Raskaaksi 2019

Mua kiinnostaa farmasia ja kirjanpito. Mutta farmasian opiskelua varten pitäisi lähteä Kuopioon tai Helsinkiin enkä perheellisenä pysty sellaiseen rumbaan. Kirjanpito voisi olla helpompi toteuttaa, riittäisi lyhyempi opiskelu, mutta onkohan se duunina ihan tylsää o_O

En tiedä onko edelleen mahdollista mutta mun lapsuuden naapuri kouluttautui farmasian alalle oppisopimuksen kautta joku 10v sitten.. Voishan sitäki mahdollisuutta tutkia :)

Tsempit jälleen kaikille :Heartred

Hirvee kiire koko ajan ja tosi tylsää muutenki kirjotella kun ei oo mitään kerrottavaa, ovista tikutan jo. Mutta eihän se nyt vielä tuu, toivottavasti kuitenki tulee tässäkin kierrossa :thumleft

Mulla on jo kaks ammattia ja lähden kolmatta opiskelemaan ens syksynä jos saan opiskelu paikan. Paitsi jos jään tietty äitiyslomalle ennen sitä :gen053
Valmistuin vuonna 2003 kokiksi ja 2015 lähihoitajaksi. Mun selkä on niin kakkana etten voi noita hommia tehdä. Nyt sit haaveena laborantin tutkinto saada opiskeltua :gen014

Katsellaan mitä elämä tuo eteen..

Pitihän se mennä testaamaan, vaikka ei ois pitänyt :grin mut joo, dpo11 tänään ja nega tuli. Menkkoja oottelen siis saapuvaksi ke

En saa hyvällä valolla nyt otettua kuvaa, esikoinen kun on kotosalla, ja ei viitsi vielä paljastaa mitään. Tiedän että toivoo sisarusta, (tai no viime aikoina on toivonut 4 vuotiasta pikkuveljeä :grin)
Tuollanen viiva, siinä viivassa on punertavaa väriäkin luonnonvalossa, ja testiajalla ilmestyi.
Vai näkyykö siinä muille viivaa, vai onko mulla viivalasit :hilarious: purin testinkin ja sielä se viiva oli edelleen, ei siis ees mikään varjo :grin
Tosin lupasin etten innostu niiku viime kierrossa. Oottelen edelleen menkkoja tapahtuvaksi 2 päivän päästä. Mut pieni toivonkipinä.

Liitteet

• IMG_20190805_142206.jpg
    IMG_20190805_142206.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 200
En saa hyvällä valolla nyt otettua kuvaa, esikoinen kun on kotosalla, ja ei viitsi vielä paljastaa mitään. Tiedän että toivoo sisarusta, (tai no viime aikoina on toivonut 4 vuotiasta pikkuveljeä :grin)
Tuollanen viiva, siinä viivassa on punertavaa väriäkin luonnonvalossa, ja testiajalla ilmestyi.
Vai näkyykö siinä muille viivaa, vai onko mulla viivalasit :hilarious: purin testinkin ja sielä se viiva oli edelleen, ei siis ees mikään varjo :grin
Tosin lupasin etten innostu niiku viime kierrossa. Oottelen edelleen menkkoja tapahtuvaksi 2 päivän päästä. Mut pieni toivonkipinä.

Kyllä mä nään jotain!! :)

Mun näytöllä en näe mitään, mutta sekin voi olla astetus vain! Toivottavasti on jotain ja vahvistuisi! Mä vähän ajattelin mennä testailee tänään ennen kuin mies tulee kotiin, vahva negafiilis vaikka aiemmin kerroin noita mun tuntemuksia. Raportoin myöhemmin tilannetta!

Tämä tunne kun näet jotain mutta et tiedä onko se yritys vai onnistunut! Yaiks :nailbiting: Lupaan, että tuo oli selkeämpi luonnossa. Mulla on enää 2 digiä kaapissa, molemmat kestää vielä 2 vuotta joten ei ole kiire niiden kanssa. Jos olisin muistanut mennä kaupan/apteekin kautta vain :inpain:

Tämä tunne kun näet jotain mutta et tiedä onko se yritys vai onnistunut! Yaiks :nailbiting: Lupaan, että tuo oli selkeämpi luonnossa. Mulla on enää 2 digiä kaapissa, molemmat kestää vielä 2 vuotta joten ei ole kiire niiden kanssa. Jos olisin muistanut mennä kaupan/apteekin kautta vain :inpain:
Jatkoa omaan juttuun, jos pystyn pitämään salassa noin 2 viikkoa niin tämä olisi miehelleni erinomainen syntymäpäivälahja :love017

