Raskaaksi 2019

Tuossa hyvin nuo periytymisasiat. Tosiaan kun äiti on rh -, verestä puuttuu ne tekijät. Jos vauva on +, oppii äidin keho sen + tekijän ja muodostaa sitä vastaan vasta-aineita, joten seuraavassa raskaudessa on vaara siihen, että keho hylkii vauvaa. Taisi olla niin, että äidin keho hylkii niitä punasoluja ja aiheuttaa sikiölle anemian.
 
Täällä on mahdoton ärsyttää kaikki tilanne. Oon ihan tietoinen et en ole varmasti raskautunut mutta ku on ne olot, mut pms kyl ollu raju viimeks, nyt taas on tosi rauhallinen ihan sama olo ja parempi niin. Keskityn duuniin ja sitte mietin et jos ny ois raskaana niin tulevaisuudesta ei mitään tietoa ja kaikki ihan auki. Joten ihan hyvä näin vaikka pettymys ja itku pääsee ku menkat taas pyörähtää kylään. Voi se olla niin hankalaa. Mulla nyt on nämä superovikset aiheuttaneet tulehdus tilan ja nyt oli taas tulehdus ja kn avoin ja alhaalla, limat tuli nyt vaikka näin myös kp4. No jaa, tiedä sitä sitte. Flo lupaa tälle päivää oviksen mut se on mun kohdalla mahdoton vaikka en kyl ihmettele jos oliskin vasta nyt ko noi ei näköjään osaa täällä ultraa mitään. Yksi nainen oli raskaana ja kysyin miten ultrat menny tms ni totesi et kerran käynyt ja kaikki hyvin ja lapsi syntyy 2 kkn päästä. Olin vähän et no joo onko tosi.. Ja heräsi sitte epäilys et osaako nuo ees ovulaatiota kattoo ja ku kuuntelin hoitajaa joka sano et follikkeli ja ovulaatio ja limakalvo mut se puhu niin nopeeta ja hiljaa et mun salakuuntelu oli vähän heikko, mut ymmärsin et follikkeli siel oli, limis jotain jotain ja ovulaatio jotain jotain. Joten periaatteessa oviksen aikataulu heittää et joko kp4 tai sit tosiaan nyt. Eli 5 päivää eroa mut ainaki limis on hitusen paksumpi. Mut joo en usko että niin hyvä tuuri olis käynyt . Proget taas kp15 käyttöön tai kp18. Aikoivat soittaa.

Mielenkiintoinen keskustelu tosta veriryhmäjutusta, mutta itsekseen mietin et km ei voinu olla veriryhmän takia. Mietin myös et miks kaikenmaailman ihmiset saa liudan lapsia sosiaalin huostaan ku me sit täällä itketään ja yritetään ja menetetään. Anteeksi itkuvirteni mutta onhan se epäreilua minun mielestä ku täällä niin moni tullu jotenki kumman läheiseksi vaikkei mitää hajua ketä te ootte... Mut iso kiitos teille kaikille ihanille :Heartred
 
Kp1 ja sitten lähtis yk7 menkkojen jälkeen :sorry: Tuleeko kellekään koskaan semmoinen olo, et tekis mieli lyödä hanskat tiskiin? Mulla hetkellisesti sellainen olo :sour:

Symppaan täysillä, varsinaisesti en kyllä hanskoja tiskiin aio lyödä, olen aina haaveillut äitiydestä ja tuntuu että en kestäis lapsettomuus -vaihtoehtoa, joten mitä tahansa olen valmis tekemään, että lapsen vielä saisin. Mutta se aiemmin kuvattu hyödyttömyyden ja valtavan turhautumisen ja pettymyksen tunne on todella tuttu!

Mutta onneksi ne pahimmat fiilikset yleensä helpottaa muutamassa päivässä, ja sitten alkaa taas optimisimi uuden kierron ja mahdollisuuden myötä :)
 
Symppaan täysillä, varsinaisesti en kyllä hanskoja tiskiin aio lyödä, olen aina haaveillut äitiydestä ja tuntuu että en kestäis lapsettomuus -vaihtoehtoa, joten mitä tahansa olen valmis tekemään, että lapsen vielä saisin. Mutta se aiemmin kuvattu hyödyttömyyden ja valtavan turhautumisen ja pettymyksen tunne on todella tuttu!

Mutta onneksi ne pahimmat fiilikset yleensä helpottaa muutamassa päivässä, ja sitten alkaa taas optimisimi uuden kierron ja mahdollisuuden myötä :)

Sama täällä, mut tosta mietin et kuinka kauan jaksaa olla optimistisesti uudessa kierrossa, ja mitä jos en oo vielä loppuvuodesta raskaana.. Pelottaa :arghh:
 
Symppaan täysillä, varsinaisesti en kyllä hanskoja tiskiin aio lyödä, olen aina haaveillut äitiydestä ja tuntuu että en kestäis lapsettomuus -vaihtoehtoa, joten mitä tahansa olen valmis tekemään, että lapsen vielä saisin. Mutta se aiemmin kuvattu hyödyttömyyden ja valtavan turhautumisen ja pettymyksen tunne on todella tuttu!

