Raskaaksi 2019

Vähän sikin sokin nuo testit mut tuo sahaava viiva hämmästyttää, ikinä ei oo käynyt noin. Aina on tullut 2 päivän ajan vahvenevaa viivaa, eikä tuollasta vaaleeta johonki väliin päivää. Taidan kohta heittää ovistestit kaapin perälle ja kuunnella kroppaa :grin

Liitteet

• IMG_20190723_122153.jpg
    IMG_20190723_122153.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 114
Oon muuten huomannut et nyt ku oon syöny tän kierron noita mamma vitamiineja niin mun kynnet on kasvanut pidemmiksi ja paksu miks ja on paljon valkosemmat kun ennen:wideyed: ennen oon syöny jotai perus vitskuja ja b-vitskuja+foolihappoa (enkä oo muistanu joka päivä otta).
Nyt oon noita mamma vitamiinejä ottanu säännöllisesti koko kierron ajan ni huomasi tän et kynnet paremmat. Ennen on ollu lohkeilevat ja aika läpinäkyvät kynnet. Onks muilla noita mammavitskuja käytössä jo nyt yrittäessä?

Oon syöny mammavitskui raskaudesta asti (maaliskuu), tai pidin hetken taukoa km jälkeen. Kesäsin mul aina vahvistuu kynnet auringon ansiosta :) et nyt en osaa sanoa onks vitskut vaikuttanu..

Oon muuten huomannut et nyt ku oon syöny tän kierron noita mamma vitamiineja niin mun kynnet on kasvanut pidemmiksi ja paksu miks ja on paljon valkosemmat kun ennen:wideyed: ennen oon syöny jotai perus vitskuja ja b-vitskuja+foolihappoa (enkä oo muistanu joka päivä otta).
Nyt oon noita mamma vitamiinejä ottanu säännöllisesti koko kierron ajan ni huomasi tän et kynnet paremmat. Ennen on ollu lohkeilevat ja aika läpinäkyvät kynnet. Onks muilla noita mammavitskuja käytössä jo nyt yrittäessä?

Minä alotin loppuvuodesta syömään mammavitamiineja, kun tulin raskaaksi ja syön edelleen. Allergioiden rajottaman ruokavalion takia söisin muutenki monivitamiinia, niin ajattelin, että sama jatkaa noilla mammaversioilla vaikkei juuri niille ole tarvetta nyt.

Mulla tulee

Mun miehellä on kans diabetes :grin onks sulla siis ykköstyuppi?

Mulla on "epäselvä" kakkostyyppi, eli jostain haimajutusta johtuva. Sairastuin parikymppisenä, eli n. 10v sitten. Tabletit ei ole auttaneet, joten insuliinilla mennään. Metformiinia söin viimeraskauden aikana, jotta paino ei nousisi liikaa (loppujenlopuksi olin 7kg kevyempi synnytyksen jälkeen kun raskauden alkaessa) Ykköstyyppiin verraten minulla ei ole niin jyrkkiä nousuja tai laskuja verensokerissa, vaan pysyy kohtalaisen tasaisena paitsi raskausaikana...

Kp1 yk12. Ei vituta yhtään vähempää, vaikka 7 päivää ennen menkkoja alkoi ”tiputtelu”, eli oli kyllä tiedossa.

Varasin elokuun alkuun soittoajan yksityiselle gynelle, joka laittaa lähetteen tutkimuksiin. Oli puhe, että kesän jälkeen soitellaan, mutta laittakoot sen lähetteen sitten myöhemmin vireille, jos on liian aikasta.

Tsemppiä kaikille. :Heartpink

AZ, on käytössä mammavitskut jo nyt yrityksessä. Lisäksi foolihappo, D, omega, ubikinoni, valkosipulikapselit, biotiini ym. Vehnistä otan kun kotona ollaan, jääkaappikamaa ni en jaksa kuskailla.
Oon aika reipas noitten lisien kanssa :joyful:

Mulla on käytössä foolihappo (menkkojen aikaan foolihappo/rauta/c -tabletti viikonajan) , D, laaja B-vitamiini, vehnänalkioöljy, maca-jauhe 3vk kuureina, ja välillä ennen ovulaatiota teetä jossa mm. Kehäkukkaa.

Hitsit, aloinhan mä stressata nyt kun ollaan aloittelemassa yritystä. En halua, että seksi muuttuu mitenkään. Meillä on sillä saralla toiminut aina hyvin, halut ja mieltymykset ovat aika samalla tasolla, seksi on meidän suhteessa melkein se kulmakivi joka aina toimii. Sitä on nykyisinkin varsin usein, määrää ei tarvitse lisätä lasta toivoessa, mutta ennemminkin se, että mä en halua ruveta intoilemaan ovispäivistä tai tikuttelemaan mitään. Teinhän päätöksenkin jo aiemmin, etten ryhdy siihen, koska en halua ns pilata aitoutta ja intoa siitä mietiskelemällä päiviä tai tikkuja, mutta nyt aloin miettiä asiaa uudelleen miehen kysymyksen jälkeen. Hän siis kysyi eilen, että no, joko meidän täytyy kohta valita kalenteristä päivät, harrastaa tietyissä asennoissa ja vaan puolikuun aikaan? Selkeästi sävy oli vähän nyreä. Oonkohan näyttänyt jo merkkejä siitä, että tarttis jotakin eri tavalla tehdä lasta toivoessa..? Toisaalta hän kysyi jo aiemmin, mitä me voidaan tehdä että saadaan tyttö. :grin

