Raskaaksi 2019

Vielä ei oo mun testit tullu ja sisko ei oo löytäny niit muutamaa ovistestii kotoo. Enkä oo sit viittiny ostaa kaupasta.
Tänään on ollu varmaan jo pari tuntia kipuilua oikeanpuoleilessa munasarjoissa. Himot on ollu jo varmaankin neljä päivää ja limat on ollu pari päivää

Ei muuta kun ahkeraa lakanan kahisuttamista sinnekin:wink

Onnea twistedille, siinä kyllä selkeä plussa:)

Onnea twisted <3

Täällä edelleen ihme olo päällä, menkat olo suht oudot mut ihan tuli kunnon hyytymä kerran. Sitte loppu kivut ja oikeammin vain pyyhkiessä lopuks. Mut nyt sit tuli creamy vv joka tulee ennen menkkoja ja juu, sekasin oli tämän naisen keho kaikista hormoneista. Ummettaa, lämmöt koholla ku flunssa edelleen ja rinnat on ku niitä ois hakattu. Kaipa ne jotenki ny reagoi kaikkeen. Närästyksen kans ollaan ihan parhaat kaverit ja toi turvotus ihan jäätävä. Joudun gynelle pian niin sit kysyn myös miten menkat näin teki ja miks mun alavatsa on ihan kivikovaks muuttunut. Jokin puutostila varmaan on kun nukun vaan ja tuntuu ettei jaksa edes lenkillä käydä ja kaikki tämä aina iltapäivästä. Kyl ehkä hyvä et alko kehon oma toiminta niin eipä tarvi arvuutella oliko ovis vai mikä. Nyt jo vihloo molempia muniksia ja nivusiin asti. Nolot on ilmavaivat ni se kai heittää mahan nii turvonneeks. Ja ilmeisesti vti ku ravaan koko ajan pissalla ja se on epämukavan tuntuista .

Tsemppiä kaikille tulis kaikille plus ja itsellekin sitte myöhemmin ;)

Nolo oli ku työkaverin mies kysyi millon on laskettu aika. Vissiin sen verran turvonnut nainen. Mitäpä pienistä mulla aina turvottaa menkkojen aikaan

Onnea twisted! :Heartred

Toivotaan tosiaan että tästä lähtis nyt taas kunnon plussa aalto:wav

Mulla alko nyt illalla vihloo ala mahaan, et kyllä se ovis taitaa lähestyä pikkuhiljaa:happy: tosin aika kuivaa vielä on mut mulla tuleekin usein ensin vihlomista sit rupee pikkuhiljaa vv lisääntymään ja joskus muutama päivän päästä tulee kunnon ovis kivut ja sit samoihin aikoihin yleensä kunnon limat. Mut sitä en tiedä et missä vaiheessa se ovis siinnä nii kun on kun en oo saanu tikulle mut jos nyt sais:grin tein nyt illalla uuden ovistesti mut oli vähän haaleempi (pissakin laimeempaa) joten ei nyt just vielä ainakaan oo ovis plussa, veikkaan että saa vielä muutaman päivän odottaa plussaa:nailbiting:
Sinäänsä hyvä kun veikkaan että ei tänäiltana/yöllä meillä peitot heilu kun silleen päivällä kiukuttelin:bag: Toivotaan että huomenna olis parempi päivä:sorry:
Luulen että toi mun adhd poika on kyllä osa syyllinen tähän mun herkkohermoisuuteen kun oon koko kesän kuunnellut sen jankkauksia:smiley-angry016, onneksi torstaina alkaa koulut:dance011Niin paljon kun mä sitä rakastankin niin kyllä reilu kaksi kuukautta kotona sen kanssa on aika raskasta:Heartred Ehkä teistä joku ymmärtää mitä tarkotan:shy:

