Raskaaksi 2019

Dpo 10.
Jotenkin ajattelin et kyl se näkyi jo, jos olis jotain.

Mut tosi tosi vaikea uskoa että ihan ilman syytä luteaali olis pidentynyt. Voi toki olla et tänään alkaa sit ihan rytinällä.
Kun jos kerta en ole raskaana ni voikohan se viime kierron primolut vaikuttaa jotenkin? Ei varmaan enää mut mietin vaan.

Kuitenkin Luomukierrossa aina kun ovis on ollut varma, luteaali on sen 9pvää. Nyt vuoden toki ollut kaikkea muuta vuotoa mut noin pääsääntöisesti koko yrityksen ajan.

Joku linkkasi täällä foorumilla sivuston jossa oli prosentteina kuinka suurella osalla ihmisistä plussa näkyy mikäkin dpo, alkaen dpo7. Hitsi kun en millään muista mikä sivusto oli mutta siellä näkyi hyvin ettei lähellekään kaikilla dpo10 näy vielä mitään.

Voisko olla et primolut jotenkin muistutti kroppaa ettei oo aika vielä vuotaa..:rolleyes: milloin sulla muute noi tiputtelut on alkanu vai onko ollu aina?

Minut myös :hello
(etten puhelimella sekota itse listaa)

Sinpura
// 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019 // kierto n. 28-30p

Nipanderi/32/toka haaveissa/ya 12/18, kierto 28-29pv

Newmoon tsemppiä. Voihan se hoitopäätös olla vaikea, turhahan se on ennen hakeutua ennenku on siihen valmis. Rankkojahan ne hoidot on:Heartbigred

Toivotaan nyt että kuulut niihin 40% joilla ei vielä dpo 10 näy mitään ja nyt tulisi plussa <3
Täällä kp 5 ja menkat vihdoin ohi! Koitan kovasti olla tikuttelematta ovista miehen pyynnöstä, mutta saa nähä, teen töissä niitä sit :D

Kauhistus ku yritystä ollu pitkään.. Nyt jotenki iski tajuntaan.... 2 km mulla on, tm ja ilmeisesti ny kemiallinen. Hyvä juttu jos jotain hyvää voi hakee on se et selkeästi on nyt kroppa taas toiminnassa. Vuoto loppui ja kaikki tapahtuu kuin pitää toivoen tulee ovis myös ..

Ginger // 26 // toinen (ensimmäinen yhteinen) toiveena // ya 8/2019 // kierto 30-35

Keulin vähän, yrityshän alkaa vasta ensi kuusta, mutta no, enää pari viikkoa :angelic: Näinhän on nyt sovittu, kierukka lähtee kuun lopussa ja sen jälkeen olemme ehkäisyttä, eilen oli taas pidempi keskustelu asiasta. Jännää :nailbiting::dummy1::dummy:

Kp14. Ovistesti vahvistumassa, alin tältä päivää.

Lapsilla 2/3 Kurkku kipee, toinen vetää sikeitä. Mulla maha sekaisin vieläkin.

Liitteet

• 20190718_131940.jpg
    20190718_131940.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 84
Ai kamala ku mä taas innostuin pojan torkkuessa katsomaan nimiä. Mulla on ihan kauhea ongelma, kun nimet jotka tulis pojalle toiseksi ja kolmanneksi, ei ehkä ihan täysin sovi yhteen, enkä tiedä kummin päin ne pitäis olla. On mulla ongelmat kun ei tiedetä tuleeko tyttö vai poika, saatika kun en edes ole raskaana :hilarious::hilarious: Ja toiseksi, meillä on varovainen toive tytöstä. :dummy1: Kääntöpuoli, tää vie murheet pois mielestä :cool:

Ai kamala ku mä taas innostuin pojan torkkuessa katsomaan nimiä. Mulla on ihan kauhea ongelma, kun nimet jotka tulis pojalle toiseksi ja kolmanneksi, ei ehkä ihan täysin sovi yhteen, enkä tiedä kummin päin ne pitäis olla. On mulla ongelmat kun ei tiedetä tuleeko tyttö vai poika, saatika kun en edes ole raskaana :hilarious::hilarious: Ja toiseksi, meillä on varovainen toive tytöstä. :dummy1: Kääntöpuoli, tää vie murheet pois mielestä :cool:

Jep, nimiä on kiva miettiä :) meil kans valmiina. Mut joutuu liikaa laittaa nimiä, haluisin vaan etu ja tokan nimen mut ehkä joutuu kolmannenki et saa tarpeeks sukulaisia muistettua :hilarious: nooo voipi ne vielä muuttua kun (toiv.) lapsi syntyy :)

Takaisin