Raskaaksi 2019

Voi ei :( Odotin tälle päivälle vahvaa ovisplussaa kun eilen oli jo hyvä viiva tekeillä. Nyt kävin testaamassa ja mitään ei näkynyt! Katsoin uudelleen eilistä viivaa ja se oli entisestään tummunut... Pahus, mahtoiko tämä nyt mennä ohi. Lauantaina en testannut, mutta perjantaina ei näkynyt yhtään mitään. Olisiko siis voinut käydä niin, että lauantai olisikin yhtäkkiä ollut pääpäivä ja eilen jo hieman hiipunut? Kuinka nopeasti nuo yleensä liikkuvat?

Voi ei :sad001 Odotin tälle päivälle vahvaa ovisplussaa kun eilen oli jo hyvä viiva tekeillä. Nyt kävin testaamassa ja mitään ei näkynyt! Katsoin uudelleen eilistä viivaa ja se oli entisestään tummunut... Pahus, mahtoiko tämä nyt mennä ohi. Lauantaina en testannut, mutta perjantaina ei näkynyt yhtään mitään. Olisiko siis voinut käydä niin, että lauantai olisikin yhtäkkiä ollut pääpäivä ja eilen jo hieman hiipunut? Kuinka nopeasti nuo yleensä liikkuvat?

Jospa oli eilen? Ootteko talletellu kuitenkin sillon tällön?

Voi ei :sad001 Odotin tälle päivälle vahvaa ovisplussaa kun eilen oli jo hyvä viiva tekeillä. Nyt kävin testaamassa ja mitään ei näkynyt! Katsoin uudelleen eilistä viivaa ja se oli entisestään tummunut... Pahus, mahtoiko tämä nyt mennä ohi. Lauantaina en testannut, mutta perjantaina ei näkynyt yhtään mitään. Olisiko siis voinut käydä niin, että lauantai olisikin yhtäkkiä ollut pääpäivä ja eilen jo hieman hiipunut? Kuinka nopeasti nuo yleensä liikkuvat?

Mulla kävi vähä samoin. Torstaina oli vahvistumassa päivällä, mutta illalla ei näkynyt enää kuin hailakka viiva ja seuraavanakin päivänä negaa. Oletan, et ovis sitten oli perjantaina vastoin parempaa tietoa.

Jospa oli eilen? Ootteko talletellu kuitenkin sillon tällön?

Voi että jos oli eilen, hitsi kun en tajunnut. Seksiä oli kyllä mutta ei sellaista josta vauvoja syntyy :grin Voi nyt perhana meidän kanssa...Edellinen talletus jo torstaina :sad001

Ruskea viittais vanhaan vereen ni josko menkkojen jäljiltä jääny vaan jotain?
Voi olla hyvinkin paikkaansa pitävää, mut menkat loppu kp5 ja sen jälkeen ei mitään :D No, katotaan mitä tapahtuu. Perin outoa.

Mirkkunen1, kyllähän ne siittiöt siellä säilyy, älä vielä hukkaan heitä toivoa :)

Voi että jos oli eilen, hitsi kun en tajunnut. Seksiä oli kyllä mutta ei sellaista josta vauvoja syntyy :grin Voi nyt perhana meidän kanssa...Edellinen talletus jo torstaina :sad001

Jos la oli plussa niin eilen ovis, eli ehkä ois viel pieni tsäänssi jos tänään asap tallettelisi..

Liitteet

• ovu_kuva.JPG
    ovu_kuva.JPG
    13.4 KB · Katsottu: 144
Voispa vaan hypätä piinapäivien yli, et tietäis samantien, onko tärpännyt vai ei. Ei tunnu kivalta pudota toiveikkaasta pohjamutiin :shifty:

Plussa tai lähellä sitä selvästi. Mulla vahvin näkyy tuossa keskellä eikä kyllä niin vahva kuin sulla.

Sulla näkyy tuossa monella päivällä viiva... Mä näiden näkemiäni perusteella just ajattelin, että jos perjantaina ei näy yhtään mitään niin ei se lauantaiksikaan voi kirjavaksi muuttua.. :( Mutta ilmeisesti sitten on mahdollista että näkyy vain 2 päivänä väri?

Sulla näkyy tuossa monella päivällä viiva... Mä näiden näkemiäni perusteella just ajattelin, että jos perjantaina ei näy yhtään mitään niin ei se lauantaiksikaan voi kirjavaksi muuttua.. :sad001 Mutta ilmeisesti sitten on mahdollista että näkyy vain 2 päivänä väri?

