Raskaaksi 2019

Voi tummua nopeastikin eli kandeis jo kaks kertaa päivässä tai ainakin huomennakin? Riippuu nyt mitä tämä tummuminen tarkoittaa :p

Oli vasta vähän tummunut ja mulla pitkät kierrot yleensä vähintään 36 päivää ja ovis kivut ollu yleensä näissä 36 päivän kierrossa noin kp20 niin en ihan usko että vielä olis ovis kovin lähellä. Mutta en oo vielä ikinä saanu ovista tikulle niin en sitten tarkkaan tie millon on ovis. Eikä vielä ainakaan oo mitään muita merkkejä oviksesta.
Jos en tässä kierrossa saa ovista tikulle niin ens kierrossa testaan koko kierron ajan menkkojen loppumisesta alkaen joka päivä vähintään kerran:hilarious:

Viimeksi siis kun joskus tikutin ovista niin mulla vaan tummu ja vaaleni ja tummu jne.. Mutta en saanu lainkaan kunnon plussaa kun ovistestit kuin loppu sit kesken niin nyt aloitin kans suht ajoissa vaikka luulen että ei vielä oo ovis lähellä. Nyt oon varannut testejäkin vähän enemmän:grin

Onko kenelläkään syljestä tehtävää ovistestiä ollut käytössä? Miettinyt sellasta, mut jos se onkin hyvin vaikea tulkita, nii tulis varmaan liuska testejäkin käytettyä, nii onko se sit se ja sama hankkiiko sellasta :grin

Onko kenelläkään syljestä tehtävää ovistestiä ollut käytössä? Miettinyt sellasta, mut jos se onkin hyvin vaikea tulkita, nii tulis varmaan liuska testejäkin käytettyä, nii onko se sit se ja sama hankkiiko sellasta :grin

En suosittele. Välillä tulee vaan suttua näkyviin ja näyttää tosi pitkään sellaista oviskuviota, kun sattuu saamaan oikeanlaista sylkeä siihen.

Mitä oireita? Mulla suunnilleen sana dpo eikä menkkoja näy.
Menkkaolo :bag::joyful: Nyt kyllä närästää ja päätä särkee, mutta suurin syy taitaa olla esikoisen eiliset synttärit ja tuli hieman herkuteltua :shy: Alamahaa nippaillu ja jomotellu ihan niinku viime kierroissakin... Mut uskon, että pregcheck ei antais noin hienoo viivaa (kuva otettu n. 10 min dippaamisesta), jos ei olisi jotain tarrannut kiinni :bored: Täytyy käydä nyt testikaupoilla, että voi vähän seurailla. Ja digi, kun sitä en koskaan esikoisesta tehnyt!!:smug:

Pahoittelut Helena :sorry: On tämä niin raadollista, kun itse varovaisesti tuulettaa onnistumista ja toinen kohtaa taas kp ykkösen..:sad001

Hei täällä varmaan osais joku kertoa et onko mahdollista tulla pcos vasta myöhemmällä iällä? Kun mulla tosiaan noi 2 aiempaa lasta jotka oon saanut 20-22 vuotiaan eikä sillon ollut mitään "ongelmaa" raskaaksi tulemisen kanssa eikä myöskään kuukautisren kanssa. Mutta nyt muutama noin 4vuotta sitten alko kuukautiset niukentumaan ja nyt kun luin noita pcos oireita niin sopis muhun hyvin mut onko se mahdollista tulla tälleen myöhemmin:confused004 ja täytän kohta 30 vuotta.
Olipa sekava teksti mut jos joku edes ymmärtäisi mitä haen takaa? :hilarious:

Susupala onnea:Heartbigred mekin kuultiin että lähipiiriin tulee lisää vauvoja:Heartbigred

Oon pahoillani Helena kp1:stä.

Täällä tiputtelu jatkuu, kp11. On kyllä just sellainen musertunut fiilis näistä. Ei vaan omaan päähän mahu, että miten muka tässä voisi ikinä tulla raskaaksi näillä vuotomäärillä... Odotan kyllä että pääsis niihin hoitoihin, kyllä nää vetää niin mielen mustaksi luomuplussan suhteen.

