haaveilija31
Puuhakas puhuja
SusuPala plussa näkyy, onnea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi tummua nopeastikin eli kandeis jo kaks kertaa päivässä tai ainakin huomennakin? Riippuu nyt mitä tämä tummuminen tarkoittaa
Onko kenelläkään syljestä tehtävää ovistestiä ollut käytössä? Miettinyt sellasta, mut jos se onkin hyvin vaikea tulkita, nii tulis varmaan liuska testejäkin käytettyä, nii onko se sit se ja sama hankkiiko sellasta
Menkkaolo :bag: Nyt kyllä närästää ja päätä särkee, mutta suurin syy taitaa olla esikoisen eiliset synttärit ja tuli hieman herkuteltua Alamahaa nippaillu ja jomotellu ihan niinku viime kierroissakin... Mut uskon, että pregcheck ei antais noin hienoo viivaa (kuva otettu n. 10 min dippaamisesta), jos ei olisi jotain tarrannut kiinni Täytyy käydä nyt testikaupoilla, että voi vähän seurailla. Ja digi, kun sitä en koskaan esikoisesta tehnyt!!Mitä oireita? Mulla suunnilleen sana dpo eikä menkkoja näy.
Hei täällä varmaan osais joku kertoa et onko mahdollista tulla pcos vasta myöhemmällä iällä? Kun mulla tosiaan noi 2 aiempaa lasta jotka oon saanut 20-22 vuotiaan eikä sillon ollut mitään "ongelmaa" raskaaksi tulemisen kanssa eikä myöskään kuukautisren kanssa. Mutta nyt muutama noin 4vuotta sitten alko kuukautiset niukentumaan ja nyt kun luin noita pcos oireita niin sopis muhun hyvin mut onko se mahdollista tulla tälleen myöhemmin ja täytän kohta 30 vuotta.
Olipa sekava teksti mut jos joku edes ymmärtäisi mitä haen takaa?
Mun käsityksen mukaan on mahdollista
Kannatti eilen tänne vähän purnata, meillä oli yöllä lasten nukkuessa oikein mukavaa kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa Juteltiin vauvajuttuja, googlasin ja luettiin juttuja miten sais paremmat zäänssit tyttöön yms.
Meillä siis perheessä jo kaks poikaa ja yks tyttö, niin toinen tyttö ois haaveissa, vaikka toki kumpi vaan ois tervetullut
Kannatti eilen tänne vähän purnata, meillä oli yöllä lasten nukkuessa oikein mukavaa kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa Juteltiin vauvajuttuja, googlasin ja luettiin juttuja miten sais paremmat zäänssit tyttöön yms.
Meillä siis perheessä jo kaks poikaa ja yks tyttö, niin toinen tyttö ois haaveissa, vaikka toki kumpi vaan ois tervetullut
Mulla tuli kontrolliaika naistentauseille ens kuun puoleen väliin. Silloin olis just alkamassa pistelyt tai olisin n. 2vkoa käyttänyt jo synarelaa. En yhtään yhtään yhtään halua siirtää enää hoitoja. Koska jos ne sanoo taas että odotetaan tulokset ni menee lokakuuhun, ainakin. :banghead: no olen nyt viikonlopun tätä yrittänyt niellä. Laitan polille kyselyn aiheesta kun menkat alkaa niin päättävät sitten. Jos siirtyy niin minkä sille taaskaan voin:arghh:
Vasta 4x siirretty ja reilu vuosi ensikäynnistä mut elämä on
Eniten pelottaa et jos se on uusiutunut ni sit taitaa jäädä vauvahaaveet :arghh: