Raskaaksi 2019

No on kyllä taas vähän huonosti ohjeistettu! Mä tosiaan kävin tuolloin kp22, mutta mulla se oli dpo7, kun ovis jo kp14.. Mä en nyt tässä kierrossa vielä jaksanutkaan mitään apuja etsiä kun ajoitukset ei oikein onnaa lomien kanssa. Ni ajattelin vaan käydä progekokeessa nyt uusiks, jos oliskin ollut vaan välissä joku ovuloimaton kierto? Mietin, että ehkä voisit säkin kokeilla vielä luomuna, ja käydä progetestissä oikeana päivänä niin tietäis varmemmin, että ovuloitko normaalisti ilman lääkkeitä.

Toisaalta jos mulla olis tarpeeks malttamaton olo, niin popsisin varmaan "varuiks" lääkkeetkin, jos sellasia olis, että hyvä tässä "neuvoa"...

Joo tsekkaan ens kierrossa viel progen luomuna. Jos se ok, ni pahinta ois et miehessä sit kenties vika :arghh: tai sit tartten vaikka luget avuks kun/jos raskautuu. Mut ihmeen vaikeeta näyttää tää raskautuminen olevan. Toki oon kerran ollu raskaana, mut se oliki tuulimuna tai keskenmeno. On kyllä turhauttavaa.:banghead: ehkäpä kaikki meillä hyvin mut jostain syystä ongelmia. Stressikin varmaan vaikuttaaa..
 
Multa ei oo taidettu loppu kierron verikokeita ottaa, alkukierron vaan. AMH ja FSH, ei kai muita?

Jannn miksi se on pahinta että miehessä olisi vika? Siis ymmärtääkseni miehestä johtuvaa lapsettomuutta on sikäli helpompi hoitaa et pestään sperma ja tehdään inssi tai ivf. Voin toki olla väärässäkin. Sä olet raskautunut niin toivonmukaan ei mitään vaikeasti hoidettavia ongelmia ole. Plussatuulia!
Kannattaa tosiaan käydä verikokeissa vielä!

Pelottaa noi inssit ja ivf kun en mitään niistä ymmärrä. Ja maksanee paljon.. Tai eikai julkisen kautta niin. Pitkä prosessi :/ Katsotaan syksyllä jos en oo raskautunut. Käyn labrassa ens kierrossa :)
 
:greet025Ootteko hoitanu hampaat kuntoon ennen yritystä, ettei oo kariesta tai tulehduksia? Meinaa voi vaikuttaa kielteisesti raskaaksi tulemiseen ja moninkertaistaa keskenmenon todennäköisyyden. Tuli vaan mieleen
 
:greet025Ootteko hoitanu hampaat kuntoon ennen yritystä, ettei oo kariesta tai tulehduksia? Meinaa voi vaikuttaa kielteisesti raskaaksi tulemiseen ja moninkertaistaa keskenmenon todennäköisyyden. Tuli vaan mieleen

Mulla hoidettiin viime vuonna pois paha tulehdus suusta ja paikattiin hampaat. Seuraava käynti on tulevalla viikolla :grin
 
Kävin viime syksynä hammastarkastuksessa eikä koskaan oo ollu reikiä, toki hammaskiveä ollut :)
 
Mulla on kumma tunne, ettei menkkoja tule :bored: Odottelen nyt sen testaamisen kans, ku herkkä ei eilen plussaa näyttänyt. Muistelin, et mulla aikoinaan näytti hailakat plussat sitten, kun menkat oli myöhäs o_O

Oireita: ilmavaivat, etoo lievästi aika ajoin, nipistelee ja vihloo alavatsassa.
 
Greippimehun ostin tänään odottamaan uutta kiertoa :) siitä ei liene haittaakaan
 
Mulla on kumma tunne, ettei menkkoja tule :bored: Odottelen nyt sen testaamisen kans, ku herkkä ei eilen plussaa näyttänyt. Muistelin, et mulla aikoinaan näytti hailakat plussat sitten, kun menkat oli myöhäs o_O

Oireita: ilmavaivat, etoo lievästi aika ajoin, nipistelee ja vihloo alavatsassa.

Ei mullakaan menkkaoloja. Ties vaikka plussais vast ku menkat myöhäs.. Nukuin eilen ja tänään päikkärit. Ehkä tekemättömyys väsyttää. Turvottaa ja näppyjä mut ei muuta selkeetä tuu nyt mieleen :oops:
 
Njaa huippaa välillä.. En luovu toivosta ennen kuin menkat alkaa :)

Mua ei huimaa. Mut kahvista tulee huono olo. Vitsi, kun edellisestä raskaudesta on about 6 vuotta, nii en muista muutaku että mua väsytti ihan sikana plussaamisen jälkeen ja pian halailin pönttöä joka aamu ja siitä reippaana töihin :grin
 
Hei kaikille ja onnea plussasta!

Mie oon nyt vaan ollut ja heitin ovistikut roskiin ja sitte r-testit jo kauan negoi. Nyt on ollut ovulaatio vasemmalta puolelta ja toissapäivänä iski kunnon kivun keskelle kohtuu.

Piti olla menkat ja kp4 tuli ovis siis, nyt kp9 eli dpo5. Eilen kipeyty tissit ja sitte hajuaisti maximissaan. On pupuiltu vaik ero on likel ja vedetty ulos mut eihän se raskautta estä. On semmonen olo et vois olla mut se selvii sit ultrassa. Testei en tee. Oon surrut ja tuijottanut ultrakuva ja sit ku näkee raskaana olevia niin tulee paha mieli. Nyt oireet on maximaalinen pms.

Testi pitäisi kyllä tehdä ennen kuin syön uuden terolut kuurin. Väsy vaivaa ja nännit on lautasen kokoiset ja tulehtuneen näköiset nännit. Noh, toiveajattelua ehkä et olis heti paksuna.

Mutta joka tapauksessa tulin takas juttelemaan
 
Kahvi etoo ja sitte on huipannut paljon. Jännä oli ku maha osu altaaseen niin tuntu et jäätyy ja sit on taas koko ajan lämmin niinku oli ku olin raskaana. Ja pari juttua joista epäilen mut saas nähdä ku dpo5 vasta.
 
Takaisin
Top