Raskaaksi 2019

Mulla menee yleensä maha ihan sekaisin samanlaisissa tilanteissa ja sit yleensä kun se stressi Lukee, makaan loppupäivän pimeässä peiton alla kun särkee päätä niin ettei näe kunnolla ja oksettaa..

Joo, oon ollu ihan kuollu koko illan. Nukuin niin huonosti. Mietin vaan kaikkee typerää, miten selviän aamutoimista, saan lapsen tarhaan ja itteni töihin ajoissa, mitä jos se vaan itkee koko päivän, mitä jos en osaa mitään enää ymsyms. Mitä näitä nyt on, perus stressierkki:hilarious:

Noni Hillis, mä lähetän täältä parhaimpia ajatuksia, jospa tähän kiertoon teille plussaa:happy: Sammie, ala vaan jos siltä tuntuu, varsinkin jos on yhtään ovisoireet päällä:) voihan se olla aiemmin tässä kierrossa:)

Mulla ei oo kyl vielä mitään ovikseen viittaavaakaan. Aivan autiomaa vieläkin. Talletukset on silti aloteltu ja toiveet tottakai kierron ajankohdan huomioiden taas korkealla:)

Joo, onhan se mahdollista... Voi kai olla, että vieläkin on vähän pillereiden vaikutustakin. Mut eniten mietin, tikutanko ollenkaan tätä kertoa. Toisaalta voi olla melko varma, missä haarukassa ovis on, toisaalta olisi kiva nähdä se plussa nyt, kun en ole lämpöjä seurannut :)

Tallettelu pitkin kiertoa on jees, monestakin syystä :grin Mut kyl meillä ainakin tuntuu miehellä olevan vähemmän paineita, kun tallettelee pitkin kiertoa verrattuna siihen, kun oli yksi kierto, et piti oikein yrittämällä ajoittaa. Oli kyl itselläkin rentous melko kaukana:bored:

Tässä kierrossa en oo ovista tikuttanu mut epäilen et se oli joko eilen tai tänään tai sit se on vast huomen:confused005 valkovuodon perusteella on paha sanoo. Koko viikonlopun ja viel tänään on ollu aika runsasta. Miehen kaatoo oon harrastanu perjantaina, lauantaina ja tänään

Liityn mukaan keskusteluun :)

Ollaan varovaisesti viime syksystä yritetty/toivottu toista lasta, helmikuussa oli keskenmeno rv 6 :/
Nyt sain dpo 9 ja 10 haamuviivan herkkään testiin, mutta tänään sit alkoi menkat ihan ajallaan :sad001 sen jo aavistinkin, vaikka oireet täsmäs alkuvuoden raskauskiertoon, mutta ei tuntunut loppukierrossa mahallaan maatessa paineen tunnetta alavatsalla, vaikka turvotusta olikin, niin siitä osasin odottaa menkkoja.

Esikoinen aloittaa syksyllä koulun, joten vauvan kaipuu kasvaa senkin myötä, lisäksi ympärillä kaikki muut raskautuu ja saa lapsia putkella. Esikoinenkin on jostain syystä alkanut toivoa pikkusisarusta, varmaan kun syntyy lisää serkkujakin. Itse en oo koskaan ennen ollut vauvakuumeinen, mutta keskenmenon jälkeen se sitten varsinaisesti alkoi, kun hetken hyvin pienen hetken sai olla siinä raskauskuplassa.

Aattelin tähän asti, että lueskelen vaan taustalla tätä keskustelua, ettei vaan tää mun kuumeilu vaan kasva liiaksi, mutta nyt kun taas päättyi kierto pettymykseen, niin tarvii jotain vertaistukea. Ja jos täältä sais plussa tuulia :)

Tervetuloa :Heartred

Dellylle jättimäiset onnittelut, ihan mahtavaa! :)

Täällä kp12 ja palattiin myöhään iltapäivästä mökiltä. Ovistestejä ei mukana ollu, mut alottelen huomenna. Ovis varmaan lähestymässä haluista päätellen ja reippaita ollaan oltu jo :joyful:
Appit ennustaa ovista keskiviikolle tai torstaille, viime kierrossa tais kyllä olla vasta 2-3päivää ennusteita myöhemmin, olikohan kp17 vahvimmat tuntemukset, kun ennustukset oli kp14 tienoilla. Tässä kierrossa ajattelin kokeilumielessä sekä tikuttaa, että käyttää sylkitestiä. Lähdetään tosin pian taas takas mökille, et miten sit siellä muistaa ja jaksaa.