Mulla oli ihan samat ajatukset vähän yli vuosi sitten, mutta kummasti muuttui kun ei muutamassa kuukaudessa tapahtunut mitään :oops:

Mutta siis niin kauan kun vaan maltat olla sen kummemmin ajattelematta ja mittaamatta niin mee ihmeessä niillä! Väkisinkin tuo lisästressiä seksiin, kun liikaa alkaa tarkkailla. Tosin meillä nyt jo lähes takas alkupisteessä, kun usko raskautumiseen luomuna alkaa olla 0. Jos ei muuta hyvää, niin rentous ainakin osittain palannut tähän yrittämiseen.

Siis hetkeksi ennen kuin viimeisetkin rippeet rentoudesta kaikkoavat hoitojen myötä :hilarious:

Herranjestas tätä ovisliman määrää, ikinä ei näin paljoa oo tullut, vaikka aina tuleekin runsaasti. Nippailee molemmin puolin,(lisänä nivuskivut) en osaa enää sanoa kummalta irtoaa, vai irtoaako kummastakin :wideyed: testaan vielä illalla ovis testillä, sit unohdan sen homman ja luotan vaan kropan tuntemuksiin. Pitää nyt toivoa, että mies jaksaa vielä tänään illalla touhuta, kun nää helteet vähän rassaa ja aamusta aikainen herätys. Sit nautin vaan reissusta ja kylpylä lomasta :)

Kävin kaverin kanssa kaupungilla etsimässä vauvan vaatteita hänen kaverinsa pian syntyvälle lapselle. Sai itseä pidätellä siellä :facepalm:Mutta en kestäisi vaatetta kaapin perällä, jos yritys venyisikin... :sorry: Nyt kuitenkin jo yk5 piinailut menossa. Tai "jo", en tiedä. Toivoin, että suvun hedelmällisyys olisi ollut yhtä vahva omallakin kohdalla :confused005

Toi on kyllä niin per
Kp1 yk12. Ei vituta yhtään vähempää, vaikka 7 päivää ennen menkkoja alkoi ”tiputtelu”, eli oli kyllä tiedossa.

Varasin elokuun alkuun soittoajan yksityiselle gynelle, joka laittaa lähetteen tutkimuksiin. Oli puhe, että kesän jälkeen soitellaan, mutta laittakoot sen lähetteen sitten myöhemmin vireille, jos on liian aikasta.

Tsemppiä kaikille. :Heartpink

Toi on kyllä niin persuuksesta:( pahoittelut. Täältä vahva suositus lugeille, pitää tipputtelun tosi hyvin!

Täällä dpo10. Lugejeb buustaamat keltarauhasoireet (näpyt ja tissikipu) alkaa olla poissa. Että eiköhän tämäkin keltarauhanen oo surkastunut ja saa alkaa odottelee kp1stä...

Mitä ootte mieltä. Lopetin pillerit pari kk sit ja ollaan miehen kanss käytetty kondomia sen jälkeen. Ja nyt on tiputtelu menkkojen jälkeen sekä niide kanssa sellasta yleistä yökötystä. Kaikki pesuaineet haisee voimakkaalle ja saattaa muutamanki kerran päivässå tuntua että kohta lentää oksennus. Sen mun aikasempi epäily monta kuukautta taaksepäi oleva kemiallinen keskenmeno oli ihan samanlainen. Pitäskö mun varuilta ostaa raskaustesti? Ja siis syöminen helpottaa hetkeks

Itse hyvin todennäköisesti testaisin :angelic:

Vähän sikin sokin nuo testit mut tuo sahaava viiva hämmästyttää, ikinä ei oo käynyt noin. Aina on tullut 2 päivän ajan vahvenevaa viivaa, eikä tuollasta vaaleeta johonki väliin päivää. Taidan kohta heittää ovistestit kaapin perälle ja kuunnella kroppaa :grin

Musta toi kp15 on jo plussa! Tai ainakin noista tummin.

Ovulaatio tapahtuu 24 - 36 tunnin sisään. Aikasin mut hyvä juttu. Kiljuva plussa kerrankin ovis testiin eli paljon tummempi kuin kontrolli. Nyt on kyl talletukset tehty ja muuten meidän aktiivinen seksi elämä jotenkin kärsinyt. Mies ei halua et petyn taas ja välttelee mua. Huomasin myös että se tuttu makea tuoksu hiippailee kylään (ovis haisee minusta kaikilla naisilla makealle, en niin hyvin itsestä huomaa mut ukko hoksii...)

Takaisin