Onnea twisted! :Heartred

Toivotaan tosiaan että tästä lähtis nyt taas kunnon plussa aalto:wav

Mulla alko nyt illalla vihloo ala mahaan, et kyllä se ovis taitaa lähestyä pikkuhiljaa:happy: tosin aika kuivaa vielä on mut mulla tuleekin usein ensin vihlomista sit rupee pikkuhiljaa vv lisääntymään ja joskus muutama päivän päästä tulee kunnon ovis kivut ja sit samoihin aikoihin yleensä kunnon limat. Mut sitä en tiedä et missä vaiheessa se ovis siinnä nii kun on kun en oo saanu tikulle mut jos nyt sais:grin tein nyt illalla uuden ovistesti mut oli vähän haaleempi (pissakin laimeempaa) joten ei nyt just vielä ainakaan oo ovis plussa, veikkaan että saa vielä muutaman päivän odottaa plussaa:nailbiting:
Sinäänsä hyvä kun veikkaan että ei tänäiltana/yöllä meillä peitot heilu kun silleen päivällä kiukuttelin:bag: Toivotaan että huomenna olis parempi päivä:sorry:
Luulen että toi mun adhd poika on kyllä osa syyllinen tähän mun herkkohermoisuuteen kun oon koko kesän kuunnellut sen jankkauksia:smiley-angry016, onneksi torstaina alkaa koulut:dance011Niin paljon kun mä sitä rakastankin niin kyllä reilu kaksi kuukautta kotona sen kanssa on aika raskasta:Heartred Ehkä teistä joku ymmärtää mitä tarkotan:shy:

Minä ymmärrän <3 Nimimerkki on kiva päästä töihin, vaikka siitäkin valitin :hilarious: Meillä on jauhettu peleistä ja pelaamisesta ja kaikkeen siihen liittyvästä, vaikkei ole ollut pelituokio edes :rolleyes:

Jee mun testit olikin tullu tänään:smiley-bounce013 päivällä kun koulusta pääsin niin pissasin kippoon jonka jätin sir vessan kaappiin odottaa jos vaikka testit saapuiskin tänään. Sit ku ne ei ollu saapunu niin en onneks ollu viel kaatanu pissoi pönttöön, niin sain siitä tehtyä testin sekä iltapissasta.
Ylempi päiväpissasta ja alempi iltapissasta

Liitteet

• 20190805_231236.jpg
    20190805_231236.jpg
    23.4 KB · Katsottu: 158
Minä ymmärrän :Heartred Nimimerkki on kiva päästä töihin, vaikka siitäkin valitin :hilarious: Meillä on jauhettu peleistä ja pelaamisesta ja kaikkeen siihen liittyvästä, vaikkei ole ollut pelituokio edes :rolleyes:

Meillä kans peleistäkin jankataan vaikka on tietyt pelipäivät ja silloinkin aikaraja pelaamisessa kun ei osaa ite lopettaa ajoissa:rolleyes: mut tolle on tullu ny joku uus kyselykausi taas ku ravaa perässä ja kyselee kaikkea maan ja taivaan väliltä, esim tänään yks kysymyksistä oli et miten lentokoneet pysyy taivaalla? :hilarious: mää sanoinkin jo että säästää loppukesäloman kysymykset opettajalle kun en jaksa enään vastailla:joyful:

Ehkä mä siirryn elättämään itseni käsitöillä (niin varmaan :grin). Mut onhan se terapeuttista puuhaa, saa ajatukset muulle :)

Ehkä mä siirryn elättämään itseni käsitöillä (niin varmaan :grin). Mut onhan se terapeuttista puuhaa, saa ajatukset muulle :)

Kutominen (neulominen) on kyllä rauhoittavaa, mut mulla on siinnä se aloittamisen vaikeus aina:hilarious:

Oho, nyt tulee plussavihiä monesta suunnasta! :) Onnea Twisted! Ja TiinuLiinun ja StellaMomin testeissä näen minäkin haamut, toivottavasti vahvistuvat!

Tuosta plussasta kertomisesta, minä en olisi mitenkään malttanut pitää tulosta salassa edes päivää. :hilarious: No mieskin on sanonut, että haluaa tietää heti ja mielellään että testataan, kun molemmat on kotona. Noh, testejä tuli tehtyä niin paljon ja pitkään, että tuosta on lipsuttu. Yhden haalean plussan sain, kun mies oli töissä, testit loppuivat ja pyysin ovelasti miestä tuomaan testejä, kun "pian aion testata". :p Heti kotiuduttuaan kerroin, että tämmöinen jo tuli ja siksi tarvitsi tarkempia testejä. Viimeisin plussa eli se, mistä saatiin esikoinen, tehtiin töiden jälkeen "haluan testata nyt, vaikka piti odotella aamuun" -ajatuksella. Menin vessaan kertoen miehelle aikomuksesta testata, palasin testi kädessä sitä esittelemään. <3

