Raskaaksi 2019

Mulla jatkuu juilimiset, vähän niinku kiristäis joku tosta nivusten välistä vähän väliä:wideyed:
Rupee jo pelottaa että on tullu joku tulehdus johonkin kohtuun tai johonki kun en enään ymmärrä mistä voi johtua kun aamuyölläkin oikeen heräsin näihin kipuiluihin. Ihan niinku olis jotku mega menkat alkamassa:joyful:
Mulla oli tuo megamenkka fiilis eilen! Olin varma että nyt vuotaa. Ei ole vielä alkanut mutta... Sitä odotellessa :bored:
 
Monella jännät paikat :thumleft nyt vaan kunnon plussa-aalto pystyyn :wav

Seuraan tarkkaan teiän haamuja ja niiden kehitystä, toivottavasti kaikilla tummenee viivat ja pienellä jarrusukat pitää hyvin :Heartred

Itse vaan toivon että ovistestit alkais kohta tummenemaan, en halua taas jotain 35-40 päivän kiertoa :smiley-angry017 nyt kp 13 menossa..
 
Mulla jatkuu juilimiset, vähän niinku kiristäis joku tosta nivusten välistä vähän väliä:wideyed:
Rupee jo pelottaa että on tullu joku tulehdus johonkin kohtuun tai johonki kun en enään ymmärrä mistä voi johtua kun aamuyölläkin oikeen heräsin näihin kipuiluihin. Ihan niinku olis jotku mega menkat alkamassa:joyful:

Mulla sama :wideyed:
 
Aattelin nyt kuitenkin testata puikkotestillä ku sain muutaman tunnin pinnattua. No ristus! Pudotin sen testin vessanpönttöön!! Sehä imas itsensä täyteen vettä. Ei paljo auttanut enää dippailla pissakuppiin, ja oli viimeinen puikkotesti. Mulla vähän kömpelöt sormet aina välillä :banghead:
Tulipa testattua ettei ainakaan meidän vessanpönttö oo raskaana :hilarious: se ei saanut edes haamuviivaa :D
 
Muokattu viimeksi:
Just oli soittoaika gynelle ja laitto lähetteen tutkimuksiin naistentautien polille. Väsyttää ja vituttaa. :sad001
 
Mä tykkään kans käsitöistä. Itellä ei oo ompelukonetta kun ei tänne meijän asuntoon mahdu semmonen, mut porukoilla on ihan tavallinen saumuri ja ompelukone sekä teollisuus saumuri ja ompelukone.
Kutonu(neulonu) oon aika paljon, mut sekin on nyt jääny koulun takii vähän vähemmälle.
 
Tietääkö joku pääseekö julkiselle jos ollut km vuoden sisällä? Vai alkaako laskenta alusta? :shifty:
 
Kp7 ja tissit räjähtää. Alavatsa on pinkee ja kova. Ovista ennustaa ens viikon puolelle mut enpä menis vannomaan ton häiriön takia Vituttaa kyl hitusen. Närästää mitä vaan syö. AZ yhdyn tohon tunteeseen kiristää ja puristaa ja vaikka mitä. Molemmat munikset kiristelee ja vihloo. Itse kohdusta en osaa sanoa, painetta mut lähinnä en huomaa ku et ihan ku menkkajomoja vaan. Perus peetä mut ihana ku muut plussaa oon iloinen tein puolesta :Heartred
 
Tietääkö joku pääseekö julkiselle jos ollut km vuoden sisällä? Vai alkaako laskenta alusta? :shifty:
Kommentoin ketjun ulkopuolelta sen verran, että km valitettavasti yleensä nollaa sen vuoden laskennan. Virallinen lapsettomuuden määritelmä on ymmärtääkseni vuosi ilman yhtään plussaa. Yli 35-vuotiaat voi päästä kai jo puolen vuoden plussattomuuden jälkeen tutkimuksiin, koska hedelmällisyys alkaa siinä iässä jo muutenkin laskea, eikä pidempi odottelu ainakaan paranna mahdollisuuksia.
 
Kommentoin ketjun ulkopuolelta sen verran, että km valitettavasti yleensä nollaa sen vuoden laskennan. Virallinen lapsettomuuden määritelmä on ymmärtääkseni vuosi ilman yhtään plussaa. Yli 35-vuotiaat voi päästä kai jo puolen vuoden plussattomuuden jälkeen tutkimuksiin, koska hedelmällisyys alkaa siinä iässä jo muutenkin laskea, eikä pidempi odottelu ainakaan paranna mahdollisuuksia.