Tervetuloa :Heartred

Dellylle jättimäiset onnittelut, ihan mahtavaa! :)

Täällä kp12 ja palattiin myöhään iltapäivästä mökiltä. Ovistestejä ei mukana ollu, mut alottelen huomenna. Ovis varmaan lähestymässä haluista päätellen ja reippaita ollaan oltu jo :joyful:
Appit ennustaa ovista keskiviikolle tai torstaille, viime kierrossa tais kyllä olla vasta 2-3päivää ennusteita myöhemmin, olikohan kp17 vahvimmat tuntemukset, kun ennustukset oli kp14 tienoilla. Tässä kierrossa ajattelin kokeilumielessä sekä tikuttaa, että käyttää sylkitestiä. Lähdetään tosin pian taas takas mökille, et miten sit siellä muistaa ja jaksaa.

No mehän mennään ihan samoissa:) mulla kans appi veikkaa ovista torstaille, mut kyl siitä yleensä menee vielä pari pvää kunnes oikeesti on:)

Liityn mukaan keskusteluun :)

Ollaan varovaisesti viime syksystä yritetty/toivottu toista lasta, helmikuussa oli keskenmeno rv 6 :/
Nyt sain dpo 9 ja 10 haamuviivan herkkään testiin, mutta tänään sit alkoi menkat ihan ajallaan :sad001 sen jo aavistinkin, vaikka oireet täsmäs alkuvuoden raskauskiertoon, mutta ei tuntunut loppukierrossa mahallaan maatessa paineen tunnetta alavatsalla, vaikka turvotusta olikin, niin siitä osasin odottaa menkkoja.

Esikoinen aloittaa syksyllä koulun, joten vauvan kaipuu kasvaa senkin myötä, lisäksi ympärillä kaikki muut raskautuu ja saa lapsia putkella. Esikoinenkin on jostain syystä alkanut toivoa pikkusisarusta, varmaan kun syntyy lisää serkkujakin. Itse en oo koskaan ennen ollut vauvakuumeinen, mutta keskenmenon jälkeen se sitten varsinaisesti alkoi, kun hetken hyvin pienen hetken sai olla siinä raskauskuplassa.

Aattelin tähän asti, että lueskelen vaan taustalla tätä keskustelua, ettei vaan tää mun kuumeilu vaan kasva liiaksi, mutta nyt kun taas päättyi kierto pettymykseen, niin tarvii jotain vertaistukea. Ja jos täältä sais plussa tuulia :)
Tervetuloa :welcome Ja plussatuulia :hello2

Kp4. Lindoksen linnakkeelle kiivetty ja Lindos beachilla uitu :joyful: Otin kuvia eläimistä, mm. aaseista :hilarious:

Liitteet

• 20190708_181218.jpg
    20190708_181218.jpg
    32.4 KB · Katsottu: 207
Tervetuloa uusille:welcome kiva saada uutta porukkaa tänne, varsinkin kun niin moni on tässä pienen hetken aikana plussannut:happy:

Lääkäri soittikin tänään (muistin että vasta huomenna olis ollu soittoaika).:) No kaikki arvot ja muut oli kuulemma kohdillaan :happy: joten pisti nyt sitten lähetteen gynelle näiden pitkien kiertojen vuoksi ja kun ei oo vielä tärpännyt. Sano että sieltä ollaan lähiaikoina sitten yhteydessä minuun että saadaan aika varattua. :happy:
Mitäköhän siellä sitten tehdään? :wideyed:Ultrataankohan siellä sitten? :think005

Nii ja Plussatuulia kaikille!! :wav

Nyt onkin aika monta piinailijaa taas samoihin aikoihi:nailbiting:
Ketäskaikkia niitä olikaan? :hello2

Itellä tänään kp20 (ehkä dpo2)

Heippa, täältä liittyis yks mukaan! Olen pyörähtänyt yritystä odottavissa sekä raskaaksi 2020 ryhmässä, mutta nyt tilanne onkin muuttunut sen verran, että tulisinkin tänne! Olen seuraillut hetken keskustelujanne, mutta ehkä nyt uskallan mukaan...
Kierukalle on jo sovittu poistopäivä ja siitä alkaa sitten yritys. Kierukan poisto olisi kuun vaihteessa, mies tosin tuossa ehdotti, josko siirrettäisiin vielä kuukaudella poistoa, mutta jutellaan vielä tarkemmin asiasta tässä tällä viikolla. Eli yritys alkaa joko tämän kuun lopussa tai sitten ensi kuun. :woot: Jännittää.

