Raskaaksi 2019

Eli limakalvo ei ehkä paksuunnu tarpeeksi. Mikähän siihen auttais? Luget?
 
No apua! Ymmärrän kyllä sun pointin! Toivottavasti saatte sovittua pian!

Juu, kyllä se jo kovasti koittaa sovintoa hieroa, sais vaan oman käyrän tosta ottalta laskemaan. On se hyvä, että tänään on taas joogaa, jos sen jälkeen veetuttais taas vähön vähemmän:))

Halaukset koirankorvalle vaikeaan tilanteeseen:Heartred

Halaukset myös helenalle kp1:een, jos se on tullakseen ja monettelle oikeen kovasti tsemppiä ja plussapuhalluksia. Toivottavasti tärppäis nyt. Oliko tää nyt eka kerta, vai oliko inssejä jo takana useampia?

Ja Jannnille myös tsempit uuteen kiertoon:) tohon letroasiaan en osaa sanoa. Itellä ollut nyt niin kiven alla tukilääkitys näihin mun sekaviin kiertoihin, vaikka kahdesti oon jo pyytänyt. Maanantaina ultrassa pyydän taas.
 
Hyvä et sulla on maanantaina ultra! Jos tuo vuoto johtuu tosiaan kierrosta ni vois jotkut primolutit, luget, terolutit tms. Pyytää. Toivottavasti tää ultraaja (onko joku perusgyne vai naistentautien lääkäri tms?) antaa jotain tuohon!

Tää lähete on kyl ostopalveluna vuotohäiriöihin, gyneongelmiin ja lapsettomuuteen erikoistuneeseen klinikalle, että sen puoleen on toiveet korkealla
 
Taitaa olla niin et alkukierron kun sais kuntoon niin loppukiertokin on normaali. Eli ovulaatio! Luget kyllä pidentää luteaalivaihetta muttei ne sitä ongelmaa poista et miksi on lyhyt. Toki se vois auttaa onnistumiseen!

Luteaalivaihe kyl normi, 14 pvää. Mutta menkat lyhyet. Tai ainakin niukat. Eilen tuli kyllä ihan verta. Mut sit saattaa tulla ruskeeta muutama pvä enää sen jälk. Eli ehkä letrot voiskin sitä pelkällään auttaa? Mietin et mitä hyötyä buustata ovis mut sit ei ookaan limakalvoa missä pysyä?
 
Jotenkin ajattelin et jos ovista vahvistaa niin loppukiertokin on parempi. En toki tiedä, mut ajattelin näin. Onko sulla aina noin niukat menkat ollut? Kannattaa letroja kokeilla miten ne vaikuttaa!

Jännä kun toisilla niin niukat ja sit mulla esim 7 päivää kestää +pari niukempaa ja ihan hirvee vuoto..

Niinpä :sad001 en oikein muista mut kyllä aika niukkaa sen jälkeen kun lopetin hormoniehkäisyn eli syyskuusta. Keväällä ehkä niukkeni lisää.
 
Oliko se niin, ettei sulla ollut vielä yhtään letrokiertoa mennyt?

Jep. Ehkäpä huomenna vois alottaa :rolleyes::rolleyes: ootteko kuullu progesteronivoiteesta?o_O:grin semmosen löysin eilen.. Tuli siis mieleen siitä, kun joulukuussa gyneni antoi jotain sellaista kahdelle päivälle, voisi siis auttaa raskautumaan.. Mut mulla ei sillon auttanu. Mietin jjos käyttäis pari viikkoa ennen ovista. Se on siis alunperin vaihdevuosille tarkoitettu. Mut vissiin muutenkin ihmiset käyttää.. Täytyy vielä tutkia oliko netistä löytämässäni samaa vaikutusaine kuin lääkäriltä saamassani.
 
Aloita vaan! Toivotaan että siitä on apua!
Miten sun piti tota voidetta käyttää? Siis missä kierron vaiheessa? Oon mä kuullut jotain jostain voiteesta.