Kannattaisko sit olla kertomatta vai ootanko ens kevääseen... Saattaa se kyllä jossain lukeakin (muun lääkärikäynnin yhteydessä kertonut)
 
Kannattaisko sit olla kertomatta vai ootanko ens kevääseen... Saattaa se kyllä jossain lukeakin (muun lääkärikäynnin yhteydessä kertonut)
Mä taas olin ilmottautunu sillon tutkimuksiin ni oisivat ottaneet vaikka oli km ollu sen 4-5kk ennen sitä vähän se mietti mutta sano että jos vuosi tulee yrittämistä niin tottakai he tutkii :happy: toki käytäntöjä voi olla eri paikkakunnilla
 
Mulla on alamahan pinkeä olo hellittänyt, ja enempi menkkamaisia kipuja selässä ja nivusista polviin. Oon jotenkin varma, että menkat alkaa ajallaan huomenna tai viimeistään torstaina :sad001 ja nyt viel ku valkovuodon mukana tuli vähän punertavaa.
Vaikka oli kiinnittymiseen sopivaa vuotoa ja erilaisia oireita ja haamulaisia testeissä. Varmaan taas vaan yritti kiinnittyä. Ihan sairaan pettynyt olo. Tietysti ois hienoa et tää vielä iloksi muuttus, mutta epäilen vahvasti :/
 
Mulla on alamahan pinkeä olo hellittänyt, ja enempi menkkamaisia kipuja selässä ja nivusista polviin. Oon jotenkin varma, että menkat alkaa ajallaan huomenna tai viimeistään torstaina :sad001 ja nyt viel ku valkovuodon mukana tuli vähän punertavaa.
Vaikka oli kiinnittymiseen sopivaa vuotoa ja erilaisia oireita ja haamulaisia testeissä. Varmaan taas vaan yritti kiinnittyä. Ihan sairaan pettynyt olo. Tietysti ois hienoa et tää vielä iloksi muuttus, mutta epäilen vahvasti :/

Kuulostaa ihan mun tilanteelta ilman alavatsan muutoksia. Tsemppiä :Heartred
 
Tietääkö joku pääseekö julkiselle jos ollut km vuoden sisällä? Vai alkaako laskenta alusta? :shifty:

Meillä tulee vasta lokakuun alusta vuosi yritystä, mutta yksityinen gyne sanoi keväällä, että kesän jälkeen soitella jos ei plussaa kuulu. Ja julkiselle puolelle laittoi lähetteen. Mulla ikää marraskuussa 29 eikä tiedossa tai ultrassa näkynyt mitään poikkeavaa.

Edit. Mulla ei siis oo alkaneita raskauksia. Pointtini oli, että yksityisen gynen kautta saattaisit päästä nopeammin. En toki tiedä nopeuttaako tämä meitä yhtään, mutta ainakin lähete on siellä valmiina.
 
Ja nyt kun huvikseni katsoin, nii se meidän vessanpönttö saikin roskishaamun!? Tosin dippasin sen kuitenkin siihen omaan pissaankin vaikka oliki uinut pöntössä ja oli läpimärkä. Mut en sit sitä kauaa tuijotellut kun ei sitä näkynyt mitään kastumisreaktiota ja sit lähdin kauppaan ostamaan uutta testiä.

Tää on siis raskauskeijulta herkkä puikkotesti, onko nää nyt Davidin one step testejä, vai mitä lie.

Että liekö susia tämä testi erä(ennen näihin pystyi luottamaa) , tai sit jotain. Taidan testata kohta yhden liuskan veteen. Jos siihe tulee viiva, laitan reklamaatiota eteenpäin.
 

Liitteet

  • IMG_20190806_181919.jpg
    IMG_20190806_181919.jpg
    38.9 KB · Katsottu: 128
Testi ei ole luotettava, jos se on ensin kastunut pöntössä ja sen jälkeen vielä kastettu pissaan. Mulla 2017 kesällä tipahti pc liuska pissaan kokonaan. Haamu siihen tuli, minkä näki moni muukin. Mutta se olikin sitten virheellinen tulos, koska oli kastunut läpimäräksi. Seuraava pc olikin nega..
 
Takaisin
Top