Voimia! Miten itse voit nyt?
Toivottavasti tilanne selviää pian
Nukuin sillon ke-to yönä ehkä 2 tuntia ja olin kyllä aika rikki. Nyt on semmonen olo, että ei jaksa ajatella. Ehkä se mies sitten joskus kertoo mitä ajattelee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voimia! Miten itse voit nyt?
Toivottavasti tilanne selviää pian
Me ei olla miehen kanssa nyt puhuttu vauva aiheesta ollenkaan. Mulla vissiin sen koko asian aiheuttaman stressin takia ovis siirty tälle päivälle, eli ei ollenkaan mahkuka tähän kiertoon. Ei auta kun odottaa ja katsoa mitä tuo miehen mieli tekee...
:angelic: piti olla viikon tauko, mutta olikin sitten parin kuukauden tauko tältä foorumilta. vauvayrityksiä ei paljoa ole kerinnyt miettiä työkiireiden ja stressin takia. (Sain siis sen varhaisen keskenmenon huhtikuussa). Nyt tässä menkkoja odottelen, tänään piti alkaa.. Ihmettelen vaan, kun tissit ei ole yhtään kipeät, vaikka normaalisti ne meinaa räjähtää . En kuitenkaan usko olevani raskaana, oli kuitenkin aika monta päivää ennen oletettua ovista puuhailut.. Eniten mua nyt kiinnostaa Jesbe, oliko ne huhtikuiset oireilut raskaus vaikka testissä ei näkynyt?
Oonkin miettinyt mitä kuuluu ootko ajatellut testata kuitenki jos ei nyt lähipäivinä ala menkat? Onko ollu menkat km jälkeen?
Täällä ihmettelyt muuttu sitten tänään kp1.. Ihmeellinen toivonkipinä oli vielä tähän päivään asti nyt masentaa ja turhauttaa!
Paljon onneaMulla kp 34 ja vähän alle pari viikkoa oviksesta. Mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan. Tein Clear Blue digitalin äsken, ajatellen että harmi tuhlata kallis testi, mut halppistestiäkään ei ollut. Pregnant 1-2 luki siinä (joka myöskin viittaisi siihen että hymynaama jäi ruutuun vähän alle 2vko sitten). Täysiä lähikauppaan josta kaks kpl rfsu testiä ja laimeesta kusesta haalea viiva niissäkin. Oon ihan sekaisin! En voi uskoa tätä!!!
Eilen ollaan jo hyödynnetty pariin otteeseen jos se vaikka olis ollu jo silloin plussa tai tänään, niin on ainakin hyvissä asemissa siittiötOisko toi tän päivän jo sit plussa? Saattais eilenkin jo olla.
Mulla on tulleen välillä et aamulla plussa ja seuraava ei ehkä niinkään. Joka tapauksessa kannattaa hyödyntää!
Ehkä seuraava testi olisi räikeä plus jos jatkat testailua? Toki toi vika voi olla myös +Tänään kp13 testi näytti jo eilen aamu kuuden pissast aika vahvaa mut sit ku tein 12 aikaa uuden testin nii oli tosi haalee. Tänään taas tein testin aamu kuuden pissast nii oli paljon vahvempi ku eilis aamun testi. Mitään tuntemuksia ei viel oo et ehkä se ovis on sit vast tulos