No on kyllä taas vähän huonosti ohjeistettu! Mä tosiaan kävin tuolloin kp22, mutta mulla se oli dpo7, kun ovis jo kp14.. Mä en nyt tässä kierrossa vielä jaksanutkaan mitään apuja etsiä kun ajoitukset ei oikein onnaa lomien kanssa. Ni ajattelin vaan käydä progekokeessa nyt uusiks, jos oliskin ollut vaan välissä joku ovuloimaton kierto? Mietin, että ehkä voisit säkin kokeilla vielä luomuna, ja käydä progetestissä oikeana päivänä niin tietäis varmemmin, että ovuloitko normaalisti ilman lääkkeitä.
Toisaalta jos mulla olis tarpeeks malttamaton olo, niin popsisin varmaan "varuiks" lääkkeetkin, jos sellasia olis, että hyvä tässä "neuvoa"...
Joo tsekkaan ens kierrossa viel progen luomuna. Jos se ok, ni pahinta ois et miehessä sit kenties vika :arghh: tai sit tartten vaikka luget avuks kun/jos raskautuu. Mut ihmeen vaikeeta näyttää tää raskautuminen olevan. Toki oon kerran ollu raskaana, mut se oliki tuulimuna tai keskenmeno. On kyllä turhauttavaa.:banghead: ehkäpä kaikki meillä hyvin mut jostain syystä ongelmia. Stressikin varmaan vaikuttaaa..