Inseminaatio tehty, dpo0/kp16.
Kaksi follia paikoillaan, toinen 16mm ja johtofolli 20mm, limis 11mm. Labrasta kävivät rauhoittelemassa että ihan hyvä näyte oli. Hieman nosti fiilistä, mutta olen innostumatta liikaa
Sillä kai tämä tuntuu niin rankalle, kun tänä vuonna tässä kuussa tulee kolme vuotta siitä, kun on yritetty saada lasta yhtäjaksoisesti
, että pitikin tämän tulla tietoisuuteen.
Hormonaalinen ehkäisy jätettiin pois kylläkin jo 2011 ja pieniä jaksoja, 3-6 kk, yritettiin aina tilanteen mukaan, mutta noista jaksoista en sattunut raskautumaan vuoteen 2016 mennessä, jolloin todellinen yritys sitten aloitettiin. Tuossa vaiheessa ei osattu ajatella, että meillä saattaa olla ongelma asian suhteen.
Kun ajattelen tätä olen todella surullinen, nyt on ikäänkuin lapsettomuuden kolmas vuosipäivä
Aamulla puhuttiin ennen kuin mies meni labraan, että mitä hyviä puolia tässä olisi, mikäli ei tälläkään kertaa onnistuta.
Mies listasi että saadaan olla kesä vapaasti ja minä ajattelin, että jos saan sinne syksyyn terveydentilani parempaan kuntoon, ruoansulatusta ja rauta-arvot parantumaan.
Hieman väkinäiselle tuo kuitenkin tuntui kun tunne on milloin turhautunut, epätoivoinen, vihainen ja/tai surullinen. Kai se on eräänlainen itsesuojelumekanismi varautua jo pettymykseen, vaikka käynti antoikin paremman toivon kuin osasin odottaa.
Nyt varmistella vielä kotona parina päivänä.
Testaan tästä parin viikon päästä, kun on määrä Terolutit lopettaa.
Nyt aion pitää pienen tauon täältä.
Hirmuisesti tsemppiä jokaiselle!