Raskaaksi 2019

Täällä yksi lämmöstä pitävä! Alta +20 on kylmä.. 25-27 sellanen optimaali, mut jos välillä pääsee jäähyttelemää niin lämpösempikin on ihan fine :)
Mökillä ollaan edelleen, täällä pääsee sisälle viilentymään tai sit 5min kävelyn päässä ranta et pääsee uimaan. Kesä ja lämpö ❤️

Kp26 ja dpo varmaan 9. Mitään tuntemuksia ei ole, joten tätiä odottelen pe, tai vkl aikana enivei.

Tuttu painontunne alavatsalla, piinaviikot here we come!:joyful: Ne menee onneksi äkkiä, kun mies lomailee, itse palaan töihin liian pitkän sairasloman jälkeen, ainokaisen synttärit ja hoidon aloitus, kaikki ympättynä kahteen viikkoon!:wtf:

Äsh, tää lämpö on ihan myrkkyä mun rautaa täynnä olevalle koivelleni :facepalm: En muutenkaan perusta kesästä. Onneksi pian on syksy!:shy:

Onnea Nannu! Ja tarrasukkia! :love7

Mulla on mennyt tämä kierto jotenkin ihan "ohi". Siis talleteltu on kyllä, mutta siis ajatustasolla. Tajusin tänään, että onkin jo kp21/23-28. Piinaviikko tuli siis piinailematta. Johtunee siitä, että toiveet eivät ole juuri nousseet. Eikä oireita (oikeita tai kuvitteellisia) ole ollut. Keskityin odottamaan sitä lääkäriä vain. Mutta parempi varmaan muistaa varautua menkkoihin parin päivän päästä.

Ai niin, ja täällä myös lämmöstä nauttiva! Minä olen sellainen vilukissa, etten tarkene lyhyessä kesämekossa tai shortseissa ennen kuin on vähintään +25. :hilarious:

Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi // ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 // ya 12/2010 // 1. IVF 8/2019

Jesbe // 29 // esikoinen haaveissa takana km, kemiallinen ja tm // ya 2014 // kierto 28 - 35p

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Amalfi // 36 // kolmas toiveissa // ya 01/2018 // kierto 25-29p

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p

jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p

jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26

TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Koirankorva // 25 // ya 12/18 // tm 1/19 // km 4/19

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Pipana // 26 // kolmas haaveissa // ya 2/2019 // kierto 27-28pv

elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv

Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Mathilda // 36 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierrosta ei mitään käsitystä

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto ~34

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

twisted // 31 // neljäs haaveissa // ya 7/2019 // kierto 28pv

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Ginger // 26 // toinen (ensimmäinen yhteinen) toiveena // ya 8/2019 // kierto 30-35pv

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa

Niijoo oviksesta vielä onko jollakin niin päin et limat ja halut tulee ensin ja sitte vasta irtoamiskipu?

Mulla tulee
Noniin..nyt alkais tuntumaan siltä, että tästä kierrosta vois yrittää..tai jos ei tästä niin ainakin seuraavasta. Saan perjantaina libre-mittarin käsivarteen verensokreriseurantaa varten, mulla siis diabetes ja viiimeraskaus oli sokereiden kanssa ihan kamalaa tahimista ja insuliinimäärä oli loppuviimeks ihan jäätävä, lyhytvaikutteistakin pistin viimisellä viikolla muistaakseni melkeen 8kertasen määrän normaaliin tarpeeseen verraten. Onneks tällähetkellä veriarvot on kunnossa ja lääkäri anto siunauksen lisääntymiselle. :angel4

Mun miehellä on kans diabetes :grin onks sulla siis ykköstyuppi?

Ovis tulossa, ilmoittelee just molemmin puolin nippailulla ja limat, kipua ei tosiaan silleen oo et parin päivän päästä varmaan irtoaa. Lyhyt kierto varmaan olematon limis niin anti olla. Oon jonku flunssan saanu täällä ja ulkona 35 astetta niin Huoh voisi vain pysyä sisällä ku se hiki sit hitusen liikaa lähtee valuun ja kylmän väreet tulee ku hikoilee ja on kuuma. En tykkää kipeenä kuumasta. Muuten nautin lämmöstä mutta nyt vois olla päivät viileämpiä on todellakin kuuma.

Taas eilen illalla alko tissikipuki kovenemaan ja yöllä ollu maha vähän kipee joten eiköhän ne menkat sieltä kohta sittenkin ala:meh:
No onpahan suht normaalin pituinen kierto ainakin jos nyt alkaa:)
Täytyy varmaan vaan ruveta odottelee sitä aikaa enskuun lopussa sinne lapsettomuuspolille ja yrittää olla stressaamatta ja toivoa liikoja näiltä kierroilta ennen sitä :shy:

Sorruin eilen illalla tekemään sen testin jä näytti tältä (jos nyt näkyy täällä viivva). Ei oo kyllä vahvistunu edellisestä mihinkään ja sit alko nää "menkka jomotukset" yöllä niin en usko että on mikää oikea viiva:oops:

