Näkyy siin haamuEi tosta kyllä mitään nää ja rupeen jo epäilee et nään harjoja
Tänään ehkä pc vielä jos saan pidätettyä ainaki 3h... Tai sit aamulla lisää huome :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkyy siin haamuEi tosta kyllä mitään nää ja rupeen jo epäilee et nään harjoja
Tänään ehkä pc vielä jos saan pidätettyä ainaki 3h... Tai sit aamulla lisää huome :)
Ei tosta kyllä mitään nää ja rupeen jo epäilee et nään harjoja
Lämpöjä en oo mitannut ollenkaan.
Minä en muuten olis mut ku toi nivelreuma ja hiton kylmä. Toisaalta mul oli nuorena kilpparin vajaatoiminta eli ku tuli 12 vuotiaana ni parantui ku olin 17 / 18. Ihan luin et moni reuma raí kilpparipotilas on sanonu et alkuraskaus ku oli niin alilämpö ja mul on kylmä kuten sanoin mut sitte kuitenkin täällä muut ovat kuumissaan ja käyttää ilmastointia koko ajan. Joten sitte palelen ja uskon yön olevan ihan siitä. Oon ihan raskaana ku ei kolme minitippaa valkkarin seassa ole km. En ainakaan usko niin ja nythän pitäisi oireet jo kakara, ei mulla kyl oo menkkojen aikaan enää mitään pms oireita tai tissikipuu et eiköhän ollu harmiton. Revin omat hiukset kohta iu se km. Ja se aiempi. Ja nyt menee hyvin niin pitää etsimällä etsiä syitä miksi ei olis kaikki ookoo. On ihminen typerä joskusLämpöjä en oo mitannut ollenkaan.
Mulla väheni mut tuli leukaan ja monesti tulee nenään yks ja otsaan. Ei leukaanVahvistumisia jannnille ja nuppuselle! :)
Finneihin, mulla taas tulee just 1-2pv ennen menkkoja finnejä muutama. Tosin ku en oo raskaana ollut niin ei tietoa tulisko niitä sit sillon paljo enemmän.
Mulle tulee huono olo, jos en syö ja jos syön. Ja tää lievä flunssa vaivannu jo viikon. Mul on kyl allergiatkin aika pahana nyt. Kyllä harmittaa, jos oon kuvitellu kaiken
En usko et kuvittelet. Mullaki hyvä mielikuvitus mut en vielä oo onnistunut kuvittelemaan näitä oireitaMulle tulee huono olo, jos en syö ja jos syön. Ja tää lievä flunssa vaivannu jo viikon. Mul on kyl allergiatkin aika pahana nyt. Kyllä harmittaa, jos oon kuvitellu kaiken
Sama. Tissit on potenssiin tuhat ja väsymys ihan järkky. Ei jaksa ees oikeastaan tässä mitään tehdä ku haukotuttaa ja sit on muutaki. Mut ei voi kuvitella näin rankkoi oireita ja mä vihaan oksentamista niin en kyl kuvittele oksenteluuJoo, kyl ne oikeet oireet on paljon selkeämmät ku ne "kuvitellut", mitä itelläki joskus oli
Joo, kyl ne oikeet oireet on paljon selkeämmät ku ne "kuvitellut", mitä itelläki joskus oli
Ei tosta kyllä mitään nää ja rupeen jo epäilee et nään harjoja
Kp29/28-32, dpo13. Arvatkaa, kuka pissi aamulla vahingossa unenpöpperössä ilman testausta Kyllä, se ON
mahdollista
Aivan jäätävä päänsärky. Flo ennustaa menkkoja tälle päivää Testailen nyt sitten huomenna, jos ei käy niinku
tänään
Finnit on muuten vallannu rintamuksen ja naaman..