Raskaaksi 2019

Mä myöskin inhoan kuumaa. 25 tuntuu liian kuumalta. Siispä etelän matkoilla muut seurueesta nauttii lämmöstä, paitsi minä :grin Mulla punapigmenttiä, palan helposti. Tukkani värjätään aina punaiseksi, koska se tarttuu helposti.

Uuh, näin taas painajaisia. Kolmas yö putkeen. Valvoinkin vähä yöllä, kun tuli kuuma. Tänään kp18, dpo3(?)

Oviksen aikaiset kivut voi noin karkeasti jaotellen johtua kolmesta syystä: follikkelin kasvukivut ennen, munasolun irtoaminen aikana ja keltarauhasen kasvu jälkeen. Kivut ei siis automaattisesti tarkoita että ovis on tulossa/nyt.

Täälä menossa kp15 eikä ovulaatiota näkyvissä testeillä, juuri tein, enkä ees vahvistumista havainnut, pitää varmaan illemmalla uusiksi vielä, sen verran kovia munasarja kipua on tuntunut vasemalla ja nyt aamusta myös vähän oikealla poltellut, tuplaovis!?   o_O :grin mulla ei oo ikinä käynyt näin että ovulaatiotestit ei vahvistuiskaan päivä päivältä. **korjaan, olikin tämä hetki sitten tehty testi ihan hitusen eilistä vahvempi,nyt kun kunnolla tarkistin.

Ärsyttävää kyllä, että just täs kierrossa ovis pakoilee, kun on kesälomareissu edessä. noo onneks vielä on pari päivää aikaa talletella. Ovistestit jää kyllä kotia, ei tuola tien päällä niitä oikein huvita yrittää tehdä :grin huoltoasemalla tms. Esim. Puuhamaassa :joyful:

Tsemppiä kaikille! :happy:

Niijoo oviksesta vielä onko jollakin niin päin et limat ja halut tulee ensin ja sitte vasta irtoamiskipu?

Mullakin näin :) tai no kivut ja limat on myös samaan aikaan.

Mulla kp11, viivojen tummumisesta päätellen todennäköisesti huomenna tulee ovisplus :happy:

Mulla aina oli 1-2vk aiemmin ovista limat ja kipuja jotka eneni mitä lähemmäs ovista tultii ja oviksen jälkeen ovislimat loppu ja kivut muuttu keltarauhasen tykytykseksi

Olen pannut merkille et mulla tulee halut ja limat sitte kipu ja samana päivänä tiiviimpi valkkari ja sit se on ohi. Nyt tuntuu et sama tulossa...

Ovistesti käytössä ja alkaa tummua taas. Aikaisin mut sit tiedän et se on se 4 pv... Viime kierron lämpö käyrä siksak nyt tasaisesti nousu, lasku ja nyt on joku flunssa eli sekoittaa käyrän täysin.... 37, 8 kävi ja nyt sit 36.8 eli on vissii muuttunut noi lämmöt flunssan johdosta Nyt on kipuu hitusen mut ei vielä irronnut

Mun ovistestin viiva olikin tummentunut kuivuessaan lisää, vaikka onkin se 10 min sääntö, mutta jos vertaa viime kuun kuivuneisiin ovistesteihin, niin ennustaisin kuitenkin tuon perusteella ovisplussan huomiselle :grin jännää. Testaan vielä alkuillasta varuuksi :grin

Kävin just röntgenissä. Saanko nyt jonku sädetetyn epäkelvon munasolun :hungover:

Kesä ja aurinko on ihanaa! +30°C on kyllä jo liian kuumaa, mutta jos sen alla pysytään ni tykkään kyllä. Tykkään kyllä muutenki kaikista vuodenajoista ja nautin olla ulkona aina :D

Mullaki limat ja halut kasvaa tasasesti ovista kohti. Kasvukipuja tuntuu enemmän tai vähemmän, mutta munasolun irtoaminen aiheuttaa aika kovatki kivut ja oireet loppuu ku seinään. Yleensä. Nyt on menossa jo kp 14 ja tavallisesti ovis on jo ohi, mutta nyt en tiiä onko ollu jo, vasta tulossa vai tuleeko ollenkaan. Mutta eipä tässä ole tapahtunukaan mitään, että tarvis piinailla.

Äh. Mulle soitettiin terkkarista jonkin aikaa sitten ja peruivat ajan, lääkäri on sairastunut. Tää on niin tätä, muksun kanssa kun on neuvolassa käyty, niin kaks kertaa ollaan siellä odotettu sovittuna aikana ja ihmetelty missä terveydenhoitaja on, sitten joku kertoo että sairaana, eikö kukaan ole sanonut. Tällä kertaa ainakin soitettiin. :hilarious: Noh, siirtyi vähän tämä poisto nyt, mutta kumminkin ehtii ainakin ennen seuraavaa ovista.

Kp34 ja oviskivuista13 päivää. Yleensä menee 16 päivää niin menkat alkaa, saas nähdä. Olo on jotenkin kovin "tavallinen", eli ei viitteitä mihinkään suuntaan:rolleyes: ainut mikä on niin tissi vielä vähän kipeet mutta ei nekään enään niin paljon.
Yritän olla testaamatta nyt ainakin paripäivää:hilarious:

Tämän näköinen on kuivuttuaan se mun aamun testi
Mun mielestä tässä on vähän väriä ellen vaan kuvittele, käänsin sen puhelimen sovelluksella negatiiviksi. Sillä tavalla tarkastelin omia haamuviivoja. Laitan tähän ton sun testin kuvan

Liitteet

• Negative Image_d5ffa40f-1887-4075-a7af-1e57ea329017.jpg
    Negative Image_d5ffa40f-1887-4075-a7af-1e57ea329017.jpg
    31.6 KB · Katsottu: 134
Mitäs sit leikitään? Kp9 ja tulee ruskeaa verta? o.O Voiko greippimehu tehä tän? Ei ikinä oo tullu tällaista..

Takaisin