Gyne antoi vaan "tiskin alta" kun mul oli just ovis tulossa. Että käytä kaks päivää reidelle levitettynä. Tällasta löytyy netistä (kuva jos saa selvää) Joku luontaistuote?
 

Liitteet

  • Screenshot_20190605-225156_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190605-225156_Samsung Internet.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 168
Oletko Jesbe saanut tietoon, onko kysta ns. tavallinen kysta, joka on kai käytännössä vain nesterakkulan kaltainen, ei väliseiniä tms., vai onko kyseessä monilokeroinen kysta? En nyt heti huomannut, kerroitko, minkä kokoinen kysta on.

Minulta löydettiin toisesta munasarjasta jo vuosia sitten monilokeroinen kysta (kystadenooma), joka eroaa siis siitä "tavallisesta" kystasta siinä, että sen sisällä on seinämiä, lokeroita, ja minulla se oli kasvanut läpimitaltaan n. 11cm kokoiseksi. Käytännössä se oli kai vain iso nestepussi, jossa oli niitä väliseinämiä sisällä. Se poistettiin, munasarja jätettiin juuri raskautumistoiveen vuoksi. Silloin ei tullut mieleen, että munasoluja olisi jo silloin ehkä voinut ottaa talteen, vaikka toinen munasarja olikin normaali. Parin vuoden päästä se kysta oli tullut sinne uudestaan, entistä isompana, n. 15cm halkaisijaltaan. Sillä kertaa pyysin, että poistavat koko munasarjan, kun en halunnut että minut leikataan parin vuoden välein sellaisten kystakasvaimien vuoksi. Tällaisessa kystassa leikkaushoito oli käsittääkseni ainoa vaihtoehto, siksi ajattelin, että onko sinulla Jesbe jotakin samankaltaista, kun noin ärhäkkäästi leikkausta ehdottavat.

Minulla tuo kystadenooma ei tosin aiheuttanut mitään kovin isoja kipuja, tunsin kyllä, että jotakin ylimääräistä alavatsassa on, kuntosalitreenien jälkeen oli kyllä aikamoisia pistelyitä välillä, mutta muutoin olo oli suht kivuton.
Mulla ei ole vielä varmuutta kuin et kipui ja kokoa ei oltu kirjattu mut ens viikolla oon fiksumpi mut kyl se oli heti leikkaus et kyse ilmeisesti hitusen enemmän kuin normi kysta tms mitä mulla ollut jopa isojakin. Ja ku toi lääkäri kieli ei espanjaks ihan viel suju, mutta kaveri tulee tulkiksi
 
Hieno juttu! Toivottavasti saavat kystan leikattua! On se sit vissiin ärhäkkä jos ei näkynyt viime ultrassa! Hyvä siis poistaa!
Ne ei välttämättä vaan sanoneet ku se jätti mainitsematta et munasarjat on kasvaneet tosi isoiksi vaikka itse sano et jos niin käy niin lääkitys vaihtuu ni tuskin se viikossa on kasvanut se munasarja siis... Välillä ärsyttää tämä näiden jos pää on oikeassa kohdassa vaan ni kaikki on hyvin meininki
 
Me ollaan miehen kanssa selvitetty asiat et se on kivaa, nyt ollaan tjot tyylillä ja se on ehkä paras. Tänään oksensin, tissit ollut arat koko ajan ja vatsaan sattuu, kysta sun muut limikset mut ei oo uskoa raskautumiseen varsinki ku iski hiiva.

Tsempit kaikille, luin noi viestit ja Koirankorva voin sanoo et jotenki mun mies halusi eroo ku koki et meidän menetykset on niin suuria ja hän satuttaa mua tahattomasti joka aiheutti et ei lapsii yms mut eilen se kattoi yhden liikkeen ohi kun mentiin ni vauvan tarvikkeita ja näki et kyynelet nous sillä silmiin .. Ei se sille niin helppo ole..
 
Takaisin
Top