Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä pitäisi vielä viikko odottaa. Ma-ke ensviikolla pitäis alkaa menkat. Mietin, että onko edes mahdollista että mitään näkyy testissä, jos testaan esim 5 päivää ennen...Dpo9. Perjantaina pitäis alkaa menkat. Ajattelin et testais vasta lauantaina jos on aihetta, tuskin on. Katotaan riittääkö kärsivällisyys. Mites muut? Testailijoita?
Mulla on edelleen esikoisen testi kaapissa, kaks viivaa näkyy ja vasta kohta 9 vuotta vanha testi :DMuistan lukeneeni, että gb:n digeissä tulos pysyy 24h. Korjatkaa jos olen väärässä.
Mulla on vieläkin kaapissa pc:n plussatikut kesäkuun 12-14 päiviltä :D Eli kyllä se plussa siinä pysyy :)
Hei, minäkin hyppään tänne mukaan! Ehkäisy jätettiin pois helmikuussa, siitä yksien kuukautisten jälkeen raskaaksi. Kkm 7+5, lääkkeellinen tyhjennys. Takana keskenmenovuodon jälkeen kahdet kuukautiset. Tänään dpo 8, jännitysviikko siis edessä!
Tervetuloa! Minkä ikäinen olet ja kierron pituus noin? Lisäsin sut kuumelijoiden listaan :)
Dpo9. Perjantaina pitäis alkaa menkat. Ajattelin et testais vasta lauantaina jos on aihetta, tuskin on. Katotaan riittääkö kärsivällisyys. Mites muut? Testailijoita?
Mulla tänään dpo 8, menkat pitäis alkaa la-su. Mutta himotestaajana testailut alkaa tod.näk parin päivän sisällä aiemmin on dpo 10 näkynyt jo selkee haamuviiva.
Mulla pitäis menkkojen alkaa parin päivän sisään. Ajattelin huomen aamulla viel testaa, ellei oo siihen mennessä menkat alkanuDpo9. Perjantaina pitäis alkaa menkat. Ajattelin et testais vasta lauantaina jos on aihetta, tuskin on. Katotaan riittääkö kärsivällisyys. Mites muut? Testailijoita?
Mulla oli ainakin tässä kierrossa noin et eka tuli limat ja halut sit vast kipuNiijoo oviksesta vielä onko jollakin niin päin et limat ja halut tulee ensin ja sitte vasta irtoamiskipu?
Niijoo oviksesta vielä onko jollakin niin päin et limat ja halut tulee ensin ja sitte vasta irtoamiskipu?