Raskaaksi 2019

Raskaustesteistä asiaa. Jääkö positiivinen tulos näkymään testeihin, joita ei saisi tulkita testiajan jälkeen? Predictor earlyn paketissa luvataan pysyvät viivat ja oon siitä syystä aina pitänyt yhtä kaapissa, mutta toimiiko kaikki testit näin? Entä cb viikkonäyttö, kauanko se teksti pysyy siinä?

Muistan lukeneeni, että gb:n digeissä tulos pysyy 24h. Korjatkaa jos olen väärässä.
Mulla on vieläkin kaapissa pc:n plussatikut kesäkuun 12-14 päiviltä :D Eli kyllä se plussa siinä pysyy :)

Raskaustesteistä asiaa. Jääkö positiivinen tulos näkymään testeihin, joita ei saisi tulkita testiajan jälkeen? Predictor earlyn paketissa luvataan pysyvät viivat ja oon siitä syystä aina pitänyt yhtä kaapissa, mutta toimiiko kaikki testit näin? Entä cb viikkonäyttö, kauanko se teksti pysyy siinä?

Cb:ssä pysyy öööö olikohan joku 12h??? Nyt en tarkalleen muista. Lukee vissiin ohjeissakin. Hmm en muista kuin kauan säilytin positiivisia liuskoja, varmaan päiviäkin eikä ne siitä pois lähtenyt.

Olin ajatellut, että ne testit suunnilleen räjähtää testiajan jälkeen, mutta näistä ovistestikuvista sitten kerran tajusin, että kyllähän niissä viivat näkyy monen päivän takaa. :hilarious:

Mulla esikoisesta testissä oli raskaana 2-3 ja se tulos pysyi viikkoja ruudulla! Nyt kaikki digit nii niissä pysyny vaa 12-24h

Mulla ei yleensä ovulaatioon liity tissi kipuja, nyt piti ottaa liivit pois, kun ahdistija sattui, ja lisäksi vatsa on ihan turvoksissa, se on kylläkin normaalia. Onko kellään käynyt niin että ovistesti näyttää negaa ja silti ovis tapahtuu ihan ajallaan?
Normaalisti siis saan todella tummat viivat pari päivää oviksen aikoihin, nyt ei ollut lähelläkään vahva verrattuna kontrolli viivaan. Nyt kuitenkin vasen munasarja tuntuu räjähtävän hetkellä minä hyvänsä o_O ja siis oon testannut kp9-14 ja viiva tummenee kyllä päivä päivältä,eli ei olla mennyt ovis plussa ohikaan.
Tai sit nää on vieläki vaan pelkkiä kasvukipuja ja oviskivut tulee olemaan täs kuus kahta kauheammat :sorry: näytän nyt ihan raskaana olevalta, kun alavatsa on pinkee ja turvoksissa. Olo on aika epämukava.

Mulla, esikoinen on sellainen joka ei tarttunut tikkuun. Mutta epäilen että oliskohan ollu joku virheellinen rfsu paketti tjn...

Mun mielestä jos on positiivinen niin se jää siihen testiin :shy:

Mä en oo jostain syystä säästäny mun positiivisia testejä..

Kyllä ihmisen mieli on vahva. Taas alkaa kuvittelemaan olevansa raskaana, kun alavatsassa on kummallisia nippailuja, ihan pieniä vain.

Näkyy. Monethan säästää niitä. Ei ne viivat niistä haalee. Ja digin positiivinen tulos vissiin näkyy niin kauan kun patteria riittää? Vissiin lupaavat et näkyisi vuoden?

Muoks. Muistin omiani. 24h luki clearbluen sivuilla.

Minä muistan että olis lukenut niissä ennen ainakin (2010 kun esikoisesta tein) niin just noin että " näkyy niin kauan kun patterit riittää"
Muoks* siis niissä ohjeissa lukenut niin:joyful:

Tänään sain ovulaatiotestiin haalean viivan (vaikka mitään testejä ei pitänytkään tehdä) kp 14. Toissapäivänä ei vielä näkynyt mitään. Ensimmäinen yrityskerta siis edessä ja toivon, että tuo tuosta parissa päivässä vahvistuu :)

Tosiaan mitään apukeinoja ei pitänyt käyttää, mutta nyt kun vauvanteko-päätöksestä on kulunut jo pari viikkoa ja on joutunut odottelemaan näitä suotuisia päiviä, niin niitä tuli testipakkaus tilattua..! Meillä on kyllä vilkasta elämää tuolla makkarin puolella muutenkin, eli varsinaisia päiviä ei tarvitsisi tarkkailla. Mutta jotenkin nyt tuntui, että haluan sen varmistaa että ovulaatio tapahtuu ja kropassa ei ole mitään ”vikaa”.

Kuinka pitkään ovista varten pitää pidättää? Ite oon pyrkinyt edes kahteen tuntiin iltapäivällä/illalla.. Teen myös aamuisin.

Mullakin tallessa esikoisesta tehty testi. Useammanhan tein, mutta sen ihan ekan säästin. Neljä vuotta tuolla ollut ja kirkkaat viivat on. Diginkin silloin tein, muistaakseni tulos pysyi kolmisen päivää.

Kuinka pitkään ovista varten pitää pidättää? Ite oon pyrkinyt edes kahteen tuntiin iltapäivällä/illalla.. Teen myös aamuisin.

Joissain lukee, että 4h, mut esim apteekin testeissä lukee, et voi tehdä millon vaan. En kyl ikinä mitään testiä varten oo 4h pidättäny päivällä.

Hei, minäkin hyppään tänne mukaan! Ehkäisy jätettiin pois helmikuussa, siitä yksien kuukautisten jälkeen raskaaksi. Kkm 7+5, lääkkeellinen tyhjennys. Takana keskenmenovuodon jälkeen kahdet kuukautiset. Tänään dpo 8, jännitysviikko siis edessä!

Takaisin