Mulla siis yksi lapsi jo ennestään, 4/16 syntynyt poika. Miehellä ei ole lapsia. Esikoista toivoessa meni kahdeksisen kuukautta yrittämiseen, josko tällä kertaa ei tarvitsisi ihan niin kauaa yrittää. Tosin kumppanikin on eri, niin ehkä onnistuisimme nopeammin. :wink
Meidän yritys on ainakin alkuun aika lailla tulee jos on tullakseen -meininkiä, en ajatellut alkaa tikuttelemaan ovista. Tosin olen aina tuntenut ovulaation todella hyvin, sellaiset kivut on, että ei ole yleensä vaaraa erehtyä. Ei kuitenkaan ruveta käyttämään "poppakonsteja" ainakaan heti.

Heippa, täältä liittyis yks mukaan! Olen pyörähtänyt yritystä odottavissa sekä raskaaksi 2020 ryhmässä, mutta nyt tilanne onkin muuttunut sen verran, että tulisinkin tänne! Olen seuraillut hetken keskustelujanne, mutta ehkä nyt uskallan mukaan...
Kierukalle on jo sovittu poistopäivä ja siitä alkaa sitten yritys. Kierukan poisto olisi kuun vaihteessa, mies tosin tuossa ehdotti, josko siirrettäisiin vielä kuukaudella poistoa, mutta jutellaan vielä tarkemmin asiasta tässä tällä viikolla. Eli yritys alkaa joko tämän kuun lopussa tai sitten ensi kuun. :woot: Jännittää.

Mulla siis yksi lapsi jo ennestään, 4/16 syntynyt poika. Miehellä ei ole lapsia. Esikoista toivoessa meni kahdeksisen kuukautta yrittämiseen, josko tällä kertaa ei tarvitsisi ihan niin kauaa yrittää. Tosin kumppanikin on eri, niin ehkä onnistuisimme nopeammin. :wink
Meidän yritys on ainakin alkuun aika lailla tulee jos on tullakseen -meininkiä, en ajatellut alkaa tikuttelemaan ovista. Tosin olen aina tuntenut ovulaation todella hyvin, sellaiset kivut on, että ei ole yleensä vaaraa erehtyä. Ei kuitenkaan ruveta käyttämään "poppakonsteja" ainakaan heti.

Tervetuloa :welcome

No niin, täällä kp 41 ja kyllästyttää jo sen verran, että ottaisin ne menkat kiitos, en jaksa enää testailla ja kuvitella mitään viivoja. Mutta saatiinpahan pisin kierto sitten viime synnytyksen, saavutus kai sekin. Oloja ei ole, nukun kyllä huonosti ja närästää helposti mutta on mulle aika tavallista. Olot oli joskus pari viikkoa sitten enemmän sellaiset, että olisi voinut johtua raskaudesta. Nyt siis talletuksista (2 kpl, säälittävää tiedän) 24 ja 9 päivää.

Mutta tervetuloa uusille ja kivaa kesää muillekin, ihania lomareissuja näyttää monella olevan! Senkin takia ois kiva ne menkat saada alta pois, ovat sen verran runsaat, että mieluummin jos jotain reissua vielä tekee niin olisi ohi.

Dpo12 ja erittäin herkkä rtesti nega. Ei ollut yllätys. Se siitä sitten. Muille parempaa onnea:Heartred

Smoothie, pahoittelut:( on tää niin tätä:(

Tervetuloa uusille.

Az, siellä ultrataan varmaan kohtu ja munasarjat ja katotaan ettei oo mitään poikkeuksellista/toiminnallista vikaa. Ite ajoitin oman gynekäynnin vähän ennen ovista, niin sai vähän tietoa samalla follitilanteesta ja limiksestä:) tsemppiä jatkokäynnille. Tää on myös ärsyttävää, kun missään ei ole vikaa, mutta siitä huolimatta ei vaan plussaa kuulu:( kaiketi siinä sitten voidaan tarpeen mukaan miettiä jos joku lääke kierron tueksi. Ite sain loppukiertoon luget/terot niihin tiputteluihin, mut esim. Letrot tjn, jos pitkät kierrot johtuis esim. Ovuloimattomuudesta? Nää nyt oli tätä mutua, mut tuskin siel viel hirveesti muuta. Jos jotain olis ni sit varmaan ohjaisivat jatkotutkimuksiin:)

No niin, täällä kp 41 ja kyllästyttää jo sen verran, että ottaisin ne menkat kiitos, en jaksa enää testailla ja kuvitella mitään viivoja. Mutta saatiinpahan pisin kierto sitten viime synnytyksen, saavutus kai sekin. Oloja ei ole, nukun kyllä huonosti ja närästää helposti mutta on mulle aika tavallista. Olot oli joskus pari viikkoa sitten enemmän sellaiset, että olisi voinut johtua raskaudesta. Nyt siis talletuksista (2 kpl, säälittävää tiedän) 24 ja 9 päivää.

