mun tilanteelta ilman alavatsan muutoksia. Tsemppiä
Tietääkö joku pääseekö julkiselle jos ollut km vuoden sisällä? Vai alkaako laskenta alusta?