Raskaaksi 2019

Mitääh eii :sad001 oon pahoillani! Olikohan sit kemiallinen..? Alkaispa mulki ku tuski nyt raskaana..niin pääsis uuteen yritykseen.. Voimia :Heartred
Eipä tässä mitään... tiesin koko ajan, että tää ei jatku. Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa tunne oli erilainen. Tästä "se tunne" puuttui. Oli miten hyvänsä, uuteen kiertoon! :sorry:
 
Huh onpas tänne tullut tekstiä kun on ollut melkein viikon lukematta :bookworm: plussanneille hurjasti onnea:smiley-bounce013 ja syystä tai toisesta pettymyksen saaneille jaksamisia ja tsemppiä :sorry:

Mulla on jotenkin yllättävän seesteinen olo tämän raskautumisen suhteen tällä hetkellä. Johtuu varmaan kesästä ja lomasta kun on ollut niin paljon kaikkea muuta puuhaa ja ajateltavaa. Ja varmaan myös siitä että nyt kp 12 ja ovista saa odotella vielä varmasti yli viikon. Katotaan miten seesteiset tunnelmat on sit menkkoja odotellessa :angelic: alkukierrosta mietin etten taida ovistakaan jaksaa tikutella, mut nyt alkaa jo mieli muuttua.
Plussatuulia kaikille:happy093
 
Tein tänään vielä uteliaisuuttani ovistestin ja se oli hieman haalee plussa.. oliko se kuitenkin eilen tai tänään vai huomenna tai mistä sen nyt laskee? Ruokatunnilla tuli mies kellistettyä että joku ajotus pitäs ainakin olla kohillaan..
 
Luulin että menkat alkoi, kun jäi vähän ruskeaa paperiin. Ei sitten alkaneet. En tiedä yhtään mitä ajatella. Ei auta kuin odotella. Ajattelin 2 viikkoa katsella ja odotella.
 
Mites Helena? Testiä:)

Sofi ja pc molemmat puhdas nega. Mut jos mulla aiemmissa raskauksissa on näkynyt haalea
plussa, kun menkat on ollu myöhäs, niin ei oo varmaan mikään ihme, ettei vielä näy plussaa,
kun nyt kp28/28-32.

Etoo nyt enemmän kuin eilen ja kohdun alueella vihloo ja nipistelee.
 
Täällä vaan odotellaan. Ei mekkoja ja kp 31/24. Blah...

Mitäs jos meillä on molemmilla kuitenkin plussa tulossa o_O Eikös pientä punertavaa/rusehtavaa vuotoa voi alkuraskaudessa
tulla kuten sulla eilen? Mulla ei siitä kokemusta, mutta lueskelin vaan aiheesta illalla.

Onko sulla mitään oireita?
 
Muistelin tässä sitä tuulimunaraskautta, että silloin mulla ei tainnut olla mitään oireita. Menkat vaan oli myöhäs
ja tein testin, joka oli positiivinen. Pian kuitenkin alkoi alavatsakivut ja tein muutamana päivänä uuden testin ja
ne alkoivat haalistua. Sitten varasin aikaa ultraan ja sen jälkeen alkoi vuoto itsekseen. Et sitä ajatellen pidän
näitä oireita lupaavina, kun niin kovasti nippailee ja vihloo :rolleyes:
 
Takaisin
Top