Raskaaksi 2019

Luin kanssa nyt kaikki viestit läpi, harmittavan paljon pettymyksiä ja surullisia juttuja monella, virtuaalihaleja ihan jokaiselle [emoji173]

Täällä kesäloman ensimmäinen pikkupätkä, ovis pitäis olla ma tai ti, luomuna mennään, eli odotukset ei järin suuret. Onneks ilmat on nyt niin kauniit, ihan täydellisiä päiviä vietetty mökillä!

Hei, mulla kans:) piinaillaan sit samaan aikaan:) paitsi et mun piinailu päättyy yleensä ihan viimeistään viikkoa ennen kun kaikilla muilla:sad001 mutta jospa tämä kierto olisi erilainen (joopajoo...)

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja toivotaan onnistumisia:) Ja kivaa että saitte Jesbe asiat sovittua.
 
Luin myös kaikkien viestit, tsemppihalit kaikille :Heartred
Täällä myös tänään kp1.. Kierto oli 42 päivää, edellinen oli 48.
Yk2 alkakoon.
 
Hei, mulla kans:) piinaillaan sit samaan aikaan:) paitsi et mun piinailu päättyy yleensä ihan viimeistään viikkoa ennen kun kaikilla muilla:sad001 mutta jospa tämä kierto olisi erilainen (joopajoo...)

Jee, piinailuseuraa :) ja meen kanssa progetestiin taas dpo7, jolloin luultavasti saa lopettaa piinailun, kun selviää ettei ovista ollut taaskaan... Mutta toivossa on hyvä elää!!
 
Kp1 ja sitten lähtis yk7 menkkojen jälkeen :sorry: Tuleeko kellekään koskaan semmoinen olo, et tekis mieli lyödä hanskat tiskiin? Mulla hetkellisesti sellainen olo :sour:
 
Kp1 ja sitten lähtis yk7 menkkojen jälkeen :sorry: Tuleeko kellekään koskaan semmoinen olo, et tekis mieli lyödä hanskat tiskiin? Mulla hetkellisesti sellainen olo :sour:

Ehkei lopettamisoloa mutta hyödytön olo, en tässäkään onnistu :sad001

Pitäis varmaan käydä verikokeissa miehen kanssa, ettei oo sitä geneettistä ongelmaa, sama joku veriryhmä? Tai miten se meni.. Jos liikaa miinusta niin vaikea saada lapsia, tai voi tulla kehitysongelmia?
 
Ehkei lopettamisoloa mutta hyödytön olo, en tässäkään onnistu :sad001

Pitäis varmaan käydä verikokeissa miehen kanssa, ettei oo sitä geneettistä ongelmaa, sama joku veriryhmä? Tai miten se meni.. Jos liikaa miinusta niin vaikea saada lapsia, tai voi tulla kehitysongelmia?

Joo hyödytön on hyvä sana tähän tilanteeseen. Kovasti tsemppiä sinne :Heartred
 
Kp 1 nyt viimeinkin monen mutkan kautta. On aika lailla takki tyhjä-fiilis. :anyone Tuntuu että mistään ei saa otetta. Joten nyt vaan parempi elää normaalia arkea ja normaaleja rutiineja. Aika auttaa. Kesä, lämmin, rannalla lasten kanssa ja nurmikon leikkuuta, käsitöitä ja uimista. :smiley-angelic003
 
Kp 1 nyt viimeinkin monen mutkan kautta. On aika lailla takki tyhjä-fiilis. :anyone Tuntuu että mistään ei saa otetta. Joten nyt vaan parempi elää normaalia arkea ja normaaleja rutiineja. Aika auttaa. Kesä, lämmin, rannalla lasten kanssa ja nurmikon leikkuuta, käsitöitä ja uimista. :smiley-angelic003

Halaukset sinullekin:Heartred kyllä tämä vaan välillä on niin pitkä ja raskas tie.
 