Jatkoa omaan juttuun, jos pystyn pitämään salassa noin 2 viikkoa niin tämä olisi miehelleni erinomainen syntymäpäivälahja :love017

Mun piti aluks salata mieheltä pari pv et nään vahvistuuko viiva. Loppujen lopuks pystyin oleen hiljaa vissiin 4 tuntia :grin:grin:grin

Mun piti aluks salata mieheltä pari pv et nään vahvistuuko viiva. Loppujen lopuks pystyin oleen hiljaa vissiin 4 tuntia :grin:grin:grin
Mä olisin ollut hiljaa tästä työpaikasta mutta se laittoi viestiä että meille oli yritetty tuoda pakettin ja minä en ollut kotona! En sit lähtenyt valehtelemaan että olin lenkillä tms, koska me oltiin sovittu että mennään yhdessä tänään. Vaikka nyt olisi aivan karmein aika olla raskaana eikä ole työpaikkaa niin en ikinä toivoisi ettei tämä tapahtuisi nyt vain siksi että on huono aika. Laskettu aika olisi huhtikuussa:bookworm: mutta nyt painan jarrua ennen kuin mitään muuta ajttelen ja suunnittelen!!

Mä lupasin testata vasta illalla uudestaan, mut äsken kokeilin sen liuskatestinkin, niin samanlainen hyvin haalea viiva siihenkin. Eilisessä samanlaisessa ei ollut mitään. Apua :grin
Mut sit samalla käynnillä paperiin jäi jotain ovisliman kaltaista kirkasta limaa jossa oli muutamia veriviiruja :sorry:
Että onko taas joku kiinnittymis yritys vai mitä. Mulla ei siis oo normaalisti mitään ylimääräsiä vuotoja, muuta ku ovis päivänä tai ennen ovista n. Tunnin verta, mut tässä kierrossa ollut dpo 1-5 ja sit dpo 9.

Tää menee silti jännäksi. Haamuviivat tuo ees jotain toivoa tähän haaveiluun :)

Mä olisin ollut hiljaa tästä työpaikasta mutta se laittoi viestiä että meille oli yritetty tuoda pakettin ja minä en ollut kotona! En sit lähtenyt valehtelemaan että olin lenkillä tms, koska me oltiin sovittu että mennään yhdessä tänään. Vaikka nyt olisi aivan karmein aika olla raskaana eikä ole työpaikkaa niin en ikinä toivoisi ettei tämä tapahtuisi nyt vain siksi että on huono aika. Laskettu aika olisi huhtikuussa:bookworm: mutta nyt painan jarrua ennen kuin mitään muuta ajttelen ja suunnittelen!!
Olisipa ihanaa jos teillä tärppäisi, mä näin tossa testissä kans haamun esi-isän :) työasiat järjestyy aina tavalla tai toisella!

Jänniä viivoja, toivotaan vahvistumista!

Mä olen myös alanvaihtaja, nyt käynnistyy toivottavasti vika opiskeluvuosi tästä uudesta alasta :) aineenopettajaksi Helenan tavoin valmistumassa, mutta saa nähdä. Opettajan ala on mulle aina ollut sellainen että välillä kuulostaa kivalta ja välillä painajaiselta :hilarious: lisäksi mulla on DI:n tutkinto, eli aika paljon kaikkea pystyisi kyllä tekemään. Viime vuonna hainkin paria ei-opettajan työtä jotka kuulosti kivoilta, mutta en sitten haastattelua pidemmälle päässyt.

Mitkä Helena sun aineet on? Voiko niillä tehdä jotain muuta työtä ilman (suurempaa) lisäkoulutusta?

Haamuviivoille vahvistumisia! :Heartred

Mulla on ollu koko päivän ny jotenki iha hirvee olo, kaikki ärsyttää ja itkettää ja tekis vaan mieli mennä nukkumaan, jos huomenna olis parempi päivä. Sain aikaseksi miehenki kanssa riidan, enkä edes ite tiedä mikä mua niin ärsyttää ja itkettää. Tälläsia päiviä mulla on toisinaan mutta ne ajottuu yleensä loppukiertoon niin nyt vähän hämmästyttää kun on vasta Kp12. :wideyed: Mulla varmaan kyllä nyt jotenki hormonit ihan sekasin. :sorry:
On tää vaikeeta olla nainen:arghh: :banghead: :bag:
Ja anteeksi vuodatuksen:sorry:

Takaisin