Mitäs sit leikitään? Kp9 ja tulee ruskeaa verta? o.O Voiko greippimehu tehä tän? Ei ikinä oo tullu tällaista..
Ruskea viittais vanhaan vereen ni josko menkkojen jäljiltä jääny vaan jotain?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitäs sit leikitään? Kp9 ja tulee ruskeaa verta? o.O Voiko greippimehu tehä tän? Ei ikinä oo tullu tällaista..
Voi ei Odotin tälle päivälle vahvaa ovisplussaa kun eilen oli jo hyvä viiva tekeillä. Nyt kävin testaamassa ja mitään ei näkynyt! Katsoin uudelleen eilistä viivaa ja se oli entisestään tummunut... Pahus, mahtoiko tämä nyt mennä ohi. Lauantaina en testannut, mutta perjantaina ei näkynyt yhtään mitään. Olisiko siis voinut käydä niin, että lauantai olisikin yhtäkkiä ollut pääpäivä ja eilen jo hieman hiipunut? Kuinka nopeasti nuo yleensä liikkuvat?
Voi ei Odotin tälle päivälle vahvaa ovisplussaa kun eilen oli jo hyvä viiva tekeillä. Nyt kävin testaamassa ja mitään ei näkynyt! Katsoin uudelleen eilistä viivaa ja se oli entisestään tummunut... Pahus, mahtoiko tämä nyt mennä ohi. Lauantaina en testannut, mutta perjantaina ei näkynyt yhtään mitään. Olisiko siis voinut käydä niin, että lauantai olisikin yhtäkkiä ollut pääpäivä ja eilen jo hieman hiipunut? Kuinka nopeasti nuo yleensä liikkuvat?
Jospa oli eilen? Ootteko talletellu kuitenkin sillon tällön?
Voi olla hyvinkin paikkaansa pitävää, mut menkat loppu kp5 ja sen jälkeen ei mitään :D No, katotaan mitä tapahtuu. Perin outoa.Ruskea viittais vanhaan vereen ni josko menkkojen jäljiltä jääny vaan jotain?
Voi että jos oli eilen, hitsi kun en tajunnut. Seksiä oli kyllä mutta ei sellaista josta vauvoja syntyy Voi nyt perhana meidän kanssa...Edellinen talletus jo torstaina
Voi hyvinkin olla, et lauantaina olis plussa tullut. Laita kuva siitä eilisestä?
Tässä se eilinen...
Plussa tai lähellä sitä selvästi. Mulla vahvin näkyy tuossa keskellä eikä kyllä niin vahva kuin sulla.
Sulla näkyy tuossa monella päivällä viiva... Mä näiden näkemiäni perusteella just ajattelin, että jos perjantaina ei näy yhtään mitään niin ei se lauantaiksikaan voi kirjavaksi muuttua.. Mutta ilmeisesti sitten on mahdollista että näkyy vain 2 päivänä väri?
Sulla näkyy tuossa monella päivällä viiva... Mä näiden näkemiäni perusteella just ajattelin, että jos perjantaina ei näy yhtään mitään niin ei se lauantaiksikaan voi kirjavaksi muuttua.. Mutta ilmeisesti sitten on mahdollista että näkyy vain 2 päivänä väri?
Mihin aikaan päivästä oot tehnyt sun ovis testit? Että jos se oliskin niin päin, että eilen jos olisit testannut myöhemmin ja saanut sen ovisplussan, ja tänään tasot tullut jo alas?
Kannattaa varuuksi talletella tänää vielä, jos mahiksia
Mulla tekee niin, että tulee tuon sun eilisen näkönen viiva ennen ovisplussaa, ja ovis plussan jälkeen tulee aika nopeasti nega testi, eli viiva ei haalene pikku hiljaa, vaan ihan romahtamalla. Oon tän huomannut kun oon joskus huvikseni tehnyt päivässä 2-3 ovistestiä. Toki kaikki me ollaan yksilöitä, mulla tapahtuu oviskin monesti todennäköisesti 9-12 tuntiin ovisplussasta, ettei ihan pidä mulla paikkaansa se 24-48 tuntia,vai mikä se aika olikaan