Liitteet

• IMG_20190722_191925.jpg
    IMG_20190722_191925.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 141
  • IMG_20190723_003631.jpg
    IMG_20190723_003631.jpg
    10.1 KB · Katsottu: 127
Nyt on joku feikkiviivojen aalto... Mulki sillo viime kierrossa näky parissa testissä haaleeta viivaa :oops:

Oon muuten huomannut et nyt ku oon syöny tän kierron noita mamma vitamiineja niin mun kynnet on kasvanut pidemmiksi ja paksu miks ja on paljon valkosemmat kun ennen:wideyed: ennen oon syöny jotai perus vitskuja ja b-vitskuja+foolihappoa (enkä oo muistanu joka päivä otta).
Nyt oon noita mamma vitamiinejä ottanu säännöllisesti koko kierron ajan ni huomasi tän et kynnet paremmat. Ennen on ollu lohkeilevat ja aika läpinäkyvät kynnet. Onks muilla noita mammavitskuja käytössä jo nyt yrittäessä?

Aivastelin ekaa kertaa vuoteen tyyliin.. Huh on joku flunssa päällä täällä lämmössä.. Ja lämmöt nousee tasaisesti sotkee kyl al ku on 37 ollu ylikin

Oon muuten huomannut et nyt ku oon syöny tän kierron noita mamma vitamiineja niin mun kynnet on kasvanut pidemmiksi ja paksu miks ja on paljon valkosemmat kun ennen:wideyed: ennen oon syöny jotai perus vitskuja ja b-vitskuja+foolihappoa (enkä oo muistanu joka päivä otta).
Nyt oon noita mamma vitamiinejä ottanu säännöllisesti koko kierron ajan ni huomasi tän et kynnet paremmat. Ennen on ollu lohkeilevat ja aika läpinäkyvät kynnet. Onks muilla noita mammavitskuja käytössä jo nyt yrittäessä?
Mulla d + foolihappoa ja magnesium Koen et ne on ihan parhaat

Mä oon vedellyt niitä eka esikon yritys + odotus + imetys ja sitten jatkanu suoriks tän toisen yrityksen ajan :grin tulisi muutenkin syötyä monivitaa niin miksei mamma-versiota sit suoraan :rolleyes:

Tänään kp7 km-vuodosta ja eilen ei tullut juurikaan enää mutta tänään sitten taas o_O kai se tässä muutaman viikon sisään pitäis loppua..

Hitsit, aloinhan mä stressata nyt kun ollaan aloittelemassa yritystä. En halua, että seksi muuttuu mitenkään. Meillä on sillä saralla toiminut aina hyvin, halut ja mieltymykset ovat aika samalla tasolla, seksi on meidän suhteessa melkein se kulmakivi joka aina toimii. Sitä on nykyisinkin varsin usein, määrää ei tarvitse lisätä lasta toivoessa, mutta ennemminkin se, että mä en halua ruveta intoilemaan ovispäivistä tai tikuttelemaan mitään. Teinhän päätöksenkin jo aiemmin, etten ryhdy siihen, koska en halua ns pilata aitoutta ja intoa siitä mietiskelemällä päiviä tai tikkuja, mutta nyt aloin miettiä asiaa uudelleen miehen kysymyksen jälkeen. Hän siis kysyi eilen, että no, joko meidän täytyy kohta valita kalenteristä päivät, harrastaa tietyissä asennoissa ja vaan puolikuun aikaan? Selkeästi sävy oli vähän nyreä. Oonkohan näyttänyt jo merkkejä siitä, että tarttis jotakin eri tavalla tehdä lasta toivoessa..? Toisaalta hän kysyi jo aiemmin, mitä me voidaan tehdä että saadaan tyttö. :grin

Mitä ootte mieltä. Lopetin pillerit pari kk sit ja ollaan miehen kanss käytetty kondomia sen jälkeen. Ja nyt on tiputtelu menkkojen jälkeen sekä niide kanssa sellasta yleistä yökötystä. Kaikki pesuaineet haisee voimakkaalle ja saattaa muutamanki kerran päivässå tuntua että kohta lentää oksennus. Sen mun aikasempi epäily monta kuukautta taaksepäi oleva kemiallinen keskenmeno oli ihan samanlainen. Pitäskö mun varuilta ostaa raskaustesti? Ja siis syöminen helpottaa hetkeks

Täälä menossa kp 16 ja en oo saanut ovisplussaa vieläkään :bored: kerkisin kehua mun aina säännöllistä kp14 ovista :banghead: juilintaa kyllä on, mutta ovis testit sahaa välillä vahvempaa välillä hyvinkin haaleaa,mutta ei positiivista. Ehkä oon juonut liikaa teetä ja vettä, kun tää flunssa on.

Nyt tuntuu että meni ihan suohon tämä kierto. Joko ovista ei tuu tapahtumaan, tai sit tapahtuu niin ettei keritä enempää hyödyntämään, ku lähdetään huomenna sinne reissuun, ja sielä on vähän vaikeampi talletella :shifty: olin laskenut sen varaan että menneenä vloppuna olis ollut ovis ja ku oli lapsi mummulassa, nii hyvää kahdenkeskistä aikaa. . Mut sitten mun kroppa kränää.

Takaisin