Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muistatko miten sulla aiemmissa raskauksissa näkyi, missä vaiheessa teit testin?
Eiköhän sulla muutaman päivän päästä jo viivaa näy!
Kohta siis plussaa
En nyt muista, mut kauan teillä meni aiempien yrityksessä?
Amalfi toivotaan et harmiton vuoto.
Minä fiksu tyttö olen soitettiin ja kysyttiin niin tokasi melko töykeästi et se iso kysta poistetaan ja säästetään munasarja. Saa raskautua jos niin kävisi. Sen verran espanjan kielen taidan että kysta ja munasarja on eri sanat. No, clomifen jää pois munasarjan liikakasvun takii.
Ilmeisesti ens kerralla sit tehdään leikkaussuunnitelma ja kysta leikataan ja sit sano se et lääkäri tekee vika päätöksen kun saatiin asiallinen tyyppi puhelimeen. Näin painajaisia et mun munasarja tippu irti. Näin me kauhu painajaiset syntyy
Hei,
ajattelin nyt täältä kysellä, onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia. Nyt menossa yk5 pillereiden jälkeen ja menkat (joiden luulin normalisoituneen), ovat muuttuneet ihan kummallisiksi. Enää ei tule niinkään veristä vuotoa pienillä hyytymillä vaan ennemminkin isoja hyytymiä rusehtavalla vuodolla jo toista kiertoa. Nämä oudot kierrotkin on olleet aika lyhyitä 20-25pv. Toispuoleista kipuakin havaittavissa Lapsi olisi kovasti toiveissa, joten jos aihetta on niin menisin mieluiten pikemmiten lääkäriin. Pelkään endometrioosia yms. en ole nähnyt tarpeelliseksi tehdä testiä, koska hyytymät ovat niin suuria.
Onko kellään ollut samanlaista taustalla? Odottaisitteko vielä ennen lääkäriä, vai menisittekö vain?
Moikka kaikille! Oon pitäny vähän taukoa foorumista ja yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa. No, nyt kun menkat pitäis loppuviikosta alkaa, sitä väkisinkin tulee mieleen että joko nyt? Yhtään ei kyllä sellainen olo ole.