Hei täällä varmaan osais joku kertoa et onko mahdollista tulla pcos vasta myöhemmällä iällä? Kun mulla tosiaan noi 2 aiempaa lasta jotka oon saanut 20-22 vuotiaan eikä sillon ollut mitään "ongelmaa" raskaaksi tulemisen kanssa eikä myöskään kuukautisren kanssa. Mutta nyt muutama noin 4vuotta sitten alko kuukautiset niukentumaan ja nyt kun luin noita pcos oireita niin sopis muhun hyvin mut onko se mahdollista tulla tälleen myöhemmin:confused004 ja täytän kohta 30 vuotta.
Olipa sekava teksti mut jos joku edes ymmärtäisi mitä haen takaa? :hilarious:

Mun käsityksen mukaan on mahdollista

Mun käsityksen mukaan on mahdollista

Okei, se vois selittää nää mun kierto häiriöt ja sen ettei oo tärpännyto_O mut ehkä en rupee ny ite tekee itelleni vielä diagnoosia, katotaan mitä se gyne sit sanoo kun sinne pääsen:hilarious:

Olipas se muuten aika paljonkin tummunu:wideyed: mut luulen että pissan vahvuuskin ollu niin paljon vahvempi tänään ku tein aamupissasta, edellinen oli laimeeta päiväpissasta.

Liitteet

• IMG_20190804_120216.jpg
    IMG_20190804_120216.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 102
Kannatti eilen tänne vähän purnata, meillä oli yöllä lasten nukkuessa oikein mukavaa kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa ❤️ Juteltiin vauvajuttuja, googlasin ja luettiin juttuja miten sais paremmat zäänssit tyttöön yms. :hilarious:
Meillä siis perheessä jo kaks poikaa ja yks tyttö, niin toinen tyttö ois haaveissa, vaikka toki kumpi vaan ois tervetullut❤️

Kannatti eilen tänne vähän purnata, meillä oli yöllä lasten nukkuessa oikein mukavaa kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa ❤️ Juteltiin vauvajuttuja, googlasin ja luettiin juttuja miten sais paremmat zäänssit tyttöön yms. :hilarious:
Meillä siis perheessä jo kaks poikaa ja yks tyttö, niin toinen tyttö ois haaveissa, vaikka toki kumpi vaan ois tervetullut❤️

Oliko muuta järkevää vinkkiä kuin et pari päivää vanhat siittiöt?

Onnea SusuPala! :Heartred

Täällä dpo7. Eilen pari vihlaisua alamahassa ja tänään myös pientä nipistystä. Joku ihmeen flunssa/allergia/mikä lie koittaa päälle kolmatta päivää. Hölmö pää pitää sitäkin kiinnittymisoireena... Ens torstaina pitäis lähtee reissuun. Ei oo yhtään hyvä aika sairastaa nyt. :smiley-angry019

Meillä taas olis toiveissa poika kun mulla poika ja tyttö ja miehellä kaks tyttöä niin olis se poika kiva:grin vaikka tosiaan kumpi vaan silti käy:happy:

Mulla tuli kontrolliaika naistentauseille ens kuun puoleen väliin. Silloin olis just alkamassa pistelyt tai olisin n. 2vkoa käyttänyt jo synarelaa. En yhtään yhtään yhtään halua siirtää enää hoitoja. Koska jos ne sanoo taas että odotetaan tulokset ni menee lokakuuhun, ainakin. :banghead: no olen nyt viikonlopun tätä yrittänyt niellä. Laitan polille kyselyn aiheesta kun menkat alkaa niin päättävät sitten. Jos siirtyy niin minkä sille taaskaan voin:arghh:
Vasta 4x siirretty ja reilu vuosi ensikäynnistä mut elämä on :sad001
Eniten pelottaa et jos se on uusiutunut ni sit taitaa jäädä vauvahaaveet :arghh:

Voi että, onpa kurja juttu:( toivottavasti ei olis uusinut! Täällä kaikki ulokkeet ristissä sen asian puolesta:Heartred tuntuu taas omat märinät niin pieniltä näiden asioiden rinnalla. Kumpa pääsisitte niihin hoitoihin!

Takaisin