Raskaaksi 2019

Kiitos!
Tää tuntuu kyllä tällä hetkellä taas niin sonnalta. Kyllä mä tiesin et se kontrolli tulee mut toivoin et olis ehtinyt sen ivf:n tekemään. Voihan se olla ettei toi kontrolli sitä siirrä mut katotaan nyt. Tyhmää kun jouduin viel siirtää sitä aikaa kun näyttää siltä et menkat on just silloin. Plaah.

Älä sinä tai kukaan muukaan mun ulinoiden takia jätä omista murheista puhumista!
Mä oon niin tottunut näihin et ei pitäs enää ulista mut minkä teet!

Kyllä täällä kaikki saa märistä. Samoista asioistahan mäkin olen märissyt vuoden alusta saakka:banghead: mutta nyt toivotaan, että pääset hoitoihin saakka ja sieltä tilaukseen yksi pieni nyyttinen:Heartred :smiley-angelic001 mun kohtalo on varmaan käyttää pian vaippoja kuukaudet läpeensä:sad010mä en tajua miksi jonkun kroppa tekee tällaists:finger:

Okei, se vois selittää nää mun kierto häiriöt ja sen ettei oo tärpännyto_O mut ehkä en rupee ny ite tekee itelleni vielä diagnoosia, katotaan mitä se gyne sit sanoo kun sinne pääsen:hilarious:

Onks sulla jo aika varattu/tulossa vai odotteletko vielä?

Dpo10 tänään, yleensä oisin testannut jo mutta nyt aattelin oottaa alkaako menkat ke. Jos ei niin sit testiä.. Oireetonta on, oon yli viikon ootellut tissikipua saapuvaksi, joka ainoassa kierrossa tähän saakka se on tullut ennen menkkoja mut ei ainakaa vielä näy.

Onks sulla jo aika varattu/tulossa vai odotteletko vielä?

Mulla on soittoaika 28.8 naistentautien/lapsettomuuspoli, niin sillon kai saan ajan sieltä. Niillä vissiin joku kesäloma tai vastaava tuolla sairaalassa kun mieskin sai siemennestenäytteen viennille ajan vasta 28.8:wideyed:

Mä en oo koskaan tehny raskaustestiä, aina vaan oottanu ne menkat mutta nyt on jotenkin haluisin tehä mutta kuinka aikasin ees kannattaa miettii? Nyt on dpo 4 tai 5

Mä en oo koskaan tehny raskaustestiä, aina vaan oottanu ne menkat mutta nyt on jotenkin haluisin tehä mutta kuinka aikasin ees kannattaa miettii? Nyt on dpo 4 tai 5

Jos haluut ja riittää et ehkä vois jo jotain näkyä, niin dpo9 ainakin on mahd näkyä. Joillakin näkyy vasta dpo14---> eli kaikki siinä välissä on mahdollista.

Okei, kiitos viikon siis jos vielä malttais :smiley-angry017

Nooh mulla nyt dpo6 ja testaan tiistaina (vaan siks ku miehel synttärit, en kyl usko näkeväni mitään) ja sit viimeistään pe dpo11 taas, jos maltan sinnekään asti :angelic: piiinaaavaaaaa

Nooh mulla nyt dpo6 ja testaan tiistaina (vaan siks ku miehel synttärit, en kyl usko näkeväni mitään) ja sit viimeistään pe dpo11 taas, jos maltan sinnekään asti :angelic: piiinaaavaaaaa
Mä tein noilla sofin testeillä ja en niitä kyllä ota selvää että vähän sen oviksen ajankohta on epäselvä, mutta koska talleteltu on vähän liiankin paljon (jos ohjeisiin on uskomista) niin haluisin helpotusta piinaan, arki alkaa niin ehkä mieli vähän rauhottuu

Mä menin testaamaan nyt dpo 11 ja negahan sieltä tuli. Tuli vaan sellane olo et pakko testata, etten ala kuvittelee lisää oireita :grin
Ärsytys olo on kasvanut tänää, itse asiassa pahempikin ärsytys ku normi pms aikaan. Mut vaikka onki vasta dpo 11,nii arvasin et tästä kierrosta ei plussaa tuu saamaan. Jotenkin vaan vaisto sen kertoo. Tänää tuli myös toinen sellanen limatulppa. Liekö sit ollut "tupla ovis" kuten epäilinkin, kun aina tullut vaan yks ns. Limatulppa. Toki meinaan testata ens viikolla vielä uusiksi.