Paljon tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. :Heartpink

Hyödytön on hyvä sana kuvaamaan tätä tunnetta. Olin kuvitellut tänä kesänä olevani kotona vauvan kanssa tai ainakin tuntuvasti raskaana. Yritän nyt kuitenkin nauttia täysillä kesästä ja tehdä juttuja joita ei raskaana tai vauvan kanssa olisi jaksanut. Ehkäpä tämä on viimeinen lapseton kesä. :rolleyes:
 
Olin kuvitellut tänä kesänä olevani kotona vauvan kanssa tai ainakin tuntuvasti raskaana. Yritän nyt kuitenkin nauttia täysillä kesästä ja tehdä juttuja joita ei raskaana tai vauvan kanssa olisi jaksanut. Ehkäpä tämä on viimeinen lapseton kesä. :rolleyes:

Mulla täysin samat ajatukset viime kesänä ja niin toivon et vuoden päästä tilanne olisi jo toinen :notworthy
 
Mä toivon ens kesälle vauvaa viimeistään :oops:

Appiukko jatkaa remppaa vielä tänään. Iltapäivällä muksut kyytiin ja poliisilaitokselle passiasioille. Keretään toivottavasti saada niille uudet passit ennen 6.7 alkavaa reissua :grin
 
Mikä valmiste sulla on?
No se oli progevera eli kuin primolut mut nyt vaihtuu progesterona nimiseen eli se on ihan puhdasta progesteronia ku mulla tulee progeverasta niin paljon migreeniä .

Mulla nyt keho taas tottuu pikkuhiljaa, eilen kp12 oli ihan tuskainen kipu vasemmassa munikses ihan ku ovis kivut ja tosiaan tissikipu tuli mukaan nyt pahempana kuin viimeksi mut tää nyt varmaan oli ihan vaan kipuiluu ettei nyt varmaan toista ovista kuitenkaan mutta joka kerta ku hetken syönyt progea niin on ovis tullu sit parin kuun käytön jälkeen ja menkat rullaan ilmankin lopulta .
 
Jannn itsellä epäiltiin et veriryhmä aiheuttaa km:t yms mut kokeissa se selkenee... Ja rh nega aiheutti mun kaverille km ja km ku lapsi ei ollut samaa veriryhmää mut siihen annetaan joku piikki joka sit ennaltaehkäisee sen keskenmenon, korjatkaa jos tyhmiä puhun mut näin hän sanoi ku on rh nega
 
Jannn itsellä epäiltiin et veriryhmä aiheuttaa km:t yms mut kokeissa se selkenee... Ja rh nega aiheutti mun kaverille km ja km ku lapsi ei ollut samaa veriryhmää mut siihen annetaan joku piikki joka sit ennaltaehkäisee sen keskenmenon, korjatkaa jos tyhmiä puhun mut näin hän sanoi ku on rh nega

Kyllä sellaisen piikin tosiaan saa. Mun äiti on rh- ja me lapset rh+ ja äiti sanoi, että odotusaikana sai piikin, ettei keho hylkisi lasta.
 
Kp 22, flon mukaan ovis oli eilen. Olen skeptinen. Hillittömät jomotukset jatkuu, nykyään jo herään aamuisin siihen paineen tunteeseen kummassakin kyljessä. Vähän aikaa kun on ollut pystyssä niin alkaa helpottaa. Limoja ei näy ei kuulu, kohdunsuu edelleen auki.

Löysin tuossa muistion johon olin merkannut kiertojen pituudet synnytyksen jälkeen, yksi 52 ja muut 39. Pistin ehkä vähän liian optimistisesti flohon kierron pituudeksi 36. Mulla ei juuri säännöllisyyttä kierroissa ole, mutta jostain syystä olen aina tuolla 36:lla vähän yrittänyt ennustaa kierron vaiheita.
 
Kp2, positiivinen huomio, vuoto yhtä runsasta kuin ehkäisylaastarin kanssa. Kaksi aikaisempaa kiertoa kp28 ja kp48 menkat olleet todella niukat mikä ei itselle ole normaalia.
 
Tsempit kaikille!:Heartred Kaikkea en lukenut, mutta muutamia uusimpia sivuja. Voi kunpa siellä olisi ollut enemmän hyviä uutisia.

Pidin useamman kuukauden tauon kaiksesta raskauden ajattelusta (ja täällä käymisestä) ja se kyllä auttoi kovasti henkisesti jaksamista. Nyt on kp3/yk8 ja soitin terveyskeskukseen. Kysyin esikoisen neuvolakäynnin yhteydessä, että joko pitää huolestua kun ei toista lasta kuulu ja hän neuvoi jo menemään lääkäriin.

Terveyskeskus laittoi lähetteen eteenpäin vaikka ei vuotta olekaan yritetty. Ikää kun alkaa jo olla ja toinen munanjohdin on poistettu ja kierrotkin lyhentyneet. Nyt on sinänsä hetkellisesti huolettomampi olo, että ainakin kesän aikana pitäisi jotain selvyyttä saada asiaan jos ei sitä raskautta kuulu.
 
Takaisin
Top