Mutta tervetuloa uusille ja kivaa kesää muillekin, ihania lomareissuja näyttää monella olevan! Senkin takia ois kiva ne menkat saada alta pois, ovat sen verran runsaat, että mieluummin jos jotain reissua vielä tekee niin olisi ohi.

Sama täällä!! Luulin aamuyöllä jo et menkat ois alkanu ku hetken sattu mahaan mut ei. Nyt kp35. Taas kierto ruvennut pitenemään :( tein sofin ja luulin nähneeni siinä jotain, joten tein cb digin jotta ei tarvii arvuutella. Negaa :( täytyy viel avata se digi myöh ja katsoa oliko yhtään väriä
:hilarious: alkais nyt ne menkat jos ei raskaana!! Pääsis alottaa letrot eikä tarttis kärsiä kreikassa menkoista :hungover:

Kp 20, veikkaan että ovis on tänään tai huomenna. Eilen vähän jotain nippailuja, tänään pientä limaa.

Menin ja tilasin itselleni myo-inositolia. YK 2 ja sorruin humpuukihoitoihin :grin (Tosin tuosta on olemassa jopa tutkimustuloksia, vielä vaan sen verran vähän tutkittu että tulokset ristiriitaisia.) Viime yrityksessä en käyttänyt mitään vastaavia, olin tosi skeptinen minkään mehiläishoitojen suhteen. Nyt on selkeästi eri ääni kellossa, pohdin hankkivani jopa gelee royalia... Ois vaan niin ihanaa saada lapsi ilman ivf:ää, varsinkin kun toiveissa olisi useampi kuin kaksi lasta. Ei meillä ainakaan tällä hetkellä ole varaa lähteä yksityiselle niitä hankkimaan, joten tässä nyt sitten katsellaan josko sadetanssit ja kukkaisenergiat toimisi.

Smoothie, pahoittelut:sad001 on tää niin tätä:sad001

Tervetuloa uusille.

Az, siellä ultrataan varmaan kohtu ja munasarjat ja katotaan ettei oo mitään poikkeuksellista/toiminnallista vikaa. Ite ajoitin oman gynekäynnin vähän ennen ovista, niin sai vähän tietoa samalla follitilanteesta ja limiksestä:) tsemppiä jatkokäynnille. Tää on myös ärsyttävää, kun missään ei ole vikaa, mutta siitä huolimatta ei vaan plussaa kuulu:sad001 kaiketi siinä sitten voidaan tarpeen mukaan miettiä jos joku lääke kierron tueksi. Ite sain loppukiertoon luget/terot niihin tiputteluihin, mut esim. Letrot tjn, jos pitkät kierrot johtuis esim. Ovuloimattomuudesta? Nää nyt oli tätä mutua, mut tuskin siel viel hirveesti muuta. Jos jotain olis ni sit varmaan ohjaisivat jatkotutkimuksiin:)

Kiitos vastauksesta:happy:
Ja juu vaikka on kiva että ei oo itessä mitään vikaa niin onhan sekin inottavaa että kun ei tärppää niin ei oikeen voi hoitaakkaan asiaa mitenkään kun ei ole mitään hoidettavaa:meh:

Nii ja Plussatuulia kaikille!! :wav

Nyt onkin aika monta piinailijaa taas samoihin aikoihi:nailbiting:
Ketäskaikkia niitä olikaan? :hello2

Itellä tänään kp20 (ehkä dpo2)

Täällä dpo5 nyt, ei mitään tuntemuksia, eikä kyllä jostain syystä ole yhtään toiveikas olo, vaikka nyt siis ovis varmistettu tikkujen lisäksi myös gynellä ja tallettelut -5, -4, -1 ja dpo0. Jostain syystä usko luomu+ vaan näköjään mennyt, ja odotellaan kutsua sinne naikkarille.. Mutta ehkä mä vielä innostun piinaileen :rolleyes:

Ja tervetuloa uusille!! Oon nyt lomalla ja niin paljon kaikkea ohjelmaa, että oon varmaan vähän epäaktiivisempi täs tulevien viikkojen aikana. Mutta mahtavaa kesää kaikille, tsemiä omiin tilanteisiin ja plussapuhuria koko ketjulle :smiley-bounce016

Tommosia viivoja digissä. Kaippa se vaatii sit tummempaa viivaa jotta ois plus. En muista millaset oli viimeks ku oli raskaana. Digiruudussa oli joku outo musta juttu jo ennen testausta, mut eikai siitä haittaa..

Liitteet

• 20190709_100851.jpg
    20190709_100851.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 299
Takaisin