Musta on ihana miettiä millä tavalla kertoisi positiivisesta raskaustestistä miehelle :rolleyes: (jos sellaisen testin joskus toivottavasti saan)
Kuvittelen kertovani jotenkin tosi upeasti jonkun i love daddy tyylisen bodyn kera ja blaablaa kuitenkin varmaan todellisuudessa juoksisin vaan ihan seinillä pomppien se kusinen tikku heiluen miehen eteen pystymättä salailla sekuntiakaan
Olisi molemmille ensimmäinen niin jotenkin kuvittelen hetken niin ainutlaatuiseksi

Toivottavasti tulis nyt kunnon plussa aalto kaikille meille :wav

Helena80 upeat hiukset :Heartred punainen on täälläkin niin oma väri, kun muutenkin niin vahva punapigmentti, pisamia naama täynnä ja todella vaalea iho

Muokattu viimeksi:
Mä sain nämä just valmiiks, kummitytölle jouluks. Ja mä neulon tilauksesta, ne on pakko saada aloitettua :hilarious:

Ai täällä on muitaki neulojia :) mä teen vastasyntyneille sukkia ja lahjotan ne sitten johonkin kunhan sais vaan tehtyä enemmä. Ku teen erikuviosia et saan harjoteltua nii menee varmaa ens syksyy ennenku saan niitä tehtyä kunnon kasan :arghh:

SusuPala onnea!

Mies oli tosi onnellinen ja innoissaan vauvasta ja sanoi, että aika ihanaa vaikka tulee olemaan raskasta. Päivä kerrallaan. Haen viikkonäytöllisen testin tänään ja katon mitä se sanoo. :D

Mun ensimmäisen ja ainoan plussan esittely miehelle ei menny ihan ku elokuvissa. Oli siis ivf käynnissä, täällä siihen kuuluu aina raskaustesti verikokeella. Itse tein päivää ennen liuskan, koska en olis varmaan koskaan uskaltanu soittaa niitä tuloksia ellen olis valmiiks tienny mitä odottaa. Heräsin joskus kuudelta kun jännitti niin paljon, ja plussahan siihen tikkuun tuli. En kehdannut herättää miestä, joten odottelin sitten ihan pistoksissa monta tuntia että suvaitsee itse herätä (oli sunnuntai). Kun siten lopulta heräsi ja minä näytin tikkua, hänen vastauksena oli "jaa". Olipahan aikamoinen antikliimaksi :hilarious: on saanut ehkä muutaman kerran tästä reaktiostaan kuulla... :angelic:

Mäkin rakastan käsitöitä, just on lapsikin taas sen verran venähtänyt että pääsee ompelemaan iiiison kasan vaatteita :smiley-bounce013

Ja mahtavia plussia täällä, kukas testaa seuraavaksi? :)

Suuret onnittelut kaikille plussanneille, vahvistumisia haamuille ja plussatuulia vielä positiivista testiä odottaville :Heartred

Itselläni viikot 14+1 menossa, nt-ultra onnellisesti takana (oli viime viikon maanantaina) ja pikkuhiljaa alan luottaa tähän raskauteen ja iloita siitä alun hermoilun ja pelkäämisen jälkeen. Luen edelleen aktiivisesti tätä ketjua ja toivon kaikille pikaista plussaa!

Onnea SusuPala!

Ihana kuulla twisted ❤️

Täälläkin käsityöihminen! Ompelen lähes kaikki lasten ja omat vaatteet. Miehelle toki myös välillä. Mulla on työhuone eli ompsu kotona, mun pieni pala taivasta ❤️

Täällä kierto etenee hyvällä fiiliksellä, jotenkin vaan onnellinen olo. Kp12 menossa ja mies toi eilen lisää greippimehua :grin
Mökillä ollaan aina vaan,tänään tosin lähdetään yöksi tai pariksi kaupunkiin.
Kovasti odotetaan ens viikonloppua ja kahdenkeskistä aikaa ❤️

Takaisin