Mulla näkyy aina viiva eikä se koskaan ole noilla testeillä mennyt vahvemmaksi kuin tuo vahvin. Mutta vaikka viiva näkyisi, on se nega, jos se ei ole yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli. Mä testaan jatkossa muilla merkeillä. OneStep antoi mulle kunnon vahvan viivan viime kierrossa!

Sulla näkyy tuossa monella päivällä viiva... Mä näiden näkemiäni perusteella just ajattelin, että jos perjantaina ei näy yhtään mitään niin ei se lauantaiksikaan voi kirjavaksi muuttua.. :sad001 Mutta ilmeisesti sitten on mahdollista että näkyy vain 2 päivänä väri?

Joillakin käy niinkin, että viiva vahvistuu, sitten haalenee ja vahvistuu uudelleen parin päivän päästä plussaksi. Siksi mäkin jatkoin testausta vielä pari päivää eteenpäin, mut en saanut plussaa näkyviin.

Muokattu viimeksi:

Mihin aikaan päivästä oot tehnyt sun ovis testit? Että jos se oliskin niin päin, että eilen jos olisit testannut myöhemmin ja saanut sen ovisplussan, ja tänään tasot tullut jo alas?
Kannattaa varuuksi talletella tänää vielä, jos mahiksia :wink

Mulla tekee niin, että tulee tuon sun eilisen näkönen viiva ennen ovisplussaa, ja ovis plussan jälkeen tulee aika nopeasti nega testi, eli viiva ei haalene pikku hiljaa, vaan ihan romahtamalla. Oon tän huomannut kun oon joskus huvikseni tehnyt päivässä 2-3 ovistestiä. Toki kaikki me ollaan yksilöitä, mulla tapahtuu oviskin monesti todennäköisesti 9-12 tuntiin ovisplussasta, ettei ihan pidä mulla paikkaansa se 24-48 tuntia,vai mikä se aika olikaan :grin

Mihin aikaan päivästä oot tehnyt sun ovis testit? Että jos se oliskin niin päin, että eilen jos olisit testannut myöhemmin ja saanut sen ovisplussan, ja tänään tasot tullut jo alas?
Kannattaa varuuksi talletella tänää vielä, jos mahiksia :wink

Mulla tekee niin, että tulee tuon sun eilisen näkönen viiva ennen ovisplussaa, ja ovis plussan jälkeen tulee aika nopeasti nega testi, eli viiva ei haalene pikku hiljaa, vaan ihan romahtamalla. Oon tän huomannut kun oon joskus huvikseni tehnyt päivässä 2-3 ovistestiä. Toki kaikki me ollaan yksilöitä, mulla tapahtuu oviskin monesti todennäköisesti 9-12 tuntiin ovisplussasta, ettei ihan pidä mulla paikkaansa se 24-48 tuntia,vai mikä se aika olikaan :grin

Oon tehnyt 2-3 välillä iltapäivällä. Ja kuule niin vain kävi, että nyt alkoi ovisoireilu, eli alavatsassa menkkakivut. Hetken jo ajattelin, että keksin tämän päästäni, mutta tunnen nämä kyllä aina selvästi ja eilen ei kyllä varmasti ollut kipuja... Eli toivoa on nyt sitten vielä tälle päivälle! :) Seuraavassa kierrossa sitten oon vähän tarkempi ja talletellaan etukäteenkin! Kiitos kaikille tsempeistä ja avuista :)

Jaahas, alkoi niukka verilima vuoto, tarkoittaa siis että mulla tulee huomenna viimestään ovisplussa :grin aina n. Päivä ennen ovisplussaa tulee hetken aikaa niukkaa veristä vuotoa.

Nyt mietin että kellistääskö miehen tänään illalla vai vasta huomenna illalla o_O
Molempi ehkä parempi, mutta mutta..  ajattelen ehkä liikaa.. Pitäs mennä vaan tunteella.. Toki mun oviskivut on niin kovat, etten voi ees harkita mitään toimintaa niiden aikana, eli jos ovis tuleekin jo nukkumaan mennessä, nii on aika kivuliasta, kokemusta on.
Eli siis tänää varuuksi ja huomenna katsoo tilanteen mukaan :grin tää mun teksti on nyt vähän tällästä itselleni puhumista :grin:grin

Tsemppiä ovistelijoille :Heartred
Plussaonnea testaajille :Heartred

Mitähän muuta :scratch en muista..

Etoo, väsyttää, juilii mahaa ja menkkakipuja. Kivat valeraskaus oireet, plussaan en usko tippaakaan meidän historialla ja nykyhetkellä.

Takaisin