Mutta onneksi ne pahimmat fiilikset yleensä helpottaa muutamassa päivässä, ja sitten alkaa taas optimisimi uuden kierron ja mahdollisuuden myötä :)

Juu sama. Kp1 on se pahin (tai mulla jo se eka välivuotopäivä) mut sit taas alkaa hommat rullaamaan ja uutta puhtia täynnä viimeistään siinä kohtaa kun menkat on lusittu:)
 
Mulla kp 34 ja vähän alle pari viikkoa oviksesta. Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan. Tein Clear Blue digitalin äsken, ajatellen että harmi tuhlata kallis testi, mut halppistestiäkään ei ollut. Pregnant 1-2 luki siinä (joka myöskin viittaisi siihen että hymynaama jäi ruutuun vähän alle 2vko sitten). Täysiä lähikauppaan josta kaks kpl rfsu testiä ja laimeesta kusesta haalea viiva niissäkin. Oon ihan sekaisin! En voi uskoa tätä!!!
 
Mulla kp 34 ja vähän alle pari viikkoa oviksesta. Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan. Tein Clear Blue digitalin äsken, ajatellen että harmi tuhlata kallis testi, mut halppistestiäkään ei ollut. Pregnant 1-2 luki siinä (joka myöskin viittaisi siihen että hymynaama jäi ruutuun vähän alle 2vko sitten). Täysiä lähikauppaan josta kaks kpl rfsu testiä ja laimeesta kusesta haalea viiva niissäkin. Oon ihan sekaisin! En voi uskoa tätä!!!

Jeeeeee :smiley-bounce013 Onnea :happy093:dance011:gen014 Ja tarrasukkia :binkybaby
 
Mulla kp 34 ja vähän alle pari viikkoa oviksesta. Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan. Tein Clear Blue digitalin äsken, ajatellen että harmi tuhlata kallis testi, mut halppistestiäkään ei ollut. Pregnant 1-2 luki siinä (joka myöskin viittaisi siihen että hymynaama jäi ruutuun vähän alle 2vko sitten). Täysiä lähikauppaan josta kaks kpl rfsu testiä ja laimeesta kusesta haalea viiva niissäkin. Oon ihan sekaisin! En voi uskoa tätä!!!

Oi, onpas hyviä uutisia:Heartred onneksi olkoon ja tarrasukkia:Heartred
 
Olispa menkat jo ohi. Nyt ollaan kokeiltu tikutella ovis ja ajoittaa hommailut oikein. Sitten on kokeiltu olla tikuttamatta ja harrastella suht oikeeseen aikaan lähestulkoon ilman stressiä. Eipä tärpännyt kummallakaan tyylillä. Taitaa siis olla ihan sama, miten tekee :hilarious:
 
Kiitos!! En uskalla kauheesti iloita ennen varhaisultraa enkä edes tiedä koska siihen pitäs mennä tai miten viikot pitäis laskea kun ovis oli kp 22.

Edellisten menkkojen mukaan voit ainakin laskea niin saat viikot suunnilleen oikein. Eikös varhaisultra oo viikoilla 7-8? Mulla ei siitä kokemusta.
 
Kiitos!! En uskalla kauheesti iloita ennen varhaisultraa enkä edes tiedä koska siihen pitäs mennä tai miten viikot pitäis laskea kun ovis oli kp 22.

Edellisistä menkoista lasketaan, vaikka ovis ei ookaan oppikirjamainen. Tarvittaessa laskettua aikaa muutetaan alkion koon mukaan. Varhaisultraan kannattaa mennä aikaisintaan rv 7, silloin sydän alkaa lyödä.

Ja onnea :)
 
Ihanaa saada plussia tänne :) mä tässä tulin lukemaan mitä uutta on tapahtunut taas. Meillä ei nimittäin paljon tapahdu. Peitto heiluu tasaiseen tahtiin mutta ei ole varmuutta oviksen ajankohdasta. Flo sanoi että viime sunnuntaina. Arvelisin su/ma sellaisen kivun ja jomotuksen takia. Mutta ei ole ollut mitään muuta mielenkiintoista liikkeellä kyl...
 
Ihanaa saada plussia tänne :) mä tässä tulin lukemaan mitä uutta on tapahtunut taas. Meillä ei nimittäin paljon tapahdu. Peitto heiluu tasaiseen tahtiin mutta ei ole varmuutta oviksen ajankohdasta. Flo sanoi että viime sunnuntaina. Arvelisin su/ma sellaisen kivun ja jomotuksen takia. Mutta ei ole ollut mitään muuta mielenkiintoista liikkeellä kyl...

Vitsit nää kuukaudet menee kyl sit kumminkin nopeaa, taas oot piinaamassa:) ja itellä taas muutamab päivän päästä ovis...
 
Takaisin
Top