Raskaaksi 2019

Onko muilla ruumiinlämmön kans heittelyä noin? Oon ihan varma et oon kipee mut mittari on joku 35,4.... Eli 0,4 astetta vähempi ja olo on ku hakatulla et niin kipeet lihakset ja sit on just nivus ja nivelkivut ja kahvi ei vain tunnu menevän alas .

Mulla oli kuvotusta ihan alussa, meni sit pois ja tuli takaisin :rolleyes:. Just sellasta aaltomaista. Jos ehtii tulla nälkä, niinku töissä töissä ehtii, ku ei tauolle pääse, niin on koko illan paha olo. Ennen ku tein testin oli kans sydämen tykytystä ja voimaton olo liikkuessa, mut luulin vaan olevan jotain työperäistä väsymystä, tai et oon tulossa kipeeksi.

Mulle tulee huono olo, jos en syö ja jos syön. Ja tää lievä flunssa vaivannu jo viikon. Mul on kyl allergiatkin aika pahana nyt. Kyllä harmittaa, jos oon kuvitellu kaiken :sad001

Vahvistumisia jannnille ja nuppuselle! :)

Finneihin, mulla taas tulee just 1-2pv ennen menkkoja finnejä muutama. Tosin ku en oo raskaana ollut niin ei tietoa tulisko niitä sit sillon paljo enemmän. :rolleyes:

Lämpöjä en oo mitannut ollenkaan.
Minä en muuten olis mut ku toi nivelreuma ja hiton kylmä. Toisaalta mul oli nuorena kilpparin vajaatoiminta eli ku tuli 12 vuotiaana ni parantui ku olin 17 / 18. Ihan luin et moni reuma raí kilpparipotilas on sanonu et alkuraskaus ku oli niin alilämpö ja mul on kylmä kuten sanoin mut sitte kuitenkin täällä muut ovat kuumissaan ja käyttää ilmastointia koko ajan. Joten sitte palelen ja uskon yön olevan ihan siitä. Oon ihan raskaana ku ei kolme minitippaa valkkarin seassa ole km. En ainakaan usko niin ja nythän pitäisi oireet jo kakara, ei mulla kyl oo menkkojen aikaan enää mitään pms oireita tai tissikipuu et eiköhän ollu harmiton. Revin omat hiukset kohta iu se km. Ja se aiempi. Ja nyt menee hyvin niin pitää etsimällä etsiä syitä miksi ei olis kaikki ookoo. On ihminen typerä joskus

Vahvistumisia jannnille ja nuppuselle! :)

Finneihin, mulla taas tulee just 1-2pv ennen menkkoja finnejä muutama. Tosin ku en oo raskaana ollut niin ei tietoa tulisko niitä sit sillon paljo enemmän. :rolleyes:
Mulla väheni mut tuli leukaan ja monesti tulee nenään yks ja otsaan. Ei leukaan
Sit nyt mulla on pysynyt mun nänni ympärys karvat pois ja bs viikset on pois ku Pco lisää mul karvankasvun joskus esim leukaan ja vasemmalle ylähuulen puolelle, nyt ei mut säärikarvat kasvaa hurjaa vauhtia.

Joo, kyl ne oikeet oireet on paljon selkeämmät ku ne "kuvitellut", mitä itelläki joskus oli :grin
Sama. Tissit on potenssiin tuhat ja väsymys ihan järkky. Ei jaksa ees oikeastaan tässä mitään tehdä ku haukotuttaa ja sit on muutaki. Mut ei voi kuvitella näin rankkoi oireita ja mä vihaan oksentamista niin en kyl kuvittele oksenteluu

Ihan niinku esikoista olis tässä yrittämässä :grin En muista oikein mitään aiemmista raskauksista :hilarious: Muistan vaan, että
ensin iski väsymys, mistä aloin epäileen ja testasin menkkojen ollessa myöhässä. Sen jälkeen vasta iski pahoinvointi.
Jännää :wideyed: Kiva, kun voi teidän kans piinailla ja kiva, ku kannustatte :Heartpink

Joo, kyl ne oikeet oireet on paljon selkeämmät ku ne "kuvitellut", mitä itelläki joskus oli :grin

Mulla on kahdessa kierrossa ollut maha kipeä, huono olo ja oon ollu ihan varma, et on tärpännyt. Nyt tuntuu jotenkin erilaiselta niihin kertoihin verrattuna. Ei ollu tämmöstä etovaa oloa silloin. Hmm o_O

Niin ja väsymystä ei nyt ole, kuten aiemmissa. Ainakaan vielä. Tosin mulla nyt saatiin tuo kilpparilääkitys kuntoon ja nukun paremmin :)

Kp29/28-32, dpo13. Arvatkaa, kuka pissi aamulla vahingossa unenpöpperössä ilman testausta :hilarious: Kyllä, se ON
mahdollista laughing7

Aivan jäätävä päänsärky. Flo ennustaa menkkoja tälle päivää :confused1 Testailen nyt sitten huomenna, jos ei käy niinku
tänään :grin

Finnit on muuten vallannu rintamuksen ja naaman..

Mulle kävi viimeksi ku testailin vähän saman lailla. :hilarious:Oltiin lähdössä mökille ja mun piti testata ennen ku mennään sinne niin pissasin purkkiin mut sit kaadoin sen pois ennen ku edes tökkäsin testiä sinne:hilarious: oli vissiin ajatukset jossain ihan muualla:joyful:
Mut lupaavilta kuulostaa sun "oireet" :happy:

Takaisin