Tänään ollut vilu, mut helposti tullut kuuma ku siivonnut, tai oikein hiki. Ja hengästymistä ja aivastelua, mut nenäki meni vähän tukkoon. Nippailuja molemmin puolin, ja menkkajomoja, koko päivän päärä särkenyt ja janottanut hirveesti. Rinnay vihloo, muttei varsinaisesti oo kipeät kuten plussa kierrossa oli.

Mä tein noilla sofin testeillä ja en niitä kyllä ota selvää että vähän sen oviksen ajankohta on epäselvä, mutta koska talleteltu on vähän liiankin paljon (jos ohjeisiin on uskomista) niin haluisin helpotusta piinaan, arki alkaa niin ehkä mieli vähän rauhottuu

Joo onneks töissä pystyy hetken olla miettimättä... toisaalta en haluis sitä kp1 liian nopeesti myöskään.. Äääh ei jaksais enää negoja. Ens kierrossa sit pakko tärppää jos ei nyt :arghh::arghh:

Joo onneks töissä pystyy hetken olla miettimättä... toisaalta en haluis sitä kp1 liian nopeesti myöskään.. Äääh ei jaksais enää negoja. Ens kierrossa sit pakko tärppää jos ei nyt :arghh::arghh:
Paljon teillä on yk takana?

Paljon teillä on yk takana?

En jaksa taas laskea niitä mutta vuosi sit elokuun lopussa lopetin ehkäisyn. Yk5 tulin raskaaks joka meni kesken 3viikkoa plussasta. Saattoi olla tuulimuna. Että kohta pitäis soitella julkiselle hoidoista.. Nyt eka letrokierto-terolut menossa. Miestä ei ole tutkittu. Yritän saada sen viimeistään ens kuussa tutkimukseen...

Kp 3 ja vuotaaaaa. Ihan tolkuttoman paljon, pari isohkoa hyytymääkin tullut. :bored: Noh, toivottavasti vuoto vähenee kierukan poiston jälkeen, ellei sitten heti satu raskautumaan... :angel4

Tsemppiä kaikille seuraavaan yritykseen ja Susupalalle onnea :happy:

En jaksa taas laskea niitä mutta vuosi sit elokuun lopussa lopetin ehkäisyn. Yk5 tulin raskaaks joka meni kesken 3viikkoa plussasta. Saattoi olla tuulimuna. Että kohta pitäis soitella julkiselle hoidoista.. Nyt eka letrokierto-terolut menossa. Miestä ei ole tutkittu. Yritän saada sen viimeistään ens kuussa tutkimukseen...
Meillä tulee joulukuussa vuosi täyteen just yks ilta kun ei tullu uni niin mietin noita hoitaja ja mitäköhän mies on niistä mieltä? Pitäskö alkuvuodesta soittaa johonkin... ei tästä kuitenkaan tuu lasta eikä pas***

Meillä tulee joulukuussa vuosi täyteen just yks ilta kun ei tullu uni niin mietin noita hoitaja ja mitäköhän mies on niistä mieltä? Pitäskö alkuvuodesta soittaa johonkin... ei tästä kuitenkaan tuu lasta eikä pas***

Voi kestää puol vuotta et rupee tapahtumaan kunnolla et kai sinne pitäis soitella :sad010 jotenkin en haluis vaan haluisin uskoa et kyl se tästä tärppää viel tänä vuonna. Paitsi jos miehen tulos överihuono niin ehkei sit...

Takaisin